Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Thanx allemaal!

Vandaag is d edag nog best vlug gegaan gelukkig. Nu langzaam aan klaar maken voor morgen. Zelfs vriendje is zenuwachtig hihi!

Verslag en foto's volgen zo snel mogelijk. Ik wil vanavond nog wat mooie "voor" foto's maken en vanaf morgen elke dag een foto hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Auauauauauauauauauauauauauauauauau

Jeetje dat is niet niks zeg, boobies krijgen....

Wij waren om half 10 al in de kliniek, en we mochten al meteen naar de kamer (kamer 1)

Daar hebben we eindelijk wel 2,5 uur moeten wachten, pfff dat was afzien zeg...

Om 11,15 kwam de anestist en om 11.45 kwam dokter plovier.

Hij tekende wat, hij meette wat en daarna kwam de anestist me halen. Mijn vriendje was zó zenuwachtig! Hij zei: dit is de eerste keer dat ik je niet kan helpen en dat ik het uit handen moet geven.. aahhh....

Op de verwarmde tafel begon de assistent nog wat te kletsen en zei dat ik diep moest inademen. ik dacht nog: dat spul werkt niet, maar voor ik het wist werd ik weer wakker!

Mijn vriend is zich helemaal lam geschrokken. ze brachten me binnen in een rolstoel waar ik "inlag" en mijn hoofd was 2 keer zo dik en mijn gezicht helemaal grijs zei hij. Toen zei de assistent: ga maar even staan, waarop ik zei: dat kan ik helemaal niet. Na wat aanmoedigen (want ik wist blijkbaar niet meer hoe ik moest staan) werd ik in bed gelegd.

Daarna vroeg ik aan mijn vriend: waar ben ik? wat doe ik hier? hoe ben ik binnen gebracht? toen hij zei dat ik in de rolstoel zat geloofde ik hem niet. toen hij voor de grap zei: we zijn hier met het vliegtuig zei ik: Gááf!

Na een paar minuten begon ik steeds meer te wawelen maar vanaf toen kon ik me ook herinneren. Ik vroeg alles en vertelde alles wel 4x haha!

De operatie heeft trouwens wel 1.5 uur geduurd!

Elke 10 minuten kwam wel iemand kijken hoe het met me was. Ook dokter plovier is geweest en alles was goed gegaan. Hij moest weer gaan want hij had nu een operatie van een paar uur (!)

Na 2 uur heb ik me langzaam aangekleed maar toen moest ik snel gaan zitten want ik moest erg overgeven.

We zijn om 4 uur weggereden en op de snelweg moest ik weer overgeven (mijn vriend was zo slim om bakjes uit de kliniek mee te nemen)

Toen ben ik in slaap gevallen en 3 minuten voor we thuis waren kwam er weer alles uit!

Thuis nog 3 keer overgegeven. Nu heb ik weer even geslapen en gaat het wel weer...

Over een uurtje mag ik weer medicijnen maar ik twijfel of ik tramadol neem omdat ik me zo beroerd heb gevoeld.. Ik denk dat ik maar een ibuprofen neem

Ook heb ik super veel spierpijn, vooral op mijn ribben. De band heeft mijn vriend al iets losser gedaan want ik voelde 'm elke 5 minuten strakker spannen

Uiteindelijk heeft de dokter er 450 cc in gedaan!!! :43:

De foto's van April waren ook erg verhelderend (bedankt nog, April!!!!) dus het zal vast goed komen

De assistent zei dat morgen de ergste dag gaat worden, ik bereid me voor...

Lieve Pinki: dankejwel dat je nog naar me vroeg! De assistent zei dat je het heel goed gedaan had!

Nu ga ik weer even rusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai zoveel overgegeven. Veel sterkte. Als wij vertrokken zijn heb ik jou vriend in de auto,(groene g...) zien zitten. Stond naast de onze. Leuk dat je van de terug weg geslapen hebt.

Heb je al iets kunnen eten?

En 450 meer dan mij. Gaat 2 pracht exemplaren worden.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Caatje!

Hier heb je zo lang naar uitgekeken las ik in je profiel, nu heb je ze dan eindelijk. Ik kan me voorstellen hoe dat voelt (heb er ook heel lang op gewacht) Je voelde je niet zo fijn vandaag, hopelijk gaat het steeds beter. Rust lekker uit, laat je vertroetelen en denk aan hoe blij je straks zult zijn als het allemaal een beetje hersteld is.

Ik vond zelf de eerste dagen heel onwerkelijk; dacht echt "wat is dit allemaal, waarom heb ik dit gewild?" Maar ik kan je zeggen dat het met de dag beter wordt, elke dag een beetje meer genieten van hoe je er straks uit zult zien, sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rond 8 uur in de stoel even geslapen en daarna ging het stukken beter!

Om 10 uur heb ik een appel gegeten en ik hou 'm nog binnen

Ik krijg mega veel smsjes en telefoontjes en iedereen wil op bezoek komen. Ik ben zó gelukkig!!

Net even foto's gemaakt van de bh met martelband hihi!

Wel raar, mijn tepels zijn mega hoog! echt helemaal opgezet. Daardoor heb ik eigenlijk 2 pilonnen in plaats van borsten whaha. als dit morgen nog is bel ik even met de kliniek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslagje.. Lijkt net of je die van mij hebt gekopieerd :P

Ik was ook zo ontzettend misselijk!! gelukkig gaat het nu ietsje beter met je!

wow, 450 cc !! gaat vast mooi worden zegg!!

heb je nog mogen passen of dat niet? wat heb je gezegd wat voor cupmaat je wilde?

nou wat een hartelijk ontvangst heb jij gekregen zeg met zoveel belletjes en smsjes ! leuk!!

Geniet maar lekker van de aandacht en laat je verwennen!

enne heel cute wat je vriend zei toen je weg moest.... :123:

Succes meissie :116:

Ohja die tepels is normaal zo opgezwollen, had ik ook!

leken net 2 van die eierdoppen.. zo helemaal glad voelde ze ook aan!

konde niet groter :P trekt vanzelf weer bij hoor!!

sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meisje toch, zo ziek geweest. Dat is waar iedereen bang voor is. Neem idd de tramadol dan maar niet in want ik werd daar misselijk van. Nu ik ben gestopt voel ik me weer goed.

Alles is opgezwollen ook nog bij mij, het vocht zit van mijn hals tot in mijn buik. Hoort erbij dus schrik niet van hoe het allemaal uit ziet.

Je hebt het super goed gedaan en 450 cc is een mooi maatje ik ga zo even naar je foto kijken.

Rust lekker uit en een spoedig herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah bah wat ben ik misselijk....

Vandaag weer overgegeven. ik heb inderdaad besloten dat ik de tramadol niet meer slik

ik merk dat de bh ook tegen mijn maag aandrukt maar ik kan de bh niet losser doen. deze zit alleen aan de voorkant vast met de band...

fijn dat die tepels normaal zijn, daar maakte ik me een beetje zorgen over. ze zorgen er nu voor dat mijn borsten helemaal driehoekig zijn haha

Ik kan alleen maar appel en yoghurt binnen houden, ach ja, zo blijf ik goed slank haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meis gefeliciteerd!!!

Vervelend dat je zo misselijk bent, ik ben de eerste 3 dagen ook doodziek geweest.. alleen maar overgegeven en hield niks binnen.. met zweten en flauwvallen!

Geloof me je zit nu middenin het allerergste dus als je daarmee klaar bent gaat het echt met grote sprongen vooruit!

Even doorbikkelen nog!

Haha en ik had ook driehoekborsten :) Komt allemaal goed.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat sedatie is...

Het gaat nu weer een heel stuk beter! 2 uur geleden heb ik wortelen gegeten. nu net een klein stukje chocolade. Heerlijk!!!

De pillen doen ook goed hun werk, ik zit lekker op de bank en alles gaat (op dit moment dan) prima! Hopenlijk blijft dit zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.