Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ondertussen nog 3 vraagjes..

Ik zag op de checklist van de clinic dat ik mijn make up af moet doen voor de operatie. Is dit ook mascara?

Zijn hier meiden met lenzen? Zo ja, hebben jullie die in gelaten?

Ik vraag me ook af of ik mijn intiem piercing (die zit in mij clitoris) uit moet. Ik neem aan van wel, piercings moeten uit staat op mijn lijst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mascara had ik wel op haha, hier hebben ze niets over gezegd.

Ik heb mijn lenzen uitgedaan en ik heb mijn piercings ook uitgedaan (tong en navel).

Ik denk dat je piercing eruit moet, maar je kan het voor de zekerheid nog even navragen bij de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa goeie Caat over die intiem piercing,ik denk dat ik hem voor de zekerheid maar uit doe.Niet dat ze daar in de buurt komen maar het schijnt dat omdat ze met stroom werken dat het kan geleiden en dat je brandwonden kan krijgen.

Moet dus ook mijn tong en wenkbrauw piercing uit !! Dat word nog wat die laatste want dat is een kleintje!!

Ik heb ook lenzen maar doe die dag mijn ril op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, die piercing gaat dus gewoon uit!

Lenzen ga ik toch inlaten denk ik. Zonder zie ik gewoon niks.... Gaat niet goed komen dus. Tegen die tijd nog maar even mailen met de kliniek denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook lenzen en heb ze ingehouden...

waarom zou je ze niet in kunnen houden..??

Piercings had ik uitgedaan en mn mirco dermal werd afgeplakt!

make up had ik ook niet op gedaaan..

Jee wat zag ik eruit die dag hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even naar de kliniek gemaild om te vragen of ik een paar dagen eerder geopereerd kan worden.

Ik word nu op 14 juli geopereerd en op 16 juli trouwt een vriendin van me. Ben bang dat ik zo'n pijn heb dat ik niet kan...

Net heeft mijn vriend ook maar even zijn vakantie gepland.

Hij begint zijn vakantie in de week dat ik 4 weken po ben (dan kan de sport bh overdag uit volgens de dokter) en hebben we tenminste nog 2 weken vakantie zonder bh hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag even naar de kliniek gemaild en ik heb mijn operatie 2 dagen naar voren kunnen zetten (11 juli)

Dit is de eerste dag van mijn vakantie, dus meer tijd om te herstellen!

Nog "maar" 11 weken pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik moet om half 11 binnen zijn, wie weet treffen we elkaar?

Ik heb net naar de kliniek gemaild.

Tijdens het consult viel het de dokter op dat mijn ene borst kleiner is dan de andere.

Hij zei dat dit na de operatie misschien meer op ging vallen.

Nu heb ik gevraagd of het mogelijk is om 2 verschillende aantal cc's in protheses te krijgen.

Ik hoop het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr.plovier zei ook tegen mij dat de ene wat kleiner was als de andere..

volgens mij heb iedereen dat wel hoor.. ik zou me niet al teveel druk maken

anders heb je t er nog ff over met hem.. komt vast goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom wat vroeger en we spreken af met hem. We geven elk een vulling af aan elkaar.

Ge zou hem denk ik zien kijken. ;)

Gekke meiden. of zo iets.

Spreek er anders nog eens over met de Be-Clinic.

Of dat mogelijk is. Tzou mij wel verwonderen. Maar er zijn er dacht ik dat verschillende cc hebben.

Ben er niet zeker van. Maar niet bij Plovier.

daar spreek ik niet uit ervaring. :blink:

gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

(helaas, nog steeds geen mail van de kliniek, ik heb nog maar een keer gemaild)

De afgelopen dagen ben ik me een beetje zorgen aan het maken. Wat als de operatie dadelijk lelijk uitvalt? Wat als m'n borsten naar buiten gaan staan als ze "opgevuld" worden? Wat als......

Mijn vriend stelt me constant gerust (het wordt echt wel mooi, maak je niet druk, ik zal ze zeker mooi vinden)

Pffff nog 6 weken en elke dag wordt het een beetje spannender.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel hoe dichter het komt hoe meer zorgen ik me ga maken.

Maar in mijn achterhoofd weet ik dat die man zijn werk wel kan en mooie borsten maakt.

In het begin was ik aant twijfelen over de cc of het wel genoeg ging zijn.

Dat gevoel is nu terug is 350cc wel genoeg. Als ik hier de foto's zie van de dames met 450cc. Whow.

Mijn vriendin heeft bijna 2 maand geleden anatomische laten zetten 280cc. Ze wou een c hebben.

Nu is ze een paar weken geleden bh's gaan kopen. Er zijn C cups en D cups bij.

Ik wil denk ik niet met mijn 350cc uit komen op een E of F. Dat zie ik niet zitten.

Ik ben 1,70m en weeg 54kg dus veel gewicht is er niet. Kvraag me soms toch wel af op wat ik ga uitkomen.

En ik wil ook geen twee ronde uitpuilende schotels op mijne bovenkant.

Mits Plovier enkel met ronde werkt vrees ik soms ook wel voor het resultaat. Maar als ik dan langs de andere kant de foto's zie vind ik ze super mooi. Na de 11ste zullen we meer zien ( toch een paar dagen later)

Denk dat die twijfels wel normaal zijn. Men kan nog altijd terug. En wat als,...zit ik ook mee in mijn hoofd.

Mijn man steld mij ook wel gerust. Maar tis toch ons eigen lichaam.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik had dat ook hoor, constant zat ik er mee in me hoofd, word het wel mooi?

Wat als ze echt lelijk zijn na me bv ? dan kan ik wel janken, dat kan ik beter die kleine tietjes houden..

Dat kwam constant door me hoofd gespookt!

maar dr.plovier weet echt wel wat ie doet.. de vorm die je nu hebt van je borsten, zie je straks ook terug na je bv!

Dus heb je nu een mooie vorm van boobs zal dat straks ook nog zo zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is dus het probleem. Ik kan de vorm natuurlijk niet goed zien omdat ze niet groot zijn. Ik weet wel dat ze aan de onderkant rond zijn, maar hoe dicht ze eigenlijk bij elkaar staan? Geen idee, daar zit gewoon geen weefsel meer (anders had ik die protheses niet nodig :3: )

Ik kan me er gewoon echt geen voorstelling bij maken! (en daar in die kliniek van dokter Plovier mailen ze nog altijd niet terug!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.