Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, Maria1382 zei:

Ooh wat fijn dat je bijna geen pijn hebt🙏!! Hoop dat alles verder goed is verlopen.. Nu lekker rusten en herstellen❤😘

Dankjewel! Het valt me tot nu toe allemaal reuze mee, hoe gaat het met jou herstel? 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Maria1382 zei:

 

Graag gedaan❤. Lig nog steeds veel plat. Pijn is zo goed als weg gelukkig. Heb nog wel veel last van zwellingen. Dus loop er nog steeds bij als een hulk🙈.. mocht afgelopen week dus mijn compressievest even uit laten. Denk ivm de zwellingen. Maandag weer foto's sturen, dus ben benieuwd. Moet woensdag ook weer werken dus ietssssss meer kunnen bewegen zou fijn zijn🙏😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Maria1382 zei:

Graag gedaan❤. Lig nog steeds veel plat. Pijn is zo goed als weg gelukkig. Heb nog wel veel last van zwellingen. Dus loop er nog steeds bij als een hulk🙈.. mocht afgelopen week dus mijn compressievest even uit laten. Denk ivm de zwellingen. Maandag weer foto's sturen, dus ben benieuwd. Moet woensdag ook weer werken dus ietssssss meer kunnen bewegen zou fijn zijn🙏😁

Ohhh jaaa idd maar zou het ook niet overhaasten, is toch wel een flinke ingreep wat ze bij je gedaan hebben dus vooral aan jezelf en je herstel denken. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ohhh jaaa idd maar zou het ook niet overhaasten, is toch wel een flinke ingreep wat ze bij je gedaan hebben dus vooral aan jezelf en je herstel denken. 🤗

Ja klopt zeker!! Wil vaak te snel gaan..🙈gelukkig geen intensieve functie. Geef les. Dus vooral zitten en rondlopen😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen! 
 

Mooi om te lezen al de geplande en inmiddels plaats gevonden operaties. Hopelijk hersteld iedereen goed 😊

 

Ik ben 6 december geopereerd voor een wissel van 325 naar 550 cc EHP door Dr. van Engeland met een pocket verkleining. 
 

Herstel na 6 dagen: redelijk! 
 

Succes voor iedereen. Ik weet alleen niet zo goed hoe je foto’s upload en deelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Denise1987 zei:

@Missdd jij bent al bijna aan de beurt😁 ben je al zenuwachtig?

@Maria1382 hoe gaat het met jou? Zakt de pijn al? En de boobies? Xx

@Denise1987wat lief❤. Op dit moment geen medicijnen meer. Dus dat is positief. Het zakken gaat nog erg traag voor mijn gevoel. Zijn nog zo hard en zitten echt in de weg😖

Morgen weer foto's appen dus ben benieuwd naar het advies. Mocht afgelopen week het compressievest even uit laten. Kijken wat hij nu zegt ahv de foto's 🙏😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben inmiddels geopereerd. Toen ik wakker werd heb ik mijn nieuwe boobies eventjes gezien via de spiegel daarna kreeg ik meteen een bh en een strakke band om. Ik was nog half wakker dus herinner niet echt hoe het er uit zag. Thuis aangekomen heb ik gegeten en ben toen gaan slapen. Bij het liggen en opstaan heb ik veel pijn met name aan 1 borst. Het voelt een branderige stekende pijn. Zelf uit en in bed gaat ook niet. Ik heb ook erg last van mijn rug ik weet mezelf geen houding te geven in bed of op de bank. Zelf naar het toilet gaat niet daarbij moet iemand mij helpen. Gelukkig heb ik veel helpende handen om me heen.

Ik hoop dat het met de dag beter gaat. Ik gebruik nu 1000 paracetemol en 500 naproxcen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Missdd zei:

Hoi hoi,

 

Ik ben inmiddels geopereerd. Toen ik wakker werd heb ik mijn nieuwe boobies eventjes gezien via de spiegel daarna kreeg ik meteen een bh en een strakke band om. Ik was nog half wakker dus herinner niet echt hoe het er uit zag. Thuis aangekomen heb ik gegeten en ben toen gaan slapen. Bij het liggen en opstaan heb ik veel pijn met name aan 1 borst. Het voelt een branderige stekende pijn. Zelf uit en in bed gaat ook niet. Ik heb ook erg last van mijn rug ik weet mezelf geen houding te geven in bed of op de bank. Zelf naar het toilet gaat niet daarbij moet iemand mij helpen. Gelukkig heb ik veel helpende handen om me heen.

Ik hoop dat het met de dag beter gaat. Ik gebruik nu 1000 paracetemol en 500 naproxcen. 

Ja het is allemaal eventjes lastig maar fijn dat je zoveel hulp om je heen hebt, wens je een goed herstel en straks was het het allemaal waard ☺️😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lizzzz zei:

Ja het is allemaal eventjes lastig maar fijn dat je zoveel hulp om je heen hebt, wens je een goed herstel en straks was het het allemaal waard ☺️😍

@MissddFijn om even te horen hoe het met je gaat!! En heeeel herkenbaar. Echt alle rust en hulp pakken die je lichaam nu nodig heeft🍀. Ik lig nog steeds veel plat...valt me allemaal vies tegen😔😣. Maar ieder lichaam is anders en we doen het voor een goed doel❤🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ff update, 

Afgelopen woensdag was eigenlijk weer mijn werkdag. Iom mijn baas nog even paar dagen thuis en ga nu maandag beginnen.

Nog aardig wat zwellingen en op advies van dr. Nio nu 24/7 een borstband om. Wat een kwelling😣. Was net van de pijn af... 🙈 maandag mogen de pleisters eraf en weer foto's sturen. Ik heb een nieuwe Foto geplaatst met band om😁 zo lijkt het al heel wat beter😊. Maar onder de band zit nog aardig wat zwelling dus 😅

 

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 2. Ik ga dood van de rugpijn. Ik weet mezelf echt geen houding te geven in bed. Ik ga liggen zitten staan. Ik slaap met meerdere kussens niks helpt.  Heb ook een band om dat blijft een week. Het zorgt ervoor dat de protheses op de plek blijven. Daardoor voel ik wel een druk op mijn borsten. Ik loop er gebogen bij mijn rug voelt wel gebroken. Bij inspanning voel ik aan 1 kant een branderig vurig pijn.  Maar verder geen last van de borsten alleen de rugpijn. 

Hoop dat het weer goed komt met me 🤭 

 

Met wat smeren jullie straks je littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Maria1382 zei:

Hallo dames ff update, 

Afgelopen woensdag was eigenlijk weer mijn werkdag. Iom mijn baas nog even paar dagen thuis en ga nu maandag beginnen.

Nog aardig wat zwellingen en op advies van dr. Nio nu 24/7 een borstband om. Wat een kwelling😣. Was net van de pijn af... 🙈 maandag mogen de pleisters eraf en weer foto's sturen. Ik heb een nieuwe Foto geplaatst met band om😁 zo lijkt het al heel wat beter😊. Maar onder de band zit nog aardig wat zwelling dus 😅

 

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat❤

De borstband is echt akelig. Ik kan je foto's niet bekijken 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Missdd zei:

De borstband is echt akelig. Ik kan je foto's niet bekijken 🤭

@missdd oooh🙈 heb je toegevoegd. Ik herken je verhaal zooooo he🙈 Voel meteen de ongemakken en pijn weer😅. Maar komt echt goed💪🏼. Heb me zelfs wat dagen down gevoeld.. niks voor mij. Maar de pijn, veel liggen niks kunnen, vermoeidheid, niks voor je kids kunnen doen, hakt er wel even in. 

Kijk erna uit om maandag weer te gaan werken al zal dat echt beetje bij beetje zijn. 

Doe echt rustig aan.. medicatie optijd innemen en allessss komt goed💯

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Maria1382 zei:

@missdd oooh🙈 heb je toegevoegd. Ik herken je verhaal zooooo he🙈 Voel meteen de ongemakken en pijn weer😅. Maar komt echt goed💪🏼. Heb me zelfs wat dagen down gevoeld.. niks voor mij. Maar de pijn, veel liggen niks kunnen, vermoeidheid, niks voor je kids kunnen doen, hakt er wel even in. 

Kijk erna uit om maandag weer te gaan werken al zal dat echt beetje bij beetje zijn. 

Doe echt rustig aan.. medicatie optijd innemen en allessss komt goed💯

Oh wauw wat zijn ze mooi en groot 😍je hebt ook een mooie huid en tintje😍 geniet ervan. Ik ben zo bang dat er wat gebeurd ofzo. Dat ze gaan draaien of voor de spier komen opeens. Wanneer heb jij gedouched? Mijn man heeft alleen de onderkant gewassen. Borsten durf ik nog niet 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Missdd zei:

Vandaag dag 2. Ik ga dood van de rugpijn. Ik weet mezelf echt geen houding te geven in bed. Ik ga liggen zitten staan. Ik slaap met meerdere kussens niks helpt.  Heb ook een band om dat blijft een week. Het zorgt ervoor dat de protheses op de plek blijven. Daardoor voel ik wel een druk op mijn borsten. Ik loop er gebogen bij mijn rug voelt wel gebroken. Bij inspanning voel ik aan 1 kant een branderig vurig pijn.  Maar verder geen last van de borsten alleen de rugpijn. 

Hoop dat het weer goed komt met me 🤭 

 

Met wat smeren jullie straks je littekens?

O jee, hopelijk word t snel beter. Kun je wel n beetje slapen?

Ik heb alvast de biodermal litteken crème gehaald.

Maar vraag t volgende week nog ff na, welke goed is.

Sterkte 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Maria1382 zei:

Hallo dames ff update, 

Afgelopen woensdag was eigenlijk weer mijn werkdag. Iom mijn baas nog even paar dagen thuis en ga nu maandag beginnen.

Nog aardig wat zwellingen en op advies van dr. Nio nu 24/7 een borstband om. Wat een kwelling😣. Was net van de pijn af... 🙈 maandag mogen de pleisters eraf en weer foto's sturen. Ik heb een nieuwe Foto geplaatst met band om😁 zo lijkt het al heel wat beter😊. Maar onder de band zit nog aardig wat zwelling dus 😅

 

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat❤

O wow! Ze lijken al aardig gezakt. Worden heel mooi. Zie alleen maar mooie boobies van Nio.

Die borstband lijkt me echt niet fijn🙈

Maar alles voor t goede doel.

Heel veel succes met werken alvast 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Missdd zei:

Oh wauw wat zijn ze mooi en groot 😍je hebt ook een mooie huid en tintje😍 geniet ervan. Ik ben zo bang dat er wat gebeurd ofzo. Dat ze gaan draaien of voor de spier komen opeens. Wanneer heb jij gedouched? Mijn man heeft alleen de onderkant gewassen. Borsten durf ik nog niet 🤭

@MissddDank je wel❤. Ja er zit onder de band nog wat zwelling hoor..maar het indalen heeft tijd nodig en zie ook wat verschil tussen beide🤔.. maar goed geduld geduld geduld🤣.

Ik mocht na 2 dagen douchen. Manlief stond er idd ook bij en heeft mij geholpen met afdrogen. Heb de borsten wel nat gemaakt. Vond fijn beetje warmte op die spanning, zelfs stoel onder de douche gezet hihihihi daarna rustig en goed de pleisters droog gedept😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kregen jullie eigenlijk de tijd hoelaat jullie geopereerd werden?

En hoelang moesten jullie blijven na de operatie?

Hier begint t nu echt te korte, nog iets meer dan een week🤗

Heb er eigenlijk echt veel zin in

Deze week nog heel veel werken, dus lekker veel afleiding😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Denise1987 zei:

O wow! Ze lijken al aardig gezakt. Worden heel mooi. Zie alleen maar mooie boobies van Nio.

Die borstband lijkt me echt niet fijn🙈

Maar alles voor t goede doel.

Heel veel succes met werken alvast 😘

Denise1987 dank je wel❤ 😘jaaa die blokken beton krijgen steeds meer vorm idd🤣😁. Ja ben echt blij met Nio. Wekelijks contact en foto's door sturen maar kan gewoon altijd appen. 

Hoe is het met jou😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Denise1987 zei:

Wanneer kregen jullie eigenlijk de tijd hoelaat jullie geopereerd werden?

En hoelang moesten jullie blijven na de operatie?

Hier begint t nu echt te korte, nog iets meer dan een week🤗

Heb er eigenlijk echt veel zin in

Deze week nog heel veel werken, dus lekker veel afleiding😊

@Denise1987 Lees nu hoe het met je gaat🤣. Had het net gevraagd😁 Spannend he😊. Ik werd op dinsdag geopereerd en die woensdag ervoor kreeg ik de tijd door. Door mijn vergroting en lift moest ik dus ook 1 nachtje blijven. Maar zonder lift mag je meestal als je goed wakker bent weer weg volgens mij. Tijd vliegt voorbij hoor.. nog lekker even genieten van de spanning😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Missdd zei:

Vandaag dag 2. Ik ga dood van de rugpijn. Ik weet mezelf echt geen houding te geven in bed. Ik ga liggen zitten staan. Ik slaap met meerdere kussens niks helpt.  Heb ook een band om dat blijft een week. Het zorgt ervoor dat de protheses op de plek blijven. Daardoor voel ik wel een druk op mijn borsten. Ik loop er gebogen bij mijn rug voelt wel gebroken. Bij inspanning voel ik aan 1 kant een branderig vurig pijn.  Maar verder geen last van de borsten alleen de rugpijn. 

Hoop dat het weer goed komt met me 🤭 

 

Met wat smeren jullie straks je littekens?

Omg als ik dit lees ben ik nu al bang voor mezelf met chronisch bekkenklachten en hypermobiliteit😂

 

echt super kut dat je zo last hebt van de rug oef!!!! Hopelijk is het gauw over hoor!!🥺❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.