Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Ow Diesel, wat enorm rot van je kat!! Heel veel sterkte gewenst!

Bah, is altijd zo verdrietig als een huisdier overlijdt....

Van de andere kant is het beter voor haar waarschijnlijk... lijden is ook niet het mooiste van het leven...

En dan dat feestje, waar jullie niets van wisten! Wat leuk zeg! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

En Doe Maar, daar ben ik verschillende jaren geleden ook nog eens naartoe geweest (ook een afscheidsconcert :45: ) En ze gaan maar door en door en door en door..... Lijkt BZN wel :45:

Veel plezier bij die ouwe knakkers (de muziek is leuk trouwens, dus daar niks sarcastisch over ;) )

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey diesel,

wat rot voor je van je kat...het is toch verdrietig om van je huisdier afscheid te moeten nemen....

En wauw, wat leuk een surpise-party?! Helemaal fijn om te lezen dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben..heerlijk toch?

En naar Doe Maar...toe maar :45:...Ik hoop dat je een hele leuke avond hebt!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede en slechte tijden dus, maar dan in t echie. Het beste met het verlies van jullie huisdier.

En idd ontzettend lief van de kinderen om alle dierbaren bij elkaar te sprokkelen voor een leuk feest. Gezellig genoten van alles is altijd leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Diesel,

Was even druk dus een poosje niet op het forum. Maar jij hebt ondertussen dus leuke en minder leuke dingen meegemaakt. Sterkte met verlies van jullie kat.......maar hoe tegenstrijdig gefeliciteerd met jullie jubileumfeest.......gaaf hoor zo'n surpriseparty en nog leuker dat dt door de kinderen is georganiseerd.......leuk hoor.

En wat heerlijk om te lezen dat je zo blij met je boops bent....dat maakt het leven ook gelijk weer een stuk leukerderder......je hoeft maar aan "ze" te denken en je krijgt vanzelf een smile ;-)

Lief Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah! wat naar van je kat. Altijd zwaar om zo'n beestje te moeten loslaten.

ik kan me helemaal voorstellen dat het tegenstrijdig is met zo'n leuk feest.

Wat gaaf dat ze dat geheim hebben kunnen houden.

Hoe was Doe Maar? ik hoor er alleen maar positieve verhalen over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe Maar, vond ik erg leuk.

We hadden er een gezellig dagje van gemaakt, we waren al om 2 uur in Arnhem, lekker geshopt, terrasje gezeten (was heerlijk weer)

uit eten geweest en toen naar het concert.

S'nachts om 1.00 weer thuis. Moe maar voldaan.

We waren met zn 8en, was een gezellig vrouwendagje.

En inderdaad het is altijd moeilijk om een huisdier in te laten slapen, maar dit moest gewoon, ze zou nooit meer beter worden en de pijn zou erger worden, nou dat is ook heel zielig, dus ik heb er vrede mee.

Gelukkig heb ik nog 2 katten en een hele lieve hond, dan heb je toch weer snel je afleiding, dat helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey diesel,

kan ik me zo voorstellen. Al zal die andere poes ook altijd in je hart blijven, is dit wel weer een mooie nieuwe aanwinst.. :)

Is ze nog zo lekker ondeugend? Het zijn toch echt nog van die kleine kindjes..het ene moment spelen ze en zijn ze wild, het andere moment vallen ze zo lekker in slaap op je schoot...

Met mij gaat alles goed, de 1-jaar controle gehad..pc vond het er goed uitzien duss..hij blij en het meest belangrijke..ik ben ook nog steeds happy!!

XX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.