Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Euh...

BB will shoot me....

Ik rijd al van 5 dagen po ( enkel kort kids naar school ) en dat gaat vlot!

In huis en in de zaak doe ik eigenlijk alles terug, al laat ik het sjouwen en heffen nog steeds aan anderen over. Vooral alles boven mijn hoofd blijf ik af!

Maar doe alles rustig hoor en trager dan anders....

Pijn heb ik helemaal niet meer, enkel kunnen de boobs soms wat gezwollen zijn na een lange werkdag!

Lukt alles bij jou terug?

Moet jij nog op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha en ik ging t echt niet zeggen :)

Maar ik kan echt niet anders met de zaak en zo, met die 4 keer had ik t ook liever anders gezien en geen risico genomen maar tja :)

En ik kan echt niet stilzitten, word gekkkkkk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik vind dat je je al heel netjes gedragen hebt, voor jouw doen :D Jij weet als geen ander wat een bv of wissel is en je voelt wat goed is en wat niet. Het enige waar je wat voorzichtig mee moet zijn is dat kapsel.... Er is veel kapsel weggehaald bij je en dat moet je zien te voorkomen. Maar je weet alles, en je klaagt niet en ik begrijp je!

Ik ga je niet schieten en ook niet op een strafbankje zetten haha. Jij bent gewoon die lieve Bboob, waar ik al heel wat mee heb afgelachen!

We houden wel contact he via het forum, ook al ben ik er komende maand even wat minder :(

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here, hij heeft er net van gemaakt wat ik wou :)

Ik besef wel dat ze groot zijn, maar tot nu toe kan ik ze nog 'verbergen' met kledij... Vind t dan best meevallen :) maar bloot tja.... :)

Moet ook wel een beetje, wij hebben een restaurant dus tja...

Ben er echt super blij mee, heb al 100000 keren de voorfoto vergeleken met nu!

Ik stel me dezelfde vraag, wat gaan ze nog doen de tweeling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

3 weken al zeg :101:

Ben al ongeveer in de helft van die shit sport bh, moet me alweer inhouden om bh's te gaan shoppen....

Alles gaat goed, na een drukke werkdag wat steekjes en glimmende tieten maar tja hoort er dan maar bij....

Vanaf morgen ga ik smeren op mijn lidtekens, vind de ene wel wat hard :106: maar t geneest allemaal mooi dus me happy!!!!

O ja, nog steeds 72/99, dus me very happy :101:

Foto in de galerij voor de geïnteresseerden,

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker al op de helft.

Ik ben vandaag precies 6 weken, eindelijk.

Ik heb net naar je foto's gekeken en ze zijn niet meer te herkennen met eerst, heel erg mooi, meid.

Nou nog even 3 weekjes volhouden en dan lekker weer normale BH.s aan.

Alhoewel ik het stiekem al met 5 weken heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thnx Diesel,

denk dat ik mezelf ook op 5 weken genezen zal verklaren :93:

Ben die bh zoooo beu, kan niets leuk aandoen qua kledij enkel t shirtjes die hoog genoeg komen, ben precies een mannetje :45:

Maar alles voor de perfecte boobies he :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bboob,

wat zijn ze gaaf meid!!!

en maak je niet druk om je mannenkleding!

ik moet het nog steeds doen met ik weet niet hoe veel verschillende joggingbroeken... om daar een mooie bloesje / shirtje op aan te trekken is geen gezicht. dus loop ik er bij als een... jee hoe noem je dat....

---ander onderwerp??---

:154:

maar ff doorbijten, nog even en dan mag ook jij gaan shoppen voor mooie BH's!!!!

en heb zojuist ff bij je foto's gekeken... WAUW ZEG!!!

wat een spleetje!

echt super geweldig.

wat dat betreft heb ik niet zo'n spleetje hoor! van te voren ook nooit gehad. alleen dmv een bh kon ik dat "creeren". maar voorlopig geen push naar elkaar toe BH's... weet eigenlij kniet hoe lang je daarmee moet wachten???

dus nog maar ff doen met die "mannekleren"

misschien eens een 'strak' hoogsteloten sexy coltruitje???

of een jurkje met een hoge sluiting aan de voorzijde...????

is ook erg mooi en zeker niet mannelijk met zo'n mooie voorgevel als die van jou!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TP,

Thnx, ben er zelf ook super blij mee hoor :49: t is eindelijk gelukt :45:

Mij is verteld dat je 6 maanden geen push up moet dragen, ik hoop voor mezelf dat ik ze nooit meer nodig heb nu :49:

En over mijn spleetje: mij is ook gezegd dat ik dat nooit zou bereiken, dat dit te maken heeft met je oorspronkelijke stand van je boobies.... maar mister P kon er blijkbaar wel raad mee en heeft me het langverwachte spleetje toch kunnen geven! Blijkbaar maakt ie de spier wat verder naar t midden los en tataaaaaaa :101:

Ga deze middag toch wat leuke topjes proberen te kopen die een rond nekje hebben om die kliniekbh te blijven verbergen, want ik ben deze keer echt van plan om de verleiding te weerstaan en hem trouw te blijven dragen....

Maar ik verlang toch zooooo om mooie bh's te gaan shoppen, al vrees ik dat t in mij maat al een zoektocht zal worden, maar hey, t is wat ik wou he, heb ik wat te doen op mijn vrije dag :46:

Alles goed met jou?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zoektocht gaat dat zkr worden Bboob,maar so what?? leuk juist toch,des te blijer ben je dan met een nieuwe bh straks

Ik koop ze veel online ook,weet de merken die ik pas inmiddels,maar duurde ook lang hoor haha.

\En ja precies wat je zegt klinkt me bekend,speeltje kan niet bladibla,maar is ook onzin dus,ik had trouwens voor mn bv wel degelijk een spleetje als ik bh aan trok,nu niet meer,omdat ik nu harde ballen heb aan de zijkant ,best leuk maar echt ik krijg ze niet tegen elkaar met welke bh dan ook.

daar zou dus in gesneden moeten worden,brrr best eng.

Ik heb zon pijn gehad van me dual plane dat ik wel genezen ben .

Maar ja wie mooi wil zijn???????? :viannen_51:

Maar ga t wel onthouden iid,mocht t ooit nodig zijn dan regelen ze het maar!

Weet je waar ik trouwens gek van word,dat ik nergens truitjes kan vinden die laag uitgesneden zijn,loop altyd met dichte dingen aan ,en wil ook wel eens sexy erbij hobbelen hihi.

Maar super dat t z goed gaat Bboob !! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha bboob,

idd kan me voorstellen dat je wilt gaan shoppen!

maar je komt vast en zeker een aantal mooie winkels tegen hoor! veel winkels gaan steeds grotere maten verkopen! dus collecties worden overal uitgebreider naar wat ik begreep (zelfs in onze kleine dorpje).

mijn borsten stonden idd vroeger ook al ver uit elkaar en lijken nu zekers wel dichter op elkaar, maar zit bij t begin een vinger tussen, daarna lopen ze ietsje naar buiten.

irriteer mezelf er niet aan.

op 1 november moet ik weer s terug voor controle. en dacht dat ze daar als advies gaven om 1 jaar lang geen push up te nemen. maar push UP heb ik zeker niet nodig. soms zou het mooi zijn dat je een"spleetje" krijgt, maar ach... ben zo blij dat je nu met een "simpele" balconette al een mooi model kan creëren!!!!

maar wat gaaf dat jouw chirurg toch een mooi spleetje heeft kunnen maken zeg!

en wat vlinder zegt..... kan me voorstellen dat je dat een volgende keer zou willen. maar die van jou zijn ook al super!!!

we zijn eigenlijk allmeaal wel helemaal happy de peppy toch!

nog ff volhouden met die kliniek bh! schijnt echt heel belangrijk te zijn.

ik heb m 's nachts nog steeds aan. zit toch wel goed en voel niet dat ik m aan heb. vertrouwd denk ik!?!

ben heel blij voor je dat je zo lekker geneest!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Bboob

Wat een traag internet hier in zuid-frankrijk..... maar hey, jij hebt meer geduld nodig met je borsten dan ik met het internet hier, dus toch even een berichtje :)

Heb net even naar je tieten zitten kijken, en waaw!!!! Ze zijn super geworden he!! Ze lijken ook al een stuk zachter!

En die littekens (dat je trouwens met twee tt's schrijft en niet met dt ;) sorry kon het niet laten het te schrijven :) ) die zien er prachtig uit!!! En ja, je rookt, ongelooflijk dat het zo goed geneest!! Wees maar blij dat je zo een gezond lijf hebt :35:

Braaf blijven he, met die bh shitbh ;) Alles voor mooie boobs!!

Maar wat ben ik blij voor je dat het allemaal goed lijkt te komen deze keer!!! Ik heb ook wel blauwe duimen ondertussen van het duimen dat het goed komt bij je! Dus het mag zich best lonen haha.

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsss BB, zelfs van in Frankrijk kijk je mee over mijn schouder, haha :93:

Ik ging hier al foto's posten terwijl ik naar hoge dingen grijp en zo terwijl je er toch niet was... maar .... gesnapt :102:

Het lijkt inderdaad allemaal goed te komen deze keer....

En ik vraag wel een schadevergoeding aan mijn eerste arts voor je duimen, is t minste wat ie kan doen :101:

Geniet van je vakantie en tot hoooorrrs of ziiiiennnns :103:

O ja, heb nog een paar fotootjes opgeladen ( niet van mijn littttteken deze keer :53: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.