Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Dominique1978 zei:

Het gaat goed maar moest toch een sport bh extra halen en kon het niet laten van te passen 🙈dus ja heb er toch 2 besteld…

Leuk hoor! Moet zeggen, ik heb online al gekeken maar fysiek nog niet. Wel al een oude bh gepast en dat ging niet! 🤣 fijn dat het zo goed gaat met je!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Daisydvd zei:

Ik heb zojuist foto van 3 weken po en 4 weken po geupload! Worden steeds mooier 🤩

Ik zag ze! Ze worden steeds zachter, lijkt wel? Bijzonder dat het al zo snel zo mooi is eigenijk he ☺️ Ik vind het intussen, nu ik de ergste schrik voorbij ben, gewoon een enorm interessant project 😆 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier dames die straks het hardlopen of andere intensieve sporten weer willen gaan oppakken? Wij squashen ook graag, bijvoorbeeld en ik hobbel graag een rondje met de hond door het bos. Dan loopt hij ook wat beter door en hebben we het allebei naar onze zin :) Ik zat te kijken naar een 'ouderwetse' ShockAbsorber, daarmee zit je volgens mij altijd wel goed. Maar ik zie ook nu veel meer andere, je ziet door de bomen het bos niet meer..... ik vind ze wel steeds mooier worden, ten opzichte van de ShockAbsorber. Er zijn ook steeds meer merken die in de markt springen. Iemand een leuke suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal! Ik ben dinsdag voor een extra controle geweest ivm de harde plek die ik voelde in mijn rechter borst. Bleek dat de harde plek de rand van de prothese is 🙃 Aan de rechterkant is ie nog wat minder ver gezakt en nog steeds wat pijnlijk. Maar na de controle was de helft van de pijn wel weg door de geruststelling (lees dit bij meer van jullie 😄). Morgen is het 5 weken PO en had wel gehoopt dat de rechterkant dan pijnvrij zou zijn maar helaas nog even geduld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, EL4774 zei:

Zijn er hier dames die straks het hardlopen of andere intensieve sporten weer willen gaan oppakken? Wij squashen ook graag, bijvoorbeeld en ik hobbel graag een rondje met de hond door het bos. Dan loopt hij ook wat beter door en hebben we het allebei naar onze zin :) Ik zat te kijken naar een 'ouderwetse' ShockAbsorber, daarmee zit je volgens mij altijd wel goed. Maar ik zie ook nu veel meer andere, je ziet door de bomen het bos niet meer..... ik vind ze wel steeds mooier worden, ten opzichte van de ShockAbsorber. Er zijn ook steeds meer merken die in de markt springen. Iemand een leuke suggestie?

Je kan hier eens kijken https://sportbh.nl/shop/support-high-support/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, isa020809 zei:

Hi allemaal! Ik ben dinsdag voor een extra controle geweest ivm de harde plek die ik voelde in mijn rechter borst. Bleek dat de harde plek de rand van de prothese is 🙃 Aan de rechterkant is ie nog wat minder ver gezakt en nog steeds wat pijnlijk. Maar na de controle was de helft van de pijn wel weg door de geruststelling (lees dit bij meer van jullie 😄). Morgen is het 5 weken PO en had wel gehoopt dat de rechterkant dan pijnvrij zou zijn maar helaas nog even geduld... 

Och wat jammer, hopelijk zakt ie snel! Wel fijn dat het een geruststelling voor je was en dat er niets aan de hand is 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, isa020809 zei:

Prachtig! 😍 Voelt het nog steeds goed?

Dankjewel! Ja nog steeds, voel we helemaal niets meer van. Ze moeten nog wel zakken hoor, de rand van de prothese is nog voelbaar, maar dat kan geloof ik tot 3 maanden duren dus ik moet geduld hebben 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, isa020809 zei:

Hi allemaal! Ik ben dinsdag voor een extra controle geweest ivm de harde plek die ik voelde in mijn rechter borst. Bleek dat de harde plek de rand van de prothese is 🙃 Aan de rechterkant is ie nog wat minder ver gezakt en nog steeds wat pijnlijk. Maar na de controle was de helft van de pijn wel weg door de geruststelling (lees dit bij meer van jullie 😄). Morgen is het 5 weken PO en had wel gehoopt dat de rechterkant dan pijnvrij zou zijn maar helaas nog even geduld... 

wat fijn dat het in orde is🙏 

ja geduld geduld geduld moet je hebben. 
gisteravond scheurde bij mij bij de hechting mijn vel weer open onder mijn borst richting oksel. Kwam bloed en wondvocht uit en zit nu een gaatje. Pffff maar weer vette gaasjes op en jodium zalf. Pfffff ben er zo klaar mee.

maandag weer voor controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Femm80 zei:

wat fijn dat het in orde is🙏 

ja geduld geduld geduld moet je hebben. 
gisteravond scheurde bij mij bij de hechting mijn vel weer open onder mijn borst richting oksel. Kwam bloed en wondvocht uit en zit nu een gaatje. Pffff maar weer vette gaasjes op en jodium zalf. Pfffff ben er zo klaar mee.

maandag weer voor controle.

O jeetje dat is schrikken! Gaat lekker bij jou 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, EL4774 zei:

Pfffff....daar word je toch ook niet goed van! 😕 Nog zo het weekend door en dan maandag gelukkig controle. Heb je er veel last van? Kunnen ze het niet even een beetje deftig dichtplakken, totdat het goed vast zit, of moet het open blijven?

Ja pfff baal weer enorm. Kom net onder de douche vandaan en het is niet meer een gaatje maar nu verder opengetrokken en zit nu echt een scheur in de rand van de het litteken zeg maar van een hele dikke cm.

ik zal maandag eens horen. Zou mooi zijn als ze het dicht kunnen plakken. Maar ik denk dat t wondvocht dan niet weg kan. 
maar bleeeeh. Dacht nog 2 kleine plekjes dan zijn we er weer. Pfffff ik moet zo wel een hele lange adem hebben.

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Femm80 zei:

wat fijn dat het in orde is🙏 

ja geduld geduld geduld moet je hebben. 
gisteravond scheurde bij mij bij de hechting mijn vel weer open onder mijn borst richting oksel. Kwam bloed en wondvocht uit en zit nu een gaatje. Pffff maar weer vette gaasjes op en jodium zalf. Pfffff ben er zo klaar mee.

maandag weer voor controle.

Oooh @Femm80 wat ontzettend naar! Sterkte ermee.. gelukkig maandag controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, isa020809 zei:

Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet, 5 weken PO. Best wel wat verschil in de tepels links en rechts (rechts is ook degene die nog pijnlijk is). Hopelijk trekt het nog bij en mocht dat niet zo zijn dan nog zijn ze veeeeel mooier dan 'voor' heb ik besloten 😄

Wat een mooi resultaat he! En dat verschil zie je bijna niet, alleen als je erop let. Bij mij zit er ook wat verschil onderling, maar dat is van nature ook he 😆 zal bog wel meer bijtrekken, en anders niet 👌🏼😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, EL4774 zei:

Gezien! Ik zie ook wat je bedoelt, maar als je het niet zou hebben gezegd, zou het me waarschijnlijk niet zijn opgevallen :) Ze zijn inderdaad hoe dan ook héél veel mooier dan voorheen! 😍

Ik bestudeer ze te goed hahaha maar indd zoveel beter dat ik hoe dan ook tevreden ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daisydvd zei:

Wat een mooi resultaat he! En dat verschil zie je bijna niet, alleen als je erop let. Bij mij zit er ook wat verschil onderling, maar dat is van nature ook he 😆 zal bog wel meer bijtrekken, en anders niet 👌🏼😁

Thanks 🤩En helemaal waar, 'echte' borsten zijn vaak ook niet precies hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.