Ga naar inhoud

Lianne : 8 april 201 : Dr Holtzer : ASZ Dordrecht


Aanbevolen berichten

Joehoee :136: Ik heb vannacht weer op mn buik kunnen slapen!! Zo af en toe paar uurtjes!! :D Ohh wat heerlijk!!!! :155:

Vandaag is het mijn verjaardag en heb mezelf 2 nieuwe bh's gegeven :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Hartelijk gefeliciteerd!!! :43::43::43:

En goed dat je eindelijk op je buik hebt kunnen slapen...zeker heerlijk na een tijdje op je rug te hebben geslapen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! :64: Heb je een leuke dag gehad gisteren?

Volgende week zijn mijn vriend en ik 5 jaar bijelkaar, als verrassing heb ik gisteren een mooi setje gekocht :11: , stiekem ook maar meteen een nieuwe bikini erbij hahaha... en ik had mezelf nog wel zo voorgenomen pas te gaan shoppen na de laatste controle met de PC.

Wat een feest dat je weer op je buik geslapen hebt! Ik probeer regelmatig een beetje op mijn zij maar dat wil niet echt.

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey meid,

1 dagje te laat maar was een dagje weze shoppen!!

maar als nog Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! heb je een leuke verjaardag gehad gister..? zijn dat de bh's die je in de galerij hebt geplaatst..? ze zijn in iedergeval echt mooi Lianne!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de felicaties!! :D

Het grootste cadeau heb ik van mn pc gehad :1boobs: Die 2 bh's in de galerij heb ik inderdaad gekocht Silvia. En bij die blauwe een bijpassend slipje.

Hihi voor het eerst een heel setje! Maar goed die was niet zo duur. ;)

Vanmorgen van het geld en de bonnen die ik voor me verjaardag heb gekregen bij de hunkemoller wezen shoppen..

En heb weer 3 nieuwe bh's gekocht. Nu stop ik voorlopig met shoppen hoor hahaha!! Alleen nog bikíni's...

@Jelly, lukt het nog niet om op je zij te slapen? Wat vervelend! Doet het pijn dan? Of zijn de littekens aan de zijkant te pijnlijk om erop te liggen?

Ik ben echt reuze blij dat ik 's nachts 1 a 2 uurtjes op mn buik kan slapen, ben dan zo vertrokken naar dromenland ;)

Verder gaat het hier nog steeds gelukkig heel goed. Ik heb echt geen klagen over mijn herstel. Geen complicaties gehad.

Ben helemaal happy en tevreden! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk he het shoppen..? ik ben van de week naar rotterdam geweest om kleren te shoppen. ik kan je zeggen dat dat ook heel fijn geworden is hoor:D.

vandaag heb ik voor het eerst me eigen bh aan mogen doen. ik heb hem nou heel de ochtend aan maar het bevalt me prima, ik heb nog nergens last van geen irritaties etc. dus ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Suzan :)

Wat fijn Silvia! En hoe voelt dat nu 2 dagen met je eigen bh? Doe je 's nachts nog je sportbh om of ook niet meer?

Ik had vannacht zo raar gedroomd.. Gisteravond ben ik met mn neef en 2 nichten uit geweest en had voor 1 avond mn eigen bh aan.

Eind van de ochtend was het best geirriteerd (litteken) Dus toen we vanmorgen thuis kwamen gelijk mn sportbh weer aan hihi.

Maar goed over die droom ik denk dat dat kwam doordat ik mn eigen bh aan had gehad ofzo

Ik droomde dat ik voor controle naar de pc moest en hij praatte alleen maar met me, keek er niet naar. Toen werd ik opgehaald door een hele oude pc en die moest naar mn nieuwe boobs kijken en voelen :mellow: En toen dat gebeurd was moest hij foto's maken van mijn gebit om te kijken of alles dan wel in verhouding was :124::124::124:

Pff hoe bedoel je je kan stom dromen :12: Gelukkig zijn dromen bedrog hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, wat grappig man kijken of alles in verhouding is. ik lig dubbel van het lachen hahah.

heerlijk hoor me eigen bh kunnen dragen. ik heb vanacht zonder bh geslapen en het ligt echt heerlijk. gister avond ben ik ook op pad geweest. maar toen heb ik toch wel me sport bh aangedaan hoor. ik had al heel de dag me eigen bh aangehad. en een sport bh geeft dan toch iets meer steun.

ik heb ook echt geen last van me litteken maar goed mijn liteken ziet er ook heel anders uit dan die van jullie. ik heb ook helemaal geen last van me beugel! dus denk dat dat het verschil is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat je geen last hebt van die bh met beugel. Ik kan me nl nu nog niet voorstellen hoe dat moet voelen en of dat wel fijn voelt...bleeh nee voor mij nog niet ...maar ja wie ben ik...nog geen week verder hihi, morgen pas haha.

Lianne, wat droom jij raar hahahaha, gek is dat he...maar goed als ze voortaan aan je gebit kunnen zien of het in verhouding is scheelt weer een verkleed partij hahaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja indd!!

Ik denk dat dat gebit komt doordat mijn verstandkiezen eigenlijk getrokken moeten worden (alle 4) maar durf echt niet!!

Droom dan 2 dingen door elkaar lijkt wel hahaha!

Jij hebt ook anker methode toch Deem? Me 2.. Heb gister avond pas voor het eerst een beugel bh aangedaan, ik heb hem 5 uurtjes gedragen en was het toen al zat hoor! Beugels irriteerde op de littekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mijn topic wordt wat saai want heb niks nieuws te vertellen haha!! Alles gaat nog steeds helemaal goed!!

Ben nu 5 weken en 3 dagen po.. As donderdag heb ik gesprek op mn werk met afdelingshoofd en iemand van P&O over reintegratie op de werkvloer.

We gaan dan bespreken voor hoeveel uur ik eerst begin en wat voor werk ik mag uitvoeren.

Ik heb zwaar werk (Verzorgende in een verpleeghuis) Dus alleen maar tillen/rekken en strekken. Ik wil de komende week niet op afdeling maar in de huiskamer staan, mensen eten geven, medicijnen delen dat soort dingen. Dus ik ga dat donderdag ook heel goed aangeven hihi. Wil niks overhaasten.

Heb vrijdag hier thuis gestofzuigd.. Nou dat voelde ik goed hoor verdikkie zeg.. Maarja had donderdag mijn verjaardag gehad en er waren kids over de vloer dus die vloer zag er niet uit.. Niemand kon me helpen dus toen zelf maar gedaan..

Dit is mijn laatste weekje thuis, volgende week weer werken.. Ik ga toch nog ff genieten hoor van deze week nog thuis zijn hihihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat je het echt voor elkaar krijgt. goed aangeven wat je wel en wat je niet kan doen. dat is het voordeel voor jou dat je werkt in een verzorgings huis. ik werk op een woongroep. dus daar moet ik alles doen dezelfde dingen die wij ook doen bij ons thuis. maar goed we zullen zien. vanavond me eerste dienst van 16.00 uur tot 23.00uur pff. ik zie er echt tegen op :wacko: maar goed eens zullen we weer moeten werken hé ben maar blij dat ik niet heel me leven thuis hoef te zitten bha bha :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in verpleeghuis hihi :blush: Dat is zwaarder dan verzorgingshuis.

Ja een woongroep lijkt me ook wel zwaar werk, vanavond bij je collega's aangeven wat je wel en niet mag/kan doen hoor.

Het is jou lijf en jou herstel :)

Ja is ook wel zo ben ook blij dat ik weer mag werken hoor maar zo vrij zijn vind ik ook niet erg hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha ja wat maken wij nu mee...we kunnen elke aflevering van de Bold en GTST benoemen, koffietijd en de grey anatomy series uit ons hoofd hahahaahh...oh ja en braintraining met een puzzelboek....

Ik werk als secretaresse dus ik ga in week 5 weer starten met werken maar ook rustig aan. Dat is natuurlijk een heel stuk minder zwaar dan het lichamelijke werk wat jullie doen maar ik kan je zeggen dat de hele dag achter de pc zitten ook niet fijn is met een bvk achter de rug. Dus ik ga zeker ook voor halve dagen beginnen. Moet in de avond ook koken en naar mijn werk rijden wat ook al een hele opgave is....

Dus goed dat je aangeeft wat je wel en niet kan en idd die taken die jij wilt doen tijdelijk lijken mij niets meer dan reeel.

Oh moet je je verstandskiezen laten trekken, waarom heb je dat niet gelijk gedaan hahahah....ik heb er ook 2 moeten trekken, maar das al bijna 9 a 10 jaar geleden hihi.

Geen pretje...dan liever onder narcose dan een spuit in mijn mond....bleeh...

Denk ik trouwens dat al die felicitaties waren omdat je op je buik geslapen had....zie ik nu dat het je jarig bent geweest..... :67::67::67::67: alsnog van harte....

Oh op je buik slapen...heerlijk, maar ik moet zeggen dat ik lekker slaap op mijn rug wordt alleen 4x per nacht wakker helaas maar ja. Als dat alles is hihi.

Ik ga weer bankhangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja indd Deempje we zien elke aflevering voorbij komen (Alleen kijk ik geen soaps :lol: )

Ja en weet je je bent er toch en tijdje uit geweest en onder narcose dus je lijf heeft een enorme optater gehad..

Voor mensen die nooit geopereerd zijn is het zo makkelijk praten van oh kom je maar halve dagen? Maar je bent toch 6 weken thuis geweest??....

Maar in principe begin je weer van voor af aan.. Zoveel uur in een drukke ruimte zitten, alles komt bij je voorbij je moet gewoon echt weer wennen

Hihihi ja klopt ik was de 12e jarig! :143: Dankjewel hoor :)

Ik vind het echt weer heerlijk om op mn buik te snurken, ik val nog wel op mn zij of rug in slaap maar wordt wel vaak wakker op mn buik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig want ik val in slaap op mijn buik (straks weer dan haha) en wordt vaak op mijn rug of zij wakker haha.

Ja vandaag belde de arbo die hadden een ziekmelding en nog geen betermelding. Zeg nee dat kan wel kloppen, zeg ben nog herstellende. Muts hahah..maar goed dat hadden ze dus niet doorgekregen dat het een medische ingreep betrof....raar maar goed.

Ik zeg ja ik wilde de 5e week weer gaan werken. Volledig zei ze, zeg nou dat denk ik niet. Zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik het opbouwen....ik heb die week ook div. afspraken dus ik kan niet alles tegelijk doen.

Van 4 volle weken lamballen en niks doen en dan ineens weer alle energie overal insteken....nou dat gaat niet nee...en ja wat mensen zeggen moeten zij weten....tis mijn lijf dus...

Nu moet ik zeggen dat die narcose me tot nu toe niks gedaan heeft. Ik was gelijk weer fit na de uitslaap en af en toe doe ik nog even mijn ogen dicht in de middag maar valt me alleszins mee. Maar goed wil niet zeggen dat ik gelijk aan de slag ga.

en idd al die mensen om je heen...die willen toch weten hoe het met je gaat en nu zit ik vooral alleen thuis. Ons mam komt maar die leest vaak of is weg of zit achter de pc haha.....heerlijk zo he..kon het maar altijd zo...met dit salaris hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol en dan nog verwachten dat je volledig aan de bak gaat....een beetje stom van de arbo zeg :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sil,

Ja zit nu in mn laatste weekje.. Die 6 weken zijn echt voorbij gevlogen!! Hoe is jou eerste werkdag verlopen?

@Deempje, die ARBO weten soms niet waar ze over praten... Gek wordt ervan!

Ik heb morgen een gesprek met mn afdelingshoofd en iemand van P&O over reintegratie op de werkvloer..

Nou zal es haarfijn uitleggen wat ik wel en niet ga doen :lol:

Hoe zit het eigenlijk met jullie gevoel in de tepels? Heb je die al terug of nog niet?

Ik heb nog helemaal geen gevoel.. Zie soms wel dat ze 'hard' worden maar voel er niks van.

Nu weet ik wel dat het nog maanden kan duren dat het gevoel terug komt (of niet) maar was gewoon benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.