Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik op consult geweest bij Dr Plovier in de Be clinic.

Het gesprek was heel fijn. In het begin vond ik de dokter wat afstandelijk overkomen, maar naar gelang het gesprek werd hij steeds minder zakelijk.

Toen ik binnen kwam vroeg hij wat ik wilde, vulde een formulier in en vroeg wat mijn cupmaat was (70C staat in mijn bh smile.gif )

Hij vroeg welke maat ik wilde, maar dat weet ik niet dus zei hij dat dit straks wel aan de orde kwam.

Na de kennismaking ging hij me meten en daarna volgde een uitleg over de operatie. De meeste dingen waren niet nieuw omdat ik op dit forum al veel gelezen heb.

Tijdens het gesprek kon ik al mijn vragen stellen.

Toen ik vertelde wat voor protheses ik wilde (ronde, ik wil ook ronde borsten) liet hij wat protheses zien. Hij vertelde dat ik ze niet hoefde te passen, want ik moest foto's gaan zoeken zodat hij wist wat ik mooi vond.

We sloten het gesprek af en ik ging met een goed gevoel naar huis (ik heb nog geen afspraak gemaakt)

onderweg naar huis begon ik toch na te denken en achteraf heb ik spijt dat ik niets gepassen heb. Ik weet na dit consult nog steeds niet welke siliconen ik krijg. Ik snap dat de dr. wil weten wat ik wil door foto's aan hem te geven, maar ik weet toch pas hoe groot ze moeten als ik ze gepassen heb?

Ik snap ook wel dat de dr. heel veel ervaring heeft en dat hij er een goede kijk op heeft, maar als ik een foto van iemand laat zien wil dat toch niet zeggen dat ik weet hoe groot het bij mij moet zijn?

Hebben jullie wel meteen mogen passen? Ik heb er nu niet zo'n lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen...

ook werd mij verteld dat ik de speciale bh 4 weken na de operatie dag en nacht aan moet. Was dit bij jullie ook zo?

Pfff, ik word er zenuwachtig van...

Ik heb 18 mei ook een consult in de velthuiskliniek bij dr van Tits, maar ik wil graag geopereerd worden in begin juli (ivm 6 weken vakantie) dus als ik tot 18 mei wacht is het in begin juli misschien wel vol..

Jee, hoe onzeker kan een mens worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

Dr. Plovier werkt niet met passessies. Als je foto's laat zien, dan weet hij hoeveel CC daarvoor nodig. Ik zou op hem vertrouwen hoor, hij heeft heel veel ervaring.

Je moet idd 4 weken een kliniekbh aan.

Je bent in goede handen bij deze arts :136:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen passessies? Ok, maar ik wil toch wel voor de operatie zien wat ik krijg... dat is toch de normale gang van zaken of niet?Ik kan ze rond willen, maar de grootte is toch pas te zien als ik ze pas?

Ik vertrouw ook wel in de dokter, ik geloof ook zeker dat hij heel kundig is maar ik kan pas zeggen hoe groot ik ze wil als ik het ook gezien heb (ik koop ook geen auto als ik er nog niet in gereden heb snap je?)

Pfff moeilijk hoor, ik denk dat ik maandag maar even bel met de clinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caatje_pj,

Het is inderdaad erg moeilijk om je een voorstelling te maken van het eindresultaat bij een bepaald aantal cc zonder een pas sessie. Ikzelf ben vandaag ook op consult bij dokter Plovier geweest en heb alles als prettig ervaren, doch wel kort en bondig. Echter heb ik al een consult bij de ACCZ gehad met pas sessie, dus wist dat ik minimaal 350cc wilde en wat het beoogde eindresultaat ongeveer zal zijn. Een pas sessie is dus voor je eigen beeldvorming wenselijk en ik zou ook bij dokter van Tits op consult gaan voor een wat uitgebreidere uitleg en pas sessie. Daarna kun je pas een weloverwogen beslissing maken, omdat je dan vergelijkingsmateriaal hebt en een duidelijk beeld van het aantal cc wat je graag wil.

Succes met je beslissing!

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar de borehaave bij dr roddi

Ik heb ook een pas sessie gehad. ik paste eerst 350-375 cc en dacht dat ik dat mooi vond.

Maar thuis ging ik hier lezen en nadenken en heb ik nog een keer zakjes meel of rijst gepast .

Eerst 350cc en toen vond ik het helemaal niet zo groot.Uit eindelijk 400 cc dat kwam meer in de buurt dus ben ik terug gegaan naar de kliniek en heb gezegd dat ik toch groter wilde als dat zou passen.

Tot mijn grote verbazing zei hij:Als je wilt kan zelfs 450 cc .

Heb dat gepast en gezegd ,doe mij die maar hihihi.

Dus misschien is het een idee zelf een beetje te gaan vogelen.Ik vind het van een foto best moeilijk.Want bij iedereeen valt het anders.

En als ik jou was zou ik zeker nog bij die andere arts gaan,en hopen dat hij wel een pas sessie doet!!

Als je er geen goed gevoel over hebt,niet doen en op zoek naar een andere arts gaan!!

Jij moet er mee lopen,en zoals je leest van de meiden hier,went het snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat een beetje met hetzelfde probleem, maar ik vertrouw volledig op dr Plovier zijn kundigheid.

Ik heb een a cup, hoe moet ik weten wat voor cup ik wil hebben. Ik heb verteld dat ik het gewoon natuurlijk wilde houden en hij adviseerde mij minimaal 350 cc. het is zo ie zo een beetje moeilijk, want met een passessie krijg je nooit een goed beeld, omdat dr Plovier ook de prothese dual plane plaatst.

Ik was 1 April op consult bij Dr Plovier en wordt aankomende donderdag 14 april geholpen.

Dr Plovier werkt met Sebbin en Ceraform.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Ook ik was vandaag bij Dr. Plovier op consult maar was dus goed voorbereid had mijn pctje bij met de nodige foto's op :-). Verder kon hij mij wel nog niet vermelden met welk merk siliconen hij aan de slag ging omdat hij dit maar pas beslist als hij de operatie uitvoert (heeft met de breedte van je borsten te maken). Ik heb wel een super gevoel bij hem en hij legde alles wel super uit, 21 mei heb ik mijn operatie maar sta ook op de wachtlijst om mss nog in de paasvakantie onder het mes te gaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ik ben ook bij dr.plovier geweest

en ik vond het juist fijn dat hij niet met passessies werkt!

anders had ik wss nu maar een c cup gehad ofzo

dit omdat het passen enorm vertekend beeld geeft!

je past die prothesen boven op je eigen weefsel en dan lijkt het al heel erg snel groot!

zoizo gaat er nog zon 40 cc af voor onder spier plaatsing!

Ik heb gewoon fotos mee genomen met borsten die ik mooi vond!

wist van te voren al welke cupmaat ik wilde..

ik wilde een D en nu ben ik zo blij dat ik toch meer als die D heb gekregen..

heel veel meiden hebben achteraf spijt omdat ze liever meer cc hebben gehad..

je mag mijn fotos bekijken als je wilt in de gallerij,

kun je ok zien dat een E eigenlijk wel mee valt...

Dr.plovier is echt een super pc,

hij maakt echt mooie borsten kijk hier maar rond...!!

Oh ja die bh is normaal hoor dat je die 4 weken aan moet!!

Bij sommige kliniek is het zelfs langer..

Ik heb die bh zelfs 6 weken aangehad omdat beugelbhs slecht zijn voor je borsten voor die tijd...

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de clinic een mail gestuurd of ik een operatie kan plannen en dan voor de operatie nog protheses kan passen. Ik wil toch graag zien hoe groot het mooist is bij mij.

Ik kan niet zeggen welke maat ik wil, ik heb nu schijnbaar een 70 c maar dit ziet er veel kleiner uit. Ik kan dus wel zeggen: doe maar een d-cup, maar ik heb zelf geen idee hoe dat eruit zou zien bij mij...

De dokter heeft dus ook helemaal niet gezegd aan wat voor cc hij dacht. Toen ik zelf vroeg hoeveel cc ik zou kunnen liet hij een silicoon zien en zei" ja dit zou makkelijk kunnen, wat is het, ehhmmm..., ow ja 500 cc.

Ik hoop dat ik antwoord krijg van de clinic...

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik nog naar de Velthuiskliniek ga. Ik heb bij dokter Plovier een goed gevoel en het is véél goedkoper.

Nog even afkijken dus.... Pfff wat een onzekerheid, daar hou ik helemaal niet van :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je weet nooit hoe het eruit gaat zien bij jezelf..

Dat blijft altijd een gok..

Maar je hebt toch wel een bepaalde maat in je hoofd zitten?

Tenminste iedereen hier heeft toch wel een bepaald plaatje in zijn hoofd.

Ik hoop dat dr.plovier je een passessie wilt geven

en anders probeer je het thuis gewoon met zakjes rijst..??

Dan kun je zelf kijken wat je mooi vind bij jezelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag antwoord van de clinic gekregen.

Voor de operatie spreek ik de dokter nog en dan is er ook tijd om nog te passen.

Jippie!

Ik heb meteen terug gemaild dat ik een afspraak wil plannen (dat heb ik vanmorgen al gemaild maar helaas nog geen reactie.... Wachten is moeilijk!)

Ik heb ook maar alvast mijn collega's ingelicht. Gelukkig waren ze allemaal heel positief en ze vonden dat het mijn eigen keuze was.

Ik ben ook veel foto's aan het verzamelen. Als ik foto's aan de dokter wil laten zien van meiden van dit forum, mag ik deze dan kopieren of even aan de meiden vragen of het mag?

Er was ergens nog een topic met een lijstje van iedereen die bij dokter Plovier is geweest (met meteen een linkje naar het profiel van diegene)

Weet iemand waar dit topic staat?

Sorry, weer veel vragen maar het is ook allemaal zo nieuw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caatje, wat moet jij betalen nu bij Plovier of weet je het nog niet?

Vind wel dat je snel terecht kan, had pas hier ergens gelezen dat hij vaak vol zat...

Ik rijd de 28ste April met iemand mee naar Dr. van der Weij.. maar denk dat mijn voorkeur toch ook uit gaat naar Dr Plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag antwoord van de clinic gekregen.

Voor de operatie spreek ik de dokter nog en dan is er ook tijd om nog te passen.

Jippie!

Ik heb meteen terug gemaild dat ik een afspraak wil plannen (dat heb ik vanmorgen al gemaild maar helaas nog geen reactie.... Wachten is moeilijk!)

Ik heb ook maar alvast mijn collega's ingelicht. Gelukkig waren ze allemaal heel positief en ze vonden dat het mijn eigen keuze was.

Ik ben ook veel foto's aan het verzamelen. Als ik foto's aan de dokter wil laten zien van meiden van dit forum, mag ik deze dan kopieren of even aan de meiden vragen of het mag?

Er was ergens nog een topic met een lijstje van iedereen die bij dokter Plovier is geweest (met meteen een linkje naar het profiel van diegene)

Weet iemand waar dit topic staat?

Sorry, weer veel vragen maar het is ook allemaal zo nieuw!

Wat leuk dat je geopereerd wordt door dr. Plovier. Wanneer wil je t laten doen?

Ik wist niet dat hij toch passessies doet, maar als het voor je eigen gemoedsrust is is het fijn dat het kan.

Ik had foto's meegenomen van Mii18 en had het vantevoren wel even gevraagd. Ik vond dit wel zo netjes.

Ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas nog geen bericht van de clinic...

Ik heb gevraagd of ik rond 12 juli geopereerd kan worden, dan heb ik 6 weken zomervakantie en kan ik lekker bijkomen.

Ik heb nu een paar verschillende foto's op mijn computer gezet. Ook foto's die ik van vorm wel mooi vind maar te groot of te klein vind (ik zal maar zeker duidelijk genoeg zijn :131: )

Ik heb voor het consult nu al 50 euro betaald en voor de operatie moet ik nog 2700 euro betalen.

Erg mooie prijs vind ik zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Shoompie, ik zou ook echt goed voorbereid de operatie in willen gaan.

Heb je al wel iets gepast? Of doe je dat donderdag?

in ieder geval héél veel succes!

Ik heb tot nu toe zo'n 13 foto's op mijn computer staan.

Ik wil de laptop meenemen als ik geopereerd wordt, dan kan ik de foto's van te voren laten zien en kan mijn vriend tijdens de operatie aan de laptop, hoeft hij zich niet te vervelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Shoompie, ik zou ook echt goed voorbereid de operatie in willen gaan.

Heb je al wel iets gepast? Of doe je dat donderdag?

in ieder geval héél veel succes!

Ik heb tot nu toe zo'n 13 foto's op mijn computer staan.

Ik wil de laptop meenemen als ik geopereerd wordt, dan kan ik de foto's van te voren laten zien en kan mijn vriend tijdens de operatie aan de laptop, hoeft hij zich niet te vervelen

ik heb niets gepast, het consult is volledig langs mij heengegaan. Ik was onwijs gestressed door iets wat thuis was gebeurd met mijn zoon en ik in België zat en niets kon doen. Dr Plovier gaf me nog een prothese,maar wat ik er mee gedaan heb, ik weet het niet meer. Ik had wel foto's mee van wat ik ongeveer wilde, hij vroeg ook aan welke cupmaat ik dacht,maar ik weet het gewoon niet. De borsten van Mii18 vind ik persoonlijk geweldig, maar denk dat ze voor mij te groot zijn.

Ik had ook een heleboel foto's verzameld en daar heb ik de mooiste 2 van meegenomen.

heb jij al enig idee hoeveel cc je wil?

knuffie Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld met de clinic en ik word 13 juli geopereerd!!!!!!!

Ik moet om 11 uur daar zijn, dan spreek ik de dokter nog en kan ik protheses passen.

Om 12 uur wordt ik dan geopereerd.

pfffffff nu wordt het helemaal echt....

Ik heb ook de fotos van mii18 gevraagd om mee te nemen naar de clinic!

Ik weet niet hoeveel cc ik wil, ik heb best veel fotos verzameld en ik neem mijn laptop mee zodat ik de fotos kan laten zien.

(de titel van het topic mag nu verandert worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey je hebt een datum!

Dus toch in de vakantie? Ik heb toch voor 7 juni gekozen, omdat de kids dan nog lekker op school zijn en er minder te regelen valt, dan ze alleen naar school en weer thuis te brengen. Dat mag mijn vriend mooi doen. :)

Maar dan gaan we elkaar dus niet zien! Wel leuk voor je hoor, ik leef met je mee zoals iedereen hier op t forum!!

Heb je al een bevestigingsmail gehad met uitleg en aanbetalingsinstructie?

xxxx

:1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh Wow...

Gefeliciteerd zeg met je datum... :43:

Wat leuk voor je..!!!

Nu kun je officieel gaan aftellen..

Ben benieuwd welke cup je nu uiteindelijk gaat nemen..

Een advies, je went heel snel, dus ga voor ietsje meer!!! ;)

Liefss :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.