Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Denise1987 zei:

O jee, hopelijk word t snel beter. Kun je wel n beetje slapen?

Ik heb alvast de biodermal litteken crème gehaald.

Maar vraag t volgende week nog ff na, welke goed is.

Sterkte 😘

Ik kan niet slapen van de rugpijn. Ik weet niet hoe het komt maar ik slaapt 2 uurtjes en dan ben ik weer wakker. Dankjewel erg lief van je. Ik heb goede dingen gelezen over biodermal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Maria1382 zei:

@MissddDank je wel❤. Ja er zit onder de band nog wat zwelling hoor..maar het indalen heeft tijd nodig en zie ook wat verschil tussen beide🤔.. maar goed geduld geduld geduld🤣.

Ik mocht na 2 dagen douchen. Manlief stond er idd ook bij en heeft mij geholpen met afdrogen. Heb de borsten wel nat gemaakt. Vond fijn beetje warmte op die spanning, zelfs stoel onder de douche gezet hihihihi daarna rustig en goed de pleisters droog gedept😊

En hoe en welk dag ben je begonnen met het afbouwen van de medicatie? Ik heb nog best veel pijn bij inspanning met name rechts. Ik durf mijn borsten echt niet te wassen. 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Denise1987 zei:

Wanneer kregen jullie eigenlijk de tijd hoelaat jullie geopereerd werden?

En hoelang moesten jullie blijven na de operatie?

Hier begint t nu echt te korte, nog iets meer dan een week🤗

Heb er eigenlijk echt veel zin in

Deze week nog heel veel werken, dus lekker veel afleiding😊

Ik werd 2 dagen ervoor gebeld boor het tijdstip. Mijn operatie was om 14.15-15:30. Ik werd rond 15.50 wakker maar kwam pas tegen 16.30 echt bij. Cracker gegeten thee gedronken daarna mocht ik al naar huis. Was nog geen 17uur.

Veel succes jij 🤭 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Missdd zei:

En hoe en welk dag ben je begonnen met het afbouwen van de medicatie? Ik heb nog best veel pijn bij inspanning met name rechts. Ik durf mijn borsten echt niet te wassen. 😔

@Missddik heb eigenlijk niks afgebouwd. Alles opgemaakt wat ik had meegekregen qua pijn medicatie, antibiotica etc. Nio gaf ook aan dat als de medicatie op was het klaar was. Paracetamol slik ik zo nu en dan nog... vooral met die martelband😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Missdd zei:

Ik werd 2 dagen ervoor gebeld boor het tijdstip. Mijn operatie was om 14.15-15:30. Ik werd rond 15.50 wakker maar kwam pas tegen 16.30 echt bij. Cracker gegeten thee gedronken daarna mocht ik al naar huis. Was nog geen 17uur.

Veel succes jij 🤭 

Thnx voor je bericht. Ik denk dat ik m'n vriend gewoon naar huis laat rijden dan en bel als ik naar huis mag. Is maar 20 minuutjes rijden vanaf ons. 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maria1382 zei:

@Missddik heb eigenlijk niks afgebouwd. Alles opgemaakt wat ik had meegekregen qua pijn medicatie, antibiotica etc. Nio gaf ook aan dat als de medicatie op was het klaar was. Paracetamol slik ik zo nu en dan nog... vooral met die martelband😅

Krijg je ook altijd antibiotica? Of alleen bij een lift? 🙈 sorry hoor, ik wil alles weten. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Denise1987 zei:

Krijg je ook altijd antibiotica? Of alleen bij een lift? 🙈 sorry hoor, ik wil alles weten. 🤣

@Missddhahaha geen probleem hoor. Daar zijn we hier voor toch🤗❤!! Ik weet niet of iedereen antibiotica mee krijgt? Heb ook wel is gelezen dat het tijdens de operatie gegeven wordt.. ik had van Nio in iedergeval aardig wat meegekregen. Denk toch wel dik een week geslikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maarly zei:

Omg als ik dit lees ben ik nu al bang voor mezelf met chronisch bekkenklachten en hypermobiliteit😂

 

echt super kut dat je zo last hebt van de rug oef!!!! Hopelijk is het gauw over hoor!!🥺❤️❤️

Oh ik wil niemand angstig maken dat was niet de bedoeling🤭. Mijn eerste bv was een droomoperatie en herstel. Dit keer is er natuurlijk meer gebeurd de oude protheses moesten er uit eventuele kapsel is verwijderd en ik heb nu een groter prothese en dan dual plane. Voorheen op de spier.

 

Dag 1 kon ik zelf niet eten. Met name de rechterkant voel ik bij het liggen en opstaan of zitten een akelige pijn. Ik kon de deuren niet open krijgen zelf naar het toilet ging niet. 

Dag 2 begon al de rugpijn maar mijn god ik heb nog nooit zo een pijn ervaren. Ik ben echt geen watje ofzo maar het lijkt alsof mijn rug gebroken of verrot is😅. 100x mijn man wakker gemaakt om mij te laten zitten. 

Nu dag 3 kan ik zelf naar de wc de deuren gaan open. En linkerarm kan ik goed bewegen. De band is zo strak dat als ik praat buiten adem ben. 

Hoops voor jou een goed herstel 💗

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Maria1382 zei:

@Missddik heb eigenlijk niks afgebouwd. Alles opgemaakt wat ik had meegekregen qua pijn medicatie, antibiotica etc. Nio gaf ook aan dat als de medicatie op was het klaar was. Paracetamol slik ik zo nu en dan nog... vooral met die martelband😅

Ik heb alleen naproxcen en paracetemol meegekregen en iets van morfine. Vandaag heb ik alleen 2x 1000 paracetemol op het gaat redelijk behalve de rugpijn dan.

Martelband kun je het echt wel noemen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Missdd zei:

Ik heb alleen naproxcen en paracetemol meegekregen en iets van morfine. Vandaag heb ik alleen 2x 1000 paracetemol op het gaat redelijk behalve de rugpijn dan.

Martelband kun je het echt wel noemen 😅

@Missddja echt hoor..loop er ook steeds aan te trekken of het wel goed zit. Van voor boven de zwelling en van achter zo laag mogelijk begreep ik. Maar onder mijn oksels staat het ook nog wel best bol. Dus daar probeer ik die band ook overeen te krijgen. En dan begint alles weer te branden pffff wat een marteling🙈😅😅😵

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Denise1987 zei:

Thnx voor je bericht. Ik denk dat ik m'n vriend gewoon naar huis laat rijden dan en bel als ik naar huis mag. Is maar 20 minuutjes rijden vanaf ons. 

😘

Ja ivm de corona regels mocht er bij mij niemand in de kamer aanwezig zijn. Fijn dat het in de buurt is.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Maria1382 zei:

@Missddja echt hoor..loop er ook steeds aan te trekken of het wel goed zit. Van voor boven de zwelling en van achter zo laag mogelijk begreep ik. Maar onder mijn oksels staat het ook nog wel best bol. Dus daar probeer ik die band ook overeen te krijgen. En dan begint alles weer te branden pffff wat een marteling🙈😅😅😵

Oh ik herken mezelf zo hierin. Ik zit ook de hele tijd aan de band. Het begint nu ook al te jeuken onder de band. Na maandag ben ik bandloos en pijnloos hoop ik🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Missdd zei:

Oh ik herken mezelf zo hierin. Ik zit ook de hele tijd aan de band. Het begint nu ook al te jeuken onder de band. Na maandag ben ik bandloos en pijnloos hoop ik🤭

Oooh wat een fijn vooruit zicht😍🙏!! Maandag moet ik weer foto's sturen maar het blijft bij mij allemaal best gezwollen en hoog staan! Dus ben er bang voor dat ik die martelband nog langer moet dragen😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Missdd zei:

Oh ik wil niemand angstig maken dat was niet de bedoeling🤭. Mijn eerste bv was een droomoperatie en herstel. Dit keer is er natuurlijk meer gebeurd de oude protheses moesten er uit eventuele kapsel is verwijderd en ik heb nu een groter prothese en dan dual plane. Voorheen op de spier.

 

Dag 1 kon ik zelf niet eten. Met name de rechterkant voel ik bij het liggen en opstaan of zitten een akelige pijn. Ik kon de deuren niet open krijgen zelf naar het toilet ging niet. 

Dag 2 begon al de rugpijn maar mijn god ik heb nog nooit zo een pijn ervaren. Ik ben echt geen watje ofzo maar het lijkt alsof mijn rug gebroken of verrot is😅. 100x mijn man wakker gemaakt om mij te laten zitten. 

Nu dag 3 kan ik zelf naar de wc de deuren gaan open. En linkerarm kan ik goed bewegen. De band is zo strak dat als ik praat buiten adem ben. 

Hoops voor jou een goed herstel 💗

Ja je hebt ook gelijk hoor! En ik heb genoeg tramadol in huis dus wat dat betreft kan ik mezelf aardig plat vreten als het nodig is 😂😂 

 

ben alleen nu verkouden enzo joh, geen COVID gelukkig🥶 maar komt wel weer op spannend moment ofzo Jezus…. @Denise1987 misschien ook nog die laatste week Ff vitamine C gaan slikken ofzo…… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Maarly zei:

Omg als ik dit lees ben ik nu al bang voor mezelf met chronisch bekkenklachten en hypermobiliteit😂

 

echt super kut dat je zo last hebt van de rug oef!!!! Hopelijk is het gauw over hoor!!🥺❤️❤️

Ik heb amper pijn gehad… ( wel een wissel ), maar heb alleen dag 1 pijnstilleng volgens het schema genomen daarna alleen enkel wanneer ik dacht dat het nodig was… dus zo zie je maar dat het bij iedereen verschillend is… 😊 komt helemaal goed! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Maarly zei:

Ja je hebt ook gelijk hoor! En ik heb genoeg tramadol in huis dus wat dat betreft kan ik mezelf aardig plat vreten als het nodig is 😂😂 

 

ben alleen nu verkouden enzo joh, geen COVID gelukkig🥶 maar komt wel weer op spannend moment ofzo Jezus…. @Denise1987 misschien ook nog die laatste week Ff vitamine C gaan slikken ofzo…… 

Ja ik slik nu vitamine c 1000 en multivitamine.

Hopelijk gaat de operatie wel door ivm de lockdown 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Denise1987 zei:

Ja ik slik nu vitamine c 1000 en multivitamine.

Hopelijk gaat de operatie wel door ivm de lockdown 🙄

Heb voor de operatie ook extra vitamine etc geslikt. Ook floradix ivm mijn ijzer wat vaak te laag is. 

Heb nog geen berichten gelezen dat dit soort operaties niet doorgaan hoor. Vallen onder " medische behandelingen" die gaan volgens mij gewoon door🙏❤ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2021 om 20:00, Maria1382 zei:

Oooh wat een fijn vooruit zicht😍🙏!! Maandag moet ik weer foto's sturen maar het blijft bij mij allemaal best gezwollen en hoog staan! Dus ben er bang voor dat ik die martelband nog langer moet dragen😭

Stuur je de foto's zodat de arts het kan beoordelen? Mijn arts zei dat de band alleen zorgt dat de protheses op de plek blijven en dat het op de plek kan inkapselen. Tegen mij zei hij 1 week. Dus tot en met woensdag. De borsten moeten ook nog binnen 6 maanden indalen. Ik kan amper praten ben de hele tijd buiten adem🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2021 om 22:34, Maarly zei:

Ja je hebt ook gelijk hoor! En ik heb genoeg tramadol in huis dus wat dat betreft kan ik mezelf aardig plat vreten als het nodig is 😂😂 

 

ben alleen nu verkouden enzo joh, geen COVID gelukkig🥶 maar komt wel weer op spannend moment ofzo Jezus…. @Denise1987 misschien ook nog die laatste week Ff vitamine C gaan slikken ofzo…… 

Ik heb alleen arnica tabletjes ingenomen en omege 3 te veel vitamine c is bloedverdunnend had ik gelezen. Succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2021 om 06:31, Lizzzz zei:

Ik heb amper pijn gehad… ( wel een wissel ), maar heb alleen dag 1 pijnstilleng volgens het schema genomen daarna alleen enkel wanneer ik dacht dat het nodig was… dus zo zie je maar dat het bij iedereen verschillend is… 😊 komt helemaal goed! 🥰

Droomherstel kreeg jij ze ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.