Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Linsxaap,

ik begrijp wat je wil zeggen.

Ik hoop voor jou dat je chirurg toch inziet dat hij een inschattingsfout gemaakt heeft. Hij kan zich toch niet om het resultaat heen praten?

Jij zit met een vervelend gevoel. Ik vind het aan hem om dit op te lossen.

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Dat is morgen al!!! Mooi zo!! Ik ben heel benieuwd!! Hou je ons op de hoogte?

Probeer iemand mee te nemen naar dit gesprek, handig voor het geval jij te emotioneel word en niet uit je woorden kunt komen......

Wens je veel succes toe!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig Lyns, dat geeft goede hoop he meid. Inderdaad iemand meenemen, samen hoor je meer dan één, en inderdaad als je stilvalt ff bijstaan. Zorg ook dat je een lijstje bij hebt met daarop alles wat je wilt zeggen zodat je niets vergeet!

Veel succes meis!! Ik duim voor je,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kom juist terug van de dokter: linker zit inderdaad te hoog en gaan ze herstellen voor me, moet gewoon bellen wanneer ik kan gaan!

Hopelijk heeft dit je een beetje goede moed, ze waren bij mij super vriendelijk en deden er helemaal niet moeilijk over. De assistente snapte dat ik er mee zat!

Veel succes donderdag, ben er zeker van dat het goed komt, had ook maar een klein hartje maar is het is super meegevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy,

Ik zie dat je inmiddels een mailtje eraan hebt gewaagd en dat je ook nog eens snel terug mag komen voor een consult. :101:

Super hoor! Ga je niet groot houden daar, ze mogen best weten wat voor een impact het heeft op je leven, je gevoel enz.

Ga voor jezelf even alle scenario's en argumenten af die de arts kan noemen en bedenk daar alvast een reactie op, dan kom je niet zo snel met je mond vol tanden te staan zodat je dadelijk overbluft achterblijft.

Dat hij ze niet gelijk kan krijgen is best begrijpelijk, maar kwa volume moet er toch aardig in de buurt te komen zijn.

Ik ga voor je duimen!!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je weer een stapje dichterbij de oplossing...

Ben heel blij voor je dat je terug kan gaan op consult! Ik zal heel erg voor je duimen dat ze er wat aan gaan doen!

Laat ze maar duidelijk weten wat voor impact dit op je heeft!

Heel veel succes en sterkte donderdag! Laat je maar niet afschepen! Als hun in jou schoenen stonden zouden ze waarschijnlijk hetzelfde doen als jij nu.

Zet hem op!! ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

ik neem mijn stiefma mee!

die is gebekt genoeg..

we hebben iig al bedacht, dat als hij er niets aan wilt doen.. we zeggen:

Ik dacht dat jullie alles brengen tot een mooi eindresultaat?

dat is wat er altijd gezegt word op tv, maar waar is dat mooie eindresultaat als de cameras er niet bij zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Dat is de eerste stap naar een oplossing voor dit probleem! ik leef met je mee, goed dat je samen met je stiefma gaat en de verschillende scenarios al doorgesproken hebt samen :-)

Ik duim voor je...dit gaat gewoon keurig netjes opgelost worden!!

Dikke kus van Supergirl xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Wat fijn dat je weer op consult mag komen!! En dat je een goedgebekte schoonmoeder meeneemt!!

Ik heb het ook bij blecourt laten doen en ik vind het een heel aardige man en ben ook blij met het resultaat..

Denk dat hij je er echt wel mee wil helpen, zo niet zou ik erg verbaasd zijn! Mijn ervaring is dat het een hele aardige man

is die er idd wel voor staat dat het mooi word.. Succes!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, succes morgen!

De Blécourt is een schappelijke man denk ik die zelf ook wil dat al zijn patiënten tevreden zijn.

Dus ik heb er alle vertrouwen in dat jullie tot een oplossing komen die voor allebei positief is :)

Liefs Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.