Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast selina1212

hi meiden

ik had even zin om mijn zenuwen van me af te schrijven,

nou zo als je leest ben ik dus over de top zenuwachtig nog ongeveer 10 dagen te gaan en alles lijkt

zo reeel te worden ook al kan ik het niet echt bevatten dat ik met de sinterklaas eindelijk borsten heb

maar nu ben ik zo bang dat ze te klein worden ik wil het liefste een Volle C maar omdat ik ongeveer 1.68 ben en 52 kg ben ik dus bang dat je pc maandag gaat zeggen dat een volle C niet gaat lukken

maar ik weet niet of ik genoegen kan nemen met een B cup,zelf denk ik van niet want het kost je al zoveel geld

en een C heb ik gehad tijdens mijn zwangerschap en vondt dit een hele mooi maat.

nou ben me nu dus door de dagen heen aant slepen maandag heb ik me eerste consult en dan de week erop wordt ik geholpen,

ben echt benieuwd wat de pc gaat zeggen,hopelijk ga ik goed nieuws krijgen,en ik vraag me af de vorige pc zei van dat ik erg strakke borstspier heb is hier een kans bij dat ik niet in aanmerking kom voor een bv

of voor een C cup want voor de spier zullen ze mij toch niet kunnen plaatsen ivm weinig borstweefsel?

Nog een goede en drukke week voor de boeg dan nog 1x weekend without boobs en dan op naar de mooie volle borsten (hoop IK) :126:

P.s moet ik maandag naar mijn consult al een sportbh kopen ofniet?? want dit heb ik nog niet en weet zelf niet of je deze in de kliniek krijg.

nou meiden heel verhaal en spring van hak op de tak maar zoveel vragen en zoveel zenuwen is dan moeilijk

om je in de houden,aangezien hier het thuisfront zich hier niet mee bezig houdt hun hebben liever niet dat ik het doe dus helaas geen steun om me verhaal bij kwijt te kunnen.

liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Selientje,

Logisch dat je superzenuwachtig bent. Zou ik ook zijn. Ik denk dat het wel los gaat lopen die C-cup. Je hebt immers tijdens de zwangerschap ook al een C-cup gehad, dus je huid is al zover opgerekt geweest. Tot nu toe vroegen bij mij de pc-s allemaal welke cupmaat ik had tijdens en na de zwangerschap. Dat zullen ze echt niet voor niets hebben gevraagd. Ik wens je nog even geduld en veel sterkte toe maandag. Ben erg benieuwd naar je consult!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

@bloempje

thanks meid dat je zo meelevend bent! :119:

zal wel allemaal goed komen dan..

Heb je ook al een bv gehad of is deze nog in steigers wat wens jij voor een maat als ik vragen mag?

en wat zijn je maten poeh sorry dat ik zo onbeleefd ben just curious :blush:

Liefs Xxselientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor maakt niets uit. Ben zelf net zo :rolleyes: .

Ik wacht nog even, omdat ik met de koop van een paardje bezig ben en mijn huidige paard heb verkocht, maar het moet allemaal nog afgehandeld worden. En ik wil niet dat ik helemaal niets mag, als over 1,5 a 2 weken mijn nieuwe paardje arriveerd. Het wordt dus voor mij zowiezo volgend jaar. Ik wil graag een C-cup en dat moest lukken volgens de 4 pc's waar ik geweest ben. Terwijl ik nooit zo groot geweest ben hoor tijdens mijn zwangerschappen. Ik heb nu een 75 AAA(A), dus vandaar dat ik denk dat het bij jou ook moet lukken.

Hou je ons maandag op de hoogte?

Fijn weekend!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Ik heb even je hele topic doorgelezen, jij bent namelijk als ik het goed heb gezien de eerst volgende van hier die geopereerd zal worden. Weet niet of je dat al wist? Maar goed, ik wordt op 12 Januari geopereed, heel spannend allemaal! Ik blijf je even volgen, ben benieuwd hoe je allemaal mee gaat maken.

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

:blink: @ coco ja inderdaad ja het forum hou ik goed in de gaten a.s maandag is my day!!!

heey meiden

ff een kleine update heb vandaag mn consult gehad bij dr damen.

nou ik kwam daar aan om half 2 had afspraak om 14.00 mocht plaats nemen in wachtkamer heel luxe

met plasma tv etc mooie glazen tafels,ik dacht dat ik wel snel geholpen werdt maar dat had ik dus mis

rond 15.00 werdt ik opgehaald en me eerste indruk van dr damen was leuke aardige man alleen enkele

punten irirteerden mij best erg telkens met zn gsm bezig als er gebelt werdt pakte die op

hij vroeg zelfs aan mij of ik even naar zn gsm kon kijken hoe ik zijn beltoon kon veranderen :wacko:

nou hij vroeg wat ik wou en zei dat ik een C volle C wensten weet niet of hij hiermee akkoord is gegaan

want hij was maar de hele tijd bezig over of ik het natuurlijk wou want dan moest ik met minder genoegen nemen hij had eigenlijk al zijn keuzes klaar het wordt dus Rond 275cc achter de spier high profile

,er zijn 2 punten waarvan ik had uhmm maar datis niet wat ik wil

ik wil anatomisch en wil zeker 300cc ik wil geen B ik wil C

ik had dat gezegd en hij antwoorden hierop nou anatomisch is bijna het zelfde nu als rond door de jaren heen zijn de protheses allemaal wat ronder geworden en 275cc jaa weet niet waarom hij daar voor koos want ik had mijn papieren van een andere consult mee genomen waar in stond toen ik nog een kleine C wou dat er voor 280 a 300cc gekozen werdt,en hij kiest voor minder terwijl ik een grotere cup wil dan voorheen

ik heb ook gepast de eerste vulling vondt ik te klein en de 2e vondt ik wel goed maar hij zei kon beter de eerste worden,nu ben ik dus echt aan het balen kan ik ook de kliniek bellen dat ik 300cc wil?

want wil wel weten waar ik op uitkom met 275cc

oh en de prothese is gevuld met silicone gel.

nou meiden dit was mijn korte uitleg nouja is langer geworden dan gedacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

selina,weet je wel zeker dat je dit wilt dan?

ik bedoel,als jij echt 300 in gedachten hebt,en ook nog is anatomisch,dan is deze keuz niet vergelijkbaar,het is een groot verschil moet ik zeggen.

je moet er wel zelf 100% achter staan dit door te zetten,wil je toch anders,dan zou ik toch ergens anders op consult gaan.

mede omdat je anders mischien wel spijt gaat krijgen.

ik wil je helemaal niet onzeker maken,of op andere gedachten brengen,begrijp me aub niet verkeerd,maar wil jou behoeden voor spijt achteraf.

want je bericht klinkt niet echt positief,teminste,je had het allemaal anders gewilt

denk er goed over na,en bel anders de kliniek nog even,om toch te vragen en aan te geven dat je alsnog een consult wilt,om over vorm cc,s enzo te praten

als je goede arts hebt,dan staat hij nogmaals een consult toe,liever 1 teveel dan een overgeslagen,snap je me?

heel veel sterkte met beslissen en ik lees je topic steeds bij,als je zeker bent,dan kom ik je dik feliciteren met je operatie datum

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

Ja ik heb me operatie al volledig betaald kijk het maakt me nog niet zoveel uit dat de prothese rond

is geworden want deze heeft ook best veel voordelen.

maar de maat ik kan toch nooit uitkomen van een 70aa naar een volle C met 275cc ik bel morgen na de kliniek en vragen of het 300cc a 320 kan worden ik wil gewoon zeker weten dat ik ook een goede C krijg

anders vindt ik het maar zonder van mijn lichaam en geld.

thanks voor je berichtje meid!!Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het zou toch kunnen hoor,dat je met 275 uitkomt op een c

ligt aan je bouw,en welke prothese je hebt enz enz

ik zou met 375cc van een a naar een c uitkomen,maar nu had me arts het weer over een D als hij dat zo bekeek.

maar ik zie het er niet vanaf hoor,vind ze mierklein en ben tot nu toe alles behalve tevreden.

als ik andere zie die al met 245 op een d uitkomen,dan kan jij toch met 275 echt wel op een c uitkomen hoor.

ja ik zou toch evenbellen ja,of het echt het uiterste is die 275

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad nog een keer op korte termijn een consult vragen over de grootte en evt. nog een keer passen. Als het een goede kliniek is en je hebt ook al betaald mogen ze daar echt niet moeilijk over doen! Het is niet een boodschap die je in de supermarkt haalt hoor!!!! Misschien krijg je daar dan wel een andere arts met andere visie. Ik heb zelf omtrek 73 cm, ben 1.68 m en echt AAAA. Bij mij zou ik met 300 cc op een echte C uitkomen. Het kan dus wel zo zijn als jij nog smaller bent dat je dan op een C uitkomt. Ben benieuwd wat je gaat doen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Jeetje wat een verhaal! De meiden hier hebben helemaal gelijk. Persoonlijk denk ik dat je niet slecht af bent met ronde protheses. Wordt het wel cohessief? Zacht is natuurlijk ook heel fijn, maar meer risico en belangrijk welk merk? Het aantal cc's? Ik denk dat je met 275cc op een goede C-cup uit moet kunnen komen. Maar voor de zekerheid zou je nogmaals kunnen bellen. Vraag naar een telefonisch consult. Ook vlak voor de operatie kun je nog overleggen met je arts. Maar... heel eerlijk, vind t een beetje jammer dat je arts niet wat sympatieker naar je was tijdens het consult. Ook niet geheel onbelangrijk...

Succes met je keuze en laat je niets wijs maken, probeer te gaan voor wat jij graag wilt!

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selien!

...tja, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten! Ik las al dat je een beetje down was, dus ik vermoedde al dat je consult een beetje tegenviel, maar wist nog niet de reden! Heb trouwens wel aan je gedacht hoor! Ik had je nog een heel bericht gestuurd, eerst via je berichtenbox, die is vol, dus dat ging niet, en toen maar op een ander topic, maar dus niet bij deze :106:. Jeetje zeg, je moet je inderdaad gewoon nogmaals goed laten inlichten hoor, het gaat er toch ook altijd nog om wat JIJ wilt? Tuurlijk is de beste man er om te adviseren, maar zoals je het schrijft leek het net alsof het hem eigenlijk niet echt uitkwam, met zijn telefoontje spelen enz. Dat is best onbeschoft! En dat het op je overkwam dat hij het eigenlijk al bepaald had... Nou, ik volg je op de voet. Ben benieuwd wat er uit komt!

Want de tijd tikt door! En je moet er wel heel gelukkig van worden natuurlijk!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heb net even je verslag gelezen...puff

Vind het nogal wat, is niet normaal dat een arts met een mobieltje gaat spelen, sorrie hoor..

En alleen al voor het consult betaal je 35 euroecht onbeschoft!

En het is bij de WK ook zo dat de actie alleen voor de ronde geldt, en niet voor de andere prothese, teminste dat was was dhr. Visser tijdens mijn consult vertelde.

Wel denk ik dat je met 275 cc op een mooie volle C cup gaat uitkomen hoor, met 300 of groter ga je echt richting een C cup.

Zeker omdat je al aangaf dat je fijn gebouwd bent, en ook met een ronde prothese heb je in iedergeval geen risico dat ze draaien wat je nog wel eens leest.

Maar meis, ik hoop dat je eruit gaat komen, en als jij perse 300cc wilt moet je dat ook gewoon eisen bedoel je betaald toch!

Vind het toch echt schandalig dat de WK echt niks aan hun promotie doen, ze denken echt in de top te staan met hun 2000 euro aanbieding.

Oke ik heb ook bijna 2000 euro meer betaald, maar bij heeeel blij dat WK geanuleerd heb..

Puff word echt helemaal boos als ik je verhaal lees.

Nu is het ook echt wel zo dat er heel veel goeie verhalen staan hoor over deze kliniek, dus let niet op mij.

Ik hoop dat je alles nog kan regelen en dat je eruit gaat komen! En dat jij met sinterklaas met twee nieuwe grote pepernoten op je borst zit ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh meid, ik vind het zoo erg voor je!!!

ik ben vandaag bij dr visser geweest, en voel me stukken beter, ze heeft tenminste gevoeld aan mijn borsten en ik krijg mijn protheses dan toch boven de spier waar ik héél blij om ben...

ze zei dat mijn borstspier te straf en sterk was om ze eronder te plaatsen en dat het dan niet goed zou komen... dus als ik mijn operatie bij dr damen had...

nu bij iedereen is het anders, en hij zal je wel de beste raad hebben gegeven, maar als je zo twijfelt, bel dan naar de kliniek, ookal heb je het geld al betaald, mss kan je de operatie datum verzetten en vragen om bij dr visser geopereerd te worden...

meid, als het je niet gaat of je hebt steun of raad nodig, ik ben er voor je, je stuurt maar een pb dan!!!

ik ben zo blij dak die 2e consult heb gehad bij dr visser... het geeft me een beter gevoel, en ik weet dat ik in goede handen ben..

ze heeft me wel duidelijk gemaakt dat ik me ni mocht fixeren op 1 bepaalde maat, maar dat ik moest weten dat ik grote en mooiere borsten kreeg... ze kon echt neit zeggen op welke maat het zou uitkomen...

dus ik denk niet dat je moet panikeren, en dat je (omdat je tenger bent) heus wel op een C zal uitkomen met de cc's die dr damen heeft voorgeschreven...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hallo Meiden

bedankt voor jullie lieve berichtjes :116:

nou heb vandaag de kliniek gebeld om te zeggen dat ik met een aantal punten niet tevreden ben

had gevraagd of de ronde prothese glad of ruw waren ze zijn dus glad, het merk is monoblock en de vulling van de prothese is silicone gel,verder zei ze dat er op korte termijn geen 2e consult mogelijk was en dat ik binnen de termijn van 3 maanden na betaling de operatie moest hebben,nou zei ze dat als ik vragen had of ik wou dingen anders dat ik dit kon bespreken met de pc maandag op mn d-day

ik weet ook wel dat die 25cc bijna tot geen verschil maakt maar ik wil gewoon zekerheid dat ik zeker op C ga uitkomen want doen ik vroeg hoeveel ik nodig had om de maat te krijgen die ik nu heb met vulling en push up bh waarvan ik denk dat dit een kleine C zou zijn zegt hij ja dat moet ik er zeker 180cc bij steken, dus dan ga ik toch wel twijfelen hoor.

ja 2000 is goedkoop maar de rest eromheen mag inderdaad wel wat beter zo weinig intresse in je patient vindt ik totaal onacceptable.ik ga maandag op mijn dag het duidelijk bespreken met hem en ik wil 100% zeker weten dat het ook minimaal een C wordt want kom op het is al duur genoeg als het kleiner wordt dan vindt ik het echt een grote zonde om er in te gaan snijden ja sorry meiden dit is mijn visie nu. niet onrespectvol naar jullie toe bedoeld ik had gewoon gehoopt dat ik een duidelijke en fijne consult kreeg.

@ stef_ke Super meid gelukkig heb jij wel een goede consult gehad nog eventjes en ben jij ook aan de beurt he, hou je me op de hoogte van de ontwikkelingen,meid je bent echt een schat,ik zal je pm'en en btw hoe gaat het met het samenwonen en verhuizen?? XX

@cici meid haha sorry heb me inbox geleegd dus pm me maar:P ja ben wel op forum geweest maar telkens heel kort gewoon veel aan mn kop nu en de zenuwen nu erger dan voorheen alleen al door de onzekerheden,maakt me gewoon bang, je vertrouwd wel je lichaam aan die toe maar je begrijpt het wel he kijk uit na je berichtje liefsXX

Meiden bedankt voor jullie steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt allemaal wel goed!!! ben er zeker van...

vind het echt erg voor je, dat je deze angst eigenlijk moet meemaken... ik zou het niet aankunnen denk ik... ben gewoon blij dak de beslissing heb genomen om van chirurg te veranderen.

ik heb wel gehoord bij de kliniek zelf dat Dr Damen ook heel mooi en goed werk levert, juist zoals Dr Visser. je moet gewoon bij die consultatie voor je operatie duidelijk maken wat je wilt! en dan vertrouwen op hem (hoe moeilijk het mss ook wel is) het komt allemaal wel goed...

ik kan het blijven zeggen, maar ik ben er eigenlijk zeker van...

goh met samenwonen enzo... das pas voor augustus ergens... eerst moeten we zien dat we samen door een paar probleempjes komen... als dit lukt, dan lukt alles :-)

hou me op de hoogte hé meid, ik zal je mijn msnadres in een pb sturen, als je msn hebt kan je me toevoegen, dat is mss iets makkelijker om te praten over je zenuwen enzo...

liefs Stefa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina, erg rot voor je.. maar ik zou er echt op staan dat je een 2e consult krijg, en dan eventueel met dr. Visser, anders zou ik mijn geld terug eisen (ik zou zowieso nog nix hebben betaald -of ondertekend), want je weet nooit wat er gaat gebeuren tijdens zo'n consult..

Staat het trouwens ergens met lettertjes in een contract of site dat je binnen 3 maanden na betaling geopereerd moet wordne? Lijkt mij errug sterk.. Kijk, je moet je ergens goed voelen, doe je dat niet, zou ik gewoon eventjes wachten.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Selin,

Ik vind het eerlijk gezegd allemaal behoorlijk onbeschoft klinken. Volgens mij heb je juridisch gezien nog recht om je geld terug te vragen. In jou plaats zou ik de hele zooi cancelen....

En weet je wel dat een gladde prothese VEEEEEEL meer kans op kapselcontractie geeft? Geen wonder dat ze er 'maar' 2000 euro voor vragen.... Door dr. van Selms kun je trouwens in het Lucas Andreasziekenhuis voor 3100 geopereerd worden. En dan worden er tenminste McGhan protheses geplaatst (rond of anatomisch, wat je wilt), dus bedenk goed of je straks wel zo gelukkig zal zijn. Snap dat je het graag en ook snel wilt, maar denk aub goed na!!!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die selientje

blijf maar goed op je strepen staan, niet normaal dat ze klanten zo afschepen zoals ik dat bij jou heb gelezen, maar uiteindelijk is de keuze voor de pc en de kliniek aan jou, jij hebt al betaald, maar ik zou zondermeer na zo'n ervaring niet meer accoord gaan, dan nog maar een consult. er is veel bij je gebeurd in de afgelopen tijd, heb nog niet alles gelezen, maar is visser definitief verleden tijd?

meidje, veel sterkte en wijsheid

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.