Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Diesel,

na al dat gekraak en die martini's...... hihihi

Probeer eens van die dunne gaasjes eronder te doen als je die hebt. Of een katoenen zakdoek ??!! Haalt mss net iets de druk van die bh op je lijf af...

En zo ga je maar weer verder...van het één naar het ander....word tijd om die strippenkaart weer door te geven..

en ja...bijna 25 jaar getrouwd ook nog eens...wij zijn maar gezegend met die lieve hubbies van ons. :55: Was een datum in oktober toch?? de 16e ofzo??

XX :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Misschien dat je twee opgevouwen of opgerolde washandjes aan de zijkanten van je ribben onder de band van de bh kunt steken... Niet de hele dag, maar een paar uurtjes en dan weer een paar uurtjes niet. Dan haal je de druk van je ribben af en heb je toch de steun van je bh.

Als je gaat liggen, zul je er minder last van hebben, denk ik, maar bij zitten zal het het ergst zijn he?

Ik had die pijn aan de zijkanten en ook aan mijn ribben, de eerste week na mijn wissel, en hielp me ook met washandjes :)

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat uitdoen.... Hebben ze jouw oude kapsel verwijderd??

Als dat namelijk niet zo is, dan mag je de bh af en toe wel even uit doen....maar als ze je kapsel wel verwijderd hebben, dan is het beter om hem zo lang mogelijk aan te houden...

Uhm het vocht he... dat is de boosdoener waarschijnlijk in dit geval (was het bij mij tenminste) Je ziet het niet zitten, maar als je nu je onderomvang meet en over een paar weken nog eens, dan zul je zien dat ie afgenomen is ;)

Succes, hoop dat het helpt :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft hij geen oud kapsel weggehaald, maar ik zal het morgen wel ff vragen.

Hij zei voor de operatie: Operatie is zo klaar, de ouwe eruit, en de nieuwe erin.............

En inderdaad vocht, vooral s ávonds, pffff .

Heb je daar geen pilletjes voor, zodat het wat sneller uit je lichaam verdwijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, ik heb mn schouderbandjes wat losser gemaakt, zodat ik mn BH wat lager kon trekken en een washandje ertussen gepropt en heerlijk geslapen, en het is een stuk minder pijnlijk nu :1:

Vandaag alweer 1 week PO.

Straks weer even wat foto's maken en vanavond knoopjes eruit.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat uitdoen.... Hebben ze jouw oude kapsel verwijderd??

Als dat namelijk niet zo is, dan mag je de bh af en toe wel even uit doen....maar als ze je kapsel wel verwijderd hebben, dan is het beter om hem zo lang mogelijk aan te houden...

Uhm het vocht he... dat is de boosdoener waarschijnlijk in dit geval (was het bij mij tenminste) Je ziet het niet zitten, maar als je nu je onderomvang meet en over een paar weken nog eens, dan zul je zien dat ie afgenomen is ;)

Succes, hoop dat het helpt :)

liefs

Hey BB,

Waarom is dat dan? Dat je na kapselverwijdering nog even moet wachten met het uitdoen van je bh? Want hij irriteert mij ook en nu had ik dan bedacht dat ik elke avond wel even een uurtje bh-loos kon zitten. Maar nu ik van jou lees dat je nog beter even kan wachten :22: ?

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is belangrijk dat je borsten de eerste week tot twee weken, zo weinig mogelijk bewegen, omdat het inkapselingsproces dan het belangrijkste deel van het kapsel aanmaken. Als je borsten dan te veel bewegen, kunnen er littekentjes in komen, die dan later weer contractie kunnen veroorzaken. Daarom zou het zo belangrijk zijn, vooral de eerste week tot twee weken de bh zoveel mogelijk aan te hebben en hooguit voor het douchen uit te doen :)

Dat is wat ik ervan weet, ooit ergens gelezen en ook gehoord van een pc, vraag me niet meer welke.....

xx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

doc...

wat jij hier schrijft heeft mijn PC idd wel gezegd.

maar dan meer in de zin van... de eerste 6 weken zoveel mogelijk de bh aanhouden en alleen voor douchen uit te doen. idd voor het herstel en de borsten zo "vast" mogelijke positie te houden.

de band was er dan voor om de prothese vast te houden zodat deze er niet onderuit kan floepen....

de eerste 2 weken is het heel belangrijk om die extra rust te nemen...

dus diesel...

gewoon nog een week relaxen!

filmpjes... boeken...

had je eignelijk nog foto's gemaakt??? zal zo s ff in de galerij spieken!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk al die verschillende adviezen van al die verschillende pc's......

Ik had ook heel veel last van vocht dus ik heb op een gegeven moment wel bij de tuinen van hupeldepup..of hoe zo'n zaak ook heet wel bepaalde pilletjes gehaald om het vocht af te drijven....en heel veel te drinken....voor mijn gevoel hielp het.....

En tja....rust houden.....ik weet ook dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.....

Succes met alles...

Groetjes Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteravond bij de PC om mijn knoopjes te knippen, het zag er allemaal goed uit.

Die pijn aan mn ribben, dat klopt zei hij, hij heeft het heel stevig vastgemaakt, en dat zijn dus de binnenwaardse hechtingen die ik voel trekken, kan nog wel een paar weken duren. Hij zei: Je heb nu wel ruim een pond per borst hangen, dus moet het wel stevig zijn aan de onderkan t :1: .

Die vieze smaak in mn mond kan inderdaad nog een bijwerking zijn vzn de narcose.

Toen vroeg hij ineens, of ik gelijk met Roxaenne Hazes op de uitslaapkamer lag :5: Ik zei : nee.

Oh nee, zegt hij, klopt want zij was hier op een vrijdag.

hahahaha dus ze is in het JvG geopereerd, wel grappig om te weten.

Waarom hij het vroeg, geen idee. Ik denk dat hij even wilde laten weten dat hij haar geopereerd heeft. :6:

Ik hoef niet meer terug te komen, want het zag er allemaal goed uit. Dus........... ik ben er weer vanaf. :59: Voor de komende tig jaar.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw diesel....

dus jij bent geopereerd door een BN-ner chirurg! hahah :152:

idd leuk om te weten toch?

en fijn dat ie jouw pondjes goed heeft vastgezet. weet je meteen wat je voelt!

Ook goed nieuws dat je dus niet meer terug hoeft! Dat alles helemaal goed zit wat hem betreft!!!

super gevoel!

nu alleen die rare smaak nog kwijt zien te raken dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteravond bij de PC om mijn knoopjes te knippen, het zag er allemaal goed uit.

Die pijn aan mn ribben, dat klopt zei hij, hij heeft het heel stevig vastgemaakt, en dat zijn dus de binnenwaardse hechtingen die ik voel trekken, kan nog wel een paar weken duren. Hij zei: Je heb nu wel ruim een pond per borst hangen, dus moet het wel stevig zijn aan de onderkan t :1: .

Die vieze smaak in mn mond kan inderdaad nog een bijwerking zijn vzn de narcose.

Toen vroeg hij ineens, of ik gelijk met Roxaenne Hazes op de uitslaapkamer lag :5: Ik zei : nee.

Oh nee, zegt hij, klopt want zij was hier op een vrijdag.

hahahaha dus ze is in het JvG geopereerd, wel grappig om te weten.

Waarom hij het vroeg, geen idee. Ik denk dat hij even wilde laten weten dat hij haar geopereerd heeft. :6:

Ik hoef niet meer terug te komen, want het zag er allemaal goed uit. Dus........... ik ben er weer vanaf. :59: Voor de komende tig jaar.

:48:

Weet je waarom hij dat vroeg?

Dat zal ik je vertellen hahahahaha

Mister van Selms (hij zal hopelijk lachen als hij dit leest ;) ) Is hier member op het forum. Hij leest regelmatig wat verhaaltjes en heeft dus waarschijnlijk ook dat 'off-topic' topic van Vlinder gelezen over de bv van Roxeanne Hazes....

Hij heeft dus ook gezien dat jij gereageerd hebt op dat topic (zelfs als eerste ;) )

Dit was jouw reactie:

Ja, ik zag het gisteravond bij RTL Boulevard.

Ik moest wel lachen, wij zitten hier allemaal anoniem te doen, en zij zet het gewoon op twitter.

Misschien dat ie een stille hint wilde geven??? Ik ken deze pc zelf natuurlijk niet, dus weet niet of hij zo denkt? Maar dit schoot me zo te binnen...

Misschien wil hij zelf wel even reageren?? :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het zo blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahaha, het enige juiste antwoord :45:

En ja... dat getrek... I know the feeling! Wees blij dat het alleen aan de onderkanten van je boobs is bij jou haha (en nee, niet om zielig te doen, maar :106: ik weet hoe het voelt) :44:

Fijn dat alles zo goed met je gaat!! En ik hoop ook voor je dat ze deze keer blijven zitten waar ze zitten!!! Maar als je pc het zo goed aangetrokken heeft, moet dat wel goed komen!! :101:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.