Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Nou meiden, weer gebeld naar de vervangende huisarts, er is iets niet goed en vrijdag komt iemand van mijn eigen huisarts naar de praktijk om het even met me door te nemen. Ik weet dus nog niet wat, maar de receptioniste wou niks zeggen. Dus ik blijf in spanning. Echt balen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat hoop ik ook, en het feit dat ze me aan de telefoon niet kunnen vertellen wat het is frustreert me heel erg. Ga nu even met moeder de stad in, even ergens anders aan denken. En ik ga lekker met de bus, het regent namelijk verschrikkelijk hard :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

wat erg vervelend is dat zeg als je weet dat er iets aan de hand i s en ze zeggen nie wat!! ik zou er echt nie tegenkunnen en echt gek worden hoor!!!

heel veel sterkte hoor!!! ik wacht ook met spanning wat het is maar als het echt iets heel ernstigs is zoals trombose dan had je volgens mij nu al aan de medicijnen ofzo gemoeten denk je nie???

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar, maar een ontsteking lijkt me ook niet, ik heb namelijk niet echt koorts (alleen beetje verhoging als ik me druk heb gemaakt), dus verder kan ik me ook niet bedenken wat niet echt ernstig is waarvoor ik toch langs moet komen. Ach, ik maak me echt veeeel te druk.

Net naar de stad geweest, het zijn blauwvingerdagen hier (echt een Zwols iets, met allemaal marktkraampjes en activiteiten). Ik heb nieuwe slippers, een nieuwe broek, een heel leuk shirtje en een nieuwe tas gekregen van mijn allerliefste moeder. Echt heel lief!!

Ben nu wel weer gebroken, hele erge hoofdpijn en alles doet zeer haha. En ik voel me een beetje stoned.. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg, waar slaat het op dat ze niet gewoon zeggen wat er met je aan de hand is?!? Ze kunnen iemand toch niet zo in spanning laten zitten :S... Beetje vreemd hoor..... Is de plek op je arm wel al aan het slinken, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe plek word al minder maar die bult blijft. En de laatste paar dagen lijkt het net of ik hele erge spierpijn heb, en als ik 's ochtends wakker word heb ik van die stekende pijn. Heel vreemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Melissa,

Ik moet het even kwijt, maar wat belachelijk dat ze niet zeggen wat er is bij de huisarts. Het gaat +)^%$@#%$%^^ :angry: wel om je eigen gezondheid.

Ik vind het dan ook heel knap van je dat je tot vrijdag wacht.

Persoonlijk had ik dat echt niet gepikt, ik zou duivels :160: worden en er op gestaan hebben dat het verteld wordt . En ze eens heel duidelijk laten weten dat ze me niet op die manier in spanning kunnen houden.

Maar goed ik ben dat betreft te ongeduldig en en dan echt een heethoofd en die spanning zou ik niet aan kunnen.

Succes vrijdag.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook vreselijk ongeduldig hoor. Merk je nu ook wel, ben heel erg gefrustreerd, maar het probleem is.. ik haar bellen. En aan de telefoon ben ik gewoon te aardig, dus ik op een gegeven moment had ik zoiets van weetjewat, ik wacht wel op de huisarts. Als ik daar bij de receptie had gestaan was het anders geweest!

Ben trouwens wel blij dat ik iemand van mijn eigen huisartsenpraktijk krijg, dezelfde vrouw toen ik kwam voor een verwijsbrief gelukkig (heb 2 huisartsen, waarvan ik er één eigenlijk niet wil hebben, kan hem niet uitstaan, arrogante kwal!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht was weer lekker, werd de hele tijd wakker met hele pijnlijke steken in m'n linkerborst. Had gehoopt dat ik die pijn over kon slaan.

Daarbij reageren m'n tepels al behoorlijk op kou! Zoooo tof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeh, Wat vervelend dat je zolang moet wachten, ik had persoonlijk mn poot stijf gehouden dat ik het gelijk wilde weten....

maar goed.

even afwachten, maar laat niet met je sollen...

sterkte ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop het ook..

Net kwamen even twee vriendinnetjes langs en zijn we wat rond gaan touren met de auto, was wel even lekker. Eventjes het huis uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben weer lekker thuis. Wat een rotweer zeg, het stopt niet met regenen! Maargoed.. de huisarts was heeeeel vaag. Wat blijkt: m'n HB is veel te laat, blijk bloedarmoede te hebben (al sinds ik in het ziekenhuis lag, huisarts was er niet over te spreken dat ik niks kreeg) en er zijn wel wat ontstekingswaardes gevonden in m'n bloed (normaal is het 20, heb 36). Resultaat: zit weer onder de medicijnen en moet om de 4 weken bloed prikken tot het weer normaal is.

Toen nog even naar de winkel met m'n moeder en toen werd ik helemaal niet lekker, misselijk en heel erg moe. Zit nu dus weer thuis in m'n badjasje, pyamabroek en superbleek, net als na de operatie. Erg balen dus..

En nu word ik ook nog verkouden. Het zit me niet mee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

is dat alles??? moest je daarom zolang wachten??? dacht dat het wel iets veel ernsigers zou zijn!

wat vervelend voor je hoop dat je je snel beter gaat voelen

beterschap ook met je verkoudheid en doe rustig aan

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit wel erg genoeg, ben dus wel opgelucht dat het niks ergers was.. Maar het is niet fijn, zit ik weer aan de ijzerpillen (die ik al in het ziekenhuis hoorde te krijgen) voor een aantal MAANDEN! Elke 4 weken bloedprikken.. daar baal ik dus zo erg van. Ik haat bloedprikken, en al helemaal na die arm..

Vind het trouwens wel grappig, ging bloedprikken voor die arm, kwam er uiteindelijk iets heel anders uit. Die arm moet ik dus gewoon met rust laten, die heelt vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Jeetje zeg, wat erg dat ze dat toen niet al in het ziekenhuis konden constateren, dan had je al gelijk aan de ijzerpillen kunnen gaan!

Maargoed, ik snap dat je opgelucht bent dat het niet iets echt ernstigs is, die pillen zijn een beetje jammer, dat bloedprikken ook, maargoed daar komen we ook wel weer overheen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus zeg, dit hadden ze toch ook wel gelijk kunnen zeggen :S... Wel balen nu idd dat je steeds bloed moet laten prikken... Maar goed, het is voor een goed doel toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Melissa,

Wat een opluchting, ik dacht ook dat het wat veel ergers zou zijn, maar goed die pillen zijn ook geen pretje en prikken ook niet.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

ik bedoelde ook nie dat het erger moest zijn maar snapte nie dat ze dat nie gelijk door de telefoon konden zeggen!

wat een opluchting voor je!

ja die pillen is wel balen en die prikken ook sterkte ermee

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vond ik ook een beetje vaag :wacko: Maarja, het is gebeurd! Jammer dat ik dan toch niet wat eerder kan beginnen met werken, wat ik toch wel een beetje had gehoopt.. Dan deed ik tenminste nog wat nuttigs :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nu toch ook heeeel nuttig niets doen haha ;). Zit me er nu nog wel een beetje op te verheugen eigenlijk op dat nietsdoen. Ben alleen bang dat ik het na twee dagen waarschijnlijk alweer zat ben :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook, aan de ene kant had ik zoiets van 'eindelijk mag ik een keer lui doen' maar aan de andere kant zou ik me dood gaan vervelen. Het is de eerste twee dagen leuk, daarna word het vervelen. Was nu eindelijk op het punt dat ik thuis een wasje mocht draaien of even mocht vegen maar dat mag nu ook al niet meer. Grrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.