Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

O, fijn om te horen bloem,maakte me enigszins een beetje

druk erom maar, het voelt zo vreemd he, misschien moet ik nog even

geduld hebben,

En Patries ik denk toch niet dat ik zo'n dunne huid heb hoor,

zit goed in me vel/stevig he over heel me lichaam hihi.

Groetjes Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat het ook vaak is Angela,en de rest....

vaak denken mensen de randen van de prothesen te voelen,kan,maar vaak is het ook gewoon vocht rondom de prothese en of de wond van binnen die je voelt hoor,als je het na ruim 3mnd nog voelt,kan het een rand zijn,eerder kan je nog niet oordelen hoor,of het randen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kuch,kuch,kuch.....

ff mijn topic uit het stof halen hahaha..

hello lady's,

ik ben bijna 7 mnd po alweer. tjee de tijd vliegt echt! zelfs zoonlief had niet gedacht dat het al zo lang geleden was dat ik geopereerd was. :rolleyes:

er veranderd weinig.. ik ben MET bh nog steeds dolgelukkig. zonder nog steeds niet. :140: het wordt zelfs steeds erger. ik maakte vandaag foto's en zag ik in mijn grootste borst de prothese zitten zeg maar. erg laag naar mijn zin. TE LAAG... :103:

maarja..... diepe zucht....

er staan dus enige foto's in mijn album,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey patries

bekend bavaria jurkje,hahahaha vlinder heeft hem ook,en had ik ook foto,s van gezien :1bouncingboobs:

leuk jurkje,alleen die kleur he :ph34r:

je strapless bh stata goed,en over je grootste boob,dat je de prothese ziet,nou ik zie hem niet dus,zal ik kippig zijn zeker? :wacko:

ik vind ze altijd nog steeds mooi.

en dat ze minder mooi zonder bh zijn,is des te meer reden om netjes wel lekekr je bh aan te doen :131:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon...

ja idd maar slaap nog steeds met sportbh dus wat dat betreft ben ik een voorbeeldpatiënt. loop/lig echt zelden zonder bh..

jwilde dat jurkje gewoon voor de heb hebben haha. erg he?!

en zal nog wel een foto maken van wat ik zie,ok?! laat het je dan wel weten/zien.

en die strapless is idd wel nice. altijd handig voor blotere truitjes (vind ik dan!).

en thnx! :53:

liefs.! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries

Ik vind het ook zo moeilijk om afstand te doen van me

charmante sportbh want het voelt toch wel veilig met me boobs erin.

Ik ben nu 7weken Po en mocht al gaan afbouwen maar dat voelt zo

ongewennig dat ik het maar aan laat en die beugel bh's nog maar

effe in de kast laat.

Wanneer trok jij die beugels aan?

Mooie nieuwe foto's heb jij zeg! :101:

Mooie volle boezem :1bouncingboobs: ,geweldig!

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat lief van je Angela! dank je!

ik heb geloof ik (als ik het goed heb) een week of 13 dag en nacht een sportbh aan gehad. daarna een aantal weken alleen in het weekend een beugelbh en vanaf de 15 weken pas heel de week overdag een beugelbh en s'nachts nog steeds een sportbh. ook nu slaap ik nog steeds met bh op een nacht of 2 na misschien... ik weet gewoon dat het beter voor mijn borsten is MET bh te slapen. het voelt s'nachts nog steeds zo veilig voor mij. lekkerder....

ook jij moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt! sportbh? dan gewoon nog ff die dragen. beugel? dan die...

zou ik je ww mogen?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi patries,voor de heb nog wel,

herkenbaar!!

ja ben benieuwd,naar je zicht op die prothese,ik zie er zo weinig van,alleen die bolling,begin nu wle te snappen wat je bedoeld,die mis je helaas wel wat ja,zo zonde he....

ja die strapless ga ik dus ook aanschaffen,ik ben echt mega stout,heb leuke truitjes zonder bandjes,en huppel dan ook echt zonder bh rond,mag niet,weet ik,maar verlang nu juist zo naa rhang,plus erbij komt kijken dat ik bh,s vreselijk vind :blush:

en vooral beugelbh,s

net of je elk moment de achtbaan in gaat,voel me er niet lekker in :wacko:

sport bh ook,na weken eindelijk gewend,wou haast geen afstand ervan doen,erna toch uitgelaten omdat het dan eindelijk mocht,en was na 1dag wel gewend al meteen,terwijl dag ervoor was ik in zenuwen,gaat dat wel fijn wezen zonder dat vertrouwde ding,nou geen moment spijt gehad dat ik hem achterin me kast gedonderd heb hahahahahah :152:

tja met sporten dus wel netjes aan,doe ik veel sporten,en dat voelt daarom niet fijn hoor,dan doe ik echt me triumph aan,goed stevig ervoor,vind aktieve bewegingen zoiezo zonder bh erg onprettig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moon,

ik ga het steeds meer en meer zien. ik denk ook dat het erger wordt...... maar ik kijk nog ff aan. na de zomervakantie zal ik er eens goed mijn gedachten over laten gaan. kan mijn geld ook anders goed besteden met de verhuis op komst. en met bh is het wel goed... maar ik wilde juist ZONDER bh mooie vollere borsten.. grmpf

ja snap het wel. dan komt er wel hang in natuurlijk... maar goed is het niet haha. ja is wel handige bh idd. en je krijgt er zwarte en doorschijnende bandjes bij.

wel goed van je,dat je wel sport met sportbh :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat sporten moet ik wel met bh hahaha doet mega zeer als ik te veel beweeg zonder bh hahaha nadeel grotere prothesen denk ik :ph34r:

ja ik snap je wel,als je bh aan hebt,komt die bolling uiteraard,en die mis je dan meteen als bh uitgaatmzie het nu ook wel op je foto,s

toch jammer... <_<

ja het geld he,maar toch,vind het meevallen bij bruno,want bij een wissel die je weer bij hem laat doen,krijg je ook nog eens korting,terwijl ik 3000 al mee vind vallen,als je naar 10jaar terur kijkt,waren ze 3dubbele,een bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Moet zeggen dat ik het persoonlijk niet echt zie op je foto's dat het erger is geworden, als ik ze vergelijk met de foto's van 3 maanden po. Maar ja, foto's zeggen niet alles. Je ziet het zelf natuurlijk 't beste. Vind ze wel nog steeds mooi! Maar begrijp je wel dat het zonder bh natuurlijk niet is wat het is met bh!

Hoe is 't met de zoon ondertussen, weer helemaal geheeld?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik heb even uitleg gegeven in mn topic op mn wat houd je bezig.

En mag ik jouw ww nog een keer? Staat in mn hotmail tussen 100en andere notificaties van het bf...erg lastig terugvinden dus.( gooi ik even mijn blik op jouw probleem)

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Els,

heb net in jouw topic gereageerd... manlief zat mee te lezen en begreep je/het niet.. heb je foto's ff laten zien en toen begreep hij je wel. maar hij dacht dat het aan je sporten (vroeger) lag? ligt het daar ook aan?

hij vond ze trouwens wel mooi :125:

stuur zo per pb wel ff mijn link! en doe dat maar eens :38:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Heb net ff bij je foto"s gespiekt.Moeilijk...ik zie je prothese niet zitten iig,wel is de hang naar mijn idee meer geworden ( wat ook wel logisch is natuurlijk) ,de grootte vanje boobs vind ik helemaal geweldig en met bh toppie!

Maar..kan me voorstellen dat je je beetje zorgen maakt,ik hoop voor je dat ze niet meer gaan hangen( sorry,maar wil eerlijk zijn),als ik me in jouw schoenen plaats zou ik dat ook niet willen.Dat heb je dan dus weer als je al een c als uitgangspunt had met een voor de spierplaatsing blijkbaar.

En tja,waar het bij mij toch aan ligt..wat ik van van Selms begrepen heb idd breedte borstkas ( door sporten dus,maar ad andere kant heb omvang 75..),weinig eigen bijdrage( 13 jaar geleden 75a,valt dus wel mee in mijn ogen),en hij zei me ook wel ( op een taktische manier) dat als ik smller gebouwd zou zijn ze groter zouden lijken.Heb natuurlijk wel bredere bouw door het sporten.

Maargoed,los van dit alles blijft het vreemd natuurlijk,700 cc,kom op zeg,mis volledig de projectie naar voren.Vorm is prima,nu de grootte nog.

Als er id toekomst oog is op financiële ruimte ga ik ook zeker naar Bruno,en probeer dan maar te blokken wat het me nu al gekost heeft en op wat voor bedrag ik wellicht uiteindelkijk kom.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Els,

eerlijk zijn is het beste! heb ik ook liever.

zie hem op deze foto's ook niet hoor maar zag hem wel toen ik foto's maakte... niet heel erg,weet niet goed hoe uit te leggen maar zag wel precies de vorm van de prothese als ik mijn arm omhoog deed en dan van opzij keek,in de spiegel. maar das het minst erge.

ook mijn hang vind ik niet erg! ze moeten niet mijn navel gaan raken :152: natuurlijk maar zo kan ik er echt nog wel mee leven haha. en of die meer geworden is? zou kunnen,ga ik niet om strijden haha.

maar ik mis gewoon de bolling bovenop/in. DAAR ging ik juist voor.

en idd,met bh vind ik ze toppie :123: alleen naakt niet. :140:

ja 75 omvang is toch mooie maat?!! je hebt natuurlijk wel brede schouders.... dat oogt ook al anders.

en je bent net als Moon,je duwt je protheses naar binnen.

en ja,das een aardige som geld die jij (nu al!) dan kwijt bent...

ondanks dat ik deze bv gekregen heb,houdt het geld me nu ook wel tegen. daarbij zal ik dan wel met een lift komen te zitten als ik terug ga? want daar had Bruno het al over,niet een lift maar dat mijn tepels dan ws naar beneden zouden gaan wijzen (met grotere protheses). dus dan wordt het liften of alleen tepels verplaatsen? doen ze dat trouwens? haha..

maar ik kan mijn geld ivm verhuis ook anders goed gebruiken en in bh zijn ze nog wel wauwie :38:

moeilijk hoor.. want anderzijds zou ik na de zomervakantie wel terug willen en kijken wat hij dan zegt.... :unsure:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Hang gaat samen met gebrek aan bolling..toch? En die hang is dan juist welweer supernatuurlijk.Ik denk dat die 2 bijna niet samen gaan? Bolling en hang,gut wat een zin..

Ik ben blij te lezen dat je er iig ( voor nu dan,en ik hoop voor altijd) goed mee kan leven,zal ik ook kunnen met de jouwe,haha.Eerlijk is eerlijk,vooral in bh en kleding komen ze erg goed uit!!

En een lift,moet zeggen dat ik daar niet zo in thuis ben..wel over gelezen en foto"s gezien natuurlijk.Maargoed,simpelweg nog grotere protheses erin bij jou zal die bolling ook niet geven als ik logisch nadenk.

Weet je wat voor mij het makkelijkste zou zijn? Dat als Bruno me zou zeggen,ga je groter en voor de spier dan krijg je ballen ( alhoewel ik hem die ook wel heb zien zetten,en dan niet alleen het voorbeeld hier bekent),maar ik mag aannemen dat hij daar wel voor waarschuwt en het dan je eigen keuze is of je daarvoor gaat.Want zou hij mij dat 99% zeker kunnen zeggen,doe ik het dus niet.

Maar raak er steeds meer van overtuigd dat dat nog weleens mee zou kunnen gaan vallen,Moontje heeft dat ook totaal niet vind ik,terwijl zij nu ook een veel grotere boezem heeft.

Ik loop thuis gewoon altijd zonder bh rond,dat zou toch niet mogelijk mogen zijn met 700cc ervoor? Voelen niet zwaar,doen niet zeer,wat ookwel weer raar is natuurlijk.. :blink:

Ach sjugt,ik zalzien waar het schip strand.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahahaha ja ik snap je Els...

als je beide wilt,krijg je denk ik toch zoiets als Pat. en ik ben er idd in kleding,bh en bikini totally happy mee. maar omdat ik juist voor naakt een bv gedaan heb (wat een zin ook haha maar je snapt me ws wel) valt het tegen. als ik dit tegen de mensen zeg die weten dat ik een bv gedaan heb verklaren me voor gek. juist omdat in kleding ze wel mooi zijn. vandaag had ik lichter kleur truitje aan en wat strakker maar niet te strak. dan blijf ik naar mijn borsten kijken in de spiegel. wat ik aardig vaak kan in de kapsalon natuurlijk hahaha.

een lift ben ik ook niet in thuis. WIL ik niet eens,nog niet dan.. zit niet op die littekens te wachten. nogmaals; nog niet.

jazeker vraagt en waarschuwt Bruno daarvoor. dat vroeg hij ook aan mij. en ik zei dit niet te willen. denk soms wel eens,had dat maar niet gedaan,met mijn hang waren ze ws toch niet ballerig geworden. maarja..... das achteraf zeuren.

nee,zou niet eigelijk moeten zijn. ik met mijn 520cc loop nu nooit meer zonder bh. ja ff,als ik uit de douche kom en ff in badjas nog zit voor slapen gaan. maar boven aangekomen doe ik nog steeds mijn sportbh aan om te gaan slapen. voelt gewoon veeeeel fijner. maar echt zwaar voelen ze ook niet hoor...

ja meid.... we zullen ons er toch doorheen moeten slaan. jij gaat nu nog niet naar Bruno omdat je bang bent dat hij natuurlijk wel aan je wensen zou kunnen voldoen? shitzooi zeg..

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.