Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

Vanmorgen op 2e controle geweest bij de verpleegkundige.

Alles zag er goed uit, knoopjes zijn verwijderd.

heb nieuwe hechtpleisters over de hechtingen ter ondersteuning.

Deze mogen 1-2 weken blijven zitten.

Daarna mag ik met litteken creme gaan smeren. (Alhydran)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Lianne,

Wat fijn dat alles goed gaat en dat je over een paar weekjes al mag gaan smeren met de littekencreme!

Ik heb de pc ook alleen nog maar gezien vlak na de operatie, en toen was ik nog high van de morfine haha. 1e consult was bij verpleegkundige en volgens mij zie ik de pc weer bij het 2e consult, as dinsdag. Maar weet ik niet zeker.

Ach, de verpleegkundigen weten gelukkig ook heel goed hoe of wat.

Oh en dat je sneller moe bent is denk ik niet zo raar, ik heb het ook heel erg. Doe eigenlijk vrij weinig maar bijvoorbeeld gisterenmiddag lekker op het strand gezeten bij een strandtent en dan ben ik 's avonds echt afgedraaid. Zal er wel bij horen :rolleyes:

Geniet van het lekker zonnetje en je nieuwe :1boobs: !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lianne,

Fijn dat het allemaal zo goed gaat. waar kan je die littekencreme halen? gewoon bij de drogist? wanneer moet je nu weer op co komen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lianne,

Leuk om je verslag te lezen, krijg je wat meer gevoel van hoe het gaat. En goed om te horen dat alles zo goed gaat.

Lijkt me zo gek als je de eerste keer je nieuwe borsten ziet, alsof er iets niet klopt ofzo :-)

Ik heb 17 juni mijn afspraak staan voor een verkleining. Vind het erg spannend

Groetjes,

Niekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jelly

De pc zie ik weer bij eindcontrole. De verpleegkundige wist ook heel veel, op alle vragen had ze antwoord. :) Ook zij vond het allemaal erg mooi geworden. Zelf heb ik het idee dat rechts wat groter is als links maar dat zal het idee wel zijn want mn mam en zus zien het niet haha.

Ja Jelly nu kan je het ongename met het aangename verenigen :136: Heerlijk in de zon opknappen ;)

@Silvia

Je kan hem alleen via recept bij de apotheek ophalen, even bellen naar je pc of je huisarts of je die mag op recept.

@Niekie

Wat spannend jij over 2 maanden!! Als je ze voor het eerst ziet is het inderdaad wel heel raar.. Maar bij mij voelde het wel vertrouwd als mn eigen lichaam. Moet alleen nog wennen aan de nieuwe vorm maar zelfs deze wisseld nog elke dag! Succes met aftellen meid!! Voor je het weet is het zover! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie al uitslag van het borstweefsel wat is weggehaald? Ik was woensdag bij de controle vergeten te vragen of de uitslag er al was.

Heb gisteren even naar de poli gebeld en ze konden me vertellen dat er geen afwijkingen waren gevonden :)

Altijd fijn om te weten dat er niks geen gekke dingen in je borsten zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hoor je alleen bij bijzonderheden iets over je borstweefsel. ik heb er nooit wat over gehoord dus zal t wel goed zijn. Ik heb er eigenlijk niet eens bij nagedacht om het te vragen haha. Mooi trouwens dat alles goed verloopt en het er mooi uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne,

Heb je topic net ook even gelezen. Leuk verslagje :)

Wel jammer dat je zo misselijk was. Wat goed dat bij jou de blauwe plekken al minder worden!

Ze zullen na de zwelling nog wel wat kleiner worden, was bij mij tenminste wel zo.

Maar ik vind ze er al heel mooi uitzien :3:

Bij mij hebben ze geen hechtpleisters gebruikt. Ik heb ook helemaal geen tape of gaasjes op mijn littekens gehad. Wel apart dat iedere chirurg weer een andere methode hanteert.

Sterkte met je herstel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patricia, ik was erg benieuwd en wilde het graag weten. Weet wel dat als ze wat gevonden hadden je terug had moeten komen maar toch.. Het idee ;)

Dankje Xanaa :) De verpleegkundige zei ook indd dat het nog iets zou slinken maar niet zoveel meer. Hoeft ook niet anders worden ze weer te klein :rolleyes:

Raar he dat elke pc weer anders werkt?! Sommigen meiden krijgen ook geen verband de eerste week. Elke pc heeft zo weer zijn eigen werkwijze. Als het uiteindelijk maar allemaal goed gaat toch hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms zijn al die verschillen tussen de PC best verwarrend want iedereen adviseert weer anders mrjah als het resultaat maar goed is kunne we nie klagen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

slim van je om de uitslag io te vragen. ik zal dat over 2 weken ook eens doen. en dan zal ik ook gelijk eens vragen na de creme.

hoe gaat het og steeds goed met je..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb echt niks te klagen over mn herstel. Alles verloopt voorspoedig geen wonden die open gaan oid.

Gister was ik ineens erg nmisselijk. Denk dat afgelopen 2 dagen te druk waren en ik teveel had gedaan.

Met pasen was ik door mn ouders opgehaald en toen kwam mn opa en mn tante en nicht ook nog op visite, allemaal erg gezellig maar net wat te druk. Gister had ik mn kast opgeruimd en zag veel te veel op de vloer dus was op mn knieen met de kruimelzuiger gaan zuigen.. Geen slimme zet. Had daarna een innige omhelzing met de toilet :134:

Gelijk maar even getempt en had 38. Kon mezelf wel voor mn kop slaan :blush:

Nu is het gelukkig allemaal gezakt en doe ik verder weer rustig aan.

Tis raar he, je voelt je niet ziek dus ben je dan gauw geneigd om wat meer te doen dan wat je kan..

Nuja mn lichaam gaf zelf aan dat het genoeg was. Maar braaf naar luisteren dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt zeker, je voelt je niet ziek en denkt sneller wat te doen. wat je al zei. je moet goed na je lichaam luisteren, als iets niet kan of je word niet lekker ga dan op tijd rusten. en vooral met pasen ga je sneller wat meer doen. ik heb er ook last van gehad. zo zie je maar, god straft meteen!!

Rustig aan hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha tjah geduld hebben is moeilijk en vaak ga je snel wat te veel doen gewoon relaxen dat stofje daar of kleding stuk hier kan door anderen worden gedaan...enige taak naar je borsten verzorgen is relaxen...klinkt misschien uitermate vervelend na een paar weken maar herstellen doe je maar 1 keer :116:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je helemaal gelijk in Angel!

Ben vanmorgen met mn hoogzwangere schoonzus naar het centrum geweest, was heel relaxed want zij kan niet snel lopen waardoor het tempo laag was en we het beide goed konden volhouden.

Maar toen we bij de laatste winkel waren, waren we beide blij dat we naar huis konden want waren beide erg moe hihi.

Maar goed ben er toch ff uit geweest. :)

Hoe gaat het slapen bij jullie? Lig eigenlijk al heel lang weer op mn zij, wordt ik vannacht wakker en voelde pijn in mn boobs.. Ik dacht huh hoe kan dat nou.. Merkte ik ineens dat ik op mn buik lag :blink: Dat moet niet vaker gebeuren..

Ook doet het soms pijn als ik op mn zij lig, ga ik weer op mn rug liggen en trekt de pijn weer weg.. :wacko:

Heb vanmorgen 3 nieuwe bh's gekocht (op de gok voor de maat) Hema heeft nu bh's met 30% korting. Kon dat niet voorbij laten gaan hihi. Had er 1 in B gekocht en 2 in C.

De witte C (op 5 manieren te dragen ook strapless :101: ) zit als gegoten! Had hem gauw gepast en vlug een foto gemaakt en nog sneller weer uitgedaan haha, die beugels doen echt nog zeer op de wonden. Was niet van plan om hem al aan te houden hoor, maar is altijd makkelijk als je er eentje startklaar hebt liggen in de kast :)

De roze B en witte C zit ik nog te twijfelen welke mooier staat.. (foto's staan in mn galerij).

Nou dat was het weer voor vandaag denk ik haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een rasechte rugslaper geworden !!!!!!! :) :) :) deze namiddag even met mijn dochtertje op bed gaan liggen (ze wou persé naast mij liggen in de zetel maar dat ging echt niet, dus zijn we naar boven gegaan), ik deed mijn ogen dicht en was in dromenland ;)

's nacht leg ik me soms effe op miijn zij maar ik rol automatisch door daar mijn rug...

Zo leuk bh's shoppen! Amai en op 5 manieren te dragen! Da's 5 in 1! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol doe mij maar ook zo'n bh die je 5 manieren kan dragen :18: ...jeej ik kan bijna niet wachten....owjah en de gedachte al dat ik miss een strapless BH aankan straks ^_^ ...geweldig gewoon :12:

En de roze staat je mooier dan de witte :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Vicky wat fijn dat je goed op je rug kan slapen!! Ben je een rugslaper geworden na de operatie?

Hihi Angel wat een verandering he.. Had echt nooit gedacht dat ik die leuke bh's en strapless bh's aan zou kunnen en zie nu!! Ik ben zo happy :136:

Bedankt voor je tip over de roze of witte, heb de roze geruild voor een maatje groter dus heb ze nu beide :155:

Nog een tip: Bij de Hema hebben ze post surgery bra, echt super is die zeg!! Zitten geen beugels in dus ideaal als je van je sportbh af mag en de beugels in de andere bh's nog niet kan verdragen. Hij zit echt lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel fijn zeg:D....alleen ik vind het altijd zo jammer dat je bij de hema niet kan passen ...ik zal wel een paar kopen erna en dan gewoon iemand ze voor mij laten ruilen... :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja of 2 maten meenemen :) Ik had ook geen idee wat voor maat ik nu had.

In de sportbh van het zh heb ik B. De verpl. zei in een gewone bh zal je wel

een C hebben.

Dus van de week bij de hema een B en C meegenomen en indd! Gewone bh een C :)

Ze liggen startklaar in de kast haha. Als de sportbh uitmag begin ik met de post surgery bh

te dragen. Weet niet of die beugels dan al lekker zitten..

Hebben jullie leuke kon.dag gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.