Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hihi lief!

Maar inderdaad, een hele geruststelling, die woorden van de dokter....

En nu heb ik ook nog ns besloten dat ik die *!&@%#$ martelband overdag niet meer omdoe, dat scheelt ook een heleboel pijn!

Ach, uiteindelijk komt het allemaal goed hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, jullie zijn alweer een week po! Wat goed dat het goed gaat! Ik ben nu 5 dagen po. Het gaat ook allemaal wel redelijk. Ik kan al best veel dingen weer zelf. Maar ik heb 2 drukke dagen gehad met verjaardagen waarbij je dan te lang op de been bent geweest en dat kan ik goed merken. Ik ben ook nog erg moe van de narcose, herkennen jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea in het begin heb ik ook wel veel geslapen maar meer van de medicatie.

Snacht ben ik steeds wakker rond 3u30 en dan moe ik even opstaan om tegen 4u, 4u30 terug in mijn bed te kruipen en dan sliep ik nog door tot 10 of 11u.

Dat is zeker 6jaar geleden van voor de kindjes. Doet wel goed moet toch rusten van de dr. anders zou ik niet stil zitten ken mijn eigen.

gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slik ook haast geen medicatie meer, ik neem alleen de ibuprofen nog tegen ontsteking. Met de andere pillen merkte ik helemaal geen verschil in pijn, dus die heb ik laten liggen. Ik doe nu ook lekker rustig aan, vandaag een complete rustdag ingelast, morgen ook nog een rustdag en dan hoop ik dat het alweer beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Van vorm waren ze mooi maar veel te klein.

SOW wat had ik vannacht pijn! Werd steeds wakker met n brandende pijn in mn borsten. Ik dacht eerst dat t mn hechtingen waren maar toen ik voelde was t de zijkant en bovenkant vanmn borst. Leek wel of ik weer op dag 1 was! Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit ook een aantal keer gehad, kan zijn dat je er net te lang op hebt gelegen ofzo.

en door de geneizng kan het soms ook weer wat pijnlijker worden.

ff rustig aan doen en als het aan blijft houden even de pc bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap de hele nacht op m'n rug (en ik kan niet anders want m'n bed staat bijna recht)

Misschien omdat het de eerste nacht zonder pijnstillers was? Ik neem vanavond gewoon weer een pil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb vanacht voor het eerst zonder pijnstillers geslapen, ik had ook meer last dan voorheen.

Het zal echt wel komen omdat we nu zonder pijnstillers slapen.

Als het te erg is gewoon je pijnstillers weer innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je dan van de medicatie van af dan slaap je niet goed.

Tzal wel zijn nut gehad hebben de paracetamol en de andere medicatie.

Als het vannacht niet gaat gewoon ééntje in nemen.

Ben ook zonder medicatie nu Voel het verschil snachts ook wel hoor.

Maar ja gewoon afbouwen anders.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff aan het einde van de dag gaat mijn rechterhechting zeer doen omdat mijn bh er tegen aan komt.

Maakt niet uit of ik mn kliniekbh of sportbh aanheb.

Ook voelen de hechtingen super hard aan. Is dit normaal? Of komt dat omdat de draadjes er nog inzitten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff aan het einde van de dag gaat mijn rechterhechting zeer doen omdat mijn bh er tegen aan komt.

Maakt niet uit of ik mn kliniekbh of sportbh aanheb.

Ook voelen de hechtingen super hard aan. Is dit normaal? Of komt dat omdat de draadjes er nog inzitten??

Ik heb precies hetzelfde, en mn rib die er vlak onder zit, doet ook pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de draadjes zijn eruit. De huisarts zei dat het er heel mooi uit ziet. Ze verbaasde zich erover dat er geen blauwe plekken waren.

Ik had ook helemaal geen pijn ofzo, was zo gebeurd. 1 klein druppeltje bloed, dat was alles.

Toen ik vroeg wanneer ik weer in bad mocht, zei ze: morgen.

Het kon niet open weken zei ze. Ik dacht dat ik hier nog wel een paar weken mee moest wachten??

Nou ja, de dokter weet het beter dan ik denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog wel wat voorzichtig hoor, ik heb het idee dat mijn bh er steeds langs schuurt...

Nu daar hebben ze niks van gezegd. De huisarts zei dat smeren niet persé nodig is want de littekens zien er erg goed uit. Hoogstens met vaseline om de huid soepel te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat voorschrift beneden aan de receptie gekregen van valerie.

Ben ze vandaag gaan halen bij de apotheek. 37,28 euro voor 10 pleisters.

Opbouwend aanbrengen. Dus eerste dag 2u,dag nadien 4uur, enz...

Anders zu de huid het te hard te verduren krijgen.

Moe wel wachten tot de laatste rapjes er af zijn.

Dan mag ik beginnen kleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie,

Ik heb antwoord van de kliniek!

Ik had gevraagd waarom ik medium profile heb gekregen terwijl ik bolling van boven wilde.

Ze hadden mijn dossier niet bij omdat ze vakantie hadden, maar ze vertelde het volgende:

Dr. Plovier kiest altijd het profiel van je prothesen naargelang jouw bouw is van 1. omtrek 2. borst

Als hij daarbij tot de conclusie komt dat medium profiel het mooiste zal zijn dan moet je hem daar echt in vertrouwen.

Wanneer we high zouden gestoken hebben zien we dat er tussen jouw borsten nog teveel spatie zit, wat er precies op lijkt dat er nog een derde prothese tussen kan. Dit is echt niet mooi.

Ik zou het allemaal nog wat tijd geven en eventueel eind augustus op controle komen als alles mooi op zijn plaats aan het komen is.

Gelukkig ben ik nu gerustgesteld!

X Carlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.