Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Och och och wat zijn we toch onzeker!!!

Ik heb net nog maar eens naar de kliniek gebeld... Ik ben echt super onzeker over mijn tepels! Die dingen verpesten echt m'n dag.

Carine (van Be clinic) stelde me gerust en vertelde dat mijn protheses hun weg nog aan het zoeken zijn. Er zit iets vreemd in mijn lijf en mijn tepels, zenuwen en klieren reageren daar op. (klinkt logisch)

Ik mag een foto maken van mijn tepels en naar de kliniek mailen, dan kunnen ze kijken en eventueel met de dokter bespreken als hij terug is van vakantie.

Ze vertelde ook dat ik nog erg kort po ben (ja dat weet ik.... 3.5 weken) en dat ik er minder aan moet denken. Als je denkt dat je ergens pijn hebt, krijg je dat ook. Ik zei: ja snap ik, maar na 10 jaar heb ik eindelijk borsten en dan zijn mijn tepels zo lelijk!

Dat begreep ze wel, en ze verzekerde me ervan dat ze nog mooier worden en ik moet 3 september toch op controle dus als het dan nog niet minder is kaart ik het zeker weer aan.

Maandag toch maar een t-shirt bh kopen..... heb je eindelijk tieten, moet je ze nog mooi maken met een bh, BAH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn Miss. Niet zo erg als bij jou maar zeker wel opgezetter dan normaal en ook donkerder van kleur.

Net als bij een zwangerschap.

Het verhaal van Carine klinkt logisch ze zijn gewoon van slag denk ik.

Helaas reageren ze bij jou nog heftiger maar het komt uiteindelijk wel goed denk ik.

Maar je mag een foto mailen dus dan hoor je het van de master himself ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen alweer 6 weken po en ow ow ow wat ben ik verliefd op m'n boobies!

Afgelopen nacht voor het eerst zonder bh geslapen, heerlijk!!

Gisteren waren we op decibel. Ik had (natuurlijk) een flink decollete maar wat me opviel was dat mensen minder keken dan toen ik m'n kleintjes opbond! Komt natuurlijk omdat ik nog geen spleetje heb, omdat ik geen push-up aan heb.

Stond er een meisje, met hele mooie borsten, dus ik kijk (in een reflex) heel teleurgesteld naar beneden.. OW nee! Ik heb nu ook voortaan mooie haha!

En even later stond er een meisje in bikini, we waren aan het raden of ze echt of nep waren. Uurtje later stond ik naast haar, dus ik vragen en ja hoor, ik had gelijk, ze waren nep! Vertelde ze: die van jou worden ook nog wel zacht en soepel hihi

Pfff leven is een stuk leuker met boobies! :43:

Morgen weer werken, na 6 weken verlof. (ik ben juf) Zou iemand van de kinderen of ouders het zien? Denk het niet hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net bij de lingeriewinkel en ik heb een té mooie bh aangehad.... Cleo by panache was het merk

Ik heb 'm maar weer teruggehangen want hij koste 50 euro.. Vind ik nog te veel want ik weet niet of hij over een paar weken nog past...

Over 2 weken heb ik controle in de kliniek, dan ga ik vragen of ze zo blijven en of ik de gok met de bh al kan wagen hihi

Ik heb trouwens een 65F aangehad :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op controle geweest bij dokter Plovier.

Alles zag er (zoals ik eigenlijk al wist) heel goed uit. Hij vroeg of ik pijn had gehad (nee, bijna niet) en of ik er tevreden mee was, met de vorm en maat (meer dan tevreden!)

Hij heeft even gevoeld en gekeken en toen viel hem iets op wat ik ook al gezien had. In 1 litteken staat een dun, zwart streepje. Zo dik/dun als een penstreepje. Hij bevestigde wat ik dacht, dit was de stift van het aftekenen. Hij vertelde dat hij deze stift altijd gebruikte en dit nog maar 1 keer eerder meegemaakt had. Het kan geen kwaad maar als het er over 6 maanden nog zit (als ik weer op controle moet), hij het onder plaatselijke verdoving wegscnijdt. Een hele fijne geruststelling!

Dat mijn tepels pijn doen is normaal. De pijnzenuwen zijn de eerste die weer normaal functioneren en dit geeft aan dat het gevoel weer helemaal terug zal komen. Ook zullen mijn tepels nog slinken zodra de zenuwen weer minder "overuren" maken hihi.

Ben daarna meteen naar de lingeriezaak gegaan om toch die mooie, dure bh te kopen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hihi lief!

Dankjewel!!!

Pfff wat gaat een jaar toch snel

En wat heb ik een plezier van mn tweeling!

Afgelopen zaterdag nog een leuk buiten dance feestje gehad

natuurlijk een sexy shirtje aan

Ik kreeg erg veel goedkeurende blikken en opmerkingen, zowel van mannen als van vrouwen!

Ooooh wat is het heerlijk om boobies te hebben hihi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.