Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Casper ( zo echt wel nachtbraker haha)

ja ben goed verwend!

en idd verder met het dagelijks leventje... <_< haha

en ja... we mogen niet mopperen hoor! hoop dat hij morgen van dat licht gewicht gips krijgt,dit is loei zwaar....

nog half uurtje en an ga ik richting Bruno :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

update laatste controle

Hey Els ( en alle andere lady's natuurlijk),

ja sorry ben er niet aan toe gekomen om te posten hoe en wat.

We waren en al voor half 11 en pas om 11 uur aan de beurt. (hadden half 11 afspraak)

tja,die vrouw voor ons wilde ook een bv (hij legde de prothese pas terug toen wij al binnen waren) en tja,Bruno neemt te tijd voor je. op zich wel goed natuurlijk. maar als je zit te wachten is het niet zo fijn. <_<

Eerst mams,vroeg eerst hoe het ging,daarna gevoeld en foto's gemaakt. Prima!

Daarna ik... ook gevoeld en heb mijn "ergernis/gemis" uitgelegd. Hij zei zeg het maar... en luisterde aandachtig en begripvol. dus toen legde hij me uit dat er heus wel meer cc's ingegaan hadden gekund maar dat ik dat het risico weer gehad zou hebben dat mijn tepel naar beneden zou gaan wijzen. en dat is ook niet alles en raadde het me niet aan.

dusja?

alles goed ja :) maar toch wel een beetje een slik (dat water bij de wijn doen waar Moon en ik het steeds over hebben is dit "issue" bij mij dus) want vind het erg jammer dat ik die bolling niet heb :23:

en blijkbaar kan ik dat alleen met een lift/tepelverplaatsing.

maar aan de andere kant ben ik er ook weer erg blij mee hoor. zei ik ook tegen hem. tis een beetje dubbel... en dat begreep hij heel goed.

verders zei hij bij het weggaan; zegt het voort met een grote :D smile op zijn gezicht haha.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Blij dat alles in orde was met mam en jou! En goed ook dat je je ergernis kon delen met Bruno, en dat je nu ook weet hoe het komt dat je niet 100% hebt wat je wou, soms moet je inderdaad water bij de wijn doen, en genoegen nemen met wat voorlopig dan kan hé, bij ons zeggen ze de blutsen tegen de builen nemen (misschien wel toepasselijk hier hihih). En wie weet later dat je dan alsnog die lift/tepelverplaatsing laat doen als je zover bent ervoor en dan wel die geliefde bolling kunt hebben. :147:

Veel liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het wel erg goed is,dat je het zoiezo bespreekbaar hebt gemaakt,hij weet er nu vanaf zeg maar,dus het zal ooit,als het te spraken komt,niet uit een onverwachtdse hoek komen,voor hem.e je kan zoiezo in je achterhoofd nu onthouden,dat het in elk geval allemala mogelijk is,nu nog aan jou,of je dat ooit ook eens onderneemt,

toppie dat het met moeke ook prima is allemaal,doet toch weer goed he,nu kan je het afsluiten met een big smile en lekker genieten en doorgaan met het gewone leventje,en denk erom,ookal ben je klaar voor nu dan,je laat ons hier niet in de steek,dat je het maar ff weet hahahahahahah

wij doen voor nu,lekker wat water bij de wijn,en gaan genieten as zomer ......zon,zee,strand enz enz

liefss knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha lief triesje

beetje back, op een iets lager pitje

poewie, te vroeg voor voorspellingen, maar een lift? dat zou mij ook niet erg kunnen bekoren, als je ziet wat je nu hebt, en hoe het er daarna uitziet? tuurlijk is daar ook prima mee te leven, maar het ziet er toch wat gekunstelder uit. en meters litteken natuurlijk, ik zou daar maar s 3 jaar over gaan broeden!

bij mij gaat het op en neer (zoiets als dit :1bouncingboobs: ) het ene moment ben ik tevreden, en vind ik het groot genoeg. het andere moment baal ik als een stekker dat ik niet voor groter ben gegaan (in mijn geval is dat slechts 45 cc per kant, kun je nagaan wat een zeikerd ik ben, maar ja, wel 0,2 mm meer projectie en 0,5 cm breder en 0,5 cm hoger)

ik ben meer van de flessen wijn, niet van de vaten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi patries,

om nog ff op je berichtje terug te komen,vanuit me album,

klopt,je hebt helemaal gelijk,ze ogen ook niet groot op de bikinifoto,maar dat is toch logisch,want ze zijn niet groot,dus kunnen ze ook niet groot lijken natuurlijk op de foto,s..hahahahah

zucht.....ik bekijk ze maar van de positieve kant,en als ik ga piekeren,vink ik de foto,s gauw ff weg,bij ma nacontrole ga ik het nog wel ff bespreken met Bruno.

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.