Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Now we're talking! :)

Ben blij voor je, echt, maar ergens blijf ik t niet correct vinden! Het zou helemaal kosteloos moeten zijn in mijn ogen, ik heb enkel de protheses betaald ( groter aantal cc was op mijn vraag ) maar de rest was garantie...

In elk geval, laat t de pret niet bederven, dit is al een super berichtje en waarschijnlijk toch t beste wat er te halen is!

Nu maar weer gaan plannen he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Bboob, ik weet niet hoe duur te protheses zijn, maar ik ben hier toch wel heel blij mee.

En inderdaad, daar gaan we weer.... plannen, ik heb geen vakantiedagen meer voor dit jaar.

Die gaan binnenkort op, want we gaan naar Spanje.

Geen idee hoe ik het ga regelen, maar komt goed.

Het kan in ieder geval waarschijnlijk al in september. Nou ja "al". Hahahaha ik word meteen weer ongeduldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, er komt een onverwacht 'reisje' bij dit jaar :)

Komt wel goed, na wat reken en telwerk :)

Maar ben blij dat je t vertrouwen in je arts houdt en dat t probleem erkent wordt, dus op naar part 3 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed nieuws! Eigenlijk zou het gratis moeten, maar goed..

Beter iets dan niets!

Ik heb toen bij mijn wissel gevraagd op mijn werk of ik me ziek kon melden en dat was geen enkel probleem!

Ben toen 4 weken "ziek" thuis geweest..

Mss een optie om daar eens over te praten met je leidinggevende.

Succes!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linny ik wil het niet vertellen op mn werk.

Niemand weet ook dat ik het verleden jaar heb laten doen.

Ik kan misschien ook zeggen dat ik voor een buik operatie moet. Dan moet je namelijk ook 6 weken plat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel

Super zeg! :35: Het is inderdaad zoals Vlinder zegt; zo voel je je op zn minst serieus genomen. Ga er maar vanuit dat dit de beste deal was die je kon krijgen en dat hij het waarschijnlijk besproken heeft met de directie. Ze willen geen slechte naam en daarom hebben ze, denk ik, een mooie tussenoplossing bedacht, zodat jij je er goed bij voelt en het hun ook niet echt veel extra gaat kosten. :Laie_11:

Ik denk inderdaad dat je hier heel tevreden mee mag zijn!

Fijn voor je, en nu op naar nieuwe, mooie, volle boobies! En dat je straks weer trots in de spiegel kunt kijken! :D

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ik wil niet alleen kritisch zijn hoor, maar vind wel dat iedereen recht heeft op mooie boobies en recht heeft op zich serieus genomen te voelen.

Het is vreselijk als je zoveel geld uitgeeft en je daar dan nog niet jaaaaaren plezier van hebt!

Ik vind het fijn voor je, het maakt me kwaad als mensen dreigen afgescheept te worden :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat he serieus genomen word. Opzich vind ik het wel een goede deal. Meer dan dit zullen ze niet bieden denk ik.

Succes met plannen! En ik zou me denk ik ziek melden als ik door mijn dagen heen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,top,wat fijn voor je!

Veel dames zeggen dat ze vinden dat het kosteloos zou moeten zijn ( wat natuurlijk alleen maar lief is,want dat gunnen ze je en ik ook),maar denk niet dat dat reeël is.Ja, ik snap dat je niet meer tevreden bent ad hand van je foto"s,maar je hebt gelukkig geen complicaties of erge misvorming om het zo maar te zeggen,wel teveel hang voor zo"n korte tijd.

Je bent ih slaz geweest toch? Toen ik mn wissel van 560 naar 700 had moest ik geloof ik 1200 opnieuw betalen ( 2009) , dus zit jij iets boven,maar denk dat je tevreden en blij mag zijn met dit aanbod,hetgeen je ook bent merk ik.Wilden ze heel lullig/hardnekkig doen had je niks gekregen...

Maar op naar vollere boobs dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Diesel,

Fijn joh, dat je serieus bent genomen en dat er toch een minnelijke schikking wordt gedaan! Nu kan je je gaan richten op de planning en hoe groot etc etc. Heb je binnenkort nog een volgend consult?

Enne... proficiat ook, je zult wel opgelucht zijn he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je ook een complicatie had, sorry voor die opmerking dan, verkeerd gelezen

dan is het inderdaad een redelijk aanbod. Hoe dan ook, je zal wel blij zijn dat er binnenkort iets aan gedaan wordt

heb je al enig idee wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

fijn dat het zo word opgelost voor de helft. Omdat niet iedereen kan praten als BB.. :141: zou ik daar ook al heel blij mee zijn. Ben ook altijd het type dat nooit korting krijgt hihihi

Misschien toch zoiets verzinnen ja, als een "buikoperatie", omdat je door je dagen heen bent.

Nou meid, geniet nog lekker van je vakantie binnenkort in Spanje en droom alvast van je nieuwe boobs...

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker Ingrid, ben ik blij.

Ik ga zeker nog een keertje met hem praten want het moet nu wel in 1 keer goed komen.

Ik ga morgen bellen voor een afspraak en dan maar meteen de operatie datum vastleggen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ITS ME@ Ik ben geholpen in het J.van Goyenkliniek.

En ik denk ook dat dit het best haalbare is, en ik ben er tevreden mee.

Ik krijg nu ook Natrelle TRX 535 cc. Dat was zijn voorstel, maar ik wil toch nog een gesprek met hem, en dan alles even goed bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.