Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

diesel,

vraagt of ie alleen maar 2 boobies wilt plaatsen en geen 3e bobbel wilt verstoppen!

verder zou ik m succes wensen en laten weten dat je vertrouwen hebt om alles helemaal op en top te maken zodat jij hier stralend je nieuwe boobies kan tonen!!!

het gaat al zo opschieten!

leef helemaal mee!!!!

kxs TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, Piet het begint nu toch wel weer te komen hoor.

Ik ga alweer iets vaker naar de wc (als ik maar geen flappie krijg) ik raak soms wat snel geirriteerd.

En ben vreselijk ongeduldig. Elke dag wel koppijn.

En ik hoop zooooooooooooooo dat het nu mooi word. :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme diesel :)

Begint het toch langzamerhand te kriebelen....? Is ook niet zo gek he, het is toch weer een operatie en dan ook nog 545cc. man o man, ik zou echt bijna jaloers worden! Het paste er bij mij niet in de laatste keer, maar anders.... :D

T wordt vast heel mooi, ben zo benieuwd voor je!!

Lekker blijven door ademen, en gezellig aftellen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ik heb een fijn gesprek gehad met mn PC.

Hij heeft nog alles even duidelijk uitgelegd hoe het gaat worden volgens hem: iets groter,( 130 cc meer) meer bolling , meer projectie ( ruim een cm) en allebei de borsten een halve cm meer naar binnen.

Hij gaat wel weer hetzelfde litteken gebruiken. Hij zegt, ik ben zo klaar met je, je zult amper napijn hebben en je bent snel weer hersteld. Nou dat klinkt als een droom wissel.

Ze hebben me nu gezegd dat ik al om 8.00 aan de beurt ben (de 1e) mits er geen spoedje tussenkomt.

A.S. maandag nog even bellen voor de zekerheid.

Daar ben ik heel blij. eigenlijk met alles.

Ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

Potverju volgende week heb ik ze al!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Het gaat helemaal goed komen nu!!!!

Dus appeltje-eitje volgens de pc....nou, maar goed dat hij geen Diesel heet, die moeten altijd effe warm draaien hahaha..

Jee, over een weekje ben je al in het bezit van je droom-boobs...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Diesel, wat een supergoed nieuws he!! Ook dat hij ze verder naar binnen gaat plaatsen! Dat wordt een mooi decolleté, wat ga jij trots zijn!

Kom je straks met mooie strakke fiere borsten de kliniek uit! Dat is toch geweldig!!! :D

Nog even een weekje aftellen...... Je weet ondertussen hoe het gaat he hihi.

Oh wat ben ik blij voor je, en het fijnste is dat je er zo veel vertrouwen in hebt!! :35:

Komt dus HELEMAAL goed!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Diesel,

ik zit net ff te lezen! wat geweldig. en een herstelvooruitzicht waar iedereen van droomt!

het gaat helemaal goed komen.

ietsje meer. mooi decolleté, mooi spleetje!

GE-WEL-DIG! toch!!!! yeah!

en wat betreft die narcose....

denk aan je droomboobies... op een mooi wit strand, briesje, palmbomen, golven die lekker op het strand komen rollen....

Dan jij diesel, met je mooie boobs, die de zee in loopt....

en als je wakker wordt... wil je eigenlijk nog even terug naar het strand alvorens even een blik te hebben geworpen op je super boobies!!!!

ohhh leef met je mee! komt helemaal goed dit keer!

niet te veel naar de wc gaan hoor! flappie is nu echt aan het wegtrekken. (laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men...) maar zeg nog ff tegen die doc voor de operatie, dat je echt 2 boobies wilt en GEEN FLAPPIE...!!! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah, ik zie het al helemaal voor me dat strand en het briesje en de palmbomen.

Klinkt misschien raar, maar de dagen vliegen voorbij.

En ik heb er zo een zin.

Ik lees net dat jullie een gezellig ochtendje hebben gehad.

Leuk hoor.

Morgen werken, dan lekker weekend en maandag nog werken, en dan is het alweer zover.

En daarna lekker 3weken vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.