Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey schattie,

K begrijp het. Ja, dit is een keuze die niet helemaal uit de lucht komt vallen. Ik vind het wel een goed zet van je. Het wordt uiteindelijk wel een spannende periode weer voor je, maar hopelijk wel met het juiste resultaat.

X! Ik ga met je meelzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Patries

Fijn van dat lijstje erop gezet :) hebt,wordt voor mij al heel

wat duidelijker met die diameters en projecties,

Heb net wat aantekeningen gemaakt die ik mee ga nemen en kijken wat het beste bij me past.

Ik zelf zou denk ik gaan voor de 560cc of 615cc trx,ligt eraan wat Bruno kan adviseren.

Het is toch zo dat die inspira zachte protheses zijn?

Ik heb nu zelf mentor he en vind ze best aan de stevige kant hoor,het

zal wel horen bij een anatomische vorm,als ik erin knijp dan voel ik ook echt stevigheid.

Ben misschien bang bij zachte proteses op rimpeling of dat ze heel erg(te) zacht aanvoelen.

Hou wel van stevigheid (wat stuggere) hihi,maar ja aan de ene kant wel meer kans dan op snellere hang.

Bij jou voelen ze heel zacht aan?

Weet het sosm zelfs eens niet meer hoor :41: ...is lastig om een goede keuze te maken.

Liefss Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieverd,

je bent snel met reageren! lief van je hoor!!!

nee dit komt zeker niet uit de lucht vallen haha. hoop ook dat het gewenste resultaat oplevert. en spannend wordt het zeker! eerst nu naar de 10e toe en dan misschien naar een andere datum. ligt allemaal aan de dingen die Bruno me verteld.

wel weer hier lekker veel rondhangen haha..

neem wel een pica van jou mee,zoals je misschien al gezien hebt :38:

hope u dont mind.

en leuk dat je me volgt,ondanks alles.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Angela,

graag gedaan hoor! ben blij je te kunnen helpen ermee. :D

en ja zijn zachte protheses. vind ik dan. voelen gewoon als normale borsten vind ik haha.. ik heb dan liever eerder wat meer hang dan rimpeling. als ik moet kiezen he?!

eerst de 10e maar eens afwachten :38:

dan kunnen we gaan kiezen meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angela,inspira is wel gewoon vaste gel hoor(geen soft),moet wel bij grotere prothesen,anders meer kans op rimpelen.

en dat jij je mentor nu steviger vind voelen is ook normaal,omdat het anatomische prothesen zijn,die zijn altijd stugger dan de ronde :rolleyes:

sorry patries,dat ik even reageer in je topic :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon,

hoewel ik er niet echt mee bezig ben dacht ik ,heb ik vannacht gedroomd.. wij zaten bij Bruno,maar ook jij met manlief en ik dacht Eef met manlief maar van Eef weet ik niet zeker.. het was er eentje van het forum ook iig ... jullie werden geholpen door Bruno en toen jullie klaar waren kwamen er steeds andere mensen en wij werden niet geholpen. kregen koffie en chocolaatjes... een heel vreemd kantoortje.. mensen wachtten op de gang en wij zaten overal gewoon bij...

zo vreemd :152:

onbewust toch wel mee bezig blijkt wel :141:

zucht... vind het toch wel erg spannend worden NU...

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Lieve Patries

ooh wat kun je gek dromen he,en ze kunnen zo overkomen dat het zo realistisch lijkt,hihihi

ja de koffie met choco komt me wel erg bekend voor hahahaha

zie je al zitten heey,nee hoor,jij zit daar niet terwijl iedereen voorbij aan je neus geholpen word,gelukkig was dat maar een droom :blush:

ik ben zo benieuwd ook,maar ik weet haast zeker,dat dit eenvoudig opgelost kan worden,naja eenvoudig,het is goed te doen,je bent geen probleemgeval ofzo,en nu hopen dat het ene betaalbaar bedrag is voor je budget,dan komt het helemaal goed.

ooh ik sta te trapplen als jullie terug komen,jij en Angela!

ben zooooo benieuwd en nieuwschierig naar je gesprek :101::101:

gelukkig is het dan morgen al zo ver....

en je bent goed voorbereid en je goed verdiept,ook erg belangrijk :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon,

hoewel ik er niet echt mee bezig ben dacht ik ,heb ik vannacht gedroomd.. wij zaten bij Bruno,maar ook jij met manlief en ik dacht Eef met manlief maar van Eef weet ik niet zeker.. het was er eentje van het forum ook iig ...

Hihi Patries, klopt hoor, waren Moon en ik! :37::152:

Nou spannend hoor, ben ook heel benieuwd hoe je gesprek zal zijn en wat de beste oplossing is voor je! Houd je topic in de gaten hoor! SUCCES!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd!!!

Ik leef met je mee hoor! Ik ben wat afwezig de afgelopen tijd, heeft zo z'n redenen maar schrijf ik je allemaal nog. ;-)

Ben benieuwd. Het is bijna zover voor je. Spannend! Ik lees met je verhalen mee.

Thanks voor je compliment op ww!

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Lesilla,

ik heb zeker hang! maar die stoort me helemaal nix!!! daar doe ik het ook niet voor...

dus kan je daar geen antwoord op geven meid! als het er morgen op komt zal ik dat vragen maar zoals ik al zeg; het gaat me niet om mijn hang. meer om de tepelstand/hoogte...

maar je leest het wel

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.