Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Pff vervelend he zo ziek zijn!!

Maar jij hebt toch sedatie gehad? Ik dacht altijd dat je daar niet zo misselijk van werd!

Hoop dat het snel over is hoor!!!

hee meid

eindelijk heb je t achter de rug proficiat met je boobs en hoop dat je je snel weer wat beter voelt en ervan kan gaan genieten.gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

De tweede nacht ging erg goed. wel elke 4 uur de wekker gezet voor de medicijnen.

Vandaag is mijn vriend weer gaan werken nadat hij alles klaar heeft gezet en zeker wist dat ik mezelf wel kan redden

Ik merk dat ik in mijn rechterborst meer pijn heb, vooral aan de zijkant, de kant van mijn oksel, steekt het.

Hopenlijk ben ik vandaag niet meer misselijk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAA Ik heb net gedouched en ze zijn echt mega mooi!!!!

Wauw, ik kreeg echt helemaal de slappe lach omdat ik het zo mooi vond! (en dat weer pijn haha)

Vriendje vind ze ook prachtig!

Nog wel 1 dingetje, ik heb bij de rechterhechting een druppeltje bloed en deze kant doet daar ook erg pijn.

Afwachten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moest iets inademen uit een kapje.. vreemd dan!

Ik ben vandaag voor het eerst alleen uit bed gekomen!

Mijn rechterborst blijft zeer doen maar het lijkt niet van de hechtingen komen maar van de spier helemaal aan de zijkant, bij mijn oksel. Zal ik dan mijn arm juist iets meer of minder bewegen? Pffff twijfel... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caatje, ik heb ook een paar druppetjes bloed op de pleister, maak je geen zorgen dat kan.

Linkerborst doet bij mij ook nog zeer...van die rot steken onderin en zijkant :23:

Iedere dag een beetje beter moet je maar denken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caatje.

Fijn dat alles steeds beter gaat. Ben juist naar je foto's gaan kijken. Ik vind dat ze al prachtig zijn. Wel nog hoog. Maar ze zullen wel dalen.

Ik vind de mijne niet zo mooi, zitten ook nog vrij hoog. Geduld zeker.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Caatje, als het goed is heb je toch wel gewoon een algehele narcose gekregen, dat kapje waar je in ademde was alleen zuurstof. Ik had je verhaal al gelezen toen ik gisteren zelf naar de kliniek ging en toen kwam ze met het kapje dus toen heb ik het nog even gevraagd. Jij hebt wel een andere bh als ik. Hij mag dus wel losser? Ik vind die druk op mijn borst van die band zo pijnlijk... Gelukkig dat de misselijkheid nu minder wordt, dat is echt naar zeg als je zo misselijk bent. Ik heb net voor het eerst een tramadol geslikt ipv paracetamol of ibuprofen, maar ik merk niet echt verschil in de pijn, alleen ben ik nu een beetje misselijk geworden. Dus die tramadol laat ik maar liggen denk ik. Heb je ook foto's gemaakt van de eerste bezichtiging? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Caatje,

gaat het beter met je????

ik doe lekker niks en lig in bed dvd-tjes te kijken (prisonbreak s 1-4 :136: )

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Andrea, ow echt? Haha! dus toch een narcose via het infuus? hihi tja ik ben ook maar blonT he!

@ Suzan: ik doe ook niet veel, op de bank zitten, tv kijken, boekje lezen, computeren, beetje rondlopen zodat ik niet te stijf word.

Zo duurt de dag wel lang zeg, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig is er met dit weer buiten ook niet zo veel aan!

ik heb even bij de buren koffie gedronken en ben daarna m'n bedje weer in gegaan.

over een paar uur is het hier over met de rust, de kids worden door de buren gehaald en krijgen daar te eten, maar ze worden hier in bed gelegd en m'n man komt pas tegen 10nen thuis ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat ben ik gerustgesteld!

Ik had zo'n pijn in mn rechterborst dat ik toch maar de clinic gebeld heb. Kreeg ik dokter Plovier aan de telefoon!

Het was heel normaal dat de ene borst sneller geneest dan de andere, gewoon m'n pijnstillers blijven slikken.

Opgezette tepels was ook heel normaal, bij de ene wat meer dan bij de ander.

De rode stipjes bij de pleister was niet erg.

Hij vroeg ook of ik tevreden was met de maat! Heel tevreden zei ik, daar was hij blij om.

Ik moest steeds bellen als ik me druk maakte, dat mocht altijd.

Ik vroeg ook nog waarom mijn operatie 1.5 uur geduurd heeft maar dat was niet zorgwekkend, er is geen vaste tijd aan een operatie te geven, maar er was niets ernstigs gebeurt tijdens de operatie.

Allemaal hele logische antwoorden maar toch wel fijn en geruststellend als ze uit de mond van de dokter komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja caatje,

Het ging vandaag iets beter met het bekijken.

Vond dat er precies iets meer ronding langs onder in zat.

En ik vond dat ze precies iets meer naar benden zaten.

Mijn gevoel zat al iets beter dan 2 dagen geleden.

Kheb juist naar de jouwe ook eens gaan kijken. Der staan nieuwe bij.

Uw tepels staan precies wat rustiger.

Gr Pinki /Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik heb de foto van gisteren even toegevoegd. Ik zie al verschil.

Ik was gisteren in omtrek ook al 2 cm geslonken en in bovenwijdte 1 cm gegroeid sinds de eerste keer spieken! Ik ga dadelijk weer meten

Mijn tepels beginnen inderdaad goed te herstellen. Ik zag net zelfs mijn tepels boven mijn tepelhof uitkomen, WHOEPIE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Vond je 'goeiemorgen' op de chat nogal opgelucht 'klinken' dus kwam hier gauw even piepen hoe 't met je is .

Gisteren even in een dipje en ondertussen helemaal gerustgesteld door de chirurg zelf zie ik :35:

Fijn herstel nog Caatje_pj :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.