Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Selina,wat fijn dat alles goed is gegaan!

en die pijn,weet er alles van,maar je word gauw beter hoor,ff afzien,erna vergeet je het snel.

en dat klein ogen van borsten,ken ik ook alles van,lees me topic maar is door,heb nu wel meer vertrouwen,dat wel,dat het nog goed komt,maar die geduld he die je ervoor over moet hebben,hahaha moeilijk!

komt helemaal goed :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

... drukke bedoeling daar geweest zeg. :blink: K zie het al voor me dat er naast me ook zog iemand zou liggen waar ze mee bezig zijn... brrr... hoe vond je dat? Nou ja, jij was tenminste eindelijk aan de beurt. Valt ook wat voor te zeggen! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meid,

Hoe voel je je nu?? Beetje beter weer? Je had ook veel pijn he? Ik vond dual plane heftig hoor! En wat jij hebt achter de spier is volgens mij nog erger.

Wat vervelend dat je zo lang moest wachten, en er dan ook nog een ander in die OK lag! Das toch apart?? Nou ja, je hebt ze! Ik beh heel benieuwd naar je fotos ook, ga je die nog plaatsten eigenlijk? 275 cc is volgens mij een hele mooie maat, maar misschien is t gewoon een kwestie van geduld he? Nog even afwachten.

Ik vond mijn maatje goed,maar ze stonden recht naar voren! Haha (toch een madonna - bh gekregen ;-).

Rust lekker uit vandaag. Vond fijn je ff te horen, dat toch niet niks he? Zo'n operatie, doe j egelukkig niet elke dag.

Was jij blij dat je naar huis kon (moest) of juist niet?

Veel liefs,

XXX je boezemdinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai selina!

hoe is tie nou?? voel je je goed????

beetje geslapen vannacht??

(ik heb ze nog niet eens, maar heb een partij rot geslapen! :146: hopen dat ik de komende 11 nachten beter slaap :106: hihi) De laatste nacht tel ik niet echt mee, dan moet ik al erg vroeg op, uurtje of 5!

liefs en hoor van je!!!

chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

ff n update ik verga letterlijk van de pijn me borsten drukken zo hard dat ik amper lucht krijg ademen

doet ook onzettend pijn,me buikspieren doen nu ook giga bij en loop als een oud vrouwtje als ik zit is

het uit te houden en als ik loop wil ik zo snel mogelijk weer zitten,

me linkerborst doet het meeste pijn die drukt,brand. ben nu dit verslag aant typen met tranen in me ogen.

vanacht goed geslapen 1 a 2x ff wakker geweest maar vannochtend toen ik op stond kreeg ik de volle laag

als drukte zo hard dat ik even slecht werdt ik neem de molletje iedere 4u maar voel geen verschil

hopelijk gaat de pijn snel minder worden

liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Balen voor je meis. het was wel te verwachten. Gisteren had je nauwelijks pijn en dat kwam doordat je nog wat verdooft was van de operatie. Na een nacht en eigenlijk de eerste 3 a 4 dagen zijn het pijnlijkst. Jij hebt net als Becky last van het feit dat de spier los is gemaakt. Bij becky is ie helemaal door gesneden naar boven om daar een pocket te maken voor de prothese. Bij jou is de spier letterlijk van de ribben getrokken om de prothese eronder te plaatsen. Dat doet je zo'n zeer en geeft je het gevoel adem te kort te komen. Het lijkt of je longen, je ribben, rug en borst allemaal onder druk staan. Is ook zo. Daarbij geeft de band en bh tegendruk. Wanneer je ligt vat het nog mee, want dan liggen de protheses ook. Maar wanneer je zit of staat, moet je de protheses 'leren' dragen. Je lichaam moet daar aan wennen en jij ook.

Het gaat goed komen meis. Volhouden. Heb je naast de gewone paracetamol nog iets sterkers meegekregen? Anders even bellen met de huisarts dat ie iets voorschrijft? dan kan je het mogelijk iemand anders even voor je laten ophalen bij de apo.

Succes meis!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Heb al tijdje mee gelezen op je topic en natuurlijk je operatie verslag! Als ik zo mee lees klinkt het erg pijnlijk allemaal wat je doorstaat op dit moment. Sterkte, hopelijk wordt de pijn gauw minder voor je zodat je meer kunt genieten van die mooie borsten ;-)

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!!

ik lees dat je veel pijn hebt, maar weet ook wel dat het over gaat... het is alleen moeilijk de eerste dagen, ik leef echt met je mee!!! ben nu toch blij dat mijn protheses op de spier worden geplaatst.. als ik je zo hoor zou ik toch veel schrik krijgen voor ze onder de spier te laten plaatsen...

maar je bent ervan af meid! vanaf nu wordt het alleen maar beter, en je gaat fijn de feestdagen in met mooie borsten...

hoe is het met de grote ondertussen? had ook gelezen dat je toch niet 100% tevreden was.. had je dan geen extra consult gevraagd voor de operatie? vind het ook raar dat je zo'n verband moet dragen? mij hebben ze gezegd dat ik direct na de operatie een steunbh aankrijg, dat ik zo naar huis mag gaan... het zal vooral ook aan de pc zelf liggen, hij maakt die beslissingen denk ik... hoop echt dat je je wat beter voelt! en dat je ventje je fijn verwent en steunt in deze moeilijke dagen... moest je al tijd hebben gehad, ben ik wel benieuwd naar je foto's ...

hou je goed meid!! ik hoor je nog wel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefake

Die band is er voor om de prothese naar beneden te duwen, net als de spier.

Jij hebt er waarschijnlijk niets over gehoord omdat je ze op de spier krijgt. Ik heb net als Selina ook een band moeten dragen, deze zat alleen aan de bh vast, en moest ik 6 weken aan.

Denk dat het dus niet gebruikt wordt bij vrouwen die ze op de spier krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefake

Die band is er voor om de prothese naar beneden te duwen, net als de spier.

Jij hebt er waarschijnlijk niets over gehoord omdat je ze op de spier krijgt. Ik heb net als Selina ook een band moeten dragen, deze zat alleen aan de bh vast, en moest ik 6 weken aan.

Denk dat het dus niet gebruikt wordt bij vrouwen die ze op de spier krijgen.

aah vandaar :-)

ja ik weet zelf ook niet zeker als ik de band wel of niet krijg... ze spraken er in ieder geval niet over... enkel over een steunbh, die ik dan direct aankreeg en kon kopen om mee naar huis te nemen... heel handig, want ik weet echt niet op welke maat ik ga uitkomen dus... dan heb ik al direct een goede maat...

ik moet pas 4 februari, dus das nog een tijdje..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah vandaar :-)

ja ik weet zelf ook niet zeker als ik de band wel of niet krijg... ze spraken er in ieder geval niet over... enkel over een steunbh, die ik dan direct aankreeg en kon kopen om mee naar huis te nemen... heel handig, want ik weet echt niet op welke maat ik ga uitkomen dus... dan heb ik al direct een goede maat...

ik moet pas 4 februari, dus das nog een tijdje..

xxx

Hey ikheb ze voor de spier en heb 1 dag en nacht z'n band om gehad, maar dat ik naar huis toe ging om deze af, dus ook voor de spier kan je hem krijgen hoor...

Denk dat het per kliniek verschilt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Nou gefeliciteerd met jen nieuwe boobs! Wel vervelend dat je z'n pijn hebt,en dat alles toch een beetje raar is gelopen, wel gek dat er nog iemand lag dat je de OK opkwam, zou dat echt heel eng vinden..

Nou rust een beetje uit, en probeer idd even een sterkere pijnstiller te krijgen via je huisarts.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selina,

Wat vreselijk te horen dat je zulke pijnen hebt meid, getver, ik zag er voor t eerst eigenlijk ineens ook tegenop... Maar als ik dan weer bij Becky lees, besef ik dat het echt gewoon bij iedereen anders is, hoe vervelend ik het voor je vind zeg! Ik hoop echt dat je een goede nacht pakt en dat het morgen weer een nieuwe dag nieuwe ronde is...

En die eerste dagen schijnen het ergste te zijn. Je moet er echt even doorheen, even de huisarts bellen inderdaad! Want half creperen van de pijn is ook niet de bedoeling natuurlijk!

Veel sterkte, denk aan je.

Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zitten ze nu , die pijnlijke , zware , harde , onbeweeglijke bakstenen , net onder je kin :blink:

Gelukkig lees ik tussen de regels door dat je je'r aardig doorbijt .

Achteraf zou je 't toch terug doen , zelfs met de pijn die je nu hebt : het is 't waard .

Nou dat je pijn ging hebben wist ik wel maar had het lef niet dat er pb ook even bij te zeggen :rolleyes:

Neem je genoeg pijnstiller ? Ik nam 1g (nee geen mg > g !) dafalgan , hoeveel is die paracetomol van je ? Neem er anders 2 tegelijk hoor , kan geen kwaad voor enkele dagen .

Wanneer je rechtzit zou het iets minder moeten drukken , de eerste nachten sliep ik eigelijk zo goed als rechtop in de zetel . Enkele kussen achter je rug in bed doen wonderen .

Even door die zure appel bijten meid , heb zelf toch een week verschrikkelijk veel pijn gehad , kon me'n bed niet uit zonder hulp . Vlees doorsnijden , een fles openen , dat zat er de eerste dagen niet in .

Nodig een vriendin uit voor een koffieklets , doe een kort wandelinkje in de straat , kijk een leuke film met je vriend . Zoek wat afleiding , die het rustig aan .

Sterkte nog , typ het hier lekker van je af : we 'luisteren' :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina

Heel herkenbaar wat je schrijft en doormaakt nu, ik heb ze ook achter de spier en dat voel je! Het is net of er een stapel bakstenen op je borstkas ligt, ademhalen gaat daardoor moeilijk en pijnlijk..... Maar het is echt de eerste week, daarna zul je zien dat de pijn draaglijker wordt. Geen fles cola ofzo opendraaien ofzo want dat voel je! Echt rustig aan doen.....

Ik nam ook om de 4 uur paracetamol en diclofinac, dat hielp wel maar kreeg er giga maagpijn van en dat vond ik erger dan de pijn aan de borsten........

Sterkte verder met je herstel!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Meis,

Weet niet of je vandaag nog op t forum bent geweest... Ik hoop dat alles goed gaat met je joh! Dat t weer beter is dan gister.

Nou, blijf aan je denken hoor!

Kus Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey selina!

vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt... ik hoop dat je deze nacht wat beter hebt kunnen slapen.. Als t goed is wordt de pijn vanaf nu alleen maar minder en het resultaat nog mooier dus dat is wel iets moois om naar uit te kijken... Aan je kerstdiner heb je een mooi decoleté! hihi denk maar aan alle leuke vooruitzichten!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Ik heb je verslag even door gelezen. Wat een rare manier van werken bij die kliniek?! Nou ja dat is nu allemaal achter de rug. Ik lees dat je nog wel veel pijn hebt, balen! Nou ja, je moet maar denken vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, en over een paar weekjes heb je prachtige boobies waar iedereen jalours op is!

Ben benieuwd naar je foto's, als je die hebt gemaakt..

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Selientje,

Hoe gaat t nu met je?? Heel veel sterkte, ik hoop snel beterschap voor je hoor!! Ik lijd met je mee, misschien helpt t ;-)

:116::71: Ben benieuwd hoe t met je gaat....

veel liefs, zet 'm op, dit zijn de ergste 3 dagen, dus hierna gaat t beter, echt!!!

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hallo meiden

ben ik weer gister had ik teveel pijn en was behoorlijk misselijk dus ben even niet op forum geweest

Nou vandaag gaat het al een heel stuk beter kan wel gewoon fles openen hahah heb me zelf vandaag aangekleed voelde me zo vies in die sport kleding heb me spijkerbroek aangedaan met beetje hulp van me

vriend(knop dichtmaken)normaal paste die nu ziet ie wat strak komt denk ik door het vocht.heb me zeLf oook opgemaakt ging goed en me haren gekamt wassen ging nog niet want dan voelde ik al meteen,slapen gaa vanaf dag 1 al super alleen het erin en uitkomen doet wat pijn.

dames ik heb aan 1 borst giga veel pijn die brand/steekt en lijkt aventoe als ik hoest dat die lekt

maar als ik bij het gaasje voel is die gewoon droog is dit normaal??

de maat is nog niets veranderd heb stiekem ff gespiekt band even van me af getrokken NOU lijken wel 2 piramides zo rond en hoog de maat is na mijn doen nog veel te klein nog net geen B cup hopelijk veranderd dit nog.

liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi selina ik heb je verslag net gelezen, jeetje verschikkelijk zeg zoveel pijn, heb je niet gebeld met de kliniek om te vragen of het wel normaal is de pijn die je hebt.

ik word ook in die kliniek geopereerd en als ik het zo hoor vind ik het daar wel vreemd aan zijn gangetje gaan alles. goed dat je vriend je later kwam ophalen toen je wakker was anders had hij zolang moeten wachten. da's ook erg

Ik hoop dat mijn man niet zo lang hoeft te wachten dat is balen voor mij en voor hem.

Ik moest de betaling 2 weken van te voren al betalen ik mocht het niet op de dag van de operatie betalen.

Het is nu al betaald.

En over de band heb ik ook niks gehoord ik moest een bh meenemen groot waarschijnlijk moet ik de bh aan.

maar mischien verschilt het per persoon ik krijg het niet onder de spier, ook niet op de spier maar tussen de spier.

ik hoop dat je snel van de pijn af bent. als ik jou was zou ik even bellen en vragen of het wel klopt met zoveel pijn. bellen kan geen kwaad, dan heb je mischien een beter gevoel. En ik hoop voor je dat ze niet zo klein blijven

ik dacht eigenlijk dat jij 320 cc zou krijgen?? ik zie nu 275 cc

lief wesje veel sterkte ik hep je berichtje ontvangen xxx beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

ben ik weer even met een kleine update ben nu 4 dagen PO en gaat gelukkig weer beter met me

bijna tot geen pijn alleen smorgens na het opstaan voeld alles nog wat pijnlijk en strak

maar dit is ook weer weg na een uurtje.

Nou vanacht was een ramp ik ging slapen rond 12.00 en was alweer wakker om 4.00 werdt wakker

van de pijn die band duwde zo hard dat ik amper tot geen lucht kreeg als ik de band van me aftrok

was de pijn gelukkig weg en toen ik onder de band keek zag ik dat de band striemen had gemaakt op me borsten alles was blauw waar de rand van de band zat verging van de pijn dus heb de band los geknipt

en toen was de hele pijn weer verdwijnen en kon weer lucht halen,draag nu een sportbh maat 75C zit perfect alleen is nog iets losjes waar de tepel zit de omvang van 75 zit super ook al heb ik normaal

een omvang van 70.

vandaag voor de 1e keer kunnen douchen en natuurlijk kunnen spieken en zag er goed uithoor

ben alleen bang als het vocht en de zwelling weg is dat er nog maar weinig overblijft.

binnenkort zal ik fotos plaatsen denk vrijdag want dan gaan de hechtingen eruit

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.