Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Hey Selientje,

Was je toch weer ff op het forum geweest? Ik ben er ook wat minder nu, het is idd ook druk met een kleintje en als je dan weer gaat werken lijkt alles weer zo gewoon. Ik lees nog wel mee, maar bij mij verandert er nu gewoon weinig, alleen wat kleine dingetjes. Maar het ergste hebben we gelukkig gehad he!

Vanmiddag maar even boodschappen doen voor de kerst want straks kan het niet meer! Wordt een hele toer om alles in huis te halen zonder te tillen haha.

Ja, ik vind ook wel een verschil met 2-3 weken geleden hoor. Langzaam worden ze steeds mooier :-) Ben jij ook blij met hoe t eruit ziet? Zijn ze bij jou al wat zachter en gezakt enzo? Beetje beweeglijk?

Ik slaap ook nog zoveel mogelijk op mijn rug hoor! Echt zijslapen gaat niet, maar wel al een beetje schuin zeg maar. Nu heb ik er 2 kussens naast gelegd en dat ligt heerlijk!

Doei meissie, we spreken mekaar weer!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ook ik ben erg benieuwd naar het resultaat tot nu toe. Hoe is het afgelopen met dat deukje boven je ene borst? En wat voor cupmaat heb je op dit moment? Je was toch bang dat het te klein was? Ik ben echt enorm nieuwsgierig hoor! Zat al af en toe in dit topic te kijken, maar helaas zonder resultaat...

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverds van me hahah

@bloempje en becky natuurlijk

ja ik ben nu savonds wel weer even te vinden op het forum ja weer lekker druk he moet het hier

ook draaiende houden,heb al kerst inkopen gedaan maar dat tillen dat kan ik helaas niet laten

want ben de hele dag alleen met de kleine en ze moet ook het bed in en ook weer uit dus dat tillen

kan ik niet ontzien,dadelijk de feestdagen en ga toch echt dan een mooie beugelbh dragen ben het nu wel

zat haha draag overdag om de dag wel een beugel en heb er gelukkig geen last van

@bloempje ik ben nu wel meer tevreden met het resultaat maar mocht wel een onsje meer zijn hahah

hou zelf van groot en vindt dit ook wel mooi en heb het nu ook wel geacepteerd.

ik draag nu een 75C maar zit erg strak en in beugel draag ik 70D en die zit wel goed niet

te strak niet te los dus tevreden!! gelukkig is die deuk al wat minder die borst moet nog echt

een stuk indalen en volgens de kliniek komt het omdat daar nog wat vocht zit.

maar ze zijn mooi rond en groot (naakt dan hahah)

liefs Xxxxvoor jullie meiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah bloempje nee die foto ben ik niet hoor heb wel zelfde bh en ongeveer zelfde maat zonder dat

opgeduwde beeld die je op me scherm ziet hahha hoe ik ze nu heb ben ik tevree maar hoop dat ze niet nog

meer gaan slinken..

als ik ze zo nu had zoals op de foto was ik op blij haha maar zo soepel zijn ze nog niet om

ze zo bijelkaar te duwen dat zal ik eens gaan proberen achter een x aantal weekies:P

Trouwens genoeg over mij hoeist met jou? op wat voorn maat zit jij nu?

@becky sorry was wat dingen vergeten te antwoorden:P Ja zacht zijn ze niet echt meer geworden

helaas heb wel me gevoel gedeeltelijk weer terug maar mogen voor mij echt toch echt veel zachter

lijken nu wel warme ballen haha vat die niet verkeerd op:P en bewegen het gaat niet zoals voorheen

hoor denk als ik hard genoeg ren dat ze wel zullen stuiteren maar zo met lopen nog echt niet

ik slaap zelf wel op me zij met veel draaien wel slaapt nog niet echt top maar is uit te houden

wordt trouwens wel smorgens wakker op me rug en opgezette borsten smorgens heb jij dat ook lijken

ze meteen een maat groter en na een uur zijn ze weer wat kleiner snik hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zit nog steeds op AAA hoor :rolleyes:

Ik heb mijn paardje verkocht en een ander (duurder) paardje gekocht, dus een groot deel van mijn 'borsten'geld is daaraan opgegaan en moet ik weer bij elkaar sparen. Tja, je kan niet alles tegelijk willen. Ik hoop nu volgend (voor?)jaar een afspraak te kunnen maken.

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahaha die paarden zijn ook duur jah gelukkig dat ik hier thuis daarvoor geen plaats heb

anders had ik me ook een gekocht en had ik het ook niet kunnen doen:P

Je hebt wel het geduld he dat vindt ik echt knap zou ik niet gekund hebben

spannend dat het nog moet gebeuren dacht dat jij al een bv gehad had hahah sorry

je houd me toch wel op de hoogte he vindt ook spannend net alsof ik me orientatie fase weer herbeleef

en zo zou jij het ook beleven als je al geholpen bent:P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zo ongeveer 70-75 AAA. Echt heeeel weinig. Ik zal ongeveer rond de 300 CC of ietsje minder krijgen en dan hopelijk uitkomen op een C cup. Dat vind ik ook meer dan genoeg hoor. Als ik het ga laten doen zal het in het Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam worden bij dr. van Selms. McGhan protheses, rond high profile, dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Oh ja ik zie dat je al een consult had gehad dacht al nou jij weet ook heel goed al

wat je wilt is alleen positief hoor..wordt spannend dan..

denk dat je wel op een D gaat uitkomen hoor :blush: met een omvang van ongeveer 70

hopelijk heb je gauw je centjes bijeen en dat je ook in de zomer een mooie volle voorgevel hebt

ik zal voor je duimen meid!!

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi selina,

ja klopt,ga voor wissel,zoals je al hebt kunnen lezen in me topic :rolleyes:

heey ik las dat je een 75C draagt,omdatje geen B wilt dragen,hihih

maar als die 75C te ruim zit,pas je dan geen 70C?

want als hij echt te breed is in cup,heb je kans dat je boobs niet goed ondersteunen.

en dat is wel belangrijk dus,heb je al geprobeerd die 70C?

zit je toch in de C en mischien wel beter passend :blush:

hoe ist trouwens met je?

buitenom de situatie dat je ze wat te klein vind,gaat het wel goed verders?al pijn vrij enzo?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergat het in me eigen topic nog erbij te zetten.

ik ga zekers voor een volle D,wat meer neigt naar E :43: liefst nog groter

weet je waarom,in de mond klinkt het behoorlijk,een E maar het stelt niks voor,niet als prothese borst in elk geval,vind ik dan he

een echte natuurlijke borst in E is behoorlijk,maar met prothesen,nee vind niet gauw dat groot :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

las net ergens dat je 275 cc heb gekregen, maar het toch een beetje te klein vind ?

ik heb 240 cc, en ben soms ook bang dat ik dadelijk maar op een B cup uit komt, terwijl ik echt hoop op een C cup !

de sport bh die ik nu draag is 75 C, maar ik vertrouw dat ding niet :)

sta dan ook regelmatig met een gewone bh voor de spiegel..

75 C, net iets te groot ! :(

maar ik hebnog hoop op een 70 C !

gek is dat he, weet niet of jij t ook had, maar heb vlak voor dat ik de operatietafel op kroop, nog gesmeekt of hij ze alsjeblieft niet te groot wilde maken ..

en nu denk ik, een maatje meer had toch wel gemogen ;)

maar dat is wanneer ik met kleren voor de spiegel sta !

dan denk ik echt, heb ik een bv gehad ?!

terwijl t bloot erg mooi is, en perfect in verhouding bij mijn lichaam, precies waar ik om gevraagd heb !

blij toe als die stomme sport bh uit mag (nog 3 weekjes!) en ik een mooie beugel bh aan mag, dat zal vast en zeker weer n heel ander gezicht zijn :D

verheug me er nu al op !

vraag me alleen af of het nog mogelijk zal zijn een push up bh te dragen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Selina

Ouwe din! ;-) Hoe is die nu met je? Ben je inmiddels pijnvrij en helemaal happy? Ik las net dat je aan het shoppen was geslagen. Leuk he? Wel even zoeken met die maten inderdaad. Ik kan het zelf ook steeds niet inschatten. Als ik een bh in mijn handen heb denk ik die is veel te groot, en dan blijkt ie te passen! Haha, dat probleem hadden we vroeger niet. Zelf heb ik nu 75 B, 80B of 75 C (lekker duidelijk he?). Het verschilt echt per bh. En ik slaap sinds kort weer op mijn buik :rolleyes:

XX

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meiden!

@ becky Ow super dat je al op je buik slaapt ik kan het nog niet voelt nog steeds raar aan hahah

ja idd lekker duidelijk je moet echt veel gaan passen in verschillende maten om te zien wat je hebt

hahah ik wordt ook zo gek van de maten en zeker met shoppen pff ik droeg eerst 75C maar die was me wat ruim in omvang en nu heb ik een sapph aan in 70C zit goed alleen boven puilt het een beetje uit

maar dat zal wel komen dat sapph klein uitvalt.

hahah ben benieuwd na je maat joh en lang niet gesproken hoe gaat het nu met je ouwe dinnetje:P

hier geheel pijnvrij en bij jou???

Hoop je gauw weer te spreken!! Liefs XX

@Bloempje hi meid Ik zie dat je een datum hebt wat super!! toch niet voor de paarden gegaan?

jij was dat toch die een paard had gekocht of wou kopen?? hahah of ik ben nu al dement aant worden en

dat met 21 kijk je er al naar uit en beetje zenuwen of nog niet?? veel vragen sorry

en helemaal over cc uit?? hhaa nu stop ik echt met vragen

Hier nog steeds ontevree ja ik draag nu 70C in sapph en die valt klein uit ben aant denken voor een wissel

moet wel nog een jaartje sparen hoor dus dat laat nog even op zich wachten maar gaat wel komen

dan hoop ik op een goeie D/E uit te komen.

hou je me op de hoogte met je vorderingen na je bv toe?

liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selin,

Jammer joh, ik hoop zelf dat ik wel op een c cup uitkom. En je bent nog niet aan het dementeren hoor, want ik heb inderdaad een paard gekocht, maar ook een paard verkocht, dus het viel mee financieel dan. Moest wel bijdokken, dus vandaar dat alles even vooruit gezet was. En als je net een ander paardje hebt, dan wil je daar ook lekker mee aan de slag, dus dan schiet het niet op als ik meteen wekenlang uit de roulering ben. Ik hoop op ongeveer 300 cc. Ik krijg nog een definitief gesprek met de PC, waarin ik nog ga passen en dan moet ik ook langs de anesthesist. Gelukkig duurt het allemaal nog even...

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Selina,

Wat een leuke topic!! Ik ben er helemaal voor gaan zitten en heb vanaf pagina 1 meegelezen.

Humor, Drama, Teleurstelling, boosheid, spanning... alles is zowat voorbij gekomen. Maar gelukkig tot nu toe wel een Happy End! :D

Heb je nu trouwens wel ruwe protheses gehad bij WK?

Ik ben op consult geweest bij dr. Damen - Linea Aesthetica en ga a.s. dinsdag op consult bij dr. Visser - Wellnesskliniek

Momenteel ben ik nog aan het overwegen waar ik de operatie zal gaan plannen, ik heb gisteren gebeld met het WK en daar is de wachttijd 4 a 6 weken. (maar ik zou dan wel echt ruwe implantaten willen)

Bij Linea daarentegen zou ik direct geopereerd kunnen worden.

Het advies van dr. Damen is: 300 cc voor de spier, ruwe implantaten rond

Het is de bedoeling dat mijn theezakjes in B formaat een C cup worden hihi

Mijn vriendin wordt volgende week geopereerd door dr damen van Linea.

pff ik wil zo graag een datum prikken!!! Can't wait

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.