Ga naar inhoud

Diesel : 21 augustus 2012 : Dr. van Selms : Jan van Goyenkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Diesel,

daar kom je nog wel overheen..., toch? Als je een bikinitop aan hebt, zal het toch wel meevallen. Dan heb je nog een mooie gevulde boezem.

Ik ga binnenkort ook op vakantie maar dan voor de eerste keer met m'n vriendjes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,hij heeft voorgesteld om extra high profile 535 cc te plaatsen.

Maar ik ga nog een keer met hem praten.

Ik hoef ze ook niet al te groot hoor, ik zit nu ook al op een 80D

Ik heb geen idee, op hoeveel ik dan ga uitkomen, met 535cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey diesel,

Wat zul je opgelucht zijn!

in ieder geval krijg je al de 1/2 vergoed, is in ieder geval meer dan niets. Al ben ik het met velen hier eens dat ze de gehele operatie gratis moeten doen.

misschien handig om vooraf een bepaald resultaat af te spreken? of is dat niet mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel,

Goed nieuws!!!

Ben heel blij voor je datzelfde een oplossing willen bieden...

En ja goed alles met de PC bespreken, dat het deze keer je droomloos worden en blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een afspraak gemaakt op 14 Augustus voor een 2e gesprek met de PC.

Nog even alles duidelijk doornemen.

Mijn gegevens van verleden jaar gaan nu naar de afdeling Anesthesie en zij gaan beoordelen of ik weer door de molen moet of dat deze gegevens nog goed zijn.Ik had de lijst van de week al doorgenomen, en er was niks veranderd, dus hopelijk gaan ze meteen akkoord.

Als ze dan akkoord gaan, word ik volgende week gebeld voor de operatiedatum.

PFFFF toch wel weer spannend allemaal, ben vanmorgen wakker geworden met knallende koppijn, heb al 4 finimal op maar het zakt niet.

Toch maar even een migraine pil in nemen, en nog een uurtje plat.

Adem in Adem uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, nu is het allemaal wat echter he, nu je de mail hebt gekregen dat je de helft vergoed krijgt. Kan me voorstellen dat je er nu dag en nacht mee bezig bent, van alles al in je hoofd aan t regelen enzo. Goed dat je vantevoren nog een consult hebt zodat je je wensen precies duidelijk kunt maken!

Komt goed meissie!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Ook wel echt leuk om weer uit te kunnen kijken naar mooie, nieuwe borsten! Het neemt nu allemaal weer wat concretere vormen aan he!

Het is net wat Ingrid zegt, en wat je zelf ook van plan bent ;) goed dat je nog een consult hebt waar je nog even heel duidelijk kunt aangeven wat je wel en wat je zeker niet wilt! Je mag dadelijk weer aftellen! :D

Ben benieuwd wanneer je weer onder het mes mag!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.