Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

23 uur geleden, Maarly zei:

Spannend!! Klinkt ook best veel hoor, maar als je er maar zeker van bent! En de arts vertrouwen vooral !! Aftellen is begonnen!!

 

Ya het is eigenlijk allemaal wel logisch. Hoe breder de implantaat hoe meer er in kan. Wij kijken vaak alleen naar het aantal cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Shadow zei:

@Missdd zo dat is wel even een verschil in cc' s zeg! Ben benieuwd wat je gekozen hebt. Zo zie je maar weer dat elke chirurg een andere visie heeft.

Klopt elk chirurg kijkt er anders naar. Ik had toevallig bij een kliniek site het volgende gezien. Ik stuur het als bijlage. Het aantal cc's zegt niks over je cupmaat. Het gaat om de breedte en hoogte. Ik kies de 425cc. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Missdd zei:

Klopt elk chirurg kijkt er anders naar. Ik had toevallig bij een kliniek site het volgende gezien. Ik stuur het als bijlage. Het aantal cc's zegt niks over je cupmaat. Het gaat om de breedte en hoogte. Ik kies de 425cc. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Grappig dit komt van de site van Veldhoven kliniek 😜 

 

3 weken zijn zo voorbij !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze😊, alles is goed gegaan. Ben nu al super blij. Zal  morgen of overmorgen een verslag typen in mijn topic.  Maar voor de meiden die na Kliniek Veldhoven gaan. Het was echt super geregeld, en de verpleging was zo ontzettend lief. Heb nu bijna geen pijn maar dat komt waarschijnlijk door de pijnstillers van daar nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Shadow zei:

Nou ik heb ze😊, alles is goed gegaan. Ben nu al super blij. Zal  morgen of overmorgen een verslag typen in mijn topic.  Maar voor de meiden die na Kliniek Veldhoven gaan. Het was echt super geregeld, en de verpleging was zo ontzettend lief. Heb nu bijna geen pijn maar dat komt waarschijnlijk door de pijnstillers van daar nog.

O echt! Wat gaaf 😃 ik had in mijn hoofd dat jij morgen moest, maar je hebt ze gewoon al. Hopelijk blijft de pijn minimaal en een goed herstel gewenst. Ik weet niet of ik jou topic volg, maar ben wel erg benieuwd naar je verhaal. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lizzzzz @Denise1987Dank jullie wel xx. Pijn is vooralsnog goed te doen, ik heb alleen 2 paracetamol gehad. T is gevoelig maar niet echt pijnlijk. Denk dat ik voor de zekerheid voor het slapen wel nog een naproxen neem zodat ik niet overvallen word vanacht. Morgen zal wel iets meer tegenvallen verwacht ik, omdat de verpleegster zei dat ik ook lokale pijnstilling gekregen heb, en die zal morgen wel niet meer werken.  Maar so far, so good🤞.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Shadow zei:

Nou ik heb ze😊, alles is goed gegaan. Ben nu al super blij. Zal  morgen of overmorgen een verslag typen in mijn topic.  Maar voor de meiden die na Kliniek Veldhoven gaan. Het was echt super geregeld, en de verpleging was zo ontzettend lief. Heb nu bijna geen pijn maar dat komt waarschijnlijk door de pijnstillers van daar nog.

Wauwww, je hebt ze!! Wat leuk om dit even te lezen en dat het goed gaat!! 

 

Heel benieuwd hoe het allemaal verlopen is. Ik lig nu klaar wakker en de slaap is ver te zoeken. Morgen 09:45 ga ik onder het mes🙈🙈 bbbrrrrrr wat spannend. 

 

Pak je rust en we lezen graag je verhaal😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel😁😘!! Wacht nu in de auto. 08:15 pas naar binnen.. mega spanning in me buik🤣🤣. Ik hou jullie op de hoogte. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Maria1382 zei:

Dank jullie wel😁😘!! Wacht nu in de auto. 08:15 pas naar binnen.. mega spanning in me buik🤣🤣. Ik hou jullie op de hoogte. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

O zo spannend. Jij hebt ze nu ondertussen ook al.

Bek benieuwd naar je ervaring. En hopelijk is het helemaal geworden zoals je voor ogen had. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames, na een nacht overnachten in het park medisch ziekenhuis ben ik nu weer thuis. 

Samen met me nieuwe boobs. 

 

Zeg eerlijk dat ik er totaal nog niet van geniet. Heb echt helse pijn. Ik heb dit zwaar onderschat. Komt natuurlijk ook door mijn persoonlijke situatie. 1050cc onder de spier en een lift erbij. En dat alles voor de eerste keer. 

 

Ik wil jullie zeker niet bang maken hoor en weet dat het voor iets moois is❤💯. Maar ga nu even goed bijkomen en hopen dat de pijn minder wordt😔. Dan zal ik alles uitgebreid vertellen. 

 

Dikke knuffel❤❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 fijn  dat je weer thuis bent, vervelend dat je zo n pijn ervaart. Goed op tijd de pijnstillers pakken zodat je een spiegel opbouwt in je bloed. Er is natuurlijk ook heel wat gebeurt bij je. Maar het is inderdaad voor wat moois,  Neem je rust en laat je verwennen, Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Een virtuele knuffel van deze kant🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Maria1382 zei:

Lieve dames, na een nacht overnachten in het park medisch ziekenhuis ben ik nu weer thuis. 

Samen met me nieuwe boobs. 

 

Zeg eerlijk dat ik er totaal nog niet van geniet. Heb echt helse pijn. Ik heb dit zwaar onderschat. Komt natuurlijk ook door mijn persoonlijke situatie. 1050cc onder de spier en een lift erbij. En dat alles voor de eerste keer. 

 

Ik wil jullie zeker niet bang maken hoor en weet dat het voor iets moois is❤💯. Maar ga nu even goed bijkomen en hopen dat de pijn minder wordt😔. Dan zal ik alles uitgebreid vertellen. 

 

Dikke knuffel❤❤

 

O meis, wat erg dat je zoveel pijn hebt.

Aan de ene kant begrijpelijk, het is nogal een ingreep.

Ik hoop dat de pijn  snel minder word, zodat je kunt genieten van je nieuwe boobies. Hou je taai! 💗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames, 

Super bedankt voor jullie lieve reacties❤  Doet me echt goed!!

 

Ik leef weer een beetje! Powww wat heb ik dit zwaar onderschat. Echt wel afzien deze eerste dagen. Zelfs me telefoon vasthouden deed pijn.

 

Maar goed we blijven positief😁❤. 

 

Hier even mijn verslag: 

Dinsdag ochtend 08:15 dus melden. Moest alleen naar binnen dus moest mijn traantjes behoorlijk weg drukken. Man lief ook🙈.

 

Binnen ging alles super. Had een kamer voor mij alleen. Moest 1nachtje blijven ivm de combi vergroting en lift. Mijn mooi blauwe pakje aangedaan en om 09:00 kreeg ik mijn infuus. In 1x goed geprikt gelukkig. Dr. Nio kwam zijn kunsten op mijn borsten tekenen. Hij nam hier heel erg zijn tijd voor. Super lieve, rustige man. Dekte mij ook weer lekker warm toe en zei dat hij er wat moois van ging maken. De twijfel was wel of ik een anker kreeg als litteken maar hij ging zijn best doen. 

Ik gaf me over en werd door 2 mannelijke artsen naar de operatiekamer gereden. Beide artsen zeiden dat ze heel goed voor mij gingen zorgen en geloof me dat klinkt echt heel fijn! 

Ik kwam onder de grote operatie lampen te liggen ( was nog nooit geopereerd) en toen vond ik het wel spannend worden. Dr Nio kwam er ook bij en dit voelde goed. Ik was er klaar voor. We kletsen over mijn 4 prachtige kids en weg was ik....

 

Toen werd ik wakker gemaakt en moest natuurlijk even nadenken waar ik was. Ojaaa ik heb TIETEN!!!!! Voordat ik onder mijn dekentje kon kijken werd ik overstroomd door een ongelooflijke pijn. Het boeide mij totaal niet meer hoe ze waren maar kreunde het uit. Hier werd meteen op gehandeld met extra medicatie. Ik werd naar mijn kamer gereden en kon rustig bijkomen. Na iets gedronken te hebben werd ik misselijk. Blijkbaar kan ik dus niet tegen een bepaalde pijnstillers en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid.  Ik moest overgeven en geloof me met die pijn kracht zetten is niet te doen... hierdoor zakte ik ook weg en ging ik even ko. Hoorde in de verte wat bellen afgaan en toen ik bijkwam stonden er een stuk of 6 verpleegkundige naast me. Maar ik was er weer... 😊

 

Verder was het echt een hel. Pijn pijn en nog is pijn. Wist dat onder de spier pijnlijker was maar dit.. heb snachts huilend op het knopje gedrukt dat ik niet meer kon. Voelde me erg bezwaard maar ik kon echt niet meer😢 Ze waren echt super lief meedenkend en kreeg wat extra. 

Totaal niet geslapen natuurlijk en dacht zelf even ..haal ze eruit!! 

Maar goed volgende dag mocht ik om 09:00 naar huis. Manlief kon niet wachten om de zorgen over te nemen en mij te helpen. Moest nog 2 uur in de auto zitten pffffff maar goed. Ik wilde perse Dr. NIO dus dan maar doorbijten!! 

 

Thuis nog flink moeten afzien. Heb wel 15 tabletten per dag. En vooral de pijn, het super strakke opgezette gevoel en je rug pijn tegelijk zijn dodelijk. 

 

Nu zit ik op 3 dagen po en dat ik dit hele lange verhaal typ zegt al heel wat😁. Pijnstillers werken goed en ik ben toch wel blij dat ik deze wens van mij in vervulling heb laten gaan .

 

Tja mijn boobs zitten nog in mijn nek en lijken net bakstenen 🤣 totaal geen vorm maar dat heeft gewoon tijd nodig. 

 

Ik moet nog flink rusten. Manlief doet alles, kids, huishouden en mij verzorgen dus ik mag niet klagen. 

 

Het is echt echt echt wel even een hel. Maaar heb nu weer hoop en mag straks lekker douchen en dan langzaam gaan genieten van mijn / onze 2 nieuwe vriendinnen😉

 

Super tevreden over de mensen van park medisch centrum❤ Dr. NIO, was mijn 1e keus. Moet het natuurlijk nog afwachten maar wat een bijzondere getalenteerde arts💯❤!! Heb mij zo veilig gevoeld bij hem. Ennnn dus ook geen anker🤩 En dat met mijn lege, ongelijke theezakjes van 4 zwangerschappen en daarbij de wens voor echt wel een behoorlijk maatje "groter" 

 

Heb dus lift met vergroting, 1050cc motiva corse❤ 

 

Geduld is een schone zaak maar im happy❤ 

 

Foto's volgen zeker nog😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat heftig! Maar ik weet idd zeker dat je er iets moois voor terug hebt gekregen en straks zeker van gaat genieten. 
Nog een goed herstel gewenst. ☺️ 
 

Ik mag dinsdag voor mijn wissel en vind het ook weer super spannend vooral de narcose 😥. Komt nu ook heel dichtbij..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ohhh wat heftig! Maar ik weet idd zeker dat je er iets moois voor terug hebt gekregen en straks zeker van gaat genieten. 
Nog een goed herstel gewenst. ☺️ 
 

Ik mag dinsdag voor mijn wissel en vind het ook weer super spannend vooral de narcose 😥. Komt nu ook heel dichtbij..

 

Dank je wel😊.

 

mijn man loopt loopt hier lekker lollig te doen omdat ze zo verschrikkelijk vierkant zijn. Hij zei net...

"Ik zal ff bellen want volgens mij hebben ze die motivia's met doos en al geplaatst" 🙄🙈🤣

 

Ohh as dinsdag... wauw Spannend!! Nou ik zeg eerlijk de narcose etc ging echt super fijn en ontspannen. Als het goed is leggen ze alles goed uit denk maar aan mooie/ belangrijke dingen❤ 

 

De Narcose zou ik zo 1000 x overdoen. De pijn erna niet 🤣🤣🤣

 

Heeeeeeeeel veel succes, dikke knuffel. Je kan het en hou voor ogen waarom je het doet😘💪🏼 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Maria1382 zei:

Dank je wel😊.

 

mijn man loopt loopt hier lekker lollig te doen omdat ze zo verschrikkelijk vierkant zijn. Hij zei net...

"Ik zal ff bellen want volgens mij hebben ze die motivia's met doos en al geplaatst" 🙄🙈🤣

 

Ohh as dinsdag... wauw Spannend!! Nou ik zeg eerlijk de narcose etc ging echt super fijn en ontspannen. Als het goed is leggen ze alles goed uit denk maar aan mooie/ belangrijke dingen❤ 

 

De Narcose zou ik zo 1000 x overdoen. De pijn erna niet 🤣🤣🤣

 

Heeeeeeeeel veel succes, dikke knuffel. Je kan het en hou voor ogen waarom je het doet😘💪🏼 

Hahahah met doos en al geplaatst 😂😂😂… Dankjewel voor je lieve woorden, heb het al eens eerder gedaan maar toch blijft het spannend, op de een of andere manier bang om niet meer wakker te worden omdat de controle bij een ander ligt 😅
 

Hoop dat jou pijn het eindresultaat dubbel en dwars waard was… ☺️ 
Hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter met de pijn en kun je straks lekker genieten van je mooie nieuwe boobies 😍🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Maria1382 zei:

Hallo lieve dames, 

Super bedankt voor jullie lieve reacties❤  Doet me echt goed!!

 

Ik leef weer een beetje! Powww wat heb ik dit zwaar onderschat. Echt wel afzien deze eerste dagen. Zelfs me telefoon vasthouden deed pijn.

 

Maar goed we blijven positief😁❤. 

 

Hier even mijn verslag: 

Dinsdag ochtend 08:15 dus melden. Moest alleen naar binnen dus moest mijn traantjes behoorlijk weg drukken. Man lief ook🙈.

 

Binnen ging alles super. Had een kamer voor mij alleen. Moest 1nachtje blijven ivm de combi vergroting en lift. Mijn mooi blauwe pakje aangedaan en om 09:00 kreeg ik mijn infuus. In 1x goed geprikt gelukkig. Dr. Nio kwam zijn kunsten op mijn borsten tekenen. Hij nam hier heel erg zijn tijd voor. Super lieve, rustige man. Dekte mij ook weer lekker warm toe en zei dat hij er wat moois van ging maken. De twijfel was wel of ik een anker kreeg als litteken maar hij ging zijn best doen. 

Ik gaf me over en werd door 2 mannelijke artsen naar de operatiekamer gereden. Beide artsen zeiden dat ze heel goed voor mij gingen zorgen en geloof me dat klinkt echt heel fijn! 

Ik kwam onder de grote operatie lampen te liggen ( was nog nooit geopereerd) en toen vond ik het wel spannend worden. Dr Nio kwam er ook bij en dit voelde goed. Ik was er klaar voor. We kletsen over mijn 4 prachtige kids en weg was ik....

 

Toen werd ik wakker gemaakt en moest natuurlijk even nadenken waar ik was. Ojaaa ik heb TIETEN!!!!! Voordat ik onder mijn dekentje kon kijken werd ik overstroomd door een ongelooflijke pijn. Het boeide mij totaal niet meer hoe ze waren maar kreunde het uit. Hier werd meteen op gehandeld met extra medicatie. Ik werd naar mijn kamer gereden en kon rustig bijkomen. Na iets gedronken te hebben werd ik misselijk. Blijkbaar kan ik dus niet tegen een bepaalde pijnstillers en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid.  Ik moest overgeven en geloof me met die pijn kracht zetten is niet te doen... hierdoor zakte ik ook weg en ging ik even ko. Hoorde in de verte wat bellen afgaan en toen ik bijkwam stonden er een stuk of 6 verpleegkundige naast me. Maar ik was er weer... 😊

 

Verder was het echt een hel. Pijn pijn en nog is pijn. Wist dat onder de spier pijnlijker was maar dit.. heb snachts huilend op het knopje gedrukt dat ik niet meer kon. Voelde me erg bezwaard maar ik kon echt niet meer😢 Ze waren echt super lief meedenkend en kreeg wat extra. 

Totaal niet geslapen natuurlijk en dacht zelf even ..haal ze eruit!! 

Maar goed volgende dag mocht ik om 09:00 naar huis. Manlief kon niet wachten om de zorgen over te nemen en mij te helpen. Moest nog 2 uur in de auto zitten pffffff maar goed. Ik wilde perse Dr. NIO dus dan maar doorbijten!! 

 

Thuis nog flink moeten afzien. Heb wel 15 tabletten per dag. En vooral de pijn, het super strakke opgezette gevoel en je rug pijn tegelijk zijn dodelijk. 

 

Nu zit ik op 3 dagen po en dat ik dit hele lange verhaal typ zegt al heel wat😁. Pijnstillers werken goed en ik ben toch wel blij dat ik deze wens van mij in vervulling heb laten gaan .

 

Tja mijn boobs zitten nog in mijn nek en lijken net bakstenen 🤣 totaal geen vorm maar dat heeft gewoon tijd nodig. 

 

Ik moet nog flink rusten. Manlief doet alles, kids, huishouden en mij verzorgen dus ik mag niet klagen. 

 

Het is echt echt echt wel even een hel. Maaar heb nu weer hoop en mag straks lekker douchen en dan langzaam gaan genieten van mijn / onze 2 nieuwe vriendinnen😉

 

Super tevreden over de mensen van park medisch centrum❤ Dr. NIO, was mijn 1e keus. Moet het natuurlijk nog afwachten maar wat een bijzondere getalenteerde arts💯❤!! Heb mij zo veilig gevoeld bij hem. Ennnn dus ook geen anker🤩 En dat met mijn lege, ongelijke theezakjes van 4 zwangerschappen en daarbij de wens voor echt wel een behoorlijk maatje "groter" 

 

Heb dus lift met vergroting, 1050cc motiva corse❤ 

 

Geduld is een schone zaak maar im happy❤ 

 

Foto's volgen zeker nog😘😘

Wat balen dat je zo veel pijn hebt😐

Misschien komt dat ook door de grote van de prothese? 🤷‍♀️ misschien dat de borstspier dan nog meer opgerekt word ofzo. En dan nog de lift erbij.

 

Fijn dat je je steeds iets beter voelt.

Straks als je nieuwe boobies mooi zakken en ploppen, is het vast en zeker dubbel en dwars waard geweest.

 

Hoe was het douchen gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Maria1382 zei:

Dank je wel😊.

 

mijn man loopt loopt hier lekker lollig te doen omdat ze zo verschrikkelijk vierkant zijn. Hij zei net...

"Ik zal ff bellen want volgens mij hebben ze die motivia's met doos en al geplaatst" 🙄🙈🤣

 

Ohh as dinsdag... wauw Spannend!! Nou ik zeg eerlijk de narcose etc ging echt super fijn en ontspannen. Als het goed is leggen ze alles goed uit denk maar aan mooie/ belangrijke dingen❤ 

 

De Narcose zou ik zo 1000 x overdoen. De pijn erna niet 🤣🤣🤣

 

Heeeeeeeeel veel succes, dikke knuffel. Je kan het en hou voor ogen waarom je het doet😘💪🏼 

Haha met doos en al🤣🤣🤣

 

Goed om te horen dat de narcose mee viel.

Vind dat dood eng. Daar zie ik nog het meest tegenop 😑 lijkt me zo apart.

 

Ik word volgende week dinsdag gebeld door de anesthesist, voor de screenen.

 

Nu komt het echt dicht bij🤗🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ohhh wat heftig! Maar ik weet idd zeker dat je er iets moois voor terug hebt gekregen en straks zeker van gaat genieten. 
Nog een goed herstel gewenst. ☺️ 
 

Ik mag dinsdag voor mijn wissel en vind het ook weer super spannend vooral de narcose 😥. Komt nu ook heel dichtbij..

 

Oehhh, super spannend. 

Ik vind de narcose ook zo eng.

Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Maar voor nu maak ik me daar nog het meeste zorgen om.

 

Alvast succes voor dinsdag 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.