Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Hey Diesel,

enne...fijne vakantie gehad. Zal wel..heerlijk weertje daar, toch? Wel even wennen aan de temperatuur hier weer..wij zijn vorige week ook teruggekomen..brr..leek wel herfst hier, maar gelukkig heb jij het zonnetje mee terug genomen zodat wij deze week ook mooi weer krijgen...(en dan mag ik weer gaan werken.. :kuzya_02: )

Maar fijn dat je weer een datum hebt, het gaat toch wel weer snel nu, hè??

Liefs

PS..alweer bijgelezen????... :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lucky,

Ik mag maandag ook meteen weer aan de bak hoor.

En ja, redelijk bijgelezen.

Het gaat best wel snel ja, nog 4 weekjes en dan ben ik alweer aan de beurt, eerlijk gezegd dringt het soms niet eens tot me door dat ik gewoon weer voor een wissel ga. Soms twijfel ik ook wel, denk ik weer, is het nou echt wel nodig? Maar als dan dan mn BH uittrek en ik zie mezelf in de spiegel, dan denk ik JA DOEN. Hahahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha..zo is het meid...JIJ moet er gelukkig van worden, en dat word je deze keer, komt allemaal goed!

En al een beetje gewend aan de temperatuur...ik nog steeds niet. Ik las dat je met z'n 2en weggeweest was, mag ik vragen hoe oude je kids zijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zoon van 24 en een dochter van 21.

Mijn zoon woont al opzichzelf sinds 2 jaar met zn vriendin, en mn dochter woont nog gezellig thuis.

Ik loop al de hele dag met kippevel hahahaha, maarja is ook niet zo gek, we komen uit ruim 30 graden en heb net een rit van 18 uur erop zitten. Dus ben gewoon nog doodmoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat snap ik meid, heb al de hele week een vest aan...toen wij vorige week landden was het 15 graden hier, gewoon niet normaal zo koud.

En je kids zijn al een stukkie ouder als die van mij, begrijpelijk dat die niet meer meegaan in de auto...ik zie ze niet meer meedoen met; ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...hahaha...nepboobies... :154:

Dan maar lekker op tijd je holletje in...laat de boel de boel, morgen weer een nieuwe dag.. :drag_08:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje aan de dames met een wisselervaring.

Ik krijg nu dus mn 2e wissel en dus mn 3e litteken.

De 2e x zijn ze opdezelfde plek opengesneden, maar mn litteken zit nu niet in de borstplooi, maar iets op mn borst.

Omdat mn borsten natuurlijk groter zijn geworden.

Maar nu bij de 2e wissel, zal hij dan weer mijn zlfde litteken gebruiken of een nieuwe (iets lager) maken.

Uiteraard ga ik dit de 14e vragen, maar misschien weten jullie het.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat spelletje kunnen ze dromen hahahah, die gaan lekker met het vliegtuig sinds ze niet meer met ons meegaan.

Hoe oud zijn de jouwe?

Hey,

de mijne zijn nog iets jonger..11 en 8..die vinden die spelletjes nog leuk. Ook hebben wij ze op vakantie overdag bijna niet gezien. Die lopen de hele dag met de kidsclub mee of ze zijn aan het zwemmen..

Er zijn toch alweer genoeg meiden die een wissel hebben gehad, dus zul je zo een antwoord krijgen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even niet meer gevolgt maar super meid dat je nu een wissel kan krijgen!!

Ik weet zeker dat je op een 80E/F gaat eindigen (hoop groter voor je hihi)

Nog maar een kleine 4 weekjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Ik had eerst mijn litteken halverwege mijn borst zitten (na eerste operatie). Dr. Demeyere heeft bij mij het oude litteken weggehaald en een nieuw gemaakt (vraag me niet HOE???) en dit litteken zit nu precies in de plooi en is veel dunner dan het oude! :D

Dat is mijn ervaring, geen idee hoe dat bij anderen gaat... :D

Maar lijkt me redelijk standaard...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben best nog wel rustig, ik sta versteld van mezelf.

Meestal ben ik 1 brok zenuwen.

Geen idee hoe dat kan, ik slaap ook gewoon nog heerlijk, geen enge dromen.

Misschien komt het nog, maar voorlopig gaat het nog prima met Dieseltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik ook heel lief :blush:

En echt fijn dat je geen zenuwen hebt. Hoef je ook niet natuurlijk, want je weet wat komen gaat he! :)

narcose, wakker worden, nieuwe borsten: you've been there, done that he ;)

En die 545, die wil ik ook bij mijn wissel (niet schrikken hoor, heb hem nog niet gepland haha) over 15 jaar :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

ik ga as. dinsdag nog even met de PC praten over mijn wissel.

Zijn er nog tips wat ik evt. nog kan vragen of zeggen.

In principe hebben we nu afgesproken dat ik 545cc krijg met extra high profile.

Ik weet op het moment ff niks om te vragen, behalve over mn littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.