Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel allemaal!! :116:

Morgen om 12.25u op controle. Ben echt benieuwd!!

Zal vast niks ernstigs zijn maar weet dan wel wat het is en waar ik misschien rekening mee kan houden in mn werk ofzo...

Deze week hebben we de avond vierdaagse, loop de 5 km mee, is goed voor mn conditie hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd wat het is...stel dat wij het ook nog krijgen, weten wij het ook gelijk....maar we hopen op een goede afloop.

Nou 5 km! toe maar....idd goed voor je conditie. Hier is de 4 daagse al geweest...een paar weken geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer terug van controle. De pc was super tevreden! Zag er goed uit volgens hem.

De paarse/blauwe verkleuring is niet erg, dit heeft met de doorbloeding te maken.

Hij zei ook plons je nu in een zwembad dan zal je zien dat het ook veranderd. Geen zorgen over maken dus.

Dit kan een half jaar tot een jaar duren. Ook die steken kunnen een half jaar tot een jaar duren.

Hij voelde nog even en mn borsten waren ook mooi soepel. Hij zei van binnen zitten er 2 grote wonden die alsware ingedrukt worden. Dat kan bij inspanning pijn doen. Hij zei je mag alles doen maar luister goed naar je lichaam.

Doet het pijn stop dan.

Aan de binnenkant van mn borsten heb ik nog 2 van die 'zakjes' zitten. Als dit binnen een jaar niet weg is getrokken gaat ie het nog voor me weghalen.

Hij was super tevreden, nou dan ik ook natuurlijk :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, jij moet ook veel op controle komen haha, ik hoefde maar 2keer terug te komen. 2 weken na de operatie en in de 6e week herstel.. haha maar zo zie je dat het bij iedere pc anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi de pc en ik noemde ze zakjes, zijn eigenlijk gewoon bultjes van waar de knoopjes van de hechtingen hebben gezeten.

@Silvia, Ja maar vind die controles wel fijn hoor. In het zh zijn de controles 1 week na de operatie, 2 weken na de operatie en 3 maanden na de operatie.

Dus 3 keer.. Valt eigenlijk wel mee toch :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat fijn om met dit weer geen bh aan te hoeven!!

Jut&Juul staan mooi rechtop onder mn hemdje en zwiepen niet meer van links naar rechts hihihihi!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al bijna 3 maanden geleden.. Heb het idee dat het al veel langer geleden is...

Heb er helemaal geen last meer van (op wat steekjes na bij zwaardere inspanning) En de littekens vervagen ook steeds meer..

Ben ook helemaal gewend aan deze nieuwe maat! Bij lingerie winkels loop ik automatisch naa de 80C te zoeken ipv de 80E/F..

Over 2 weekjes nog op laatste controle en dan is dit hoofdstuk ook weer positief afgesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je het weet ben je ook 3 maanden verder Suzan hihi. De tijd gaat zo snel!!

Weet nog als de dag van gister dat ik onder het mes ging..

Link naar reactie
Delen op andere sites

As woensdag mn eind controle :) Verwacht wel dat ik met 10 min weer buiten sta want het gaat ontzettend goed!

Die 3 maanden (Ben al over de 3 maanden heen) zijn echt snel voorbij gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lianne,

Hoe is het met je? bevallen de nieuwe boobs je nog steedS? en nog flink aan het shoppen of alweer wat minder aan het doen? haha. morfgen moet je terug voor eindcontrole? ben benieuwd hoe het was gegaan. tijd gaat snel he!! voor je het weet zijn we een jaar verder:D en zijn de boobies helemaal genezen:D

ik was vandaag me kamer aan het opruimen kwam ik weer een paar cadeau bonnen tegen van de hunkemoller dus denk dat ik de winkel weer in moet!!

en en en. heb een nieuwe liefde gevonden haah:P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Silvia,

Hier gaat alles goed en die nieuwe boobs bevallen uitstekend!! Echt ik had het jaren eerder moeten doen!! :1boobs:

Oh ik blijf shoppen haha!! Shirtjes. bh's vooral nu er overal sale is! Ben nu alleen nog op zoek naar een strapless bikini.

Op eindcontrole was alles goed! Ik ben uitbehandeld haha (zei de pc zelf lol)

Hij is zeer tevreden en ik ook. Heb hem flink complimenten gegeven, hij moest er wel om lachen. Hoef ook niet meer terug te komen.

Oeh nieuwe liefde? Vertel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee nu niet zoveel meer, ik zie tenminste geen verschil meer.

Ze hebben nu een natuurlijke vorm, als de littekens straks helemaal vervaagd zijn zie je er (hoop ik) niks meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.