Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

Ja inderdaad, al moet ik zeggen dat ik sommigen foto's die ik had gezien voor mijn operatie me wel lieten schrikken. (Tepels scheef, ongelijke borsten etc)

Ja dit forum barst van alle info :D En is lang niet zo negatief als andere fora's.. Heel fijn om hier ervaringen te lezen van andere die ons voor zijn gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh echt! brrr ja dat lijkt me ook niet leuk om te zien.

Nou ik zei ook tegen ons mam, het is scheef bij mij..en toen ging ik kijken naar hoe het was en als je dan goed kijkt is de linkerborst (voor de kijker rechts haha) ook wat scheef en ook na de operatie. Dus hij heeft het goed gedaan haha....zo zie je het niet zo in de spiegel maar op de foto wel dus haha.

Maar het forum hier is echt fijn. Ik ben er heel blij mee hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms baal ik wel eens dat ik niet meer voor foto's heb gemaakt.

Ik had deze voor foto's een avond voor de ok gemaakt. Ik dacht hmm laat ik toch ff een foto maken.

Sinds vandaag heb ik echt veel last van mn littekens in de borstplooi.

Ze doen zeer wel uit te houden zonder pijn medicatie en steken. :(

Soms krijg ik ook ineens een steek door mn tepel en kan ik ff niet diep in ademen want dat doet dan pijn.. Beetje vreemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's in mijnalbum gezet :)

30 juni heb ik een fotoshoot bij een vriendin van me, om mij met mn nieuwe vriendinnen mooi op de foto te zetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's gezien. Ziet er netjes uit hoor....

Ik had dat eerst bij 3 / 4 wkn dat het heel mooi was en ineens werd het wat roder en gevoeliger.

Nou ja mijn verhaal lees je op mijn topic (is ff lang nl.) en nieuwe foto daarbij zie je ook. Even klein tegenslagje, maar komt goed. Al baal ik er wel van.

Ik weet niet Lianne of het normaal is dat je het e.e.a. voelt....het duurt alleen 3 tot 4 maanden voor het echt allemaal mooi in vorm is enzo en je echt het resultaat gaat zien dus tot die tijd veranderd er vanalles.

Heb je nog een meet bij de pc of niet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey liane

Zou jij even in pb willen sturen met jou wachtwoord van jou album ben benieuwd hoe het er nu allemaal uit ziet bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb pbtje verstuurd hoor :)

Heb trouwens volgende week een extra afspraak bij Holtzer.

Ik heb de laatste week elke keer dat mn tepel en tepelhof veranderen van grootte en vorm en dat ze steeds vaker blauw/paars van kleur zijn.

Ook zijn mijn littekens in de borstplooi heel erg gevoelig!

Heb even gebeld naar de poli en die vrouw vond het wel nodig om even extra controle erin te zetten.. Dus ben benieuwd! Vind het in ieder geval erg vervelend.

Ik was vanmorgen aan het werk en krijg me toch een steek in mn borst! Trok helemaal door naar mn middenrif werd er helemaal eng van.. Ging haast van mn stokkie. Heb toen ff tijdje gezeten maar kon toen ook helemaal niet diep inademen want dat deed al pijn..

22 juni even een extra controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ben benieuwd wat je pc zegt. Wel fijn dat je toch vrij snel kan komen.

Hoop dat het niets geks is...maar denk t niet....

Ik heb zelf ook af en toe een steek en denk dan ook maar dat het klopt want ik zit pas in de 6e week van het herstel nu...maar altijd goed te horen wat andere hebben en wat het is...als je dan denk hé dat heb ik ook dan weet je gelijk wat het is.

Maar zeker als je zo'n erge steek voelt en ervan moet gaan zitten...en ook je borst blauw paars wordt...

Nu moet ik zeggen dat ik ook soms van die kleine plekjes heb die heel blauw paars worden...dan denk ik wel, van goh wat gek...maar het is niet zo heel erg dus ik heb zoiets van zolang het geen pijn doet zal het wel kloppen. Ik moet 20e naar de pc.

Hou ons op de hoogte.

gr

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt een beetje raar idd..

Die steekjes zijn de zenuwen die weer ff halo tegen je zeggen..zo van ik doe het weer...die blauwe en paarse plekjes ben ik ook benieuwd naar wat dat is.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhahahah Yanet, geloof mij die zenuwen die werken hoor...vanaf dag 1 hahha...

echt grappig hoe jij dat zegt hihi...maar idd dat blauw paarse...

Kan dat ook niet door de pleisters komen, dat de doorbloeding extra wordt of is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm doorbloeding zou het kunnen zijn jah maar dat het dan blauw en paars wordt?..klinkt eerder als een blauwe plek...mrjah wel raar op je tepel..we wachten met spanning af wat de PC zegt :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liane mag ik je ww voor je foto's te bekijken...heb ik volgens mij al een keer gekregen maar heb mijn mailbox opgeruimd en nu is tie kwijt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee das waar ook van die pleisters, Cindy had ook zoiets haha....ben even in de war...

Maar euh! heb ff je foto's bekeken en ik zie niks geks eigenlijk....en de foto's zijn toch duidelijk.

Als je natuurlijk pijn hebt kan het nooit kwaad ff de pc te bellen maar qua zien vind ik het niet schokkend. Denk dat het heel normaal is dat er het e.e.a. in je borst gebeurd.

Ik vind zelf ook dat ik foto's heb waar je bijna geen litteken ziet en de week erop ineens heel duidelijk....toen dacht ik ook hé was da nou?!

Vooralsnog geen zorgen maken, maar bij pijn, ff bellen zeg ik.

x

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee aan de littekens onder is ook niks te zien, maar de laatste foto van de tepel zie je wel goed dat ie paars is en dat istie nooit geweest!

Yanet, je hebt een pbtje hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja in mn vorige post :153: maar geeft niet hoor :141:

Zeker fijn dat ik zo snel al kan komen! Ik neem de foto mee stel dat het woensdag weg is of minder dan kan hij zien hoe het was en wat ik precies bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies :)

Ik ben donderdag trouwens voor de 5e keer tante geworden :) Van een meiske. Celine Simone. Haar roepnaam is Simone. Ben helemaal in :57:

Het is zo'n mooi meisje!! Ben vandaag bij dr geweest en heerlijk gekroeld. Toch wel fijn dat je nu zo klein poppedeintje tegen je aan kan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.