Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Jeetje zeg, wat zielig!! :(

Bij hersentumoren komt het echter minder vaak voor dat er pijn optreedt (bij mensen in ieder geval) De pijn die kan ontstaan is een drukkende hoofdpijn, door vochttoename in de hersenen dat veroorzaakt wordt door de tumorgroei. Maar als ze al veel slaapt, zou het ook wel eens rustig op de natuurlijke weg kunnen gaan, tenzij haar epilepsie te erg gaat worden. Epilepsie vermoeid ook heel erg.

Einde les :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat trekkerige gevoel heb ik nog bij bepaalde bewegingen, het is steeds hetzelfde plekje.

Tja en mn kat, ze heeft geen aanvallen meer gehad en ze eet ook weer lekker.

Dr vacht is wel enorm dof, ik zit net mn dochter erover te praten en we dachten allebei hetzelfde: Ze zullen toch niet de verkeerde diagnose hebben gesteld?

Of ze heeft gewoon een opleving, en dat het alsnog mis gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en je bent nu wel aan het smeren met de Bio-oil toch??

goh...wat raar.....dat je kat nu weer een opleving heeft....maar wel beter zo als dat ze continu aanvallen heeft.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Ben een tijdje niet te veel online geweest, druk in de zomer in de zaak.

Maar nu de datum dichterbij komt ben ik er weer, je kent dat wel he!

Je boobies zijn super geworden, ben echt blij voor je!

Grtz,

En ik stem op de blauwe trouwens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucky,

Ja alles gaat lekker, met dat trekkerige gevoel gaat het wel elke dag wat beter, maar is nog niet weg.

Verder worden ze al lekker soepel, en zal ik blij zijn als ik de sportBH aan de wilgen kan hangen.

Tja en die kat, dat is erg verwarrend, want ze leeft weer helemaal op.

Ze eet en drinkt weer goed, kijkt weer helder uit dr oogjes, heeft geen aanvallen meer gehad, dussssssssssss we wachten het maar af.

Maar raar is het wel.

En hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Diesel,

alles goed met mij hoor...niet te geloven dat ik alweer bijna één jaar po ben. :143: Binnenkort maar eens een afspraak maken voor de eind-controle. Dan kan ik ook nog even wat vraagjes stellen aan mijn pc, die het afgelopen jaar bij mij zijn opgekomen.

Hoelang moet je die sportbeha dragen? 4 of 6 weken?. Ik heb na die 6 weken dat ik mijn kliniekbeha met band moest dragen nog heel lang met een sportbeha gelopen. Ik vond dat helemaal niet erg. Die zat gewoon lekker strak. Af en toe natuurlijk wel een mooi bh-tje aangedaan...(al was het maar voor mijn mannetje.. :125: ). Maar hij zit bij jou dus niet lekker of wil je gewoon graag je nieuwe bh aan?? :141:

Maar super toch, dat het zo goed gaat met je kat....hoop maar voor jullie dat ze een verkeerde diagnose gesteld hebben en dat ze nog lang bij jullie mag zijn..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha diesel...

idd de gewone bh's zijn wellicht mooier! maar ik moet zeggen dat die kliniek bh me toch wel erg lekker zit.

geeft voldoende steun. nu moet ik ook zeggen dat ik nog niet een gewone bh aangehad heb (langer dan een min of 2 met passen).....

volgende week... dan zou ik weer gewone bh's aanmogen maar moet helemaal goed gaan komen!

zien we dan weer wel...

en jij nog maar 3 wkn. wat vliegt de tijd toch he!

wat fijn om te lezen dat het beter gaat met je kat! heerlijk toch?!

medicijnen helpen dus blijkbaar??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich vind ik hem wel lekker zitten, maar met een beugel BH kan ik een beetje een spleetje maken.

Ik moet hem nog 3 weken dragen, dus ik zit op de helft.

En gewone Bh's vind ik gewoon veel mooier.

Spleetje???

Noem dat maar een spleet...menig vrouw is daar jaloers op hihihi

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook tegeven dat ik de sportbh nog super vindt zitten. Ik was altijd iemand die zogauw ik s-avonds op de bank onderuit zat als eerste mijn bh uit gooide....zat gewoon niet lekker....maar nu ik heb amper door dat ik er één aan heb.....

Maar oke ik geef toe ik ga aanstaande vrijdag shoppen..... ik heb nu twee zwarte sportbh's en ik wil graag een mooie witte voor op vakantie onder mijn superluchtige zomerkleding.....duhhhhh

Ben ook wel heel benieuwd hoe een "gewone" zal staan want je leest toch overal dat een sportbh de boel toch nog een beetje strak houd.....

En dus minder decolete geeft........en toch ook wel een beetje benieuwd naar De Maat......

Weer wat om naar uit te kijken ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk hoor Cajo, lekker Bh's shoppen.

En ik lees net dat je jurk vanavond klaar is.

Ik ben ook wel benieuwd naar je maat.

Ik vind het zo storend dat je constant mn tepels door die Bh heen ziet, helemaal nu ik weer aan het werk ben.

Doe maar steeds een vestje over mn shirtje aan op mn werk, dan valt het niet zo op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ze al heel soepel en geen pijn meer, dus waarom moet ik nog 3 weken met die sport BH lopen?

Heb nergens last meer van.

Ik mag trouwens as. dinsdag kosteloos terug komen met mn kat , gaan ze haar weer onderzoeken.

En ik heb mn operatie van die vetbult even een maandje uitgesteld, pfff nu geen kracht voor. Hij zit er toch al een paar jaar, dus dat maandje kan er ook wel bij.

TP, hoe gaat het met de pijn van ex-flappie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey diesel,

wat fijn dat je met je kat terug mag...Gaat het nu nog steeds zo goed met haar?

En over je tepels, ik heb hier weleens gelezen dat ze wattenschijfjes in de bh leggen, zodat die tepels er niet zo doorheen prikken....

En anders laat ze lekker kijken.. Wat ze zien hebben ze nog niet!!... ;)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Lucky, zit ze toch wel elke dag heel kritisch te bekijken, of alles nog hetzelfde is.

Ik stond van de week voor de spiegel, en mn man stond naast me, en ik zeg tegen hem: Is die ene nou iets groter dan die andere of lijkt het nou zo? Trekt hij zn broek naar beneden en zegt, kijk nou, mijn ballen zijn ook verschillend. :45:

Wat een schatje is het toch, maar WE vinden ze nog steeds heel mooi. Hij helemaal. :44:

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.