Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

hey meid,

Fijn dat alles goed gaat. en mooi dat de littekens aan het vervagen zijn. 45 euro is veel geld voor litteken creme. ik weet zo niet met welke creme ik smeer maar die van mij was 53 euro:( maar goed je moet maar denken dat het voor een goed doel is.

Leuk man je tirol jurkje!! het staat je goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx! Ik had hem gehuurd :) Vind het zonde om zoiets te kopen, want daarna zou ik hem toch niet meer aan hebben..

Dacht dat jij ook Alhydran had gekregen Silvia? Ja het is zeker voor een goed doel die creme maar toch.. zoveel geld!!! hihi. per 1 mei is die creme uit verzekering gehaald en wordt dus niet meer vergoed.. Als ik dat eerder had geweten dan had ik 20 april 2 tubes gevraagd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja slim om het te huren. ik smeer scar ban. deze word schijnbaar niet vergoed door de verzekering. de apotheek het de rekening wel door gestuurd na de verzekering maar de kans was groot dat ik hem uiteindelijk zelf moest betalen. dus ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou lekker is dat dan als de verzekering bepaalde cremes eruit haalt... <_< ..zeker als ze werken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Scarban pleisters 200 euri, maar mijn eigen risico van 170 is toch al op dus ik krijg het nu gewoon betaald...maar tis balen...als je ziet hoe duur het is.

Ik heb psoriasis, vooral op mijn hoofdhuid verder niet op mijn huid, behalve mijn oren binnenin...maar die shampoo kost 16 euro per fles maar ik ben er immuum voor intussen dus haal nu eigen shampoo van 8 euro bij de Tuinen met dode zee en ik maak zelf met dodezee zout en water een goedje en dat werkt supergoed....ik moet toch eerst mijn eigen risico opmaken dus dan kan ik net zo goed dit zelf kopen.

Tis soms niet normaal hoe duur iets is....Voor mijn dochter had ik toendertijd van die oogpleisters speciaal om in het water te gaan op vakantie...gaat een doosje per 100 stuks...83 euro! en heb er maar 10 van nodig gehad..hoe erg is dat????

maar goed dat is de reden dat alles zo duur wordt...

Helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dagmar,

Voor je psoriasis , heb je nog nooit paardemelk geprobeert.

Weet van mijn schoonzus , zij had dit aan haar handen.dat het weg is ,

ze neemt dagelijks 1 capsul, van paardemelk , en dit helpt.

Is ook niet zo goedkoop , maar dan ben je er toch ook vanaf he.

Ja die silicone pleisters zijn duur, Nu ik heb ze van mijn pc gekregen en heb ze niet moeten kopen.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ooit gehoord van paardenmelk, maar zo erg is het niet en dit werkt eigenlijk nog wel goed. Op zich wel eens aan gedacht...mss doe ik het nog wel eens. Dus zal zeker onthouden dat het bij je schoonzus goed werkte...want het is altijd goed te weten van iemand dat het ook werkt...op internet vind je wel veel natuurlijk maar hoe eerlijk is die info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die prijzen zijn niet leuk meer!! Heb jij die pleisters van je pc gehad Deempje? Ik heb niks over die pleisters gehoord..

Trouwens.. Nog meiden die mijn 2 bh's willen overnemen? (Die post surgery bh's??)

Ik heb ze alleen gedragen voor de overgang naar gewone bh's.

Heb nieuwe foto's in mijnalbum gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verkoop trouwens ook die roze bh van de hunkemoller met dat kant (staat in verkoop hoekje hier) en nog een paarse bh Foto-TAVWNSIR.jpg

Iemand intresse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie bh hoor...ik wacht denk ik nog even af met het ontwikkelen van mijn Bh tic Post Op..haha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die roze vind ik wel heel mooi maar hij is het net niet weet je wel.. Dus hij ligt meer in mijn la dan dat ik hem aanheb..

En die 2 post surgery's die hoef ik niet meer te dragen want kan een beugel bh verdragen, dat is toch zonde als die in de la blijven liggen als andere hem wel kunnen gebruiken :)

En die paarse.. Ja hij zit wel lekker enzo maar eigenlijk zelfde verhaal als die roze hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhahaha ja ik snap t....

Het fijne van mijn postsurgery bh's is dat ik ze nog wel aan kan voorlopig overdag

en straks mss als sportbh....voor nu is het nl. nog genoeg steun maar idd. als je er iemand anders blij mee kan maken why not...Mij helaas niet...ik heb een andere smaak aan bh's haha...Maar goed..ben al een stukkie ouder hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha die poortjes zijn nog nooit afgegaan bij mij ;)

Heb ze ook in verkoophoekje gezet.

Trouwens, hebben jullie (Silvia, Cindy, Dagmar, Vicky..) al gevoel in je tepels??

Ik nog helemaal niks..Nada.. Noppes :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay Lianne,

Wel ik moet zeggen , heb ook nog niets van gevoel,

wel moet ik zeggen als ik er eens over wrijf zo zouden ze wel al eens staan maar heb nog

noppes van gevoel, voel wel dat ik erover wrijf, maar , niet het gevoel dat je moet hebben.

dus je bent niet alleen he .

Liefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke vraag Lianne,

Ja in links wel maar dat was de dag na de operatie al! daar was en ben ik superblij mee.

Rechts idd ook nog niet, terwijl ze idd wel zoals Cindy zegt, gaat staan....bij wrijving of een rilling en soms duurt dat wat langer dan links....maar veel van links is ook nog gevoelloos...

Geduld zeggen ze ....en ja komt het niet meer dan is het balen maar tis zo.

Daar zou ik mijn grote borsten niet meer terug willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zou mijn grote borsten ook absoluut niet meer terug willen. En ik wist ook wel dat dit kon gebeuren.

Wie weet komt het nog terug. Soms met een rilling komen ze omhoog maar soms ook niet.

Ach kan er wel mee leven hoor als ze het niet helemaal meer doen maar was eigenlijk wel beniewd hoe jullie dit ervaarde.

'Gelukkig' ben ik dus niet de enige ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker....ons mam zei toen van ach een forum...daar schrijft iedereen negatief en maakt je bang....zeg nou dit forum niet haha....als je vaak info zoekt dan lees je veel negatieve verhalen maar op een forum waar iedereen actief schrijft lees je goede en gelukkig een heel stuk minder slechte dingen.

Ik vond het wel fijn om veel foto's te zien zodat ik een idee had en wat me te wachten stond daarna evt. qua herstel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.