Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Moon,

dit berichtje had ik helemaal niet gezien/gelezen van jou :(

en ja doe rustig aan... lees wel wat hier en daar maar lang niet alles. tjee,met een kind zo thuis kom je haast to niets zeg,poeh poeh.. klein wereldje nu maar hoor! is helemaal nix!

hoop snel weer meer ECHT aanwezig te zijn! :D

liefs en dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey meis,

weet niet precies wat aan de hand is met je zoon, maar wens je in ieder geval heel veel sterkte!!

Ik ben nl ook mama van een zoontje en moet er niet aan denken als wat met hem is, dus kan me voorstellen hoe je je voelt...

Liefs Ilona :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lona,

mijn zoon heeft 11 april zijn been gebroken (dubbele beenbreuk). en is afgelopen woensdag pas goed gezet( voor 3e keer en dan onder narcose)... is dus ook al 3 weken thuis :wacko: en idd,dit is vreselijk!!! ik heb nog nooit iets meegemaakt met hem haha dus dit valt vies tegen!

dank je lief van je!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Sow ey, das niet niks!!

Dan kunnen jullie de sterkte ook echt wel gebruiken!! Hoop dat je genoeg hulp en steun hebt!!!

Suc6 en vergeet jezelf niet he mama (mama eigen)

Liefs Lola :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW!!! Patries,mooie pic,s weer zeg

maar jee,ben toch jaloers,je hebt zo een mooi gleufje ertussenin :123:

en erg mooie bikinies, vind ze beide je erg goed staan,zelf die van otto,staat je geweldig,heb je idd wel wat grotere borsten voor nodig,anders vind ik zulke modellen niet echt denderend,maar goed,je weet het,ik hou van grotere borsten,en zulke modellen staan je geweldig!

marlies ook erg mooi,leuk die kleurtjes,en vooral die achterkant,breekt geweldig ook,top! :127:

ennuhhh in je shirt ziet het er ook goed uit,kan je niet omheen lopen :125::lol:

en nee,ben niet op de slijmtoer,spreek graag me mening uit :153:

liefsss moon :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Moon! en ik weet dat je de waarheid spreekt...

en die gleuf,tja,dat zei Bruno al,das aangeboren. dat was het eerst wat hij zei toen hij me voor het eerst naakt zag haha. hij zei dat daar heeeeel veel vrouwen wat voor over zouden hebben maar dat je dat never nooit kunt maken. dat heb je of heb je niet. en ik ben er ook erg blij mee! :123:

en ook ik hou van grote borsten,bij elke vrouw...

en nee,je kunt er niet omheen :152:

nogmaals thnx voor je lieve woorden!

liefs :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Eef,

en idd,ik ben er klaar voor... maar laat de zomer nog maar ff wachten (heel gemeen ja kweet 't maar tis voor mijn zoon met zijn gips... :wacko: ) dus over een week of 5 mag het zomer worden. constant... heel warm :38: maar nu nog ff niet haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, das heel begrijpelijk, met gips in de zomer is niet niks, maar 't mag toch wel al lente zijn niet? Lijkt nu wel terug winter hier! Iets warmer zou toch wel welkom zijn. En dan na een week of 5 helemaal zomer, zie het zitten, en iedereen content! hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Patries

Kun je me vertellen hoe die Marlies Dekkers bh's uitvallen?

Want volgens mij heb jij die toch he en hoe zitten ze?

Dan weet ik zo wat ik moet bestellen,want bij die sapph vallen

ze waarschijlijk klein uit,vertelde me Moontje.

Enne welke andere merken zitten ook lekker?

En heel fijn om hier zoveel links te kunnen vinden met mooie lingerie en badmode,

en stoute pakjes hihi,

dat wordt shoppen!! :123:

Gtrjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Angela,

de M|D vallen gewoon normaal uit. ik draag 85E alleen met die veel-bandjes-modellen daarvan draag ik omvang een maat kleiner en cup groter. dan valt hij net mooier. (80F)

en ja M|D draagt geweldig.

maar ik raad je aan om echt te wachten hoor! mijn mams was 7-8 weken po toen ze haar M|D kocht (ikke bijna 15 weken po) en die zijn nu,nu ze 16 weken po is eigenlijk te klein. en het is toch veel geld voor een bh en das zonde dan (vind ik)!

ja leuk he,shoppen! :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja het is ook allemaal zo verleidelijk he,je zit op die site's te neuzen

en dan wil je niks liever als die mooie bh aan :3:

Dan koop ik er maar alvast 1tje (moet me inhouden hoor hihi),kan me dochter hem

wel naderhand aan en als die niet pas verkoop ik het wel weer door.

trouwens mooie foto's hoor! Compliment :59:

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu duik ik weer hier op,haha,net je antwoord op die ander site gelezen en ja wij begrijpen elkaar,

ik heb 10 keer liever meer hang dan ballen alsjebegrijptwatikbedoel

Het maakt dat jouw boobs er zeer natuurlijk uitzien.

En zal ik het geld hebben en Bruno me kunnen verzekeren dat ik geen stuiterballen zal krijgen,dan ja,ging ik zeker voor de 5e keer...

Maar ad andere kant is de kans erg klein dAt ik dan nog een natuurlijk resultaat krijg.

De dual plane drukt nu natuuurlijk de bovenkant wat plat,maar als k mn borstpieren aanspan zitten ze al onder mn sleutelbeen zowat,stel dat ze voor de spier zitten en dan ook op die hoogte...maarja,dat is mijn theorie,wellicht ziet bruno dat van een heel andere kant,wie weet ooit...id toekomst...

Liefs voor jou wijffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk! altijd goed waar je een berichtje laat...

ja wij begrijpen elkaar dus zeker. fijn!

en ik denk dat ze met voor de spier nooit zo hoog komen te zitten. ik zie dat idd wel bij dual plane maar nooit bij voor de spier. maar goed,blijft gissen voor ons leken. wellicht dat Bruno (en eventueel ook een andere pc) dat anders ziet...

ook voor heel veel liefs hoor meis!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.