Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Diesel,

jeetje zeg...hoop dat je de dag toch een beetje stress-vrij bent doorgekomen.....Al kunnen we nu alweer in uren tellen. Over 12 uurtjes is het al zo ver!.

Ik wens je voor morgen de aller-mooiste boobs toe...Eerst weer even herstellen en dan alleen maar blij zijn. Dit gaat zo goedkomen. Jij krijgt ook je droomboops..Het is je zo gegund... :wub:

Dikke kus voor morgen!

XX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Je hebt vandaag in ieder geval alweer bijna om gekregen!! Werd tijd dat het avond werd he? :D

Dadelijk nog even lekker slapen als een roosje, zodat je morgen fris en fruitig naar je nieuwe boobies kunt gaan! Ze liggen NU misschien al met smacht op je te wachten!!! :125:

Nog een paar uurtjes en je ligt heerlijk in dromenland, onder de kundige handen van van Selms en zijn anesthesiepipo (of hoe die pipo's tegenwoordig ook genoemd worden :38: )

Probeer in en uit te blijven ademen en denk aan het prachtige resultaat dat je zult krijgen, dan ga jij vannacht als een prinsesje slapen!! :42:

MEID, heel veel SUCCES morgen en ik zal aan je denken!

Had je dat 'zweetspul' nog kunnen vinden?

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woordjes allemaal, fijn gevoel als er zoveel mensen met je meeleven.

Jullie gaan morgen weer van mij horen. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooohhhh ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden.

Ik ga zo lekker naar bed, nog even TV kijken. wekkertje zetten om 5.45, ff lekker douchen, haren nog even wassen.

En dan HOPPA, op naar mn nieuwe Boobs.

Tot morgen meiden. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er weer :48:

Het is gelukkig allemaal heel voorspoedig verlopen.

We waren er ff voor half 8, en om kwart over 8 gingen bij mij de lichten uit.

Om 10 over 9 was ik er weer. met een branderig/trekkerig gevoel aan de littekens, en een behoorlijk verward hoofd.

Maar ik moest en zou wakker blijven van mezelf :1:

Om half 12 kwam mijn man me weer halen en om 12 uur was ik weer heerlijk thuis.

Net ff een uurtje geslapen en nu op de bank met mn laptoppie.

Met een zak chips en cola. :44:

En dan de grote vraag: Hoe zijn mn borsten geworden.????

Ik vind ze heel mooi, maar ik had ze veel groter verwacht :45: Ik was echt bang dat ik mega borsten ging krijgen.

Ze zijn nu veel ronder en voller, maar echt groter? Nee dat denk ik niet.

Of de narcose zit nog steeds in mn hoofd hoor.

Mijn sportBH is nu 80E, dus ja ze zijn toch 1 maat groter,hhahahhaha

Ik voel me goed, nog een beetje sloom, en alleen pijn aan de littekens.

Dat was het, geloof ik.

Lieve meiden bedankt voor jullie meedenken/duimen/leven.

:54: Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh wat een snel verslag!! Super joh je voelt je echt goed zeg dat dat al zo snel kan!

Ik ben echt blij voor jou, dat ze zoveel mooi ronder en voller zijn, vind je het jammer dat ze minder groot zijn als dat je verwacht had, of juist goed?

Kom lekker bij van je operatie, chips en cola hihi, je bent dus niet misselijk!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid ,ik vind de maat echt mooi zo.

Het platte aan de voorkant is nu gelukkig weg. En van boven zit meer bolling, dus ja ben echt blij.

Ben inderdaad totaal niet misselijk, en heb ook alweer heerlijk mijn sigaretje gerookt :56:

Ik voel alleen nog die narcose in mn hoofd, ik moet niet te snel mn hoofd bewegen anders ga ik omvallen, denk ik.

Dus tot nu toe PRIMA te doen. :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Fijn dat je er weer bent! En je bent toch mooi weer uit die narcose gekomen :141: . Ik was er ook heel bang voor hoor maar de anasthesist heeft mij wel gerust kunnen stellen door te zeggen dat de straat oversteken gevaarlijker is!

Ben benieuwd naar het resultaat, 545 cc is best veel, gek eigenlijk dat ze niet groter zijn of lijken. Maar het zal ook nog wel moeten indalen en het lijkt me dat je dan wel groter uitkomt.

Doe je wel rustig aan!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

yes....het is alweer achter de rug....En het is goed gegaan, zo de eerste berichten te lezen!. Ik ben zo blij voor je!. :35:

Waar is het feestje??!!.....bij Diesel is het feestje...hahahah....Super-boobs, chips, cola, sigaretje..mmmmm.. :43:

Nou meid, doe lekker rustig aan, kom rustig bij van de narcose en de spanningen ...and Enjoy!!!

Dikke kus,

XX :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

:43: :43: :43: :43: :43: JOEHOEEEEEEEEEEEEEE, je bent weer bijgekomen uit de narcose!!!! En hoe? Gewoon alsof er niks aan het handje was :44:

Super!!

En van harte gefeliciteerd met je nieuwe: :1big_boobs: :1big_boobs:

Dat ze echt wel groter geworden zijn, zul je nog wel gaan merken hoor. Ik keek na mijn wissel naar beneden en vroeg: hé wie heeft mijn borsten verKLEIND????? :97:

Nou, op dit moment is er niets meer te zien van die verkleining hoor :42: Dus geduld, geduld en nog eens geduld, en je zult zien dat ze nu alleen maar niet echt groot LIJKEN :D

Fijn dat je al aan je cola, chips en sigaretje ( :unsure: ) zit! :D Geniet ervan! En rook niet te veel :70: hihi (ik weet hoe lekker ze kunnen zijn ;) )

Uhm, mocht je nou over een paar uurtjes of zo je bh voor het eerst uittrekken he.... zorg dan ff voor iemand met een fotocamera in de buurt :D Ik ben reuzebenieuwd (sja..... :105::106: can't help myself) :45:

Een goed herstel gewenst!! En doe het rustig aan he :)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Ik ben super blij voor je:)

Ik wens je alvast een goed herstel (en blijf van je sigaretje af! Haha ;) )

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat, en dat je super blij en trots bent op je nieuwe boobs!

Fijne avond, en lekker rustig aan na de narcose:)

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor jullie reacties.

Ik heb net lekker een bordje spagetti gegeten met een beetje sla 2 glazen melk erbij. Heerlijk.

De pijn begint nu wel een beetje te komen, ik heb mn medicijnen gewoon ingenomen.

En wat ik nu ook heb, want ik de vorige keren dus niet heb gehad.

Dat is wat ik hier wel vaker heb gelezen, dat je bubbels of kraken voelt in je borsten. Ik HOOR het bijna kraken. Hele rare ervaring.

Ik denk dat het mn spieren zijn, die gaan zich uitrekken. (zegt de leek.) Hahahahaha.

En ik doe gewoon heeeeeeeeeeeeeel lekker rustig, beetje bankhangen.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.