Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Missdd zei:

Aftelkalender

 

November:

29 Shadow Schreinemachers 350cc 

30 Maria1382 Nio 1050cc

 

December:

7 Lizz wissel Plovier 500-600cc

15 MissDD wissel Hawinkels 425cc

27 Denise1987 Donders 405cc

27 Maarly 440cc en 495cc.

 

Wil je erbij? Of een wijziging laat het weten. 

 

xx

 

 

 

Leuk dit overzichtje 😊💯! Schiet al aardig op! Hebben jullie nog bijzonder heden die je meeneemt?? Ik moet ook 1 nachtje blijven dus ben alvast mijn hoofd aan het breken wat allemaal mee te nemen 🤔🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd ben bij 2 verschillende klinieken geweest, alles bij elkaar 3 consulten gehad. Bij de eerste kwamen we bij het eerste consult ook uit op 350 cc en later op 400. De reden dat ik daar voor 400 gekozen had was puur afgelezen van de pasprotheses. Nu hadden ze in Veldhoven veel nieuwere pasproteses leek wel. En met de 350 cc zag het eruit zoals ik voor ogen had. Ook ben ik bij Kliniek Veldhoven veel beter opgemeten. Als ik dan na de foto s kijk dan denk ik weer niet druk maken het komt wel goed🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is 350 cc. Beetje moeilijk te zien misschien. Maar dit zou ik perfect vinden. Ik vind 350 gewoon weinig klinken denk ik. Maar het komt natuurlijk bij wat ik al heb. Ga er gewoon vertrouwen in hebben.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Missdd zei:

Aftelkalender

 

November:

29 Shadow Schreinemachers 350cc 

30 Maria1382 Nio 1050cc

 

December:

7 Lizz wissel Plovier 500-600cc

15 MissDD wissel Hawinkels 425cc

27 Denise1987 Donders 405cc

27 Maarly 440cc en 495cc.

 

Wil je erbij? Of een wijziging laat het weten. 

 

xx

 

 

 

Deze bedoelde ik🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Maria1382 zei:

Leuk dit overzichtje 😊💯! Schiet al aardig op! Hebben jullie nog bijzonder heden die je meeneemt?? Ik moet ook 1 nachtje blijven dus ben alvast mijn hoofd aan het breken wat allemaal mee te nemen 🤔🤣

Ik neem eigenlijk niks speciaals mee denk ik. Ik las hier alleen een kussen voor de terug weg en cola en dextro. Verder niks speciaals denk ik.

Ik denk dat ik een vest aan doe en makkelijke kleding.

 

Maar jij moet n nachtje blijven. Is dat altijd bij die kliniek?

Ik zou denk ik niet te veel meenemen.

Joggingpak en misschien wat om te lezen ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1987 zei:

Ik neem eigenlijk niks speciaals mee denk ik. Ik las hier alleen een kussen voor de terug weg en cola en dextro. Verder niks speciaals denk ik.

Ik denk dat ik een vest aan doe en makkelijke kleding.

 

Maar jij moet n nachtje blijven. Is dat altijd bij die kliniek?

Ik zou denk ik niet te veel meenemen.

Joggingpak en misschien wat om te lezen ofzo

Nee, ik krijg een vergroting en lift. Daarom moet ik een nachtje blijven😊

Idd makkelijke kleren, labello hoorde ik ivm droge lippen na de narcose en dextro is ook een goeie😁👍🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Shadow zei:

Dit is 350 cc. Beetje moeilijk te zien misschien. Maar dit zou ik perfect vinden. Ik vind 350 gewoon weinig klinken denk ik. Maar het komt natuurlijk bij wat ik al heb. Ga er gewoon vertrouwen in hebben.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi zeg. Het klopt jij hebt al wat dan heeft het straks al een effect van 400 500cc 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2021 om 09:18, Shadow zei:

@Missdd ik krijg ze voor de spier . Ik word geholpen door dr Schreinemachers.  Ik vind het spannend allemaal. Met passen zag het heel mooi uit , maar ik heb van mezelf best nog stevige borsten die niet hangen, heb ook best wat borstweefsel. Hoop dat het allemaal niet te groot word als die 350 erbij komt. Twijfels over de cc s zullen wel tot het einde blijven haha🙈 de ene dag ben ik bang dat het te weinig is, volgende dag ben ik bang dat het teveel is😅

Heel herkenbaar hoor!! Ik merk hoe meer verhalen ik lees hoe meer twijfel er naar boven komt. Ik vind het ook heel spannend straks wordt het veeeel te groot ofzo haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maarly zei:

Ow wat spannend!! Bijna zover! Welke dokter heb je ? Ik ga 27dec ook Veldhoven!

 

O leuk nog een die na Veldhoven gaat! Ik heb Dr Schreinemachers, ben ik heel blij mee, heb er een heel prettig consult bij gehad. 27 Dec is stiekem ook al heel snel 🙃.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Shadow zei:

Dit is 350 cc. Beetje moeilijk te zien misschien. Maar dit zou ik perfect vinden. Ik vind 350 gewoon weinig klinken denk ik. Maar het komt natuurlijk bij wat ik al heb. Ga er gewoon vertrouwen in hebben.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er goed uit hoor!!!! En idd die cc's zeggen niks. Zie zoveel verschillen hierin, om gek van te worden🤔🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was mijn pasfoto. Bij Dr. Nio. 

Zat niet zo mooi strak omdat er 2 silicone over elkaar zaten. We gaan de 30e voor de operatie  nog keer passen😊 Wil ook nog maatje kleiner passen🙈

 

Dit is dus 1050cc... maar kom dan ongeveer op 900cc uit omdat er ook een lift bijkomt en wat van mijn eigen theezakjes verwijderd wordt😁

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wat spannend... krijg er stresss van 🙈🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

Dit was mijn pasfoto. Bij Dr. Nio. 

Zat niet zo mooi strak omdat er 2 silicone over elkaar zaten. We gaan de 30e voor de operatie  nog keer passen😊 Wil ook nog maatje kleiner passen🙈

 

Dit is dus 1050cc... maar kom dan ongeveer op 900cc uit omdat er ook een lift bijkomt en wat van mijn eigen theezakjes verwijderd wordt😁

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wat spannend... krijg er stresss van 🙈🤣

 

Wow staat je wel heel mooi hoor.

Als ik het zo zie vind ik de grote wel mee vallen.

1050cc klinkt mega, maar je kan het goed hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Denise1987 zei:

Wow staat je wel heel mooi hoor.

Als ik het zo zie vind ik de grote wel mee vallen.

1050cc klinkt mega, maar je kan het goed hebben.

Dat is wel fijn  om te horen😊. Dank je wel!  Twijfel soms echt wel hoor🙈. Is wel altijd mijn wens geweest hoor, wat "grotere" borsten maar moet natuurlijk wel passen😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Maria1382 zei:

Dit was mijn pasfoto. Bij Dr. Nio. 

Zat niet zo mooi strak omdat er 2 silicone over elkaar zaten. We gaan de 30e voor de operatie  nog keer passen😊 Wil ook nog maatje kleiner passen🙈

 

Dit is dus 1050cc... maar kom dan ongeveer op 900cc uit omdat er ook een lift bijkomt en wat van mijn eigen theezakjes verwijderd wordt😁

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wat spannend... krijg er stresss van 🙈🤣

 

Je weegt straks 1 kilo mee met je nieuwe boobs 🤭. Of is dat niet 1 kilo 1000cc. Ben zo slecht in rekenen. Het ziet er goed uit mooi vol. En je went er snel aan hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Missdd zei:

Je weegt straks 1 kilo mee met je nieuwe boobs 🤭. Of is dat niet 1 kilo 1000cc. Ben zo slecht in rekenen. Het ziet er goed uit mooi vol. En je went er snel aan hoor. 

Whahaha is dat zo, wist niet precies hoeveel ze zijn . Maar handig om te weten😅.

 

Dank je wel😊. Hoor idd vaak dat je er snel aan went. Nog even een weekje mezelf gek maken 🤪🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb nog een consult gehad bij een ander arts. Hij adviseerde mij een breeder prothese 14.5cm terwijl mijn borst 12cm is. Het aantal cc 700. Ik schrok wel van het aantal cc's. Maar hij vertelde mij dat je niet moet kijken naar het aantal cc's maar naar de breedte en hoogte. De projectie van een 700cc 14.5cm is gelijk aan een prothese van 425cc en 12cm. Ligt natuurlijk ook aan het type prothese. Ik ben er nu wel echt zeker van. Nog 3 weekjes 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Missdd zei:

Hoi hoi,

 

Ik heb nog een consult gehad bij een ander arts. Hij adviseerde mij een breeder prothese 14.5cm terwijl mijn borst 12cm is. Het aantal cc 700. Ik schrok wel van het aantal cc's. Maar hij vertelde mij dat je niet moet kijken naar het aantal cc's maar naar de breedte en hoogte. De projectie van een 700cc 14.5cm is gelijk aan een prothese van 425cc en 12cm. Ligt natuurlijk ook aan het type prothese. Ik ben er nu wel echt zeker van. Nog 3 weekjes 🤭

Spannend!! Klinkt ook best veel hoor, maar als je er maar zeker van bent! En de arts vertrouwen vooral !! Aftellen is begonnen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Missdd zei:

Hoi hoi,

 

Ik heb nog een consult gehad bij een ander arts. Hij adviseerde mij een breeder prothese 14.5cm terwijl mijn borst 12cm is. Het aantal cc 700. Ik schrok wel van het aantal cc's. Maar hij vertelde mij dat je niet moet kijken naar het aantal cc's maar naar de breedte en hoogte. De projectie van een 700cc 14.5cm is gelijk aan een prothese van 425cc en 12cm. Ligt natuurlijk ook aan het type prothese. Ik ben er nu wel echt zeker van. Nog 3 weekjes 🤭

O dat is een totaal ander advies. Ga je voor de 425cc of de 700 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Missdd zei:

Hoi hoi,

 

Ik heb nog een consult gehad bij een ander arts. Hij adviseerde mij een breeder prothese 14.5cm terwijl mijn borst 12cm is. Het aantal cc 700. Ik schrok wel van het aantal cc's. Maar hij vertelde mij dat je niet moet kijken naar het aantal cc's maar naar de breedte en hoogte. De projectie van een 700cc 14.5cm is gelijk aan een prothese van 425cc en 12cm. Ligt natuurlijk ook aan het type prothese. Ik ben er nu wel echt zeker van. Nog 3 weekjes 🤭

Oehh dat is even schakelen dan😊. Maar doen waar jij je goed bij voelt. Spannend spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.