Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Hey Selientje, kweet niet wat ze heeft!!

Spugen, huilen en verhoging. Hopelijk morgen wat beter. Ik las je mailtje net :-) Ik ga aan je denken hoor 's ochtends... maar spreek je ook vast nog wel even voor DE DAG. Enne niet te veel peukjes roke he, das niet goed hoor dame!! Als ik kan stoppen kan jij t ook :140:

Slaap lekker straks!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast selina1212

@chichi Nee gelukkig heb ik al vanaf donderdag vrij moet zeggen als je vrij hebt gaat de tijd wel een

heel stuk langzamer we houden contact he meid en benieuwd na jou vordering na je bv en je mooie D cup

nog even die 8 weken die vliegen dadelijk voorbij en achteraf vraag je je af waar is de tijd gebleven

nog even gedult je gaat het nieuwe jaar goed en nieuw in!! ik hou je topic en mails in de gaten.

Xxx

@becky echt rot joh hopen dat ze snel beter wordt als je niet vertrouwd gewoon je arts bellen he

hoop dat je dinsdag met een gerust hart kan gaan en weer met een goed gevoel kan terug komen

ik zal je maandag even bellen of sms'en 1 van die 2 hahah ik ga nu richting bed morgen naar sinterklaas

met de kleine moeten hier al om 9 vertrekken want het is in roermond dus bijna een uur rijden maar heb het wel voor haar over..gaat mijn dag ook wat sneller om:P ieder zn voordeel he

spreek je morgen en maandag via tel!! Liefs XxxSelientje en veel beterschap lieverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

boh meiden

Opeens slaan me de zenuwen wel heel dicht toe nu ik net de routebeschrijving heb opgeschreven *zweet*

Helaas kan me vriend niet mee want hij had zich vanmorgen ziek gemeld heel gedoe erom heen en nu belde ze dat ze meschien morgen een inspecteur langs sturen wat een timing verdomme sorry voor taalgebruik

zie het helemaal niet zitten om helemaal alleen te zijn en wat als de inspecteur komt wanneer ik net na huis mag dan kan hij mij niet komen ophalen van mij na de kliniek is +-30minuten ik ben nu heel panisch

helemaal alleen onder narcose gaan en helemaal alleen wakker worden vindt gewoon echt sneu

maar buiten dat ben ik opeens wel heel zenuwachtig vandaag hele dag niet

ik ga zo dadelijk wat kleren klaar leggen even relax douche eventueel haren verven en dan nog film

kijken en dan langzaam na me bed toe en hopen dat ik me ogen dichtkrijg pffff

morgen is het eindelijk zo ver woehoeeee

liefs XXX bedankt voor jullie steun meiden en plaats zo snel mogelijk een verslag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

Had je al een PM berichtje gestuurd... mar misschien een schrale troost, ik ga ook alleen! Bus heen en taxi terug. 't Is niet anders, maar eerlijk gezegd vind ik het ook prima zo, en dat meen ik echt. Het is dicht bij mijn huis dat scheelt. De mensen daar zijn er ook om voor jetezorgen he, vergeet dat niet. En je kan zo bellen toch? Als je wakker wordt.

Heeeeel veel sterkte morgen!!

XXX Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

bedankt voor de lieve berichtjes :116:

Me vriend zet me af bij de kliniek en rijd dan terug naar huis en komt me dan als ik naar huis

mag gaan weer halen. Nee helaas me beste vriendin die moet werken die heeft trouwens ook een BV

gehad en zij zelf is er niet over te spreken dus denk dat zij ook geen goede was om mee te nemen.

ik moet het trouwens toch merendeels alleen doen ga gewoon becky hele tijd bellen ben ik niet zo alleen

hahah nou meiden heb net me haren geverfd alleen nu kleding probleem heb niet echt een sportbroek

alleen maar sportbroeken in capri model tot op de knieën lijkt me een beetje koud nu en dan uggs

erop ja dat gaat er lekker uitzien zeg :wacko:

denk dat ik gewoon me spijkerlegging aan doe (lijkt op een jeans zit ook lekker en makkelijk aan te trekken)

Nog een paar uurtjes dadelijk wat eten want na 24.00 is dat voorbij wel al veel gerookt van de zenuwen niet zo goed.

Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Selina,

Lig je al op bed schaapjes te tellen??? Hmmm, ik had je nog een PB gestuurd, wilde je laten weten dat ik al heel de dag aan jullie denk, voor jullie (ook Becky!) is het morgen DE dag, En nu lees ik dat je ook nog eens alleen moet, heh dat is natuurlijk wel onwijs vervelend, maargoed meis. Als het niet anders is, gewoon rustig aan, denk aan jezelf! Ik denk aan je morgen dat is een ding wat zeker is. Enne, ik hoop je dan ook zeer snel te lezen, Sterkte morgen meid! YOU GO GIRL!!!

Liefs Chi Chi :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Ik wil jou heel veel succes wensen vandaag, ik hoop dat het alleen reizen goed gaat.

Ik had echt niet alleen terug naar huis gekund, was nog veel te veel van de wereld, en heb toch 4 uur geslapen na de ingreep.

Ik hoop echt dat t goed gaat komen.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina!

Heel veel suc6 en sterkte vandaag en hoop dat je vandaag een beetje goed doorkomt zonder je mannetje bij je. Hij brengt en haalt je toch in elk geval wel?

Hoop dat je de eerste dagen een beetje goed doorkomt en lekker rustig aan en je laten verwennen!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selien!

Van Harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten meid!

Ik geloof dat je wel online bent nu??? Ben toch ZOOOOOOOO verschrikkelijk nieuwsgierig zeg....

Hopelijk horen we snel van je meid!

Heel veel liefs, Chi Chi

PS Ik heb ook goed nieuws ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hey dames

hier is mijn verslag dan!!

we zijn Mijn vriend en ik rond 7.15 vertrokken klein afgezet bij de kinderopvang,naar een zwaar

afscheid zijn we doorgereden richting genk totaal geen zenuwen was alleen aan mijn dochtertja

aant denken aangekomen om 8.00 nog snel een sigaret met me vriend buiten gerookt hem kus gegeven en afscheid genomen en toen vertrok hij weer na huis,aangekomen daar betaling afgehandeld,even plaats genomen in wachtkamer ongeveer 3minuten ging innergeval sneller dan de vorige x snel wat foto's

schort aan en na je kamer en toen dacht ik wow wat gaat het hier allemaal snel NOU forget it ik was

op de kamer om half 9 en werdt pas gehaald om 11.45 na telkens vragen wanneer ben ik us aan de beurt

verging van de honger en dorst en uiteraad de verveling,toen ze eindelijk kwamen kon ik meteen op de tafel liggen toen zeiden ze nog wilt u dr damen nog iets vragen? ik zei uhmm en weg was ik ging vondt ik wel er snel,ik werdt wakker op de kamer om 13.20 met meteen veel pijn net alsof er een olifanten

poot op me stond verschrikkelijk,hoesten doet ook vreselijk pijn ook met lopen en liggen merk met

zitten is het nog redelijk uit te houden.toen ik eindelijk weer een beetje bij bewust zijn was me vriend gebelt en hij was er een half uurtje laten om 14.15 mog ik alweer na huis

nog 2x met becky gesproken zei was toen nog niet aan de beurt maar vondt leuk haar toch nog gesproken te hebben zei moet 1 nachtje blijven en had ook veel pijn maja gaat wel over.

trouwens vindt wel heb toch maar 275cc gepakt dat het helemaal niet veel verandering heeft met me vorige cup vindt ze nog erg klein maar ik wel een brede blauwe band om die ik volgens hun 13dagen moet dragen en die mag niet nat worden dus zal me moeten wassen met een washandje lekker hoor ben

ik helemaal niet blij mee die band doet ook nog eens verschrikkelijk veel pijn mega strak ziet die

krijg nog ma amper lucht,,maar blijft die maat nu zo of is er nog een kans dat ze groter worden

anders heb ik toch spijt dat ik die 300cc niet gepakt heb vindt nu nog tegenvallen maja ben wat snel

komt wel goed alles moet zich nog uitrekken en hopelijk komt er dan wat te voorschijn..

Liefs XxxxSelientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Selientje,

nou meid,nu kun je gaan herstellen. je verslagje komt een beetje warrig over haha maar na 2 x gelezen te hebben snap ik het wel geloof ik :38:

wel balen dat het zo raar liep en helemaal dat je pijn hebt! gewoon goed pijnstillers slikken!

en je hebt ze achter de spier gekregen dus dat heeft ff tijd nodig.

sterkte meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!!!! :116:

Die band drukt nu ook natuurlijk nog alles plat, dus niet te snel

teleurgesteld zijn... :)

Heel veel sterkte met je herstel!!!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Komt goed. Rust, geduld, pijnstillers, verveling, nog meer rust, opgezette buik, slapeloze nacht(en), emoties, typen op t forum en veel lezen hier, strakke band dragen, ingetaped zitten... etc. etc. ... het hoort er allemaal beetje bij, Maar het gaat goed komen. Uiteindelijk. :53:

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Als eerst: GEFELICITEERD!

Oh ja dat is wel balen als je niet mag eten en dan zo lang moet wachten, waren ze uitgelopen?

Wel balen als je niet tevreden bent, maar je weet niet hoe het er uit gaat zien he, als het verband eraf is, en als ze nog zakken. Je weet 't niet!

Beterschap!

Wel foto'tjes maken he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hahahah ja mijn verslag is idd een beetje warig was nog in me roes LOL nee soms ben ik nog even

duizelig maar verder gaat alles wel top!! ben super blij dat ik ze nu eindelijk en kan alleen beter worden

gedult is het sleutelwoord.

Ik weet niet of ze waren uitgelopen ik liep de ok in en keek na links en zag daar ook een meid liggen

helemaal knock out mijn chirurg was die ook aant behandelen dus denk dat ze het gewoon heel druk da hebben

dacht in eerste instantie dat ze me vergeten waren dus ben maar even gaan vragen,en toen kwam er eindelijk schot in de zaak hahah

liefssXXx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.