Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Hi Selina,

wat een verhaal! Hoop dat je er een beetje uitkomt, wat betreft de stappen die je nu gaat ondernemen. Ben je er al over uit of je toch doorzet bij Welnesskliniek en dr Damen, of dat je toch een andere PC en of kliniek kiest?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast selina1212

Hi meid

ja sorry moest vandaag werken vandaar ben meestal door de weeks pas savonds op het forum

ik werk en studeer fulltime 3 dagen kinderdagverblijf en 2 dag collge dus volle agenda steeds:P

Ik had gebelt na de kliniek en kon mijn vragen stellen voor de operatie heb doorgegeven wat ik wel en niet wou zei zou dit bespreken met de pc en zou me eventueel voor dit weekend bellen gebeurt dit niet

moest ik dit even doen voor de operatie.

maar ik ben er zeker van wil 300CC en geruwd maar vraag me af of dit wel allemaal veranderd kan worden

vlak voor de operatie ben zo bang dat hij gaat zeggen nee 300CC gaat niet ik wil namelijk liever iets groter dan een C dan kleiner.

ik pm je even met me mailadres kan je me ook op mailen..gaat sneller:P

Liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Vandaag belde de kliniek en moet dinsdag om 8.15 aanwezig zijn nuchter en wel,zeiden niets over make up wel sieraden en gelnagels..

betere tijd kan ik niet krijgen ruim tijd om dochtertje na opvang te brengen en afscheid te nemen.

hoop dat alles goed zal gaan en me gezintje weer zie en niet dat ik er in blijf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi patriesje

Oh oke ja dacht die melden dit ook even.

ze vroeg of ik gelnagels droeg,want dit moest af..no problemo heb lange nagels door knippen en groeien

ja ben blij met mn tijd..hopelijk blijft die ook zo

btw heb jij ook tape moeten dragen zo wat ik gezien heb op je foto's denk ik het niet ik moet 2 weken tape dragen en dan pas sportbh vindt ik wel rot hoor zowiezo dat ik al allergische ben voor bepaalde pleisters en verbandjes.

hoe gaat het met je zo worden lijkt het steeds groter en groter hahah wel super mooi hoor!!

liefs Xxselientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

<_< das raar,bij geen een pc hoef je je gelnagels af. hooguit 1tje voor het meetapparatuur aan je vinger.

en nee geen tape. alleen 24 uur een soort van drukverband en had al bh eronderaan. maar dat hoor je wel bij meerdere,die tape. dus wel ff melden van die allergie hoor!

haha nee hoor,ze zakken,worden soepeler. want de omvang blijft even groot,net nog gemeten :38: 110,5cm nu

jaaa ben ook erg happy :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

oh oke wist dit zelf ook niet,en die tape grr zo geen zin in al die jeuk en vlekken als het me echt begint de iriteren gaat het toch fijn af en hup zo sportbh aan.

ja ze zijn wel mooi groot ja,gelukkig dat je er zo gelukkig mee bent ondanks de hoeveelheid CC

want je wenste eigenlijk minder cc maar heeft zich heel goed uitpakt bij jou..

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dan ben je nog niet klaar als je een allergische reactie krijgt,pffffff

en nee,ik wenste geen kleinere cc maar ik liet hem vrij daarin. wat nodig was voor een DD/E. en er bleek dus zoveel cc nodig te zijn om ze toch vol en groter te krijgen. minder was er gewoon in verdwenen. ik had veel huid over. vandaar dus. en ook wist Bruno dat ik van grote borsten hou :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Lieverd

bedankt voor je liever berichtje en je medeleven

ja wil dan zo snel mogelijk na huis mits het kan natuurlijk

zou je me even je ww willen sturen ff checke hoe het bij jou geworden is :P

Liefs Xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een omtrek van 70cm ga je makkelijk op een ferme C uitkomen met die 275cc hoor .

Zoveel te smaller je omtrek zoveel minder cc heb je nodig om tot eenzelfde cup uit te komen .

Wat dat betreft kan je op je 2 oren slapen .

In de wellness plaatsen ze de prothese in 90% van de gevallen split pocket = dual plane = tussen de spier . Heb je dat wel goed verstaan op je consult ? Dat gaat heel snel , je bent dan overdonderd en als hij dan nog met ze'n gsm bezig is dan weet je't op den duur even niet meer natuurlijk .

Je krijgt normaal geen band maar twee pleisters over je wonden , die worden vervangen voor je de kliniek verlaat . Haal je gaasverband in huis van 5x5 - bij de apotheek - als je allergisch bent aan pleister (heb ik ook gedaan) en leg die over je incisie onder je sportbh . Wanneer er s' morgens geen bloed op hangt ken je enkel je sportbh dragen . Beter als je verrot te krabben van de jeuk :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

@ pat Jaaaaa!! nog 4 daagjes nou jaaa maak me er 3.5 van de rest breng ik al slapend door

tel ik voor gemak even niet mee moet er vroeg zijn dus 8.15..ben zo zenuwachtig vandaag me vriend

eindelijk de nieuwe auto gekregen werdt ook wel tijd na 4,5 maand hahah was al zo bang dat ik op me fietssie na genk kon:P

@b-cupje thanks voor je opbeurend berichtje heb je even gpm't en je bestormd met vragen LOL

dus zal ik dan toch echt een mooie volle C krijgen??? hahah :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi pat7 ja nog 2 nachtjes weet je het rare is ben helemaal niet zenuwachtig komt meschien dat

ik ontzettend druk bezig ben vanmorgen met me hubbie grote boodschappen gedaan meteen 100eu armer :blink: echt bij alles wat ik pakte dacht ik pak maar wat meer oa melk en vlees ook al zal het koken niet echt gaan lukken en ook maar soep gepakt voor de zekerheid.

ben niet zenuwachtig nu maar heb er wel ontzettend veel zin in nog ffkes :43:

liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Ja, het staat nu echt te gebeuren! Spannend! :43: Geeft niets, die zenuwen komen vanzelf. Waarschijnlijk de dag eraan voorafgaand in vlagen. Je wilt dan in de avond niet meer te vel/ vet eten, houdt al rekening met het nuchter moeten zijn de volgende dag zo voor de operatie en dan gaat het komen. Je staat op en wilt ruim op tijd vetrekkken van huis. Onderweg in de nieuwe auto realiseer je je ineens dat het nu echt staat te gebeuren! This is it! :101: Dan is het waarschijnlijk wel zenuwachtig, maar nog onder controle. Tot je de kliniek binnen gaat. Vanaf dat moment, sta je stijf. Als je husbi iets tegen je zegt, begin je wat te giechelen en wanneer hij lekker iets te drinken pakt in de wachtkamer, kun jij helemaal niets, want jij mag niet en dan... word je naam geroepen en mag je de assistent(e) volgen naar een kamertje waar je gelegenheid krijgt je om te kleden. Je zegt husbi gedag. Vlugtig nog een kus en vanaf dat moment gaat het zo snel. Je kleed je om, gaat nog een keer naar toilet, je ziet de arts nog en hij neemt nog even alles kort met je door. Hij maakt nog wat voor-foto's van je en tekent je af en dan krijg je je operatieschort aan of chtendjas en word je opgehaald om meet te lopen naar de ok. Daar doe je je ochtendjas uit of schort open en neemt plaats op de operatietafel (bed). Je hoofd goed in het zachte midden stuk, je armen naar opzij op klaptafels. het is er koud, maar je krijgt meteen warme denkens over je heen. Je benen worden vast gelegd. Je wordt beplakt, het infuus wordt aangelegd door een prikkie en denk maar aan je nieuwe jij straks! :126: Weg ben je!

Wanneer je wakker wordt is alles voorbij en lig je in de uitslaapkamer. Je wilt een kijkje nemen wat er onder de deken zit. Is het gelukt? Dan komt de arts of assistent aan en verteld je wat je hebt gekregen.

Je bent blij en voldaan! :123:

Het herstel van Selientje kan beginnen! :116:

Maar nu nog even niet. Nu is het nog even volhouden en aftellen... :38:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai!

Wauw, goed samengevat door Pat71, ik zat er even helemaal middenin :38: voor mij duurt t dan wel ietsje langer, maar met een kleine 8 weken zal ik dit ook ervaren! Want mijn BV is gepland op 22-01-10. Mits er eerder een uitvaller is (hope so :44:) Maar voor nu leven we mee met Selientje! SPANNEND HOOR!

Liefs en we babbelen nog zeker voor overmorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahaha pat en bedankt LOL nu ben ik wel tierelier van de zenuwen over dat eten he dat heb ik al dagen geen eetlust,krijg geen hap door me keel

nou meissie hartstikke bedankt voor je verslag haha leuk om te lezen hoe het zo beetje zal gaan kan ik daar alvast op voor bereiden!! XX

@becky hi meid sorry had je net gemaild maar was wat vergeten er in te zetten mbt je kleine wat heeft ze??

Hopelijk niets ergs,ik hoop dat ze gauw beter wordt en dat je met een gerust hart na je nieuwe ik kan

dikke knuff en kus aan de klein,sms je maandag even hahah maken we elkaar even gek:P

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selien,

Morgen nog een dagje weekend, moet je maandag nog werken dan??? Anders zal t wel een apart dagje worden dan... :rolleyes::wacko: Beginnen de zenuwen nu op te spelen meid???? Nou, ik denk in ieder geval heel veel aan je!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.