Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

He Patries,

Sinds een hele tijd zit ik weer eens op het forum en lees ik je topic. Het gekke is dat ik ineens een kramp in mijn buik voelde. Ik loop ook een tijdje met een ontevreden gevoel. Mijn borsten zijn meer gaan hangen uiteraard, maar heb ook behoorlijke rimpels bovenop. Ik weet dat ik met 800 cc zoiets kan verwachten maar baal er enorm van. Van alles gaat er door mijn hoofd. Zal ik terug gaan, zal ik mijn tepels laten liften of is dat ook maar weer tijdelijk, zal ik gaan sparen voor een lift... En wat staat me dan te wachten... Ook ik vind mijn borsten naakt niet zoals ik graag zou willen. In bh wel, maar ja dat kun je zo maken....

Mag ik je ww nog eens, dan kan ik bij jou spieken.

X

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Thnx Eef!!!

nee met mijn Blackberry.. kreeg berichten niet verwijderd. dus had ik ze als spam gemerkt en nu ben ik ze wel kwijt. maar was benieuwd of ik nu nog berichten van het BF binnen kreeg op mijn BB.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hello lady's,

weer ff mijn topic onder het stof uithalen.

heb eigenlijk geen nieuws hoor. slaap sinds de vakantie zonder bh. dus heb ruim 8 maanden MET bh geslapen haha. maar nu is het toch wel lekker om zonder te slapen. of het goed is zal de tijd uitwijzen,die lift komt er toch wel een keer.

ben hier niet vaak meer te vinden dus ik ga mijn moderateschap opzeggen bij ons Admintje. hoewel ik heeeel erg veel aan deze site gehad heb kan ik er de moed niet meer voor vinden om hier dagelijks aanwezig te zijn.

zal heus nog wel eens komen koekeloeren en ook als ik toe ben aan een wissel/lift ben ik weer van de party. maar momenteel is het een beetje ver van mijn bed show geworden. en zoals alle andere dames die mij voor gegaan zijn,is dit ook weer wel goed.

wil jullie bedanken voor de leuke tijd hier en tot snel weer,

liefs Patries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Triesje,

Heb je aanwezigheid toch wel gemist hoor de afgelopen weken, dus vind het wel jammer, maar begrijp het zeker, ik blijf hier nog wel even rondhangen, maar ook niet voor eeuwig! Dus zou zeggen tot ooit weer, hopelijk niet te snel ivm lift en andere zaken. Kom gerust nog eens langs! Geniet van het leven buiten het forum, hihi

Liefs, :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Begrijpelijk je keuze..wel jammer,ik blijf op de achtergrond meelezen en denk dat dat jou ook wel zo zal vergaan.

Je hebt idd een grote en zeer informatieve bijdrage geleverd aan dit forum.

Ik hou je wel zo af en toe id gaten op die andere site ;-)

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond het ook altijd erg leuk en gezellig enzo Moon... maar als je mijn hyves leest weet je waarom ik er niet meer toe kom haha..

nee we hebben niet veel gedaan als genoten van het weer,ze zon,zee en strand...

jij ook fijne vakantie gehad?

en we zijn al een week bezig,school is pas 6 sept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

kuch kuch kuch

pffffffffff wat een stof op mijn topic :154:

maarrrrrrr hier is ik weer. een kleine update.

ben nog wel geen 1 jaar po maar heb toch al wat te melden. hoewel ik voor sommige dames heel ontevreden over zal komen,so be it!

ik heb daarnet toch Bruno net gebeld. het consult is niet alleen voor mij maar als ik dan toch mee moet ga ik toch mijn vraagjes stellen...

ben nog steeds niet 100% tevreden (met bh/kleding wel maar naakt niet...) en wil dus enige vragen gaan stellen over hoe en wat. wat mijn opties zijn,tepelverplaatsing,toch een lift of eventueel een wissel met iets meer volume. wil geen grotere maar wel vollere borsten van BOVEN! maar als ik moet kiezen tussen kleiner en groter ga ik wel voor groter want kleiner wil ik niet...!

en de kosten natuurlijk.. ook geen onbelangrijk iets haha

maar goed eerst ff 10 nov afwachten..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries,toch geen trek meer water bij de wijn te doen hihi

ik snap je wel,en wist al dat je weer eens ging hoor,en terecht,ik snap je bolling verhaal wel,en tuurlijk is het in bh wel moi,die lift wat he,maar naakt moet het ook naar je wens zijn he

ben super benieuwd naar je consult hoor,eerlijk.

en de littekens van een lift vervagen ook ooit eens,maar als je er wel je droomboobs mee kan krijgen,ben je toch superblij.

spannend,ff aftellen maar weer dan :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee Moon,heb zin in alleen maar wijn :51: hahahaha

klopt zo denk ik er ook over! goed smeren met het een of ander helpt misschien ook wel voor de littekens?!

en zodra ik meer weet zet ik het hier weer neer... zal waarschijnlijk hier n u wel weer vaker vaak komen hahaha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Ja, had het ook wel verwacht ooit van jou, je zat er al lang mee hé, en gaat inderdaad niet zomaar weg, je word er elke dag weer mee geconfronteerd. Vind het ook spannend hoor te lezen straks wat nu de beste opties zijn voor jou, hou je topic in de gaten! Succes met je consult!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.