Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey bboob,

Hahaa. Kreeg je op je donder hier???

Tja. Genieten noemen ze dat op de bank!!

Borsten aaien.

Tip.

50 tinten.

Blijf je wel even in lezen!! Iedere dag 1 boek. Tussendoor wat wandelen. Ben je toch weer 3 dag verder!!

En ehhhh net je foto gezien. Wauw zeg. Zitten die even mooi op z'n plaats!! En t spleetje!! Wauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke: hoe heb jij dit gefixd? Die bh moet jouw toch helemaal niet gepast hebben? Wat heeft je wonderPloviertje hier aan gedaan? :106:

Uhm... Piepke wordt tot op heden iedere ochtend wakker met de tepels boven de bh uit :56:

Het heeft al de meest hilarische foto;s opgeleverd omdat manlief het blijkbaar erg grappig vind om een foto van een slapende Piepke te maken, en dan met name foto's van het borstgedeelte uiteraard :ph34r:

Anywayzzz: ik heb de bandjes idd ook lager gezet zodat de band goed onder mijn borsten sluit...énnnnn ik heb de vorige keer een nieuwe kliniekbh meegekregen en een ruimere omvang gevraagd, daardoor werd de stof van de cups ook ruimer. Het is een 100(!!!) E.

Buurvrouw is handig op de naaimachine en heeft dezelfde avond de omvang een stukje dubbelgeslagen en vastgezet waardoor hij toch strak zit, maar ruimer is in de cups :64: :64: :64: :64: :64: :64: :64:

Maargoed, dat probleem zul je straks ook met gewone bhs gaan krijgen denk ik. Dat de boobs te groot zijn voor de omvang die erbij hoort :17:

Grotere omvang kopen, zodat de cups wel passen, en de band innemen (jaja het is een gedoe ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat mijn status update verdwenen is, heb waarschijnlijk ergens verkeerd gedrukt met die shit ipad :(

In elk geval, heb een sportbh, shock absorber, t is precies een harnas, sexy hoor!

Maar t voelt zo veel beter dan dat kliniek ding waar de helft er uit ging :)

Dat ding komt super hoog, dus de vraag is nu of de band er nog op moet? Even mailen met de B clinic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja BB, die andere is precies gaan lopen, bizar... vond haar nochtans best ok :44:

Met de boobies alles goed, neem geen pijnstillers meer en dat blijkt te werken.

Maandag even richting apotheker om de verbandjes te verversen, ben wel benieuwd hoe die hechtingen er uit gaan zien :106:

Nu, ik ga t weer verder rustig aan doen met mijn harnas aan, tot laterrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ikk had dat ook had de zogenaamde XL uitvoering gehad nou veels te klein dus,maar heb dr gewoon 6 wkn mee rondgelopen,was niet fijn!

Zal ook een E geweest zijn denk ik,vond dat maar stom ,want hoezo zo klein,tits zijn altyd gezwollen na een bv,dus was echt niet de enige toc met zzon maat?

Vond t maar bizar...

afijn een G heb je nu,klinkt goed hihi.En dat als sportbh(moet altyd een maat kleinen zijn)

Dus straks heb je een cup H of I ..LOL,word lachen met bhs kopen,maar lkkr belangrijkj,NOT! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Vandaag al een week po!

Voor de nieuwschierigen heb ik een paar fotootjes geplaatst!

Ik heb eindelijk niet veel te melden, alles gaat gewoon goed! Te goed eigenlijk, want ik doe veel te veel.... Ga het hier niet allemaal opsommen of BB komt me weer halen :)

Maar ik voel best wel als ik te veel doe, ik word toch teruggefloten dan hoor....

Voel als ik te veel rondloop wel wat een trekkerig gevoel aan de hechtingen, maar ook dit zal wel normaal zijn zeker? Maandag mogen ze er uit, weer een volgende stap ....

Ik ben super blij met me boobies, Plovier did a great job!

Ze staan mooi bij elkaar, niet naar buiten,...

Enige waar ik me een klein beetje zorgen in maak is dat rechts iets boller/groter/hoger oogt, maar t is echt miniem :) en op de foto zie je t al meer dan het in t echt is, dus echt miniem i mean....

Om dan toch maar iets van commentaar te geven :)

Fjne avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vandaag ook het goede nieuws dat de martelband niet meer hoeft :)

Feestttttttt :105:

Blijkbaar vind Plovier het niet meer nodig na de zoveelste her, dus ben super blij....

Ga me dan maar weer in het harnas van de sportbh hijsen, is al veel beter dan dat kliniekshitding :44:

Ik ga verder niksen, doeeeeeggggg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, volgens mij vertel jij ons alleen wat je zou moeten doen en niet wat je echt doet :45:

Jou kennende doe je al lang niet meer rustig aan hahahaha. Ik zal je niet meer op het strafbankje zetten hoor, je weet zelf best wat je mag en wat niet :lol:

Fijn dat het zo goed met je gaat en je bent echt happy deze keer he? Of ben je toch nog bang dat je over een paar weken weer iets gaat ontdekken dat niet goed is? Niet om sarcastisch te doen, maar meestal had je pas na een paar weken zoiets van: pfff shit, daar gaan we weer, toch? Ik hoop echt heel erg voor je dat het deze keer gewoon goed zit en zo blijft!!!! Want jij hebt nu genoeg meegemaakt! :147:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja je hebt gelijk BB, ik doe waarschijnlijk veel te veel: maar als zelfstandige kan ik echt geen weken ziekte nemen, was t maar zo simpel :102:

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik deze keer t meeste van al mijn rust neem, echt waar!

Vind ze dan ook zoooooo mooi, mag niet mis gaan nu :49:

Om op je vraag te antwoorden: ik vind ze ongelooflijk, maar diep vanbinnen durf ik nog steeds niet te juichen ( vorige keren was t telkens tss week 3 en 6 waar t mis ging ) dus ik ben in stilte super blij :101:

Enige waar ik me iets zorgen om maak is dat de ene iets hoger en boller toont, maar op foto wordt t echt uitvergroot, is minder als je ze live ziet... Maar dat was al altijd zo en t is niet zo dat ik me er aan stoor... ofwel blijft t zo en da's ok, ofwel vermindert het verschil nog en da's nog beter.....T mag gewoon niet meer worden snap je?

Maar ik denk dat ik met mijn voorgeschiedenis ze gewoon te veel onder de loep neem, vanaf ik een millimeter verschil zie denk ik van oei....

Maar ik elk geval: ik ga er 99,9% van uit dat dit de laaste keer was.... haha

Als ik ze nu zie denk ik echt dat ik veel eerder naar Plovier had moeten gaan, maar in die tijd waren er echt horrorverhalen te lezen hier....

Soit, ik kan gewoon stilletjes aan lid worden van de we love Plovier pagina, :44:

En vind me lintmeter niet, zou ze echt graag eens meten :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob,

Hoe is het vandaag met je meis?

Word jij er ook zo gek van dat je nog niet alles op "normale kracht" mag doen....lees, de was, met volle wasmand sjouwen, stofzuigen, badkamer schoonmaken....etc.

En....je centimeter al gevonden? hahahaha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Toen ik eindelijk de tijd vond om een update te posten, werkte t forum gezellig 2 dagen niet mee :(

In elk geval, hier is ie :)

Ben sinds vrijdag terug aan t werk, en alles gaat weer gewoon terug zijn gangetje!

Buiten die extra super ellendige dag 1 is mijn herstel eigenlijk goed aan t verlopen.

Sedert gisteren ben ik ook verlost van mijn hechtingen, alles is zo goed als dicht en ziet er rustig uit. Nu nog tot vrijdag steristrips en dan kan t smeren beginnen...

Meetlint ondertussen gevonden: maatje 72/98 :)

Ik begin al iets luider te juichen, ladies!

En voor de nieuwschierigen: nieuwe foto!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

I LOVE PLOVIER!

muts :P

Maar wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en hey: ZESENTWINTIG CENTIMETER :101: EN een spleetje EN twee gelijke borsten!!! Ze zijn supermooi geworden, echt!

Misschien moet je eens een foto naar die prutser sturen van die andere drie keer, om te laten zien hoe het WEL moet haha...

Fijn het, dat het forum het weer doet :) Ik zat ook al trillend op de bank :unsure:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foto met gepeperde mail komt er zeker, al kan hij hem dan misschien gaan gebruiken om aan andere patienten te tonen als voor en na :)

T is net zoals je zegt bb, alles klopt nu ( in mijn ogen dan he, zo wou ik ze :) )

Ze zijn zo 'anders' dan vorige keren, t voelt gewoon goed nu!

Ok, dan juich ik alweer een beetje luider... :) de officiele juich komt er pas op een week of 8, maar t komt dichter en dichter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

T is net zoals je zegt bb, alles klopt nu ( in mijn ogen dan he, zo wou ik ze :) )

Ze zijn zo 'anders' dan vorige keren, t voelt gewoon goed nu!

Ok, dan juich ik alweer een beetje luider... :) de officiele juich komt er pas op een week of 8, maar t komt dichter en dichter :)

Superfijn!! :35:

Op naar de 8 weken po ;) Maar deze keer komt het goed hoor :D

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup, nog even geduld :44:

Ben wel super benieuwd wat ze nog gaan doen... worden ze nog groter? kleiner? ronder? zakken ze nog?....

Dacht het al allemaal gezien te hebben maar die dual plane herstelt blijkbaar toch net iets anders dan die volledig achter de spier wat ik al gewoon was...

We will see :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.