Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey!

Ik las dat je in september was begonnen met sparen.. ik vind dat je het geld nog behoorlijk snel bij elkaar hebt gekregen. Het is nu pas eind oktober :|

Maarem... kun je niet alvast bellen voor een operatie? Iemand van dit forum had dat ook gedaan. Dan heb je iig al een operatiedatum.

Hoe oud ben je trouwens? *Edit, ik zie het al, 20 :blush: ik las over een boobklok die begon te tikken, maar 20 valt nog behoorlijk mee toch :D*

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Selina,

Fijn om te lezen dat je het geld voor de bv bij elkaar hebt. En ook dat je eerst geen contact met je ouders had en alsnog contact met je moeder hebt opgenomen om garant te kunnen staan voor een lening. Is helaas niet gelukt, dat garant staan, maar ik hoop dat je nu wel contact met haar houdt, helemaal omdat zij dan haar kleinkind kan blijven zien... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beleef mijn spanning voor mijn consult opnieuw als ik dit lees :rolleyes:

Ik werd destijds door Dr Parys geopereerd en over hem was ook weinig matriaal te vinden op 't net . Was ook erg gespannen voor mijn consult maar voelde me wel direct op me'n gemak bij hem en kijk : hij heeft het uitstekend voor elkaar gekregen :D

Moet echt wel lachen met je bericht over die DR. ARDESHIR VAHIDI , er staan redelijk wat filmpjes over hem op U-tube LOL (

is er eentje)

Dat muziekje eronder ook! Wha!! Ik zou me ook niet graag door die man laten helpen... waarom ga je niet naar een andere kliniek? Er zijn toch meerder klinieken die voor een redelijke prijs opereren? Ik heb nog niet je hele topic gelezen, was pas bij dit berichtje maar hopelijk heb je het geld al bij elkaar en wordt je door een betrouwbaar iemand geholpen!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha selientje

het is altijd met afspraken die je veraf maakt, daar kan vanalles tussenkomen. wij zitten nu ook in een beetje een lastige periode, vriendje nieuwe baan met een hoop dingen die we moeten regelen, kinderopvang, nieuwe auto etc. en die datum van mijn bv, 15 december komt onder druk te staan, ben niet meer bereid nog langer te wachten, dus zal hemel en aarde bewegen als het nodig is.

ik ben nieuwsgierig naar je webshopje, wat verkoop je?

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

thanx voor jullie reactie

@ exella:ja het sparen doe ik niet zo lang dat snelle sparen komt eigenlijk meer door de krediet van 1000eu die ik van de bank heb:P

@ poppy ik probeer zo dicht mogelijk bij huis geopereerd te worden,ivm kleine, en aangezien ik net 10min voor de belgische grens woon is het wel handig.

@ merel Ja hahah maar bij die ga ik dus ook niet over mijn lijk!!dan kan ik nog beter zelf mijn eigen bv doen,wordt het meschien nog wat LOL

@joow ja heb wel weer contact met me moeder,maar dit gaat niet altijd van een leiendakje,vaak ruzie over keuzes,mbt opvoeding klein,me broertje etc etc

zelf vindt ik ze mag zich niet bemoeien met de opvoeding want moet zeggen zei heeft zelf behoorlijk hierin gefaald,ik vindt als je 12 bent moet je nog een

kind kunnen zijn en niet de verzorging van je broertje en het gehele huishouding overnemen,alleen omdat zei nog zogezegd van haar oude jeugd wou genieten,en dit neem ik tot vandaag haar nog kwalijk maar de klein mag ze gewoon zien,maar ik studeer en werk 5dagen in de week en zei wilt niet na mij komen ik moet daar heen fietsen s'avonds met kind terwijl zei vervoer heeft hier gaan nogal wat ruzies aan vooraf...hahah sorry beetje frustratie,moest even kwijt:P

maar verder maak ik me ook daar niet meer zo druk over ik heb een klein en man en huishouding en binnenkort boobs..heb al genoeg ellende meegemaakt

in me jeugd dat ik wil vergeten maar 2010 gaat alles anders worden,neem eens tijd voor mezelf en me gezin.

veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden

thanx voor jullie reactie

@ exella:ja het sparen doe ik niet zo lang dat snelle sparen komt eigenlijk meer door de krediet van 1000eu die ik van de bank heb:P

@ poppy ik probeer zo dicht mogelijk bij huis geopereerd te worden,ivm kleine, en aangezien ik net 10min voor de belgische grens woon is het wel handig.

@ merel Ja hahah maar bij die ga ik dus ook niet over mijn lijk!!dan kan ik nog beter zelf mijn eigen bv doen,wordt het meschien nog wat LOL

@joow ja heb wel weer contact met me moeder,maar dit gaat niet altijd van een leiendakje,vaak ruzie over keuzes,mbt opvoeding klein,me broertje etc etc

zelf vindt ik ze mag zich niet bemoeien met de opvoeding want moet zeggen zei heeft zelf behoorlijk hierin gefaald,ik vindt als je 12 bent moet je nog een

kind kunnen zijn en niet de verzorging van je broertje en het gehele huishouding overnemen,alleen omdat zei nog zogezegd van haar oude jeugd wou genieten,en dit neem ik tot vandaag haar nog kwalijk maar de klein mag ze gewoon zien,maar ik studeer en werk 5dagen in de week en zei wilt niet na mij komen ik moet daar heen fietsen s'avonds met kind terwijl zei vervoer heeft hier gaan nogal wat ruzies aan vooraf...hahah sorry beetje frustratie,moest even kwijt:P

maar verder maak ik me ook daar niet meer zo druk over ik heb een klein en man en huishouding en binnenkort boobs..heb al genoeg ellende meegemaakt

in me jeugd dat ik wil vergeten maar 2010 gaat alles anders worden,neem eens tijd voor mezelf en me gezin.

veel liefs selina

Kijk dat zijn nog eens mooie voornemens voor het nieuwe jaar, en meid zo te horen verdien je het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

HI meiden!!

Ik heb het advies van excella opgevolgd en heb vandaag gebeld naar het welnesskliniek en gevraagd of ik eventueel al een datum kon prikken

en dit kon gelukkig dus me datum wordt 1 DECEMBER!!! ben blij dat het niet zo lang meer duurt nu heb ik echt iets om na toe te leven...

Enigste wat ik nog moet doen is een voorschot betalen via internet en de documenten uitprinten en opsturen..alleen ff kijken waar ik dit ga uitprinten

heb namelijk geen printer haha en op school durf ik dit niet uit te printen zijn lokale pc's en iedere print daar dus die gok neem ik maar niet

dan weet in mum tijd de hele school dat ik bv ga doen:P

ben zo zenuwachtig en ben echt bang dat ik niet genoeg weet van de bv oa over complicaties,creme's voor en nadelen,nu komt opeens alles zo dichtbij

en begin je toch wel angst te krijgen vooral voor de pijn,en hoe ik de herstel periode moet combineren met mijn kleine

aahhhh zenuwen!!! laat staan dat het de D-Day is volgens mij val ik dan flauw haha

liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI meiden!!

Ik heb het advies van excella opgevolgd en heb vandaag gebeld naar het welnesskliniek en gevraagd of ik eventueel al een datum kon prikken

en dit kon gelukkig dus me datum wordt 1 DECEMBER!!! ben blij dat het niet zo lang meer duurt nu heb ik echt iets om na toe te leven...

Enigste wat ik nog moet doen is een voorschot betalen via internet en de documenten uitprinten en opsturen..alleen ff kijken waar ik dit ga uitprinten

heb namelijk geen printer haha en op school durf ik dit niet uit te printen zijn lokale pc's en iedere print daar dus die gok neem ik maar niet

dan weet in mum tijd de hele school dat ik bv ga doen:P

ben zo zenuwachtig en ben echt bang dat ik niet genoeg weet van de bv oa over complicaties,creme's voor en nadelen,nu komt opeens alles zo dichtbij

en begin je toch wel angst te krijgen vooral voor de pijn,en hoe ik de herstel periode moet combineren met mijn kleine

aahhhh zenuwen!!! laat staan dat het de D-Day is volgens mij val ik dan flauw haha

liefs selina

ooh ben echt blij voor je selina!

1 december dat is echt heel dichtbij!! dan kan je mij helpen als ik in februari moet gaan :-) dan kan je mij alle raad geven! leuk!

hier zijn voldoende mensen die weten over eventuele complicaties, cremes enzo... voor en nadelen... de pijn... ik heb hier al veel goede dingen gelezen en veel raad gevonden!

ik heb dus mijn 2e consult bij dr visser op 24nov, 1 dagje na u! ik ga wel nog een hele tijd langer moeten wachten, i kkan echt niet vroeger dan februari... het is nog een tijdje, maar de tijd vliegt wel bij mij, dus het zal snel genoeg daar zijn!

veel geluk in ieder geval! ik hoor je nog wel tegen da het D-day is!

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!!

:43: Gefeliciteerd met je datum!!! Eindelijk :D!! Nog 33 dagen!! hahaha!! ( Mn zoon is op 1 december jarig en die zei gister toevallig, hoeveel dagen nog tot zn verjaardag ;))

Geniet ervan, maak je niet druk over dingetjes, die je nu ineens niet genoeg lijkt te weten ;) Je leest hier genoeg, je weet, dat je altijd alles kan vragen! Je komt nu in een periode, dat andere onzekerheden de kop op gaan steken, dat hoort er allemaal bij!

Het aftellen kan beginnen!! :43:

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meiden

Bedankt voor jullie lieve berichten..

ja ik vindt echt super spannend en idd begin me nu toch onzeker te worden,of ik hier wel goed aan doe,of dat me kind zich niet verwaarloosd zal

voelen in die 6 weken,vooral met mijn kleine begin ik nu al doodsangsten uit te staan, en vindt eigenlijk ook een gek idee dat ik al me d-day weet

terwijl ik nog niet eens op consult ben geweest,ken mijn chirurg geen eens:P, maar als dr damen niets is dan ga ik voor 2e consult bij dr visser.

allereerst moet ik me voorschot betalen voordat het dan ook echt vast staat en ik heb een hele lieve buurvrouw die me morgen de documenten voor

reservering doet uitprinten op haar werk dus overmorgen gaat die op de post samen met de betaling.

:cheer: nog 33 dagen haha gek dagen geen maanden en geen jaren meer pfff zenuwen tot in me keel LOL

Thanks meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!! :43: jij bent een vlugge, zo snel ff een datum geprikt en nog wel in dit jaar!

en wat ga je nu doen met je vraagjes die je nog hebt? wacht je tot 1 december of ga je nog iets anders doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zo zenuwachtig en ben echt bang dat ik niet genoeg weet van de bv oa over complicaties,creme's voor en nadelen,nu komt opeens alles zo dichtbij

Hey meis!

Wat fijn!! Een datum!!

Echt, ik wist NIETS voor mijn operatie. Ik wist wat ik wou maar wist ook geen eens hoeveel cc ik kreeg :blush:

De complicaties kun je op internet zoeken, de creme krijg je misschien via je kliniek en verder moet je gewoon even goed lezen wat je wel en niet mag na je operatie. Dat kun je nog aan je arts vragen he?

Je moet gewoon wat vragen opschrijven en zoveel mogelijk stellen tijdens je consult.

Mijn consult duurde op zich nog wel lang maar ik lees ook wel eens dat sommige vrouwen na een paar minuten weer buiten staan. Ik zou tijdens het consult niet super veel focussen op de complicaties en zo, (wel naar vragen) maar meer op wat je wil, wat bij je past, de maten bespreken met de arts, dat soort dingen, dan kun je in de tussentijd of later altijd nog info zoeken over na de operatie of via de kliniek opvragen.

Heeeel spannend! Nog maar een maandje dus :D

Nu gaat het gebeuren!

Ooeoeoeooeoe wat moet jij je zenuwachtig voelen :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

Nou met heel veel moeite de fomulieren ingevuld,maar wat een gedoe moet je eerst op de site de fomulieren uitprinten ging niet geen printer,zie ik dan

staan u kunt ook de reservatie fomulieren mailen deze moeten uiterlijk 15 dagen voor ingreep ontvangen zijn lekker dus haha

ik ingevuld nou ja 1 de andere kreeg ik niet geopend met geen enkel bestand op me pc kon het fomulier niet een opslaan als..

dus heb ik het maar ingevuld en gekopierd en geplakt en dit door gemaild..

maar nu vraag ik me af he hoe krijgen hun de voorschot van 500eu binnen? op de fomulieren wordt niks over betaling gezegd of rekeningnummer

wel moest ik me pas gegevens vermelden..raar maja zal wel kloppen zou ik gauw genoeg merken :131:

jaaa nog een maandje en ben behoorlijk zenuwachtig zeker vooral met de kleine ben zo bang dat me hele herstel fout loopt ivm met de klein

die nog veel getild moet worden en me vriend maar een week verlof kan krijgen, dus hoop dat dit echt goed gaat..maar ben bang ervoor.

Het aftellen kan als het goed is beginnen!!!!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selina, das super snel! Super hoor! Mijne is op 15 dec.. zit ook echt met niks anders meer in mijn hoofd hoor hahaha..

Spannend hé.. ben je ook allerlei dingen op aan het zoeken op amerikaanse sites.. ik zit de hele dag foto's te kijken op amerikaanse sites..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

ja ben echt super zenuwachtig nee heb nog niet op de amerikaanse sites gekeken,ben eigenlijk elke avond hiero te vinden :131: heb zojuist de voorschot betaald was wel moeilijk joh met die iban en bin codes maar tis gelukt!!

alleen weer een tegenvaller me vriend werdt vandaag gebelt over de nieuwe auto dat hij niet begin november klaar

is maar halvewege november begin december dus ben nu echt aant stresse hoe ik daar ga komen als het zo ver is

naar het consult kan ik evt met openbaarvervoer gaan,maja als ik 1dec ga lijkt het me niet echt verstandig om 3,5u met

de trein te reizen en dan nog eens 15min fietsen auwa zie het al voor me krijg nu al steken haha

meid hoe staat het met jou zenuwen dus jij bent 2weekies na mij leuk!! ja is echt moeilijk he om ergens anders aan te denken,begin je nu ook te twijfelen?? nou hiero wel hoor:131: ben blij als het zo ver is nog een maandje:P

Veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee spannend hoor meid!!! Dat schiet al aardig op. As donderdag heb ik m'n laatste consult. Dan ga ik hopelijk ook knopen hakken, maar vind het nog steeds een doodeng idee. Misschien raar, maar ik vind het nog enger met die mex. griep die ronddwaalt. Die moet je echt niet krijgen als je net geopereerd en herstellende bent.... (of ben ik nou de enige muts die daaraan denkt?).

Liefs,

Bloempje (die steeds haar echte naam intikt en hem dan snel weer wist en knickname intoetst...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meissie

oh nee hoor aan die mex griep denk ik ook continue ja stel je loopt het op amai moet er al niet aan denken.

en ben nu ook ziek veel hoesten,pijn op borst etc en denk ook steeds stel dat ik het heb helupp wil wel nog van

me boobies kunnen genieten heb nu net geen 500eu overgemaakt om te sterven :o:

maar zolang we onze vacan krijgen ben ik al wat meer gerustgesteld mijn krijg ik 6nov zit in risicogroep:bang:

maar nu ben ik voornamelijk bezig met de bv is allemaal zo spannend he? hoop voor je dat je snel de knoop door hakt

en ook gauw jou borstendag hebt:cheer:

veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.