Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

hoi

jammer dat het niet direct gelukt is, zal je nog veel tijd en energie kosten om de rest bijelkaar te krijgen. ik hoop dat je het geduld kunt opbrengen, en alles even op een lager pitje kunt zetten.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jeemig Selina,

Dat is wel een teleurstelling. Maar je bent al halverwege dus de andere helft gaat je vast ook wel lukken.

Misschien een beetje vreemd, maar toen ik ging verhuizen kon ik ook wat extra geld gebruiken en toen heb ik allemaal spulletjes en meubeltjes die ik niet meer echt nodig had verkocht via marktplaats.

Dat heeft mij toen wel geholpen. Dus misschien is het voor jou ook een idee?!

Veel sterkte en succes in ieder geval!

Groetjes J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hallo Dames

Vandaag ben ik wat beter gezint haha heb vanmorgen even het welnesskliniek gebelt ofjah eigenlijk gisteravond ook nog om 22.30 LoL

wou even testen of het nummer wel klopte vanwege het netnummer Nou opeens pakte me een receptionist op ik dacht huh hallo moeten jullie

niet gesloten zijn nou meteen maar gevraagd voor een 1e consult moest ik vandaag even om half 9 terug gebelt..Maaruh doen die ook bv's savonds laat of

in het weekend??? Nou afspraak is dus gemaakt op 22oktober om 9u in genk moet wel met openbaarvervoer gaan en heb geen benul hoelang ik zou moeten

reizen want moet een beetje rekenen met de kinderdagverblijf ik kan haar vanaf 7u s'ochtends brengen maar moet ook wel op tijd in genk zijn haha ben zo zenuwachtig LOl en duurt nog zooo lang.

even over financieel het is als het goed is wel opgelost heb gister even een begroting gemaakt en daar kwam uit als ik iedere week die 50eu van de webshop

op spaar en zelf nog 100 per maand bij leg is 200eu in de maand en heb dan over 3 a 4 maanden 600 a 800eu kom ik net 200 a 400 te kort,maar dit wel me

vriend wel voorschieten,dus hopelijk dat het zo gaat hoe ik nu gepland heb,dan ben ik toch zoooo gelukkig!!

OH jah ik wou door dr visser geopereerd worden maar krijg nu een consult daar door iemand anders naam vergeten!! wat nu ik wil wel door visser geopeerd

worden,die naam die ze mij zei heb ik nog nooit van gehoord dr visser zat met consulten vol tot 27november.

Kan ik nu niet door dr visser geholpen worden of moet dit echt door die persoon waar je een consult mee hebt gehad

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

HEEELLLLPPPP VOLGENS MIJ WORDT IK DOOR DEZE ENGERD GEHOLPEN EN IS NIEUW BIJ WELNESS

DR. ARDESHIR VAHIDI

HEEFT ZIJN DIPLOMA BEHAALD IN BOEKAREST.. HEBBEN ZE DAAR WEL ZIEKENHUIS OF WHATEVER IK VINDT DIE MAN ENG

LIJKT ME OOK GEEN BETROUWBARE,DOOR HEM WIL IK NIET GEHOLPEN WORDEN

WAT NU!!

ZIJN ER MEIDEN DIE DOOR DEZE MAN GEOPEERD ZIJN OF HEM KENNEN??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hallo dames

heb toch voor de zekerheid even het welnesskliniek gebelt en na gevraagd maar ik heb dus consult met ene dr damen nog nooit van gehoord

en staat ook niet op de site van welness heeft iemand ervaring met dr damen?

liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou je aanraden als je liever door Visser geopereerd wil worden, gewoon wachten

ik heb even op zijn naam gegoogled, niets gevonden.... vervolgens zijn foto bekeken op de site van de wellnesskliniek, hij ziet er verder gezellig uit volgens mij :D . uiterlijk zegt natuurlijk niets, afkomst ook niet. probeer anders info over hem te vinden op bf.nl

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hoi kaat

haha ja volgens mij kan je met die wel een feestje bouwen.

ik had al gebelt na de wk en ik heb consult met dr damen maar hij staat niet op hun site,en gegoogld en vondt maar 1 topic bericht over hem wel

positief maar verder ook niks gevonden.

ja als dr damen ook niks is dan wacht ik ook idd tot dr visser weer vrij is.

wanneer ben jij aan de beurt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beleef mijn spanning voor mijn consult opnieuw als ik dit lees :rolleyes:

Ik werd destijds door Dr Parys geopereerd en over hem was ook weinig matriaal te vinden op 't net . Was ook erg gespannen voor mijn consult maar voelde me wel direct op me'n gemak bij hem en kijk : hij heeft het uitstekend voor elkaar gekregen :D

Moet echt wel lachen met je bericht over die DR. ARDESHIR VAHIDI , er staan redelijk wat filmpjes over hem op U-tube LOL (

is er eentje)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi dames

Nou heb me dat filmpje toch ff bekeken maar LOL die muziek echt niet dat door die geopereerd ga worden lig je daar onder nacose met een gat

in je tiet ligt hij de arabieren dans te doen en hun bidden iets van iedere 2u lig je daar!! gezellig dacht het dus even niet..

afgestuurd in boekarest krijg je dan ook nog zoiets LOL kom niet meer bij van dat filmpje,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

heb btw niks tegen alloctone maar dit filmpje is echt te melig alleen al die kop van die man en die muziek gezellig feestje bouwen op de operatie tafel :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net het youtube filmpje bekeken, en ook nog wat andere ingrepen :lol:

filmpje bv had ik beter niet kunnen bekijken :99:

(sorry dames, ben een beetje melig)

Bah... het idee alleen al dat ze met zo'n ding je hele borst omhoog houden en hoe hij met die vinger erin zit te proppen!

IEIEIEIEIE

Gelukkig zit het er al op, maar heb met slappe handen en voeten gekeken hahaha ik ben zo'n mietje :blush:

Heb vlak voor mijn BV zo iets gezien waar ik zo naar van werd, dat ik op bed ben gaan liggen en later voor de airco heb gestaan blehhhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah NU lach ik nog maar straks zodra het zover is denk ik niet meer

btw heb niet het hele filmpje afgekeken,werdt al klam idd van het vinger proppen van die iekkss ben blij dat ik dan buiten westen ben en hopelijk

ook heel ver!

geluk dat jullie al gehad hebben na dit filmpje sta ik doodangsten uit! hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast selina1212

Hi meiden

hebben jullie ook zoveel moeite met het wachten ik zit namelijk in mijn ''ongeduldigheidsfase'' en wordt er helemaal gek van! :139:

Ik heb pas de 23ste november mijn 1e consult en god mag weten wanneer ik dan geopeerd kan worden het liefste ging ik nog KO op de dag van me

consult, ik heb zoveel moeite om te wachten ,ik wil ook zo graag een verslag plaatsen en mijn nieuwe boobies hier showen

helaas duurd het allemaal zo lang,ben nu meer dan 8jaar verder en me boobie klok begint te tikken...

ik moet nog ongeveer 500 euro sparen,maar dit is geen probleem heb nog bijna 200 bij me oma zelf kan ik nog wel 150 bijleggen en me vriend wou ook

bijleggen,maar nu ik het financieel bijna rond heb,is me gedult ook al ver op..

herkennen jullie dit??

Veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie!!

Ik herken dat heel erg hoor!

Bij mij was het eerst zo'n gevoel van wanhoop, dat je het geld NOOIT bij elkaar zal krijgen ( dat ken je ook wel denk ik ) En toen het er eenmaal was ( of bijna was) werd ik zooo ongeduldig!

Ik belde voor consults: Nee dan zitten we vol, de 1e plek is blablabla enz! :blink: Ik had echt zoiets van GRRRR, ik wil NU!!

Ik denk, dat het deels ook komt, dat je bang bent, dat er iets tussen gaat komen. En dat de hele boel dan weer niet door kan gaan. Als je eenmaal bent geweest, dan kunnen ze het niet meer afpakken, snap je?

Dat was het bij mij iig wel!

Maar je bent er bijna, financieel gezien, je afspraak voor consult staat ook klaar! Nog ff doorbijten meis!! Ook voor jou komt DE dag :D

Oh en bij de meeste klinieken is de wachttijd vlgs mij niet zo heel erg lang toch?? Bij mij was de operatie 2 weken na mn consult. Dus met een beetje geluk heb je voor de feestdagen je boobs!!

En kletteren wij allemaal bij jou weer felicitaties en beterschapjes enzovoorrrrtttt :43:

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi lieverd

Bedankt voor je lieve en meelevend berichtje!

Ja idd ben zoo bang dat ik er dadelijk weer iets tussen komt zoals voorgaande keren en al je gespaard geld weg is.

hopelijk gaat dit niet weer gebeuren,en jaa het geduld is bij mij ver te zoeken...maar dan echt ergens in hongkong ofzo

nog een maand pff me vriend krijgt al het goed is zijn nieuwe auto over 2weken ik heb alleen al het consult moeten verzetten na november omdat

ik vervoer had en er een beetje laat achter kwam dat het openbaarvervoer 3,5 uur reizen is en met auto vanuit hier +-20min,maar deze week heeft me

vriend een telefoontje gekregen dat de auto ergens begin november klaar is zoals het er nu uitzag als dit zo is probeer ik het consult toch eerder te krijgen:P

ja hopelijk nog voor kerst want wil wel nog normaal kunnen functioneren tijdens het kerstdinee en met oud op nieuw wel gewoon 1 a 2 glasjes kan drinken

want anders wordt het toch ook zo saai:P

ik hou je op de hoogte

Heel veel liefs XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, wat spannend allemaal!

He weetje wat ook een tip is, betaal alles wat je hebt gelijk aan, dan hoef je alleen nog het restant te betalen.

En dan staat je bv in iedergeval helemaal vast.

En echt meis het komt helemaal goed! Je geeft aan dat je dit echt wilt, en volgens mij heb jij genoeg doorzettings vermogen..

Dus het gaat je ook echt wel lukken!

Ik heb ook echt een aantal jaren geduld moeten hebben, en ook door geluk bij een ongeluk het geldbij elkaar gekregen.

Anders had ik ook echt nog een aantal jaren moeten wachten.

Maar het komt echt goed..

O, en heb je nog wat gedaan met me Marktplaats tip??

veel liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meid

Ja doorzettingsvermogen heb ik wel hahah..

Ja nu hangt alles af van de nieuwe auto LOL als die nou eens wat meer gas gaf:P

Ja dat ga ik ook doen dan weet ik teminsten zeker dat ik niet weer alles kwijtraak

Ja marktplaats heeft wel geholpen gouden armband verkocht 250euro voor terug gekregen,2tassen samen 110euro,en de clip in extensions

55euro,en zo weekselijks 50euro van de webwinkel

dus schiet wel op gelukkig:smile:

Hou je op de hoogte als ik wat meer weet

XxX veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.