Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

Dames

BB is Back :159:

Gedaan met de rust hier :13:

Ik zal wel wat moeite moeten doen om alles weer bij te lezen, maar mettertijd zal dat wel gaan lukken! Even rustig aan nu, want we hebben veel gedaan de afgelopen tijd, en veel gereisd, wat toch wel vermoeiend was! Het was wel SUPER!!!

4000km verder na 18 dagen en we hebben een gezellige tijd gehad!

Nu zitten we, iets eerder dan gepland, op onze vaste plek aan de kust. Op de camping waar we wel vaker geweest zijn en tadaaaaaaaaaaaa ik heb weer internet!! :D Geen mee-waai internet hoop ik, maar dat zullen we snel genoeg zien (op het moment is het windstil haha)

Tis hier nu nog 26 graden (20.57 uur) en dat is toch wel weer lekker :D

Vanavond zal ik niet veel meer lezen, want ben best wel gaar.

Met mijn boobs (want oh ja, daar was ik voor op dit forum he :45: ) Gaat alles goed! Ze mogen steeds vaker los 's nachts en ik heb er steeds minder last van.

Af en toe wat voelbare rimpeltjes aan de onderkant, maar sinds de boobs zachter en zachter geworden zijn, zijn de rimpels ook minder voelbaar.... Gelukkig zijn ze niet te zien, maar denk ook dat je aan de onderkant geen rimpels kunt zien, omdat het gewicht van de prothese daar de meeste druk veroorzaakt.

Littekens worden nu steeds mooier. De laatste maand zijn ze minder rood en minder dik aan het worden. Ik ben ook wel een beetje lakser geworden in het smeren met de bio-oil, al smeer ik wel nog vaker, maar dus niet meer iedere avond :)

Het lijkt erop als mijn boobs, nu echt van mij zijn (en van hubby, want die is er gek op :4: )

Ik hoop hier snel een bikini te kunnen shoppen, want die heb ik nog steeds niet.......

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey BB (almost stranger),

Nee hoor meid, geniet lekker van je tijd daaro. We redden ons wel met z'n allen helpen we elkaar zover we t kan. We kunnen nooit zoveel als jij, maar we doen ons best. Jij antwoord echt bijna iedereen lijkt t. Ik kan dit kleine beetje amper bijhouden. Knap hoor.

Maar uh je zit ons wel lekker te maken met je 26graden. Hier is t verwarming op 26graden weer.

Hoe komen die rimpels nou? komt dat door de cohesieve I? Nu word ik heel nieuwsgierig naar je foto's. En uiteraard ook in de bikini. Als je die hebt gevonden.... Maar ach je hebt mooie tieten, show ze maar. Je hebt geen bikini nodig joh Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja waar die rimpels door komen... Kan zijn dat het met cohesive I te maken heeft, maar er zijn ook meiden met andere prothesen die rimpels voelen, dus zal niet alleen daarmee te maken hebben. Lijkt me wel, dat hoe steviger de gel is, hoe minder rimpels er gevormd kunnen worden......

Ik ga zeker binnenkort shoppen voor die bikini hihi, word tijd!!

Zal trouwens zorgen dat ik geen echte stranger wordt :45:

By the way.... moet hier inloggen op de campingwifi en kan dus maar 1 ding tegelijk inloggen. Of het is PC of het is Telefoon. Dus whatsappen zal ik wat achterwege gaan laten het komende half jaar... De telefoon logt namelijk heeeeeeel langzaam in op die wifi hier......

Maar ik zal er zeker af en toe nog op kijken :) (dit voor diegenen die mijn nummer hebben ;) )

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is, zijn ze 100% gevuld. Maar hoe zachter, hoe meer kans op rimpels. Dus de anatomische, die harder zijn, zijn minder gevoelig voor rimpels.

Heb dit wel gevraagd vooraf en hij zei dat het verschil mee zou vallen, maar ik denk zelf wel echt dat het ermee te maken heeft.... Doe maar eens stevige gel in een zakje en water.... Het water rimpelt meer dan de gel! Maar met cohesive I worden ze wel zachter en dat gaf voor mij toch de doorslag om voor die te kiezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg doc...

ben je nu onderhand al helemaal bijgelezen?

en zo ja.. heb je dan al kunnen shoppen naar een nieuwe bikini?

ben benieuwd!!! (ik dring helemaal niet aan hoor... maar ehh... schiet is ff op joh! :46: :46: :46: )

ik voel de onderkant van de prothese bij mij wel, vooral als ik wat voorover buk zeg maar, maar ik zie ze niet.. tjee. kom ik weer om de hoek zeilen... :44: :44: :44: :44: ik geen randjes of rimpels. wel fijn om te lezen dat meerdere van ons het dus voelen.

mijn littekens zijn nog wel wat rood, eigenijk meer gevlekt want er zijn stukjes bij die al een gewone huidskleur hebben, maar ik smeer nog trouw de olie die ik heb.. rosa mosquita of zoiets dergelijks. (lijkt op bio oil)...de littekens zitten trouwens niet in mijn plooi, net ietsje op de borst maar de bolling van de onderkant van de borst valt daar weer overheen dus zie het ook weer niet...

pppffff gaat hier lekker vanavond, kom uitstekend in mijn woorden.

ach er wordt hier toch wel tussen de regels doorgelezen en een plaatje bij dit alles gevormd??? :106: :106:

maar ik zal het verhaaltje niet te lang maken, anders moet je nog veeeeel meer lezen en je hebt nu de tijd om eens te gaan shoppen voor die geweldige bikini!!!!

heb je m al??? :63: :63: :63: :63: of had ik dat al gevraagd?? :45: :45: :45: :45:

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

:101: IK HEB EEN BIKINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :101:

maar nog geen foto's, dus ff geduld :45:

Als het goed is, maak ik morgen even foto's, ik ga ze echt zo snel mogelijk plaatsen :) (voor de nieuwsgierigen onder ons ;) )

Heb ik daar in die winkel, wel 30 bikini's aangehad.... :unsure: leuke en minder leuke, maar het ergste was: er was er geen 1 die paste!!!! Echt niet normaal! Nu heb ik een bikini, niet mijn eerste keus, hij is wel leuk, maar niet wat ik zocht, maar goed. :44:

Echt een probleem hier met die rare maten.. Of de omvang is te groot en de cup goed, of de cup is te klein en de omvang goed.... Mijn tepels kwamen regelmatig even gluren of ik nog goed wijs was.... :wacko:

Maarrrrrrr de aanhouder wint en wat was ik blij met die mevrouw die me hielp!! Ze haalde echt ALLES uit de kast om een passende bikini voor me te vinden :45:

We zijn wel een uur binnen geweest, maar het heeft zich geloond :35: Ik heb een bikini... pffffffffffffffff

En even off topic: Ik heb net tranen met tuiten gehuild van het lachen om het programma 'Maestro'!!! Ik weet niet of het te zien is via: uitzending gemist, maar meiden, wat was dat grappig :152: :152:

Bekende nederlanders die een orkest moeten dirigeren! Sommige zijn genant en niet grappig, maar sommigen!!! Ik heb gehuild van het lachen, samen met hubby... Ik denk dat ze het in de hele straat gehoord hebben hier.....

Nou, dat was het weer even :)

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wwwhhhioooooooeeeeeeeee!!!! Je hebt em!!!! Ok, ok,......we wachten braaf op de foto's!!

Oh, en dat programma! Ik heb daar wel een voortsukkel van gezien en leek me idd echt super lachen! Wist dus alleen niet meer wanneer het werd uitgezonden. Ga het van de wk eens opzoeken!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt een biiiikkkkiiiinniiiiii??????!!!!!!!

S-U-P-E-R!!!

geweldig, formidabel

maar ik ga trouw wachten op je foto!

kan me voorstellen dat het even een flink gedoe was om een leuke goed passende te vinden.

maar je hubby zal niet geklaagd hebben bij het showen van de diverse modellen? :3:

zeker niet als er zo nu een dan even een tepel kwam spieken hoe hubby m vond?

:45:

ik ga eens even kijken of ik straks op de aaaaipet nog een uitzending gemist kan bekijken.... wordt nu wel heel nieuwsgierig....

volgende keer maar geen bezoek uitnodigen op de avond dat maestro komt?!

hahahahah

komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Finally!!!!! :43:

nou meisie, nu ben ik toch wel heel erg benieuwd naar DE foto ;)

Je hebt een hele pas sessie gehad dus

Leuk hè..die buitenlandse maten..

eind goed, al goed...en nu wachten op de zon!

Dat programma heb ik ook niet gezien, ook maar eens even terugzoeken.

Wel leuk dat iedereen van jullie heeft meegenoten....die dachten al..joo, daar gaat het er wild aan toe :38:

Whaahaaaa!! Sjeee...die aaipet....voortsukkel moet natuurlijk zijn, voorstukje...pfff

:45:

dus jij doet ook tijdens het "aaien" aan een voortspel :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152:

Sorry..moet ff lachen

Maar komt goed, wacht maar af, straks zitten wij hier in de kou en is iedereen in de ban van de elfstedentocht :65: (behalve ik)

en mag jij genieten van je bikini :beach:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet waar! je hebt gewoon een bikini!!! en niet eens zelf gehaakt of gebreid? :46:

Heb al even gespiekt. Heel mooi! Ik moet ook maar eens even op zoek. Maar waar je leuke hier in de winter in nl kan kopen??? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die doc!

jij maar over je bikini schrijven terwijl je ohhh zoo blij bent dat het regent bij jou!!!!

lekker knus in die tent en caravan van je ... lekkere warme trui en joggingbroek aan....

in je luie stoel ....

EN MAAR LEZEN!!!!!

hoppa in 1,5 dag 50 tinten grijs uit en al begonnen in 50 tinten donkerder!!!

hahahahahhah..... en je boobs onder die dikke trui maar reageren!

hebben jij en je hubby allebei een ereader? of moeten jullie die delen?

hij was er toch ook in begonnen?

ben benieuwd hoe ver je bent.... hoop voor je dat het nog een paar dagen gaat regenen... want dan kan je lekker doorlezen.

ik hoorde trouwens gisteren dat deel 2 van crossfire uit is! schijnt een zelfde soort verhaal te zijn... deel 1 had ik al gelezen (papieren versie!) maar deel 2 nog niet... heb ze ook nog niet digitaal, maar zodra dat wel is... laat ik het je ff weten!

hahahahah (kan je lekker binnen blijven zitten)

Lees ze vandaag! geniet van je boek!

en hoop ik toch dat het weer snel wat beter wordt dat je in je mooie bikini in de zon kan zitten!

:54:

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, we hebben allebei een e-reader, maar hubby leest het meer als een encyclopedie :45: Ben benieuwd of ie het nog uitleest hahaha

Ik ben in 50 tinten donkerder, op het gemaskerde familiefeestje (daarmee verklap ik niet veel voor diegenen die nog moeten lezen :) )

Maar het is wel erg grappig, gelukkig nog niet van de bank gegleden :D De schrijfwijze is leuk! En de gedachtengang die in het boek beschreven wordt :)

Onverwachts was het weer toch nog meegevallen vandaag! De zon kwam toch regelmatig achter de wolken uit :35: Alleen vanavond viel er nog een aardige bui..... We zijn van de harde wind (met windstoten tot 90 km/uur) af en de regen is ook grotendeels vertrokken gelukkig...

Schijnt dat het de komende dagen ook wel meevalt.

Kan ik buiten in het zonnetje lezen ;)

:54:

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even een hele kleine update :P

Ondertussen zit ik 10 dagen van mijn half jaar po af en wat kunnen borsten veel veranderen in die tijd haha!

Ze worden nog steeds zachter en natuurlijker :)

Sinds een week ongeveer, krijg ik bij mijn rechterborst aan de buiten-zijkant ook weer wat meer gevoel, dus daar is het tandartsdove weg. De onderkant van mijn rechterborst is wel nog tandartsdoof en zo ook mijn linker buiten-zijkant en onderkant. Maar, nu ik rechts iets gevoel terug krijg, heb ik ook weer meer hoop dat het met de rest van het gevoel ook wel goed komt.

Enige vervelende is eigenlijk, dat ik in mijn linkerborstplooi, ver naar het borstbeen toe, een pijntje heb, sinds gistermiddag.... Het is een beetje hetzelfde als dat ik met twee weken po had aan mijn rechterborst in de borstplooi. Het voelt, als ik eraan voel, als een punt van de prothese die daar duwt, maar heb geen idee of dat kan... Aan mijn borstplooi geeft dat een vervelend stekend en zeurend gevoel... Maar goed, ik schiet niet snel in de paniek, dus wacht het maar eens een paar dagen af. Het zal vast wel weer goed komen :) Ik heb geduld hihi

Over 10 dagen zal ik proberen foto's te maken, zodat jullie mijn tietjes weer eens kunnen zien. Van kinderen maak je toch ook regelmatig foto's om te laten zien hoe ze veranderen? :4:

Een vraagje..... Iemand die dat stekende/zeurende gevoel kent dat ik beschrijf?

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bb,

idd, bijna een half jaar po, dat is zeker een foto momentje waard!

Helaas kan ik je niets vertellen over die pijntjes die je nu hebt... :24: maar ik hoop dat het snel wegtrekt..Want jij bent onze Doc, onze boob-guru en nog zoveel meer.... :33:

Wel fijn om te lezen dat je nu meer gevoel krijgt aan de zijkant. Wel een goed teken en dat na bijna een half jaar. zo zie je maar hoe lang je lichaam nodig heeft voor z'n herstel...

En ik wacht met smart op de foto's, let's show those tits... :01:

xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.