Ga naar inhoud

Caatje_pj : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Joepie, ik heb antwoord van de kliniek:

Beste Mevrouw Van Kemenade,

Dit kan u best bespreken met de dokter , maar het is wel mogelijk om 2 verschillende aantal cc’s te krijgen.

Indien u nog vragen heeft mag u ons gerust bellen,

Met vriendelijke groeten

Dus het kan toch! Dit ga ik zeker bespreken voor mijn operatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vond het ook al raar als het niet zou kunnen...

Maar inderdaad, nu ben ik weer gerust gesteld (en kan ik me weer ergens anders druk over maken haha! Vriendje wordt er al bijna gek van.....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker doen vertel het maar aan dr plovier.

Als ze er in zijn is het te laat om er over te spreken.

Dacht wel adt hij dat niet deed.

Blijkbaar wel des te beter voor jou.

Nog iets om over wakker te liggen en te denken.

Vragen staat vrij zo zie je maar.

En Hoe gaat het met de zenuwen. Het begint erger om erger te worden bij mij.

Ik heb de zaterdag nacht zelfs tot 4 u 's nacht er wakker van gelegen. Mss ook wel een beetje van de warmte maar als je niet kan slapen gaat er van alles door je hoofd.

Ben aan het wachten op de tel voor de betaling. dat ze mag door gaan ze gingen mij daar nog voor telefoneren.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga maandag of nu dinsdag het bedrag overschrijven.

Met 23 te wachten gaat alles oke. komt steeds dichter joepie.

dat zullen we wel overleven. Van de 23 nog 15 te erken en de 8ste juli verlof.

Hoe gaat het bij u caatje, en de zenuwen. Bij mij is dat op en af met de zenuwen.

En dat rug slapen dat is een ramp bij mij 1 dag gaat het en dan om zeep.

Tzal van moetes worden om niet op mijn buik te gaan ligge binnenkort.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caatje,

Goed zo. Komt dichter om dichter.

Ik heb het vorige maandag gedaan en vrijdag een mail verzonden om te zien of ze het gekregen hadden en vrijdag was het nog niet aangekomen.

Wel een overschrijving tussen twee verschillende banken. Mss daarmee dat het wat langer zal duren . Ze ging een mail sturen als ze het gekregen hadden.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sow, Net thuis van de laatste werkdag. Al mijn collega's wenste mij nog veel succes, ze komen allemaal op bezoek! Ik moest ze een verslag mailen en de mannen willen er natuurlijk een voor en na foto bij haha!

Vanavond nog de verjaardag van mijn vriend vieren (hij word 30 en wat vind ie het erg!)

Morgen nog wat poetsen en 'savonds naar de zomeravondfeesten in Valkenswaard. Daar kan ik me nog even lekker uitleven, nu het nog kan.

Zondag wil ik eigenlijk nog gaan motorijden, want dat zal ik ook wel gaan missen

en dan is het maandag eindelijk zo ver..... De zenuwen beginnen nu wel echt door mijn lijf te gieren en ik ben al bewust afscheid aan het nemen van mijn kleintjes.....

Zondag wil ik ook nog mooie "voor" foto's maken hihi

Pfffffffff zal ik maandag nog durven??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het gisteren de laatste dag.

Ging normaal vandaag poetsen maar tis er niet van gekomen.

Eerst naar de Bank gegaan voor de belastingen. Dan bij mijn schoonouders gegaan daar was een pakje toe gekomen van Nederland

toe gekomen voor ons.

Dan moest ik nog achter een beeld gaan in Wellen voor in de tuin te zetten. Dat was deze week daar ook toe gekomen.

Ik was maar om 18u30 thuis heel de dag rond gereden maar ja dat moet ook gebeuren.

Morgen poetsen de living een beetje herinrichten. Mijn man wil toch dat bed beneden zetten voor mij. Pfff En ik wil het niet;

maar ga hem maar zijn zin geven. Kzie wel komt mss van pas.

Lief van hem om daar aan te denken.

Ik en mijn man hebben het gisteren aan de kindjes kunnen vertellen wat er komen gaat.

Ze zijn 4j en 5j onmiddelijk veel vragen en de kleinste gaat bij mij beneden slapen in de zetel.

(heeft een klein hartje)

En dat mama enkele dagen niet kan helpen om de kleedjes aan te doen en eens te knuffelen of op te nemen.

Ze begrijpen het (denk ik)

De grootste dan ga ik jou koffie en bookes brengen om te eten en cola.

Ze gaan in de weer zijn. Weet ik nu al.

Verder waarom juist dat weten ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat alle collega's zo lief voor je zijn en allemaal op bezoek willen komen!

Fijn dat er zo relaxt gereageerd word, heb je ook nog geluk mee!!

Nu kun je pas echt naar je operatie toeleven, nog maar 2 daagjes :43:

Spannend!!!!

Geniet nog even van t knuffelen met je ventje en kindjes, want dat ga je echt missen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja m'n collega's zijn echt super betrokken

Oeps, met het afscheid nemen van m'n kleintjes bedoelde ik mijn borstjes haha! Kinderen heb ik nog niet (ja een klas vol, van een ander :3: )

Net nog even een rekbaar truitje met spaghetti bandjes gekocht.

En ook gezien dat ze bij onze Hema ook de heavy sport bh hebben, altijd makkelijk om alvast te weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje bijna aan ons.

Ik wist vandaag al niet meer welke dag het was zaterdag of zondag.

Dat noemen we verlof zeker. Of puur van de zenuwen. neem het eerste maar vandaag geen tijd gehad om zenuwen te maken.

Ja ik ben deze late namiddag ook een topje gaan halen met knoopjes langs voren. Je weet maar nooit waar het goed voor is.

En zijn er bij jou nog vragen die je aan hem wil vragen ( Plovier).

ik ga het toch nog eens hebben over het aantal cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Caatje,

Ik wil je ook heel veel succes wensen voor morgen.

Tegen dat ik morgen bij kom zal het mss aan jou zijn. (Of toch ver)

Hou de zenuwen in bedwang en alles komt goed.

Caatje tot morgen en ik kijk ook uit naar jou verslag.

Groeten en toi toi.

Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.