Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

*** Hallo Patries,

Als je niet tevreden bent moet jij lekker doen wat goed voelt joh, niet kijken wat een ander ervan vind! Ik kon niet anders dan een lift (mijn tepels hingen ergens onderaan te bungelen, borsten waren net van die vrouwen in 3ewereld landen), en de littekens vallen mij 100 procent mee. De horizontale lijntjes zie je in t echt al bijna niet meer, en ik ben nog geen maand po. Ik heb sinds van de week zelfs ook al gevoel terug in de tepel :-) Ik heb je de link van mijn ww al toegestuurd, kan je ff spieken :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey patries

Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en helemaal al als jij niet tevreden ermee bent.

Het knaagde al een hele tijd bij je en als nu de tijd voor je is gekomen

dan ga je toch weer langs bij Bruno om daar je verhaal neer te leggen en

kijken wat voor jou de beste oplossing is. ;)

Ben dan ook reuze benieuwd wat je beslissing gaat worden,dus weg stof van je topic :) hihi.

Ga zelf ook voor een wissel he maar daar ben je al van op de hoogte,

luisteren wat Bruno me kan adviseren.

Ga je volgen hoor.. :62:

Liefsss Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik hoor niet bij die dames die je bedoelt hoor ! ;):unsure:

Ik vind het juist knap voor je dat je voor jezelf kiest en je boobs perfect wil hebben..

Dat wil iedereen toch uiteindelijk?

Ik hoop dat je gesprek bij Bruno duidelijkheid kan geven ! :)

Wat wil je precies anders?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii18

ik wil een bolle bovenkant! en moet dan maar doen wat daar voor nodig is. is helaas niet gelukt met mijn bv. dus ff afwachten wat Bruno zegt. heb dit al wel eens verteld maar toen heeft hij niet concreet gezegd hoe en wat.. en wil dat nu wel weten..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh op die manier..

Nou ben benieuwt wat er uit je consult komt... :)

Hopelijk heeft ie een goede oplossing!

En als ik alle reacties zie van meiden hier dan is Bruno wel een goede !

Je bent zelf ook al eens bij hem geweest, en je zult niet terug naar hem gaan als hij niet goed was toch?

Succes alvast met je consult!

Ik blijf je volgen, ben wel benieuwt wat er uit komt

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook weer eens patries dr album te bekijken,eergister en vandaag weer ja(toevallig ook) en ik vind in bh zoiezo enorm mooi,en ook echt groot patries,al je dat zeker wel kan hebben ook,maar snap het ook,zonder bh mis je die bolling ja,en er zijn er zat die er niet om geven,maar ik snap je echt wel.komt helemaal goed hopenlijk met die bolling patries :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de kosten tegenover meig andere klinieken meevallen bij bruno,al is het allemala een berg geld hoor,daar niet van,maar ik kan hem niet een van de duurste noemen.

phfff finnancieel kan iets je dan tegenhouden he,begrijpelijk,ga duimen voor je patries,en denk dat het toch meevalt,mede ook omdat je al client van hem bent :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

We zitten in hetzelfde schuitje dus kwa financien..jij verhuizen,wij verbouwen,gaat machtig veel geld inzitten.We hebben ook een deel moeten lenen van mn vriend zn ouders en dan zal ik aankomen met ik wil weer een wissel...alhoewel,heb het alwel genoemd :155: ,zegt ie dat geld maakt me nogniet eens uit,het kost nu toch allemaal al zoveel,maar zoals je al weet is hij er falikant op tegen.Einde relatie wat hem betreft als ik groter ga...

Sjugt,tis maar goed dat ik over een half jaar weer op controle moet met mammo en echo,tot die tijd kan ik toch niks want dat heeft geen zin natuurlijk.

Maarrrrgoed,ik hoop dat jij de centen alsnog bij elkaar krijgt en Bruno je kan helpen,ach meid,wordt dan "pas" je 2e keer :4: ,zal mooi zijn als het dan naar wens gaat.

Wel zal ik niet veel groter gaan aan cc"s als ik jou was,je hebt ze al behoorlijk groot...wat ik erg mooi vind natuurlijk!!,veel groter nog zal je niet goed doen denk ik.Maar das mijn mening.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry Els,

ik had het wel gelezen maar nog niet beantwoord zie ik nu :blink:

ja verhuizen en verbouwen kost veel geld! I know..

ik heb het nog niet eens verteld tegen husbie haha. komtie tegen de 10e wel te weten,als ik vertel dat ik niet thuis ben :38:. maar gelukkig staat hij wel achter me dat weet ik. hoewel het voor hem ws ook niet hoeft hoor! maar zo extreem als jouw vriend is hij niet.

en ergens kan ik hem wel begrijpen hoor maar aan de andere kant gaat het wel om JOUW LIJF en JOUW GELUK... vind ik dan weer he?!

en ja idd maar wel veel sneller dan dat ik verwacht had hoor haha.. en hoop ook dat alles dan helemaal naar wens is! maarja dat hoopt iedereen hier.

ik wil ook niet groter hoor... al zal ik misschien een klein aantal cc omhoog moeten zie plaatje hierboven. maar dat zal weinig verschil maken denk/hoop ik..

nee ze zijn groot genoeg nu haha. daar ben ik wel tevreden over..

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries,je hebt dit goed voor mekaar gebreid,en erg duidelijk zo ja.

en ik sta net als jij zelf te trappelen van ongeduld ,ben echt naar de 10de aan aftellen :D:D:D

ik ben beetje nieuwschierig aangelegt hahahaah :11: maar leef graag mee met de gene die ik mag,dus bedoel het enkel goed he,wil niet het oude bemoei wijf uithangen,maar dat weet je vast wel :46:

weet je,wou ik nog ff kwijt he,ondanks we er al over hadden gehad beetje,

ik had als eerste de macghan 410 he(anatomische)die waren echt stug,logisch komt door de anatomische vorm,toen de inspira van macghan gehad(750) die waren beduidend zachter dan de 410,nu heb ik dus die eurosiliconen en echt ben verbaasd hoe zacht9er) die zijn tegenover de macghan,en dat net 10dgn po,dus word nog zachter als alle vocht eruit is,dus ik ga zeker denken dat de mentor ook zachter/soepeler is,denk ik he,ik vermoed gewoon dat macghan wat stugger/minder zacht is als andere merken?

ga dit zeker eens vragen dinsdag aan Bruno :38:

(mischien is het maken van je keus dan net iets makkelijker)

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik toch lieve Moon!!!

en ja vraag maar eens maar eerlijk gezegd heb ik over de stugheid/zachtheid nix te klagen.. al weet ik ook weer niet hoe zacht of stug andere zijn natuurlijk haha.

geen idee of Mentor ook stug of zachter is?!

ben benieuwd!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.