Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

Graag gedaan Silvia is toch wel leuk om te weten hoe ze het allemaal gedaan hebben :) Hihi heerlijk om te zeggen dat een D te groot voor je is he :D

Hunkemoller gaat blij zijn met ons :136: Hihi Silvia dat zou wel leuk zijn als je van bovenaf je eigen operatie kon meemaken :101: . Of als ze foto's voor je maken ofzo :lol:

Heerlijk Prutseke! Dat is eens fijn wakker worden he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

HAhah tjah stap voor stap zien wat er gebeurt via fotos hoeft voor mij niet hooor...dat ik before and after zie is genoeg.. :3:

Tjah en een BH tic gaan we er allemaal aan overhouden ...owh natuurlijk al die mooie bloesjes waar ik vroeger zwanger in leek kan ik kopen...geweldig zal dat zijn..haha :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk toch het idee om te zeggen dat hij te groot is. haha dat is me nooit voor gekomen haha. hunkemoller komt niet meer van ons af :rolleyes:

en die geweldige bhs van sapph ow heerlijk :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAha dat zou geweldig zijn silvia...idd zeggen neej hij te groot mevrouw heeft u een maatje kleiner...wat zal ik dan binnenpret hebben :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry sorry sorry, Lianne, ik zie nu pas dat ik gereageerd had in jouw topic en dat je geantwoord had haha.....wat die drains betreft, ik moet gewoon echt naar huis hoor, met of zonder ze....dus ik kan niet zeggen dat ik dat niet wil het moet gewoon. Maar ik denk toch dat bij de meeste mensen ze er gewoon na de 1e dag uit gaan dus dat zal bij mij ook wel zo zijn. We zien wel, ik ben eigenlijk niet bang dat er iets mee gebeurd en ik zit hier 10 min. rijden van het ziekenhuis af dus ben er zo weer als het moet.

Wel leuk om te lezen dat je je elke keer blijer voelt met je nieuwe borsten.

Ik ben ook benieuwd wat er bij mij af zal gaan...lees toch veel grammen bij iedereen dus ik hoop dat ik zoiets ook mag horen van de pc.

Dat je hem na de operatie niet gezien hebt is jammer, dat is wel balen idd, ik zou toch ook liever hem zien voor je weer naar huis gaat, maar ja als dat niet zo is dan is het niet zo........ze hebben het natuurlijk al druk genoeg helaas.

Nog 4 dagen...spannend spannend...er is al weer bijna een dag voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lianne

fijn dat je zo tevreden bent over het resultaat..Hoe gaan de nachten?? En kun je weer bepaalde dingen zelf doen?

Ik kan ook gaan aftellen en moet zeggen dat de kriebels toch beginnen te komen nu.

De drains eruit halen was dat pijnlijk?Ik heb vroeger een nieroperatie gehad en had toen ook een drain.Ik moest eens diep zuchten en toen trokken ze het eruit.Het was niet pijnlijk maar wel een heel vervelend gevoel...En diep dat die erin zat.jezus...als ik dat geweten had waren ze er niet aan gekomen.hahah

Geniet verder van je vriendinnen ...

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne,

Leuk te weten wat er in de OK gebeurd. Mijn operatie"bed" was vlg mij verwarmd. Na die tijd heb ik ook echt liggen klappertanden....

Dus de assistente doet de hechtingen, ik had juist verwacht dat dat juist door de pc gedaan wordt. Het is toch wel een precies klusje.....

Jij bent ook 3 uren weggeweest, ik 3,5. Best veel he! Zouden we nu ook veel schade aan onze hersens hebben opgelopen? Dat vraag ik me dan weer af haha.....

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deempje, ik heb de pc na de operatie wel even gezien maar was toen nog zo dizzy van de narcose dat ik niet heb onthouden wat hij allemaal gezegd heeft,

mn moeder en mn zus waren erbij toen hij even langs kwam dus van hun heb ik later gehoord wat hij zei haha. Vind het wel jammer dat ik 20 juli bij hem pas controle heb. Had hem best bij de 1e controle even willen spreken, gewoon om te vragen hoe het tijdens de ok was enzo. Nu vind ik het stom om dat 20 juli nog te vragen..

Nog 2 dagen voor jou!! Spannend zeg!!

@Amy, De nachten gaan over het algemeen wel goed, de ene nacht slaap ik beter dan de andere. Ik kon vanaf de 1e week al op mijn zij liggen dat scheelt echt een hoop want ben absoluut geen rugslaper. Op mijn buik gaat nog niet dat doet echt nog pijn.

Nee opzich deden die drains geen pijn toen ze eruit gehaald werden, links voelde ik helemaal niks van en rechts was iets gevoelig maar geen pijn.

Jij wordt op mijn verjaardag geopereerd Amy :) Spannend voor je! Nog maar 5 dagen!!

@Xanaa, Ja altijd leuk om te horen wat ze met je doen toch als je onder zeil bent? :) Het is per pc verschillend maar de schoonzus van mijn zus zei vaak doen wij 1 borst hechten of beide ligt aan de pc. Vaak kunnen wij beter hechten dan de pc omdat wij het vaker doen.. Dat is wat ze mij vertelde.

Ja ik ben van 8 tot half 12 weg geweest, of het kwaad kan voor je hersenen? Geen idee hihi.. Voel me nog niet dommer :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is de pc aan het einde van de dag langs gekomen. en de volgende dag in de ochtend voor extra controle en heeft mij vervolgens na huis gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik wel beter Silvia, toch altijd fijn om door je eigen pc 'bekeken' te worden of je naar huis mag en of alles goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies, die verpleeggkundige hebben daar ook wel verstand van, maar het is toch het extra stukje zorg. en ja je vertrouwd die man, dus als hij zegt je kunt na huis. dat is toch anders dan zo'n verpleegkunidge. waarvan je op een dag 10 verschillende ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is een ding wat zeker is! Mijn drains waren over de 40ml en in het bekertje zat nog wat wondvocht/bloed. Ze kneep niet eens uit in het zakje maar zei is goed hoor en knip zo dat slangetje door.. :mellow:

Terwijl mijn pc duidelijk had gezegd, over de 40ml mogen ze er nog niet uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm vreemd, ik zelf heb geen drains gehad. maar lijkt me vreemd als de pc dat zegt en vervolgens doen die verpleegkundige iets anders. denk dat je die drains alleen bij de ankermethode krijgt. ik heb de j methode gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je altijd drains krijgt....waar moet het wondvocht anders naar toe.....en 40 ml. ik hoor soms wel eens dat het onder de 60 moet blijven...wat een verschillen overal.

Ja nog 2 dagen, tis echt spannend, ben lekker aan het uitrusten en genieten, maar moet morgen of mss straks nog ff zie ik wel, nog een paar dingen strijken en ff wat dingen op de hoogte verzetten dat ik straks zelf een glas enzo kan pakken. Heb al 1/2L flesjes dat ik zelf frisdrank kan inschenken dan die zware 11/2 l flessen, ja een slimme meid is voorbereid haha.

Ik laat het allemaal maar gebeuren maar denk dat ik maandag toch wel erg gespannen zal zijn...hebben jullie een valium gekregen/genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is zo verschillend per pc.. De ene werkt met verband de ander doet gelijk een bh om, de een werkt met drains en een ander weer niet..

De één moet 1 nachtje blijven de ander 2-3 nachten.. Zo verschil!

Ja laat het allemaal maar over je heen komen Deempje, des te minder gespannen je de ok in gaat.. (makkelijk gezegd dan gedaan i know)

Echt he.. Het lijkt wel alsof ik elke keer de pineut ben in de winkels.. Sinds mn bvk is het me al een paar keer gebeurd dat mensen tegen me stoten en ik dan hun elleboog in mn boobies krijg..

Vanmiddag ook weer.. Kon wel janken!! En die gozer stond maar te grijnzen, Kon hem wel wat aandoen :122:

Of let je er nu vaker op dat je mensen probeert te ontwijken zodat ze maar niet tegen je aanstooten?

Trouwens :5: Ik ben nu bezig een fotoboek te maken met het begin (foto voor :1bouncingboobs: ) en tot 6 weken po :1boobs: Denk ik tenminste.. Of 10 weken PO.. Vind het zo leuk om de veranderingen te zien! En ook leuk voor 'later' als alle foto's op een cdtje staan en je geen zin hebt om die op te zoeken.. Even fotoboek erbij en kijken ohja.. Zo was het toen hihi!

Op de eerste bladzijde heb ik een foto van mn pc gedaan met tekst (hoe die heet enzo). Wel leuk toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel grappig om te zien dat al die pc anders werken. gelukkig dat ze uiteindelijk wel de borst verkleinen:p dat is hete nigste wat er overeen komt.

gelukkig is er nog niemand tegen me aangestoten. haha ik loop met een grote bocht om mensen heen. was met koniginnen dag na amsterdam geweest, maar niemand is tegen me aan gelopen.was er wel bang voor maar viel gelukkig mee.

leuk he zo'n fotoboek. ik heb alle foto's in 1 bestand achter elkaar op datum gezet!!

echt leuk, en zeker om later terug te kijken. en te denken dat waren mijn boobs vroeger. haha. het is toch iets van je zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen mijn moeder ook een foto laten maken van voor! En uiteraard ook na enzo....

je moet dat wel hebben, want het is idd leuk voor later en dan kan je nog eens terugkijken....zeker als je net als ik moeite hebt gehad met afvallen...nu is het gelukt dus dan wil je het zo houden en weet je waarom....haha...nou ja zo heeft iedereen een reden voor de foto's denk ik.

Tis idd net wat je zegt Silvia, als de pc maar verkleind haha....en waarom het overal anders is tja??? we zullen het nooit weten....als het resultaat maar goed is.

Dat tegen je aanstoten lijkt me idd ook heftig....zij weten niet wat er gebeurd is...ik denk dat ik onbewust ook mensen ga ontwijken..maar of je het dan wellicht toch sneller overkomt....we zullen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen een fijn weekend gehad? :)

Heb gister weer ff nieuwe foto's geplaatst, nu ik 3x pd met die Alhydran smeer merk ik echt dat mn littekens soepeler worden. En steeds weer mooier hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

ik heb de foto´s gezien zien er echt netjes uit! volgende week krijg ik ook de Alhydran eindelijk mag ik dan ook beginnen met smeren.

kan me voorstellen dat je er echt blij mee bent!!!! wanneer moet jij weer op controle komen bij de pc?

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Hoe is het met de deuk in je borst? Trekt ie al weg?

Alhydran is een heerlijke creme! :)

20 juli pas weer. Dat is dan gelijk mn eind controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 juli duurt nog even zeg!! haha 6 dagen later ga ik op vakantie heerlijk :rolleyes: de deuk in me borst zit er nog en trekt nog niet echt weg. volgende week heb ik controle en komt mijn pc ook. dus dan zal ik het hem wel eens vragen! en anders maar een oplossing zoeken. nou ja zo erg is het nou ook niet je merkt het alleen als ik lig.

moet trouwens om kwart over 4 na mijn eigen huisarts! ik ben benieud!! laat me gelijk door verwijzen om bloed te laten prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou prachtige foto's Liane..je hebt echt mooie itty bitty titties :6::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe vandaag voor het eerst weer naar het werk geweest! Geen echte werkdag maar een cursus middag..

We krijgen een cursus voor een half jaar en je mag er maar eentje missen.. Aangezien er een cursus was vlak na mn operatie.. Ik fris en fruitig naar mn werk (toch wel anders om 15 min heen te rijden ipv 5 minuutjes in het dorp).

Maar goed moet er toch weer aan gaan wennen! Eerste 2 uurtjes gingen prima maar daarna begon ik me toch moe te worden!! Jeetje zeg.. Had ik niet verwacht. Rond half 4 had ik het toch echt wel gehad en moest toen nog 1,5u..

Ik was zo blij dat ik weer thuis was. Pff als je me van tevoren had gezegd dat ik zo moe zo zijn van een middagje cursus had ik je uitgelachen!

Sprak net nog een collega en die zei van ja Lian maar dat moet je niet onderschatten hoor, weet je wel hoeveel prikkels je hebt gekregen vandaag vergeleken met hoeveel prikkels je thuis krijgt?... Hmm ja oke daar heb je wel gelijk in. En prikkels van het autorijden en verkeer om je heen, de mensen op de afdeling, je collega's, de stof van de cursus..

Ja ok hou maar op zei ik tegen dr ik weet mn plek weer haha!

19 mei heb ik een gesprek op het werk om hoe weer terug te komen op de afdeling. Hoeveel uur ik mee begin en wat voor (aangepast) werk ik mag en kan gaan doen. En dan over 2 weken zijn de 6 weken om en ga ik weer beginnen!

Echt die weken thuis zitten zijn voorbij gevlogen!! Zo zit je af te tellen naar je bvk waar ik bijna geen tijd voor had omdat met 2 maanden alles geregeld was en de operatie ook al achter de rug was.. En zo zit je thuis! En is het al gebeurd..

9 februari eerste consult, daarna drukke tijd gehad op het werk, 2 bewoners vakanties ertussen door en toen was het al zo 8 april!! En nu zitten we alweer in mei haha! Die tijd die vliegt dames..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.