Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag ook even nieuwe foto's gemaakt... 🙈Staan in mijn album. Zie weinig verschil na 4 weken😔🙈. Ben er nu wel achter dat mijn lichaam wat meer tijd nodig heeft als andere😅. 1e keer vergroting met 1050cc, en lift, is denk ik ook niet niks. Dus geduld geduld geduld🙃🙄😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maria1382 zei:

Ik heb vandaag ook even nieuwe foto's gemaakt... 🙈Staan in mijn album. Zie weinig verschil na 4 weken😔🙈. Ben er nu wel achter dat mijn lichaam wat meer tijd nodig heeft als andere😅. 1e keer vergroting met 1050cc, en lift, is denk ik ook niet niks. Dus geduld geduld geduld🙃🙄😅

Ik zie dat links op de foto wel gezakt is.

Rechts inderdaad nog niet zo.

Denk dat dat ook echt wel te maken heeft met de grote van de prothese en de lift inderdaad.

Komt goed meis😘

Hoe gaat het verder met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Denise1987 zei:

Ik zie dat links op de foto wel gezakt is.

Rechts inderdaad nog niet zo.

Denk dat dat ook echt wel te maken heeft met de grote van de prothese en de lift inderdaad.

Komt goed meis😘

Hoe gaat het verder met de pijn?

Dank je voor je reactie... 😘 ze zijn nog best hard en zit nog geen beweging in. En door die borstband wel pijnlijk en strak.  Maar als ik de borstband  even af heb dan voelt het heel zwaar en alsof ze echt hangen...ook niet prettig🙈. Maandag mag ik weer foto's sturen en ben benieuwd wat er uitkomt😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Denise1987 zei:

Ja was heel raar. Ik was ook wel van slag even.

Maar met de gedachten dat het verschil echt minimaal is heb ik het toch gedaan

Verzetten wilde ik eigenlijk echt niet.

Ik vind ze nu ook echt wel groot en ik lees hier ook vaak dat ze nog groter lijken als ze zakken. Hoe was dat bij jou? Zaten ze ook zo hoog na jou operaties?

De eerste keer had ik anatomische. Het zag er heel mooi uit al vanaf dag 1. Ik kreeg ze toen ook op de spier 255 maar had wel een hoge projectie. Ik had nergens last van. Na 3 dagen kon ik alles al. Uit bed komen lukte alleen niet.

 

Nu 10 jaar later. Heb ik dus 425 gekregen weer met een hoge projectie maar dan rond dual plane. Ik heb geen vierkante borsten of dat ze in me nek zitten. Ze lopen natuurlijk over met de rest. Ik zal voordat ik na bed ga een foto maken. Ik vind ze mooi.🤭 ik heb ook een week met een band gelopen weet niet of dat enig impact heeft gehad op een bolling of vierkantheid.

Dat zakt vanzelf allemaal weer netjes in de pocket en je ziet er straks echt niks meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Missdd zei:

Hoi hoi,

 

Dat was bij mijn eerste bv ook zo. De een was veel groter dan de ander. Als ik schuin stond zag je bii de ene kant de andere borst wel en bij de andrre kant niet. Dat is pas na 3mnd goed gekomen. Je hebt uiteindelijk evenveel cc gekregen in beide borsten. Het heeft even tijd nodig. Vertrouw er in het komt echt wel goed 🤭

 

Fijn dat het bij jou goedgekomen is, dat geeft me hoop😊! Maandag mag ik langskomen voor een extra controle. Ik hoop heel erg dat ik met 6 weken een andere bh aankan. Nu heb ik echt 2  verschillende cupmaten😞 . Hopen dat dit met geduld opgelost word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig Nieuwjaar lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie? En de borsten?

Hier gaat het best goed eigenlijk.

Ben vandaag helemaal medicatie vrij.

Heb nog amper echt pijn.

Alleen ze zitten nog steeds erg hoog en zijn nog vierkant😊 heb wel het idee dat ze al iets zakken en het vocht trekt ook al wat weg. 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Denise1987 zei:

Gelukkig Nieuwjaar lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie? En de borsten?

Hier gaat het best goed eigenlijk.

Ben vandaag helemaal medicatie vrij.

Heb nog amper echt pijn.

Alleen ze zitten nog steeds erg hoog en zijn nog vierkant😊 heb wel het idee dat ze al iets zakken en het vocht trekt ook al wat weg. 

😘

De beste wensen 🎇… wat fijn dat het goed met je gaat, het zakken en het “vierkante” hebben gewoon tijd nodig om te zakken en een mooie vorm te krijgen… gaat helemaal goedkomen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Denise1987 zei:

Gelukkig Nieuwjaar lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie? En de borsten?

Hier gaat het best goed eigenlijk.

Ben vandaag helemaal medicatie vrij.

Heb nog amper echt pijn.

Alleen ze zitten nog steeds erg hoog en zijn nog vierkant😊 heb wel het idee dat ze al iets zakken en het vocht trekt ook al wat weg. 

😘

Gelukkig en gezond nieuwjaar voor alle dames. 

Hier gaat het steeds beter. Soms voel ik nog een zwaar gevoel rechts bij het bewegen maar ik kan nu bijna alles al doen gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/29/2021 at 11:20 PM, Shadow said:

 

Fijn dat het bij jou goedgekomen is, dat geeft me hoop😊! Maandag mag ik langskomen voor een extra controle. Ik hoop heel erg dat ik met 6 weken een andere bh aankan. Nu heb ik echt 2  verschillende cupmaten😞 . Hopen dat dit met geduld opgelost word.

Hi shadow,

 

happy 2022!

 

Ik ben even aan het meelezen. Ik heb maandag ook controle. Mijn borsten zijn ook niet gelijk. Ik had ook een klein verschil en dat is nu gecorrigeerd maar nu is Links wel echt wat groter. 
Ben benieuwd wat hij gaat Zeggen. 
 

heb je nog nieuwe foto’s? 
Verschillende cupmaten is wel echt lastig maar dat zal toch niet zo blijven denk ik.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Denise1987 said:

Gelukkig Nieuwjaar lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie? En de borsten?

Hier gaat het best goed eigenlijk.

Ben vandaag helemaal medicatie vrij.

Heb nog amper echt pijn.

Alleen ze zitten nog steeds erg hoog en zijn nog vierkant😊 heb wel het idee dat ze al iets zakken en het vocht trekt ook al wat weg. 

😘

Happy 2022!! Zie nu pas hier je updates, had al gereageerd bij je operatieverslag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

@Renate86ik ben nu bijna 5 weken po. Staan nog erg hoog en strak. Wel even een lingerie setje geprobeerd en daar word ik toch wel vrolijk van😍🤣 Maar nog even geduld geduld geduld🙈 Heb je toegevoegd 👍🏼

Oh wauw dat ziet er super mooi uit in lingerie 😍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Maria1382 zei:

@Renate86ik ben nu bijna 5 weken po. Staan nog erg hoog en strak. Wel even een lingerie setje geprobeerd en daar word ik toch wel vrolijk van😍🤣 Maar nog even geduld geduld geduld🙈 Heb je toegevoegd 👍🏼

Heel mooi zeg. Ze lijken ook echt wel gezakt. Je tepel komt wat omhoog zo te zien 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Maria1382 zei:

@Lizzzzvolgens mij had ik jou al  toegevoegd😁😊

Ohhh, ik snap Het niet altijd helemaal…. Weet zelf ook niet hoe ik foto’s moet toevoegen hier… maar het ziet er al mooi uit hoor na 5 weken PO, het is al wel flink gezakt en ronder geworden en verder heeft het tijd nodig natuurlijk.. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ohhh, ik snap Het niet altijd helemaal…. Weet zelf ook niet hoe ik foto’s moet toevoegen hier… maar het ziet er al mooi uit hoor na 5 weken PO, het is al wel flink gezakt en ronder geworden en verder heeft het tijd nodig natuurlijk.. ☺️

Haha ja klopt. Heb ook veel lopen puzzelen hier hoor🙈😅. Maar idd de bakstenen verdwijnen langzaam...🤣 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Missdd zei:

Ik heb een paar dames een foto gestuurd middels een prive bericht. Van mijn boobs uiteraard. Dus als je benieuwd bent stuur een pb 🤭

 

Ja ben zeker benieuwd… ik kan ze ook voor degene die wil via pb sturen, weet niet hoe ik ze moet uploaden hier… of het moet zijn dat iemand dat makkelijk uit kan leggen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ja ben zeker benieuwd… ik kan ze ook voor degene die wil via pb sturen, weet niet hoe ik ze moet uploaden hier… of het moet zijn dat iemand dat makkelijk uit kan leggen 😅

Ik weet eigenlijk ook al niet meer hoe ik dat gedaan heb🤣

Nu ik een album heb, kan ik er gewoon afbeeldingen aan toevoegen.

Maar weet niet meer hoe ik t album gemaakt heb🤣 ben echt een digibeet.

Maar volgens mij kun je het wel via de zoek functie vinden, hoe je een album aan maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Lizzzz zei:

Ja ben zeker benieuwd… ik kan ze ook voor degene die wil via pb sturen, weet niet hoe ik ze moet uploaden hier… of het moet zijn dat iemand dat makkelijk uit kan leggen 😅

Ja er is een topic hoe je stap voor stap een album en foto's kan toevoegen.

Je kunt via computer en telefoon.

Ik probeer even een screenshot toe te voegen. Ik weet niet hoe ik een link kan delen🙈

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.