Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

Hey Diesel,

Wat leuk voor je dat je wissel eraan komt!!! Op naar je droomboobies volgende week!!! :1bouncingboobs: Gaat helemaal goedkomen deze keer :35:, enne die narcose heb je vorige keren toch ook overleefd, geen zorgen om maken! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Diesel

Ik denk dat het in principe geen probleem zal zijn, maar misschien handig om vandaag of morgen iets onder je oksels te spuiten wat het transpireren voor 5 dagen remt? Je hebt van dat spul van Therme of van Sync5. Dan heb je de deodorant niet nodig dinsdag ;)

En je kunt natuurlijk maandag altijd nog even bellen. Ik weet dat ik helemaal niets op had, maar bij mij was het dan ook niet zo een warm weer.....

Trek je het nog? Komt lekker dichtbij nu he :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik trek het nog wel hoor.

Maar het houd je wel bezig de hele dag.

Alleen het weer gooit een beetje roet in het eten, ik had een lekker joggingpak gekocht met een hemdje eronder, maarja dat gaat hem niet worden, natuurlijk.

Doe maar een lekker zomerjurkje aan, met mn slippertjes.

Ik heb er vast wel 1tje waarin je de sport BH niet ziet.

En ik ben toch zo weer thuis, 20 min.rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Diesel,

wordt idd een zomerjurkje denk ik! of je trekt zo'n afschuwelijk geval aan als ik aan had, maar wel lekker luchtig en handig aan en uit te trekken (zonder hulp). en ach.... in de auto ziet niemand het... alleen bij het uitstappen en naar binnen gaan misschien?

geniet vanavond nog lekker van het heerlijke zomerse weer.... dan nog even werken en yeah dan mag jij voor je wissel...

ps... ik had de avond ervoor idd syneo 5 opgedaan. ideaal. daarna 5 dagen lang geen zweet, zelfs niet met dit weer!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Diesel

Dat spul is te koop bij kruidvat idd.

Je moet het 's avonds opspuiten, even goed laten intrekken, dan gaan slapen. De ochtend erna MOET je het eraf wassen en doordat het de hele nacht heeft kunnen intrekken werkt het 5 dagen!!

Je moet alleen oppassen met ontharen... Niet dat spul onder je oksels spuiten als je binnen 48 uur ervoor je oksels geschoren hebt..... Dat heb ik wel eens gedaan, omdat ik vergeten was dat ik de avond ervoor nog geschoren had en dat heb ik gemerkt :107:

Syneo5 heet dat andere idd, thanx pietje ;)

Misschien dat je het zondagavond kunt opspuiten, maandag eraf wassen en dinsdagochtend ff scheren ;) Als je tenminste niet toevallig vanochtend je okselhaar eraf gehaald hebt ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel,

werk ze vandaag! morgen is DE BIG BIG DAY!!!

ohhh ik leef helemala met je mee!

werk ze nog vandaag.

geniet keer op keer van een lekkere douche, armen boven je hoofd om onder je oksels ff lekker af te spoelen!!! HAHAHAH :152: nu kan het nog !

en morgen lezen we hoe blij je bent met je nieuwe protheses!!!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TP, ik heb vrij genomen vandaag, hahahahah, ik heb het niet meer van de zenuwen.

Ik denk ik blijf lekker thuis, kan ik me mentaal voorbereiden.

Komt toch niks uit mn handen, kan me totaal niet concentreren.

Pffffffffffff, ik had niet verwacht dat ik weer zo nerveus zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel,

ohh lekker vrij!

aan de andere kant kan ik me voorstellen hoor dat je nerveus bent! is toch weer een operatie toch!

probeer iets te vinden waarbij je wat afleiding kan vinden!!! al is het heel moeilijk....

anders toch maar een "boek" in de tuin lezen of zo????

waarschijnlijk ben ik vanmiddag nog ff online! lees ik wel ff hoe het met je zenuwen gesteld is!

DENK wel aan je hoor!!!

denk dat ik je voor vandaag meer succes moet wensen!!! ;)

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

en diesel.....

gaat het nog een beetje????

moest ff aan je denken!

ik ga zo stoppen hier op t werk.... en bedacht me dat ik nog snel een aantal dingen wilde doen...

hoop dat je jezelf er vandaag doorheen slaat. MAAR dat zal vast wel!

nog maar een aantal uurtjes!!!

weet je eigenlijk hoe laat je moet morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.