Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Jullie duimen heeft niets geholpen, maar toch bedankt..

Hij werd al "boos", bij t feit dat ik zei dat ik ontevreden was.

Hij was namelijk wel zeer te vreden, als je ziet waar we vandaan kwamen.

Hij had toch gezegt, dat hij ze nooit symmetrisch zou krijgen?

Dit heeft hij wel een aantal keren herhaald..

Het enige wat hij zou KUNNEN doen, is een stukje huid van 3cm onder mn rechter(grootste) borst weghalen en de borst dus verkleinen.

Hier krijg ik dan een heel groot litteken voor in de plaats. Van onder mijn oksel tot aan de binnenkant van de borst!

Maar, is dit wat ik wil? Het kan zoizo pas na de zomer! Een jaar, na mijn operatie.. Omdat alles nog goed moet helen!

Wat moet ik hier nou mee?

Ik vind mijn linkerborst te klein, dus ik wil mijn rechterborst niet laten "verkleinen"..

En daarop komt nog dat ik er dan een enorm litteken bij krijg!

Wat moet ik nou....

:'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lins,

Ik geloofde mijn ogen niet toe ik je berichtje las... Heeft die man zijn ogen in zn zak zitten of zo? Of zijn hele kop in het zand? Tsjonge wat vreselijk grof van hem om jou zo te behandelen. Hij heeft hele andere verwachtingen bij jou gewekt voor de operatie. Daarom heb je hem ook de ingreep toevertrouwd. En ten onrechte blijkt nu... Wat moet jij je verdrietig voelen nu...

Ik heb helaas geen tips iod, maar ik wens je heel veel sterkte.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej!! Wat een domper!!! :102:

Nee dat is idd geen optie zo een groot litteken erbij :( Ik weet 'technisch' gezien niet wat de oplossing is... ik zie ook wel dat je kleinste borst nooit die hang kan krijgen die je grootste borst wel heeft.. het meest logische is dan ook wel om iets met je grootste borst te doen, maar of dit de enige manier is om ze gelijk te krijgen kwa volume?????

Máár... feit blijft dat hij in ieder geval wél inziet dat het dus beter kán!!!

Wat was volgens hem het 'probleem' waardoor dit verschil er was? En stel dat je deze operatie wel wil ondergaan...was dit dan zonder kosten? Want dat vind ik op zich best een belangrijk punt, daarmee geven ze wel aan of ze het een 'garantiegeval' vinden of niet. Want als ze dat vinden, dan zouden ze ook open moeten staan voor een andere oplossing.

En welke de juist is om jou situatie te verbeteren weet ik niet? Misschien een second opinion elders?

Maar kan me voorstellen dat je nu op de eerste plaats heel verdrietig en teleurgesteld bent. Laat het allemaal even bezinken.. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he bah! wat een onproffesionele reactie man deze arts! heel slechte reclame maakt hij nu voor zichzelf! welke arts en kliniek was het ook alweer?

ik vind zijn reactie ongeloofelijk hoor, als ik jou was zou ik eens flink her en der een second opinion halen!!

ik ben heel erg benieuwd wat andere pc's ervan zeggen!!

Ik baal vreselijk voor je hoor lins, dit heb je niet verdient, heel veel sterkte ermee en laat je niet kisten hoor!!

gewoon volhouden tot jij jouw droomboobs hebt!

heel veel sterkte en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Wat een idiote reactie van die chirurg! Niet professioneel!

Kan me voorstellen dat je er even helemaal door heen zit!

Misschien wil je dat nu even niet horen,maar ik zou met de foto's van hoe het eerst was en nu geworden is,voor een second opinion gaan.

Ik zou echt er voor gaan....echt volhouden tot dat het hoogsthaalbare resultaat verkregen is. En op die manier,dat jij er ook vrede mee hebt.

Voor nu, eerst laten bezinken...waarschijnlijk zit je nu op de toppen van je emotie. Ik vind het echt heel rot voor je...

Sterkte! :71:

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meissie...was ff offline maar wil je veel succes wensen morgen en je niet laten afschepen hoor, je hebt recht op de borsten waar je voor betaalde!!!!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Lins...was echt in de war met de dag en heb niet goed gelezen...sorry!!!!!

Maar idd een idiote reactie zeg...toch maar SO vragen elders...en moed houden!

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, pff snap dat dat zwaar valt, laat het even bezinken allemaal..

Heb je hem ook gezegd dat je de maat wou behouden van de grote borst? En gevraagd of een grotere prothese in de kleinere borst een optie is, en waarom niet?

Zoals piep zegt denk ik ook niet dat die de hang zou kunnen krijgen als de grote.. Maar dan scheelt de vorm alleen, en de grote niet meer, ik zou als ik jou was naar een andere chirurg een second opinion gaan vragen en daar je verhaal bij doen, en als je emotioneel word, gewoon laten zien! En niet op je tanden bijten, dat ze echt zien dat het jou wat doet ook :s!

En dan met die opinie terug gaan naar jouw chirurg en zeggen dit is ook een optie en ik vind het een betere optie..

Wat een nare reactie ook van je arts :s

Maar kop op!! Voor alles is een oplossing, voor jou dus ook, en ik hoop dat die rap uit de bus komt en je niet meer zo lang moet wachten in het onzekere.. Dat je nog even moet wachten op een operatie is misschien wel voor je eigen bestwil, dat het inderdaad beter genezen is allemaal

Nog even doorzetten, maar ik zou zeker voor een second opinion gaan! Om toch mss je andere opties te horen te krijgen

Kop op !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.. De enige optie was die rechter "verkleinen"

Ik weet t niet, ik weet t echt niet meer..

Wat moet ik nou doen?

Ik zou zo plovier bellen en zeggen: douw der bij mij zoveel cc in als je wilt, als ze maar meer gelijk zijn!

Ik moet idd maar een second opinion ergens anders aanvragen..

Maar, wat dan?

Als ik dat gedaan heb, heb ik er niet veel aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom is belangrijk om te weten of je hersteloperatie kostenloos was. Dan weet je in ieder geval dat je een garantiegeval bent, en als er een andere optie is om jou 'garantie' te herstellen op een , in jou ogen, meer gepaste methode dan is het zijn plicht om de andere opties ook te overwegen en eventueel (op je eigen risico) uit te voeren.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, en ik denk dat er misschien best nog een andere optie is, maar om daar achter te komen zul je eerst een medisch onderbouwde uitleg van andere chirurg moeten hebben.

Dan maar naar Plovier, en die zal met iets heel anders aankomen.....

En mocht het zo zijn dat hij wel iets aandraagt wat jij wil, dan kun je eventueel nog overwegen om bij hem te blijven.

EN ja, daar is een kostenpaatje aan verbonden...en daar zul je misschien wel een persoonlijke lening voor af moeten sluiten, maargoed meid... het is een investering waar jij heel je leven op verder zal borduren. Jou gevoel, houding enz (ook in relaties) zíjn nú bepalend voor je toekomst. Dus wat het ook zal zijn... ga ervoor!!

Het klinkt heel stom, maar ik denk voor jou heel logisch... jou borsten bepalen jou toekomst. Heb ik gelijk of niet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als je besluit om naar Plovier te gaan en je wil snel: ik had afspr op 20 feb in rotterdam maar die ga ik afbellen omdat t nu toch goed komt.

Anders wacht ik met afbellen om de datum te houden voor je?

Wou da'k meer kon doen, meid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins

Jeetje, wat een bizarre reactie van die pc. Die heeft echt zijn ogen in zijn zak en zijn ego stijgt wel heel erg hoog. Dat ie dat durft te zeggen! Ik ben het met de andere meiden eens, ook al is het misschien beter om het eerst even te laten bezinken, dat je zeker voor een second opinien moet gaan. Het gaat om JOU en JOUW borsten! Dus jij moet er uiteindelijk tevreden mee zijn. (maar goed, dat weet jezelf ook)

Heel veel sterkte! Trouwens, dat voorstel van Kaatje is wel heeeel lief!!

x BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, kaatje is super!

Ik heb je even een persoonlijk berichie gestuurd chicck!

Tnx meiden..

Maar zoals ik al vroeg:

Als ik een second opinion aanvraag, wat dan?

Als die zegt, dat ie t wel kan..

Weet IEMAND overigens, wat een bv bij plovier ongeveer kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.