Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

volgens mij zal ik als ik die sport bh aan moet beugel detox krijgen :29::75: ..haha ik vind alle bh's zonder beugel echt niet lekker zitten mr misschien komt dat omdat alles nu groot is en straks niet meer :75: ...ik denk ook dat de littekens mee spelen is hoe snel je een beugel aan trekt straks of niet?...met anker heb je meer last lijkt mij....tis mr een speculatie van mij wie weet heb ik het mis...haha.. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Silvia,

Ja gaat best wel goed! Alles geneest mooi volgens het boekje :)

Woensdag mogen eindelijk de hechtpleisters eraf! Ze beginnen nu toch wel wat te irriteren/jeuken.

Heb vandaag weer auto gereden. Mijn auto heeft geen stuur bekrachting dus was wel ff zwaar. Maar goed het ging en elke dag weer een stukje verder rijden.

Die gordel vind ik nog wel gevoelig over mn meiden :1boobs: Jij daar ook last van?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij valt de gordel redelijk mee. Heb wel enkel nog maar korte ritjes hier in het dorp gemaakt :)

Ycangel: ik ko vroeger ook geen sportbeha's of bh's zonder beugel verdragen!!!! Maar nu zijn mijn boobs stevig en verschuiven ze geen milimeter dus dat zit zalig! :)

Er is geen huidoverschot meer haha

Vroeger kon ik mijn boobs echt "goed steken" in een bh, maar nu doe ik de bh aan en ze zitten direct perfect. Ik moet ze niet meer op hun plaats steken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAhaha jah dat gevoel ken ik...owjah en ook telkens checken ofze goed zitten gedurende de dag ...en ook zorgen dat je tepels gelijk erin zitten stel je voor dat eentje ff afzakt ofzo....hahaha jah klinkt zoo belachelijk mr tis een ritueel van elke dag.. :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohjaa indd en als je ging rennen moest ik ook altijd in de gaten houden of mn boobs niet over mn bh heen gingen.. :blush:

Kheb vanmorgen de hechtpleisters van mn tepels gehaald. Ze jeukten en irriteerde zo erg!! Dacht schijt :P Haal ze er nu af.

De andere hechtpleisters laat ik wel zitten tot woensdag. Ik ben zo blij met het resultaat vind mn tepels zo mooi!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha rennen is altijd een drama haha..

Super dat je tepels nu goed geheeld zijn :136: ....het is vanzelfsprekend dat alles jeukt maar misschien kan je gewoon weg niet tegen die pleisters dat je daarom extra jeuk hebt ofzo :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ze zitten er ook al bijna 2 weken op (dezelfde) Ik kreeg geen andere mee omdat deze 2 weken moesten blijven zitten.

Ik heb foto in de galerij gezet :)

Oehh Yanet voor jou nog maar 65 dagen!!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah ik weet het :5: .....het lijkt alsof de tijd nu echt voorbij vliegt omdat ik de hele dag bezig met stage en zo en in het weekend ook allemaal bezig ben :3: voor ik het weet ben ik jarig( 15 juni) en dan 2 weken later heb ik mijn diploma(30 juni) en dan mijn BVK :5: ( 6 juli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahaha... wat vreselijk he, niet kunnen rennen, bukken of wat dan ook zonder je zorgen te maken of alles wel in je bh blijft zitten. Gelukkig kunnen we er wat aan doen :2:

Heb je foto's bekeken Lianne, en wat ziet het er mooi uit! Past helemaal mooi bij je lichaam!

Je tepels worden waarschijnlijk nog wel ietsie pietsie groter als de littekens zachter worden. Ik begrijp dat je helemaal happy bent met kleine tepels hihi ..... Had ik ook!

Helaas is mijn rechter op onverklaarbare wijze in 1x veel groter geworden :o Maarja ik ben een uitzondering hoor hihi.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Xanaa! :blush:

Ik was vanmiddag op verjaardags visite bij mn nichtje. Mn zus dr schoonzus was er ook en zij is operatie assistente.

Ik heb haar helemaal uitgehoord hoe nou zo operatie in zijn werk ging haha. (Zij werkt op de ok waar ik geholpen ben)

En zij werkt ook met de pc die mij geholpen heeft.

Dus voor de meiden die het 'leuk' vinden om te weten wat er met ze gebeurd als je onder zeil bent:

Wanneer de anesthesie je onder zeil heeft gebracht heb je dat kapje nog op je mond/neus tot je zuurstof 100% is.

Dan hebben hun even de tijd om het buisje in je keel aan te brengen. Zodra dat gebeurd is checkt de holding medewerker samen met de pc je positie op de operatietafel.

Ze binden je vast via een band dat net boven de knieen bevestigd is en je armen worden ook vast gebonden.

De operatietafel gaat wat omhoog met je bovenlijf in zo'n houding dat het lijkt alsof je op een zonnestoel ligt. (omhoog dus)

Hierdoor staat er niet zoveel spanning op je bovenlijf en heb je het mooiste effect. :1boobs:

Wanneer de pc het overtollige vel/vet/klierweefsel heeft weggehaald weegt de ass dit.

Zodra de pc klaar is hecht hij 1 borst en de ass hecht er ook 1. Of de ass hecht ze beide is per pc verschillend.

Dan leggen ze het verband aan (is ook per pc verschillend de 1 gebruikt wel verband de ander niet). Dan halen ze de tube uit je keel en krijg je een zuurstof slangetje in je neus.

Als ze klaar zijn met je dan tillen ze je met zn alle op in je bedje en krijg je warmte dekens over je heen en wordt je naar de verkoever kamer gereden.

Daar chekken ze je wonden ook als je nog niet bij bent.

Nuja de rest weet je zelf wel als je wakker wordt op de verkoever ;)

Vond het wel leuk om te horen van haar, zij maakt zoveel borstverkleiningen mee waar ze bij helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha grappig om te weten, was al helemaal vergeten dat ik een kapje op had gekregen voordat ik onder zeil was. maar nu ik het lees ´oja´ dat had ik ook. haha. nu weet je ongeveer wat ze bij je gedaan hebben. want ja, ik was eigenlijk wel benieud. je vraagt je toch af wat ze allemaal bij je gedaan hebben.

maar wat je al zegt iedere pc werkt anders. maar ze hebben denk ik allemaal een beetje de zelfde richtlijn!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bij ons in het ziekenhuis blijft de tube in je mond totdat de patient wakker is....is een voorzorg maatregel die ze hebben.... :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne

wat leuk om te lezen dat je zo blij met je borsten bent...

Je spreekt er met zoveel lof over..leuk!!!!!!

hoop dat ik dat over een paar weken ook doe...

Voor mij begint het op te schieten...nog 10dagen ..heel spannend..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

brrrrrrrrrrrrr, wakker worden met zo'n tube in je keel ? ik zou in paniek schieten denk ik!

Mijn keel was de eerste 2 dagen wel wat ruw door die intubering denk ik...

wat ik me nog herinner van die OK, is dat het er zo steriel uitzag en zo koud was !!!!!!!! Maar ik voelde me wel direct op mijn gemak met het team :155: Ik was aan het babbelen met een verpleegster en de volgende moment werd ik wakker met een lekker warm deken op me :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

was echt koud in de ok. haha ik weet nog dat ze bij mij in de ok kussen gevecht deden. ik lach helemaal dubbel. dat i stoch het laatste wat je verwacht in de ok:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog toen ik mijn cystes uit mijn borst moest laten halen bij mijn ziekenhuis ik wakker werd met de tube in mijn mond jah en dan schrik je wel even ...vooral als je buurman aan het crashen is (hartslag ging omlaag enzo).

Maar dan komt er een lieve assistent en zegt rustig maar de tube komt er zo uit en dan geeft tie meer warme dekens en dan haalt hij de tube eruit en daarna was ik weer in slaap...en voor in het wist lag ik weer op mijn kamer. ^_^

De rit naar mijn kamer weet ik niks meer van maar wakker worden wel...heel raar haha mrjah het gevoel went van wakker worden met tube in de mond ... :4:

:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het was zeker koud in de ok! Daarom heb je ook allemaal warmte dekens op je als je op de verkoever ligt om je weer op temperatuur te krijgen hihi!

Oh brr nee wakker worden met tube in je keel lijkt me ook eng! Zou ook in paniek raken denk ik! :blink:

Was vanmiddag even naar het centrum met mn moeder en jawel kon het weer niet laten.. heb een witte post surgery bra erbij gekocht :blush:

Nu heb ik hem in het wit en in het roze. :126:

Ook had ik 2 bh's via internet 'besteld' Een witte hier overgekocht van Moontje en een paarse van marktplaats..

Pff nu stop ik maar ff met bh's shoppen :124: denk ik hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk hé makkelijk shoppen, en niet uren moeten zoeken naar de juiste maat bh en een mooi bh!!

haha dat verklaard een hoop van de warmte deken!! ik vond het wel heerlijk toen ik wakker werd :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lekker warm wakker worden :) Khad er 2 op me liggen maar lag nog te rillen van de kou toen kreeg ik een 3e erbij en kreeg ik het heerlijk warm.

Na een uurtje en eenmaal terug op de verpleeg afdeling werd ik zo misselijk!! En beroerd en eng.. Zegt de verpleegkundige.. Raar he je hebt 3 warmte dekens op je liggen laten we die er eerst maar afhalen hihihihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 wow. ik had er volgens mij maar 1 volgens mij hahah. maar op de ok was het echt koud ja. brr moest je op die tafel liggen met je jasje aan. brr. was blij dat ik snel sliep hahah. maar had het gelukkig snel weer warm op de verkoever kamer. weet alleen niet hoelang ik er gelegen heb. nog steeds blijf ik het vreemd vinden dat je gewoon 2 a 3 uur mist van die dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is trouwens zeker heerlijk om nu bh's te shoppen. Ik koop altijd alleen de bh en nooit het broekje erbij haha!

Nooit meer uren lang zoeken tussen de rekken of jou maat er toevallig bij hangt.. En nu indd leuke bh's kunnen kopen!

Ik weet al waar mijn maand mei salaris aan op gaat :155:

Ja ik kreeg al 1 deken toen ik op de voorbereidingskamer lag, kreeg er 1 bij op de verkoever. En toen ik wakker werd en aangaf dat ik het zo koud had zei ze ja maar je hebt er al 2, maar ik heb het zo koud! En kreeg toen mn 3e deken erbij :126:

Ja raar idee he dat je zo 3 uur weg bent geweest die dag... Dat ze in 2 uur tijd je boobies mooi hebben gemaakt.. :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik stond van de week in de hunkemoller met een vriedin. zij heeft ook flinke borst. zij vind het zelf ook niet fijn om lingerie te kopen. op een geven moment zegt ze welke cup maat heb je een D. ik zo nou nee doe maar een C zei lag helemaal dubbel haha. een D je bent gek zei ik tegen der. daar verzuip ik in hahah.

ik ging helemaal los in die winkel. mijn god je ziet zoveel hangen. en het mooiste komt nog. we kunnen het nu gaan dragen joehoe!!

nou ja ik kocht voorheen niet altijd een compleet setje. maar nu vind ik dat wel mooi hoor. en ja voor heen was ik minimaal 120 euro kwijt. en nu ben ik klaar voor 50 euro. nou dan kan dat broekje er ook nog wel bij.

ja snap ik dat je nog een deken erbij wilt. haha. gelukkig heb je die gehad. trouwens nog bedankt van je bericht over wat ze doen in de ok :rolleyes:

haha, jammer dat je geest je lichaam dan niet uit je lichaam kan stappen en van boven af mee kunnen kijken tijdens de operatie hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het was zeker koud in de ok! Daarom heb je ook allemaal warmte dekens op je als je op de verkoever ligt om je weer op temperatuur te krijgen hihi!

Oh brr nee wakker worden met tube in je keel lijkt me ook eng! Zou ook in paniek raken denk ik! :blink:

Was vanmiddag even naar het centrum met mn moeder en jawel kon het weer niet laten.. heb een witte post surgery bra erbij gekocht :blush:

Nu heb ik hem in het wit en in het roze. :126:

Ook had ik 2 bh's via internet 'besteld' Een witte hier overgekocht van Moontje en een paarse van marktplaats..

Pff nu stop ik maar ff met bh's shoppen :124: denk ik hahaha!

Ja ik had het ook zo'n koud als ik van de ok kwam.

Maar in de uitslaapkamer kreeg ik een warmte blazer en dit zo onder mijn laken en deken

ZZo hebben ze dit laten zitten tot ik naar mijn kamer mocht en ik had het lekker warm hoor dan.

Het was zalig die warmte die onder mijn dekens geblazen werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.