Ga naar inhoud

Selina : 1 december 2009 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

hoi selina

gefeliciteerd met je boobs, al lees ik dat je niet supersupertevreden bent tot nu toe. vind ik erg spijtig voor je meis! maar plaats eerst maar s die foto's, kan me niet voorstellen dat het maar een beetje is met je 275cc en je ranke postuurtje. ben je al aan het fotograferen? want is ook wel aardig om zelf terug te zien hoe alles verandert voor je. verder vraag ik me af waarom je niet hebt doorgezet qua volume, want eigenlijk wist je precies wat je wilde.

good luck met al die vervelende pijnen en slapeloze momenten. hou je taai meissie!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meisie,

we hadden mekaar wel kunnen bellen om 4.00 uur 's ochtends haha ! Ik was daar ook wakker :-( Ook weer erge pijn sinds eind van de middag vandaag. Balen hoor. Zijn jouw borsten ook nog zo hard? Dat vind ik nog t ergst op dit moment.

Sterkte he!!

xxx becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou meiden

Ik heb de matentabel erbij gepakt en zou op een 75A uitkomen wat ik nu heb,heb wat bh's gepast die ik

voorheen draagde en passen precies,ik ben nu in overweging om over een tijdje een heroperatie

te laten doen mede vindt ik dat de pc dit ook beetje schuld is aangezien hij me niet heeft opgemeten

heeft en ervan uit is gegaan dat de maten van een jaar terug nog klopte qua omvang ik ben verre van gelukkig met me maatje nu me borsten zijn ietsjes zachter aan de bovenkant nu en merk dat de sportbh

ook iets losser zit daar vindt jammer dat 2000euro neer heb moeten gooien voor net 1 cupje meer

Liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Selin, das echt ontzettend balen... Kan het niet komen, omdat je nog helemaal ingetaped zit? Dat drukt de boel toch ontzettend plat? Ik kan me maar niet voorstellen dat je met 275 cc maar 1 cupmaat groter uitkomt.

En anders zou ik kijken of je op hun kosten opnieuw geopereerd kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent pas 5 dagen PO!!!!!!!!!!

Je moet echt een aantal weken geduld hebben voordat je de uiteindelijke maat weet!

Als ze nog zo hoog zitten (had ik ook), dan zakken ze straks nog meer je cup in, je moet je

ook niet teveel op zo'n tabel richten, want veel meiden meten dan nog verkeerd... Onder je borst

moet je de centimeter heel strak trekken, dan kom jij waarschijnlijk op een 70 en over je borst moet

je eerst goed inademen en dan losjes meten, dat scheel echt aanzienlijk! Je draagt nu een 75C

sportbh die goed zit, echt grote kans dat je straks een 70D hebt...

Maak je alsjeblieft niet al te druk en ga niet denken over een heroperatie totdat je het echte

resultaat weet, want dat heeft echt geen zin....

Heel veel sterkte!!!!!!! :116:

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als ik van de maattabel uit ga dan zou ik een 80 A moeten hebben :blink: maar ik draag 70 D :rolleyes: , ik denk dat jij daar zo ook op uitkomt hoor. Niet meten maar gewoon een lingerie zaak ingaan en passen! Dan voel je het beste hoe de bh zit!

En je bent net 5 dagen po he, geduld geduld geduld!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!

ik denk ook dat de andere meiden gelijk hebben, je moet niet te veel met die maat bezig zijn... het heeft allemaal wat tijd nodig en je zit toch ook met die band?? en zoals hierboven een aantal al aangeven ook a gemeten maar bhmaat d....

weetje je ziet hier ook heel veel verschillende borsten in alle maten en ik denk als je een a 75 had en er is 275 ingegaan dat het uiteindelijk een heel mooi natuurlijk resultaat geeft.... op een gegeven moment verlies je je eigen doel uit het oog en wil je graag meer omdat grote borsten bij anderen ook erg mooi zijn maar uiteindelijk moet je naar jezelf kijken. Ik denk dat jou resultaat straks mooi is... ook al ben je daar nu nog erg onzeker over.

Ik moet wel zeggen dan ik wel erg benieuwd ben naar je foto's. Als we die kunnen zien kunnen we ook eerlijk oordeel geven over het formaat van je borsten.

nou meid hou je nog even taai en probeer je niet te veel druk te maken, je bv is eenmaal geweest, richt je op het herstel en ik denk echt dat je die hersteloperatie uit je hoofd moet zetten.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik lees net even je topic, ik begrijp dat je niet tevrede bent, maar vind je niet dat je eerst gewoon even geduld moet hebben.. je wilt alles heel snel, en dat kan ik me ook wel voorstellen, maar je borsten gaan nog zo veranderen in de aankomende periode.

Ook zou ik nog even geen overhaaste beslissingen nemen... en even blij zijn dat je nu nieuwe borsten hebt.

2000 euro wel een hoop geld, maar voor borsten is het vrij weinig hoor, de meeste hebben toch een stuk meer betaald.. en dan zie je toch gelijk dat er in die klinieken meer naar iemand geluisterd word.

Ik bedoel dit niet lullig hoor, maar vanaf het moment dat je de beslissing had genomen om een bv te doen moet alles gelijk goed..

Met een BV moet je nou eenmaal een beetje geduld hebben.

Nou ik hoop dat je je zelf niet al te druk maakt, en eerst even bijkomt van de operatie.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selina, Ik hoop dat alles goed gaat met je, & ik hoop natuurlijk dat het gewoon de tijd nog nodig heeft en dat ook jij straks super happy bent meid, want ik zou het echt vervelend voor je vinden als t niet het resultaat heeft wat je zo vurig hoopte. Meisje, ik hoop voor je en leef met je mee, hopelijk hoor ik nog wat van je. En net als wat ik hier ook las, hopelijk plaats je wat foto's als je in de gelegenheid bent, dan weten we waar je het over hebt.

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

Hoe is t nu met je? Begint de pijn en zwelling bij jou ook wat minder te worden (bij mij nu eindelijk wel).

Zit maar niet al te veel in over de maat hoor...Dit is een warrige periode en straks kijk je er misschien heel anders tegenaan. Ik denk dat het echt klopt wat Minime zegt, je kijkt misschien naar vele borstvergrotingen van anderen, die veel groter zijn dan die van jou... en daardoor lijkt het misschien een tegenvaller. Maar je moet het echt niet vergelijken met een ander, want dan is er altijd iets niet goed. Kijk gewoon naar je eigen lichaam en hoe goed het daarbij past. Zelf lijkt 275 cc mij een hele mooie maat... maar ik zou nog steeds heel graag een keer fotos van je willen zien! Dan weten we waar we t over hebben ;-) Sorry als dat een beetje brutaal is van me.

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het al wat beter met de pijn selina?

fijn dat ze wel al wat zachter worden.

en de maat,ik ken je reaktie hoor,had dit ook,maar geloof me,ze veranderen echt nog ene berg,ik durf dat te zeggen want heb ook dual plane enik merk nu gewoon dat ik ook te vroeg heb geroepen dat het te klein was.

ze vervormen nog,waardoor de vorm beter word,maar ook iets meer naar voren,ze worden nu plat gedrukt,en dat niet alleen,ze zitten nog strak onder je huid.

geef het even de tijd,dan denk je er vast anders over,en een heroperatie kan je echt pas beslissen als je 6mnd of een jaar verder bent :unsure:

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je draagt nu een 75C

sportbh die goed zit, echt grote kans dat je straks een 70D hebt...

Jep... Nina heeft wel gelijk, ik heb een 75C sportbh met band gekregen, en ik draag een 75D als gewone bh. De 75C sportbh zit nog steeds goed, maar met een gewone bh is de C te klein. Ik zou ook nog even afwachten, tenzij je denkt van 'ik zie echt niets wat er bij is gekomen'.

Toch vind ik het erg rot voor je dat je zo'n hele operatie hebt ondergaan en dan niet het gewenste resultaat hebt of kunt zien. Echt balen :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi lieverds

bedankt voor jullie opbeurende berichten nou moet zeggen heb vandaag eindelijk de grote witte pleisters

van me boobies af kunnen halen de band draag ik echter al dagen niet meer nu gewoon sportbh

maar zonder die pleisters een veel beter beeld ze zijn mooi rond en vol ze zijn nu nog zachter dan

gister en gaan ook een beetje op en neer LOL heb ff met me vriend getest je weet wel maaruh dat duurde niet lang :blush: heb getimed 4minuten in me nieuwe pakkie helaas geen plezier voor mij hahah

trouwens wat ik wel zag aan me linkerborst is een deuk boven me tepel zie het vooral vanaf de zijkant

is dit wel normaal? zo met kleren aan valt het niet zo op dan zijn ze gewoon klein en puntig(madonna Boobs).

Ik zou graag foto's willen plaatsen maar me vriend staat hier niet echt achter hij vindt het maar niets

om zo'n foto's te plaatsen op internet ik probeer hem om te praten en hopelijk heb ik geluk..

Liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

fijn dat je je nu weer at beter voelt en wat positiever bent...je zal zien hoe mooi ze worden. Vanaf nu wordt het alleen maar beter!

Begrijpelijk dat je vriend het niet echt leuk vind van die foto's. Ik heb het er eigenlijk niet met hem over gehad.. Ik heb ze er gewoon op gezet maar wel met een ww. Je moet zelf weten wat je wil... wel jammer, was wel heel benieuwd naar je rsultaat, helemaal omdat ik ook ongeveer die aantal ccs wil :) hihi

Nou meid ik hoop dat het morgen nog beter met je gaat! :119:

Dat bobbeltje??? kan dat misschien een bloedpropje zijn? ff aankijken anders kan je altijd even bellen, wsch kunnen ze je gerust stellen...

Ik heb morgen mn eerste consult.. spannend... ben benieuwd wat ze zeggen :)

nou truste meid!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

Kop op schattie. Ik weet dat je daar nu niets aan hebt, maar heb geduld echt! Het gaat nog veranderen! Ik had bij mijn vorige operatie de eerste weken ook niets! Uiteindelijk ging het langzaamaan veranderen. Maar eer de bolling/ borst een beetje zichtbaar werd was ik 6 weken verder en toen nog was dat slechts een beetje. Uiteraard moet je aangeven bij je pc dat er teleurstelling is. Maar een eerste nieuwe operatie duurt hoe dan ook 3 maanden... Heb geduld.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Ik zou juist wel die band dragen! die zorgt voor snellere indaling, de prothese zakt dan recht je cup in wat optisch een groter resultaat geeft. En het houdt de protheses op zn plaatst waardoor je minder snel complicaties zult hebben,

En, zoals vele voor mij hebben geroepen: geduld, geduld, geduld. Dat resultaat komt echt wel, rustig aan doen, aan de voorschriften houden en die band dragen, dragen bij aan een vlot herstel met het mooiste resultaat.

Je kan die foto's toch plaatsen zonder gezicht? dan weten we over welk deukje je het hebt ;-) maar het kan ook goed nog vocht zijn o.i.d. je bent nog niet zo heel erg lang po? Geef het de tijd!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Lekker geslapen hoor! Tot een uur of 6 maar liefst! En daar na nog tot 8 blijven liggen. Wat goed dat ze bij jou al zachter worden... ikke beetje jaloers hoor :-) met mijn tennisballetjes. De mijne bewegen nog niet. En jeuk is alleen maar goed he? Dat betekent volgens mij dat ze herstellen. En hoe zijn je littekens? Heb jij er nog pleisters op zitten?

Fijne dag vandaag!!

Liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiden

Ik heb weer gelukkig wat gedult het viel me vanmorgen op dat ze in truitjes nu ietssies voller lijken

of ik beeld het me in hahah gister even me nieuwe beugelbh gepast 75C en past bijna dus heb hoop

alleen de omvang van me sportbh begint nu wel wat losser te worden dus denk dat me vocht langzaam

weg aant gaan is.

@merel78 de band heb ik al weggegooid was eigenlijk gewoon tape die rond mee borsten was gewikkeld

deed erg veel pijn nu draag ik gewoon dag en nacht een stevige sportbh en voelt stukken beter

@becky haaa lekker dus het slapen gaat al beter!! Ik slaap ook goed wordt wel eens wakker met een brandend gevoel in me tepel maar thats it gaat alleen beter he meid voel bijna er niets meer van dat

ik een bh heb laten doen voelt bijna als vanouds..bij jou komt dat ook goed!! bij iedereen is het herstel anders,en het haren wassen top hoor ik heb hier wel nog moeite mee.

De pleisters heb ik eergister verwijderd behalve over de hechtingen die niet maar wel de dikke gaas

die er overheen zat,moet zeggen mijn hechtingen doen behoorlijk pijn trekt vreselijk en jeuk!!!!

vrijdag gaan ze eruit bij de huisarts en a.s maandag op controle had ik voor gebelt want vertrouw

die deuk niet helemaal en wil gewoon voor de zekerheid dat er iemand heen kijkt zodat ik weet dat alles

goed is.

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelt die deuk net boven je tepel ook 'doods' aan ; Had ik ook - en vele andere dingen - trekt weg hoor ; Dat zeurderige , branderige gevoel kan nog even aanhouden , gaat weg en komt ook weer terug : is je borstspier en die geneest niet zo vlug .

Eens je nietjes eruit gaat de boel een pak minder trekkerig en strak aanvoelen en 't is weer een mooier zicht . Je gaat versteld staan hoe snel dat litteken vervaagt , is echt een kwestie van enkele dagen . Direct met de littekenolie aan de slag dan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

Met deuken heb ik geen ervaring... maar ik hoop voor je dat het niks betekent e het snel wegtrekt!

Ik heb nu eindelijk wat minder spierpijn (dacht dat 't nooit overging). Dus nu voel ik ook voor het eerst mijn littekens, en die bh die daar precies op knelt. Lastig is dat he?

En hoe doe jij t met je kindjes, gaat dat een beetje? En zonder tillen of stiekum toch?

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

@ B-cupje ja als ik over de deuk ga voel ik maar weinig voelt heel dun daar hoop dat het niets ernstigs

is want zo'n deuk wordt neem ik aan alleen maar erger en erger.

@becky Oh gelukkig dat het bij jou al ver weg is en las dat je was gaan fietsen en vertel??

ik durf het nog niet aan hahah, ja stiekem heb ik mn dochtertje al een aantal x me schoot opgetild

als ik op de bank zat vindt zo sneu als je bij je op schoot wilt en het gaat niet maar heb geen last ervan achteraf gelukkig ook niet ...afkloppen...:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die selien!

hoe gaat het met je? veranderd het al zeg maar? Is het al meer naar tevredenheid?

En die deuk, wat is dat dan? wanneer moet je voor de hechtingen als dat morgen al is, dan ga je zeker gelijk vragen over dat deukje...

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.