Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

heey,

ja hé, ze vliegen voorbij :rolleyes: maar me eerste werkdag ging wel redelijk. heb het rustig aan gedaan. maar had ik in bed last van me :1boobs: heb dit van de week ook besproken in de vergadering dus hopelijk doen mijn collega's er ook wat mee. en mag ik het mindere zware werk laten liggen.

spannen jij hebt vandaag het gesprek met p&o ben benieuwd wat er uit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Gesprek ging goed, mijn afdelingshoofd was heel lief, ze kwam aanlopen en zei: Lianne mag ik je wel een hand geven? Kan je die schudden hihihi..

P&O Was ook begripvol was ook een vrouw.

We hebben een plan van aanpak gemaakt, ik begin volgende week dinsdag de 24e met 4 uurtjes te werken, woensdag en donderdag ook en dan evalueren we maandag. Dan ga ik die week 4 dagen 4 uur werken, week erop 4 dagen 5 uur werken en zo weer opbouwen tot full time. Gaat het niet dan mag ik eerder naar huis.

Woensdag ochtend ook even langs de bedrijfs arts, hij (of zij) kijkt ons plan van aanpak na en geeft dan zijn of haar mening erover. Of het haalbaar is of dat het sneller moet oid..

Ik ben wel blij dat het zo goed bespreekbaar is. We hebben op de afdeling aardig wat mensen die best aggressief zijn en knijpen/slaan. Bij deze mensen mag ik dus niet komen. Dat zei mijn afdelingshoofd al gelijk. Echt lief van haar en goed opgemerkt.

Heb nu toch wel weer zin om te werken, weer lekker onder de mensen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ow fijn dat ze begrip hebben getoond. hoop voor je dat de bedrijfsarts het plan ook goedkeurt! in iedergeval wel fijn dat je het rustig aan mag doen!! denk dat dat ook stukke beter is. wel fijn dat je niet op de groep hoeft te staan met agressie. dat kan je zeker nu niet gebruiken!!

ik ben benieuwd hoe je eerst week verloopt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop het ook dat de bedrijfsarts het goed keurt, maar goed kan ook zijn dat ie zegt 4 uur teveel begin maar met 2 uren om op te bouwen..

Nouja zal het woensdag wel horen :)

Dinsdag is mijn eerste werkdag weer.. Ben echt benieuwd hoe het zal gaan!!

Ik schrok vanmorgen wel eventjes, ik was me aan het afdrogen en zag bloed aan de handdoek zitten.. Ik dacht he.. hoe kan dat nou? Alles is dicht..

Heb ik toch een klein plekje naast litteken zitten.. :wacko: Beetje vaag.. Maar ff goed in de gaten houden. Hij doet verder niet pijn ofzo.

Hoe gaan jou werkdagen Silvia? Valt het tegen of valt het wel mee? En moet jij weer je oude uren gelijk werken of mag je ook opbouwen?

Zoals mijn plan nu is opgesteld met opbouwen zal ik over 6 weken weer op mijn fulltime uren uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben benieuwd hoor het woensdag wel van je!

Ik ben weer gelijk me uren gaan draaien, op stage minste 18 uur maar heb er deze week 25 gemaakt 5 uur werk en 15 uur school dus wel pittig.

maar opzich gaat het wel. ben in de avond nog wel moe en heb wel wat last van me boobs. maar kan vervolgens wel goed uitrusten! en overdag niet al te veel gekke dingen doen. gewoon lekker rustig aan. ik heb ook op me werk en stage aan gegeven dat ik het rustig ga op bouwen! met wat betreft de taken die we uit moeten voeren. zoals gisteren boodschappen doen. nou dat heb ik toch maar aan een collega gegeven. maar goed moet langzaam weer wennen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lianne

Ik moet me telefonisch melden bij verzuimreductie..dat handelt de ziekmeldingen af met de arbodienst.

had afgelopen di een heel meelevende vrouw.gelukkig.ik hoef me pas 7 juni weet telefonisch te melden..Ze zei dat er wel een tijd voor stond..ik zeg ja rond de 6 weken..En daarna ga ik nog niet direct het werk doen wat ik normaliter doe.Ik werk in een vakantiepark en het is hard werken om de bungalows schoon te krijgen..

Ik ga dan op therapeutische basis beginnen..moet er niet aan denken dat mijn littekens zouden openspringen....

maar ik heb nu nog lekker 2.5 week rust tot ik me weer moet melden..Kijk jij maar uit als je gaat beginnen.doe maar niet teveel meid..Hoe voel je je nu..Ik voel me kiplekker...kan het bijna niet geloven.ook mijn ego is zo opgekrikt ..heerlijk gevoel....

beste beslissing ooit....

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is wel gelijk druk Silvia, kan me voorstellen dat je dan moe bent als je thuis komt!

Heb je nu nog steeds koorts?

@Chantal, Fijn dat je een meelevende vrouw aan de telefoon had die begrip heeft voor jou. Is altijd fijn dat je dan in je herstel periode zo weinig mogelijk aan je werk hoeft te denken :)

Ja bungalows schoonmaken zal indd hard werk zijn en zwaar (lichamelijk). Denk niet dat iedereen zo schoon zijn vakantiehuisje uit gaat?

Nee ik ga zeker niet teveel doen. Ik heb op de dag zo 6 collega's om me heen die de zware dingen voor me mogen pakken ;) Wil het niet verpesten!

Ik heb heel de dag al een beetje een zeurderig gevoel rond mijn rechter tepel.. Geen pijn ofzo.

Zie er wel weer naar uit om te gaan werken ook al is het om te beginnen voor 4 uur :).

Morgen nog ff shoppen en dan weer in mn werk ritme komen!

Daar gaan mn laat naar bed avonden en de lange uitslaap ochtenden :blush::153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

agja, komt wel goed hoor. het is ook een kwestie van wennen, eerst 6 weken niks mogen doen en dan in 1 x aan de slag. heb nog steeds 38,1 morgen ga ik bellen voor de uitslag.

hihi aan de uitslaap ochtend pff ik mis zel wel hoor:P maar ik kijk altijd weer uit na het weekend:D:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gelijk in mijn linkertepel wel gevoel en rechts niet.

Idd als het koud wordt reageren ze beide maar ik voel het rechts idd ook niet.

Zie wel of het terugkomt. In ieder geval doet ie het links nog hahaha.

Ja die Arbo...weet je...je ziet niets aan ons bvk-ers haha en je weet zelf als je teveel op en neer loopt dat het dan even niet goed gaat en dat je rustig moet gaan zitten. Ik denk dat je dat alleen uit ervaring weet en zo'n vaak mannelijke arts die kan dat niet weten. Ik heb een soort van geluk dat ik pas 3 juni hoef te komen en 6 juni wil ik weer beginnen dus geef gewoon aan dat ik van 10 tot 14 uur wil werken zodat ik ook de energie weer kan opbouwen en mijn conditie uiteraard want 4 wkn niks doen dat ga je voelen.

Die koorts Sil das toch niet goed...hoop dat er iets uitkomt waar ze iets mee kunnen.

Ik ga hem trouwens zelf ook eens opmeten zo. Niet dat ik koortsig aan voel maar die wond en het rood eromheen zit me niet helemaal lekker dus ff checken of er geen ontsteking zit en ik dus ongemerkt koorts heb.

Wondje is trouwens al wat dicht aan het gaan maar baal er wel van...de rest is zo mooi!

Maar komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he lianne,

heb je nog je sportbh aan dag en nacht, of heb je die al mogen uitlaten?

vroeg me dit eigenlijk af, we zijn samen onze bvk gehad, nu van mij is het nog maar weer een week he

ik heb een extra lange periode.

Veel suc6 met het opnieuw starten op je werk doe het rustig aan

je zal zien wat je wel en niet kan he ;

Grt

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cindy,

Sinds zaterdag draag ik weer een normale bh. Ik voel het wel aan het einde van de dag, dan doe ik lekker mn bh uit en mn sportbh aan.

Zaterdagnacht heb ik ook nog de bh aangedaan en vannacht niet meer! Echt heerlijk zeg!!

Buikslapen gaat ook heel goed val nu ook weer op mn buik in slaap (durfde dit eerst niet) Maar ze ( :1boobs: ) zitten helemaal niet meer in de weg en ligt heerlijk!

Ook als ik op mn rug lig dan blijven ze mooi staan en hangen ze niet meer onder mn armen :159::136:

Ik begin morgen weer met werken 4 uurtjes. Ben heel benieuwd hoe het gaat!

Hoe gaat het nu met jou herstel Cindy? Merk je verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Ook als ik op mn rug lig dan blijven ze mooi staan en hangen ze niet meer onder mn armen" ...

Hahaha jah dat ken ik :152: ..haha..daarom slaap ik nooit zonder bh...tis mijn safety deken als het ware :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne,

Alle na 6w volledig mag de bh dan uit 's nachts.

nu ik ondervind het al , als ik in mijn zetel lig bij de verpleegster dat ze mooi staan en ook niet meer onder mijn armen liggen.

ben dan al zo fier.

zojuist een douche genomen eerst met gaasjes erop; als alles gewassen was en zeep en al weg is .

dan gaasjes af, silicone pleisters eraf.

en dan met een vers washandje , het hoekje tuurlijk , nat gemaakt en voorzichtig even of het litteken.

Alle overige en losse korstjes zijn eraf. de oude velletjes die eraan hangden.

En nu juist mijn verpleegster geweest. en het is prima. Alle vloeibare iso-betadine weg.

zo je nu zeker alle littekens eigenlijk mooi zag. En het is al zeg ik het zelf nu prima.

Zal vandaag als ik kan eens de foto's plaatsen van voor de douche( zo je kan zien hoe de gaasjes erop zitten)

en dan na de douche zo je alles es mooi kan zien, maar het geneest nu zeer goed.

Ik merk zeker het verschil in mijn herstel.

vandaag is het nu 10d na, U zal het zelf dan wel zien hoe mooi het hersteld op de foto's.

veel Liefs

Cindy x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet mijn bh 4 weken dag en nacht aanhouden. Dan mag ik hem zoals ik dat dan aanneem in de nacht uit. En ik ga er even vanuit dat ik dan overdag een andere bh aan mag. Maar ik denk dat ik niet gelijk een beugelbh fijn vind. Ik weet ook niet hoelang ik die siliconengelpleisters op moet houden dus dan kan ik sowieso nog een bh met beugel aan lijkt me. Het is toch best een dikke pleister. Dus ik moet nog even op zoek naar een bh zonder beugel. Of ik hou gewoon die bh's van het ziekenhuis aan. Alhoewel die achter niet als een normale bh zit. Hoe moet ik dat uitleggen....hij gaat van voor naar achter wat schuiner en dan heb ik een rugstuk. Zie je ook wel eens bij sportshirts! mss dat jullie het snappen. Dat zit heerlijk maar komt bij wat openkleding er wel uit bovenin nek en schouders. Dus zie wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cindy na 6 weken mag die helemaal uit. Echt super! Niet dat die sportbh vervelend zat ofzo maar altijd fijn om je nieuw geshopte bh's dan eindelijk aan te mogen :D

Heb je foto's weer bekeken en ziet er erg mooi uit Cindy! Echt goed werk heeft je pc verricht :)

Kan me voorstellen dat je fier op ze bent :136:

Deempje bedoel je de racerback van je sportbh?

Vandaag weer gewerkt na 6 weken thuis zitten.. Ik mag deze week beginnen met 3 dagen en dan elke dag 4 uurtjes.

normaal beginnen we op afdeling om 7u, maar voor mij had dat geen zin dus ik begin om 8u en dan tot 12u.

Ik geef de mensen pap op bed en deel medicatie rond. Tot de pauze (kwart voor 10) Dan mag ik een half uur pauze houden en na de pauze kijk ik wat ik wil. Of de huiskamer in of computerwerk.. Vanmorgen ben ik dosiers na gaan kijken na de pauze want voelde heel mn litteken trekken.. Deed echt soort van pijn.

En de medicatie die ik niet gestampt kreeg deed mn collega even stampen. Sommigen pillen zijn echt hard :unsure:

Zo nu ga ik eerst een uurtje plat hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lianne, zou best kunnen dat je dat zo noemt haha...laten we het daar maar op houden.

Ik heb een bh van Emdaplast, niet echt een sportbh maar wel door het ziekenhuis aangemeten. Ik heb er toen zelf ook nog 1 besteld bij Emdaplast en toen moest ik het ziekenhuis en pc naam doorgeven. Weet niet waarom maar wellicht houden zij dat bij.

Ja moet je kijken, als jij na 4 uur werken al kapot bent.

Ik dacht toen straks al van goh, ik kan niet inbinden want dat apparaat staat te ver, met scannen moet ik opletten en ook met telkens dingen van de printer afhalen omdat je snel gaat uitstrekken, dat ding staat zowat naast me maar meestal rij ik er een klein stukkie naar toe en pak de print. Ik kan de post niet halen en brengen want das altijd heel veel...en als ik de hele dag op en neer ga lopen dat ga ik ook niet trekken en de hele dag op mijn plek achter de pc ook niet. Dus ik ga zeker kijken wat ik kan en niet kan en ook even voor de arbo-arts voorbereid zijn, die moet ik natuurlijk achter de hand hebben haha.

Ik heb toen straks even gekeken naar een bh zonder beugel, was even in de stad, maar zelfs dat is moeilijk. Wil gewoon een fijne bh maar wel een met stevigheid. Dus zoek nog maar eens verder.

Ga vananvond uit eten dus heb van 15.30 tot nu ff gedut....ja niet helemaal geslapen want dat lukte niet, maar ben nu nog gaarder haha.

We gaan pas om 20.30 uur vind ik eigenlijk veels te laat maar goed, ik kijk wel hoe ik me over een uur voel. Anders bel ik gewoon af dat ik het echt niet trek.

tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lianne,

Fijn dat het goed is gegaan om op jewerk. heerlijk he? het weer mogen werken. en fijn van je collega's dat ze je helpen bij de dingen die je niet kan doen. toch nog wel vermoeiend he zo'n dagje? nou ja daar wen je wel weer aan hoor!!

verder ales goed...?

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je het etentje overleefd Deempje? ;)

Bedoel je zo'n sportbh? (zie plaatje)

20100329100200.jpg

Vanmorgen bij de bedrijfsarts langs geweest, hij vond het opgestelde plan goed en ging akkoord. Hoera! :136:

Hij gaf aan dat ik over 2 weken weer rustig op de afdeling mag beginnen. Lichte zorgvragers helpen bij verzorging.

Morgen nog 1 ochtendje werken en dan weekend hihihi!

Ja indd Silvia is echt vermoeiend.. Al die mensen weer om je heen enzo.. Maar heb het overleefd en vanmorgen ook! :136:

Ik doe 1,5u keuken dienst (pap geven, med geven) dan half uur pauze, en na de pauze ga ik wat administratief werk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan de achterkant geen gat, dat loopt door maar idd wel zoals het daarloopt in de rug.

Fijn dat de bedrijfsarts je steunt. Het vreet natuurlijk ook energie als er mensen om je heen zijn, die zuigen als het ware de energie uit jou die jij nodig hebt om je werk te doen en tegelijkertijd te herstellen.

Ik ben benieuwd hoe mijn gesprek gaat zijn. Ik heb nog 1,5 week dat ik thuis ben, maar baal nu al een beetje dat ik weer moet gaan werken over 1,5 week want vind het eigenlijk wel fijn zo haha.

Hoop niet dat ik te snel ga wennen. Maar ik moet nog 2 weken herstellen daarna dus ga rustig aan doen.

Ga morgen of vrijdag nog even wat shirtjes halen, heb wat leuks gezien wat niet duur is want ik kan niet alles meer aan wat ik had...gelukkig maar hoor want dat was de bedoeling hihi.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo zal me ook weer even melden hihi.

Deze week 3 dagen 4 uurtjes gewerkt en is me goed bevallen! De eerste 2 dagen ben ik 's middags wel gaan slapen want was versleten!

Aankomende week ga ik 4 dagen 4 uur werken.. Wel weer lekker hoor om bezig te zijn.

Ik doe nog niet alle dingen op het werk hou het nog wel licht want wil het niet verpesten!

Verder gaat alles hier helemaal super, mijn littekens zijn behoorlijk aan het vervagen, zal morgen weer nieuwe foto's in mijnalbum plaatsen.

Ben nu 7 weken en 1 dag po :)

Vanavond een feestje van mn tante en morgen heerlijk niks doen!

Heb donderdag mn 2e tube Alhydran opgehaald omdat tube 1 aardig aan het leegraken was. Wordt ie sinds 1 mei 2011 niet meer vergoed :|

Jeetje dat tubetje kost 45,-!! Pff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister het feestje overleefd van mn tante, was heel erg gezellig! Ben nu alleen gesloopt hihi..

Het thema was Tirol en had een biermeisje jurkje aan. Gelukkig had ik nog wel genoeg vulling voor in het jurkje hahaha!

1317653780_5_cWL1.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.